psychology

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

دو جلسه کامل کنفرانس به طور مستقیم بر روی موضوع امسال متمرکز بود - دیدگاه‌های ما درباره " چیز بزرگ بعدی " در خدمات بهداشت روانی و تحقیقات . در این جلسات بحث بر روی طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله چگونگی استفاده از پرونده‌های الکترونیک سلامت و تبادل اطلاعات سلامت می‌تواند در استفاده از بس‌ترهای پزشکی از راه دور مورد استفاده قرار گیرد .
همانند سال‌های گذشته , این کنفرانس فرصت‌های توسعه شغلی را برای یک گروه منتخب از محققان مرحله اول ارائه کرد . 30 پوستر در کنفرانس اصلی ارائه شد و در یک کارگاه آموزشی جدید در کنفرانس حضور یافت . در طول این کارگاه , متخصصانی از دانشگاه و آکادمی در مورد توسعه یک شغل در تحقیقات خدمات بهداشت روانی و هدایت روند اعطای کمک بلاعوض , سخنرانی ارائه کردند . او همچنین با این متخصصان دیدار کرد تا نظرات خود را برای برنامه‌های کاربردی اعطا کند .
با تشکر از مجریان و شرکت کنندگان , این نشست از انتظارات ما در کشف ایده‌های جهت تحقیقات جدید فراتر رفت . " کیفیت ارائه و پنل ها برجسته بود , و این تنها بزرگ‌ترین کنفرانس تا به امروز نبود بلکه شامل چند جلسه رویایی بود که ما شنیده‌ایم . در نهایت , ما امیدواریم که محقق ساختن ایده‌ها را از طیف وسیعی از چشم‌اندازها قادر به مطلع ساختن توسعه اولویت‌های تحقیقاتی در آینده کند . "
ب
۵ نوامبر : به‌هنگام‌سازی موسسه
متن خواندن .
اگر نگران کسی هستید که به خودکشی فکر می‌کنید , چه باید بکنید ? به گفته موسسه ملی بهداشت روانی " جاشوا گوردون " , مدیر موسسه ملی بهداشت روانی " مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید . "
این پیام در میان بسیاری از افرادی بود که در طول رویداد زنده فیسبوک " فیس بوک " به اشتراک گذاشته شده بود . انجمن رسانه‌های اجتماعی , اعضای جامعه را در مکالمه‌ای درباره پیش‌گیری از خودکشی درگیر کرده و تاکید کرد که چگونه تحقیقات پشتیبانی شده , دانش را افزایش می‌دهد که به نجات زندگی کمک خواهد کرد و به کاهش نرخ خودکشی در منطقه کمک خواهد کرد .
گوردون گوردون گفت : " خودکشی تقریبا ً یک سال در کشور ما جان می‌دهد و ما فورا ً به تدابیر پیش‌گیری و مداخله بهتر نیاز داریم . " " به لطف تلاش‌های تحقیقاتی , اکنون امکان شناسایی افراد در معرض خطر با استفاده از شیوه‌های مبتنی بر شواهد وجود دارد و درمان‌های موثر در حال حاضر در محیط‌های واقعی مورد آزمایش قرار می‌گیرند . این انجمن فرصتی برای به اشتراک گذاری این مداخلات با مخاطبان گسترده بود . "
به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار spss استفاده شد . آن‌ها با هم , سوالات متنوعی از جمله نحوه شناسایی و کمک به افراد در معرض خطر برای خودکشی و نحوه یافتن منابع برای حمایت از افراد مورد نیاز را مورد بررسی قرار دادند .
بسیاری از سوالات مردم درباره نحوه حمایت و صحبت با کسی که فکر می‌کنید ممکن است افکار خودکشی داشته باشد , متمرکز بودند . گوردون گوردون و پیرسون توضیح دادند که اگر به فکر کشتن خودشان باشند , می‌توانید مستقیم از کسی بپرسید " . آن‌ها به غلط مشترکی که از کسی پرسیده می‌شود که آیا فکر می‌کنند به خودشان آسیب می‌رسانند , آن فرد را در معرض خطر بیشتری قرار می‌دهند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

تحقیق در زمینه خدمات بهداشتی یک حوزه علمی چند رشته‌ای است که چگونگی بهبود دسترسی افراد به ارایه دهندگان خدمات بهداشتی و خدمات را بررسی می‌کند; نحوه بهبود کیفیت , تداوم و ارزش ویژه مراقبتی که دریافت می‌کنند ; و در نهایت نحوه بهبود علایم و عملکرد افراد با شرایط سلامتی . این تحقیق اولویت‌های فردی و عرضه‌کننده , نوآوری‌ها در فن‌آوری و عوامل اجتماعی , سازمانی و سطح سیستم‌ها را برای درک چگونگی اجرای اقدامات موثر در محیط‌های ارائه مراقبت مورد بررسی قرار می‌دهد .
او در سخنرانی افتتاحیه خود , " اشتیاق و کمک‌های مداوم شرکت کنندگان در تحقیقات خدمات بهداشت روانی را تایید کرد و آن‌ها را به چالش کشید تا از این نشست برای ایجاد ایده‌های تحقیقاتی جدید استفاده کنند . در یک سخنرانی از پیش ضبط‌شده , جاشوا گوردون , مدیر امور خارجه , اظهار داشت : " تحقیق با کشف یک درمان جدید متوقف نمی‌شود , زیرا حتی اگر افراد بتوانند از آن استفاده کنند , بهترین درمان نخواهد بود . ما همچنین به تحقیق درباره نحوه ارائه بهترین درمان و خدمات موثر برای کسانی که به آن نیاز دارند , نیاز داریم . "
قاضی " قاضی " این سخنرانی را ایراد کرد .
قاضی " قاضی " سخنرانی افتتاحیه این کنفرانس را ایراد کرد .
طیف گسترده‌ای از موضوعات کنفرانس واقعیت‌های مربوط به تحویل سلامت روان را امروز منعکس می‌کنند . قاضی " استیو میسون ", قاضی اجرایی دادگاه شماره یازدهم فلوریدا , سخنرانی افتتاحیه جذابی ایراد کرد و اشاره کرد که افرادی که بیماری‌های روانی دارند بیشتر در زندان هستند - جایی که درمان روانی در آن‌ها معمولا ً در دسترس نیست . کلید حل این مشکل , ایجاد مراقبت‌های بهداشتی ذهنی برای کسانی است که مشکل به دست آوردن آن مشکل دارند و تلاش‌های طولانی‌مدت خود را برای انجام این کار تشریح کرده‌است . در بخش " میامی - دید " یک فرصت برای سیستم قضایی جنایی ایجاد شد تا مجرمان سطح پایین را با بیماری‌های روانی برای درمان و خدمات اجتماعی منحرف کند نه به حبس . هدف کاهش علائم روانی به منظور شکستن چرخه دستگیری و ارائه خدماتی است که منجر به استقرار مجدد و ثبات جامعه می‌شود . این رویکرد به طور قابل‌توجهی تعداد بازداشت‌ها و تکرار تعداد افراد مبتلا به بیماری‌های روانی , همچنین جمعیت کل زندان در این شهرستان را کاهش داده‌است .
یورگن هابرماس , استاد , استاد و رئیس دپارتمان روان‌درمانی و سلامت رفتاری در دانشگاه واشنگتن سخنرانی کرد . ( p < 0.05 ) . ~~~ ( p < 0.05 ) .
وی در سخنرانی خود , بخش قوی تحقیق را که از اثربخشی مراقبت مشارکتی حمایت می‌کند , توصیف کرد , که در آن پزشکان مراقبت‌های اولیه فعالانه با مدیران مراقبت‌های بهداشت روانی و متخصصان درمان روانی برای ارائه مراقبت جامع بیمار هم‌کاری می‌کنند . او توضیح داد که با آموزش عرضه‌کننده , درمان برای مشکلات روانی کم‌تر جدی می‌تواند در بخش مراقبت‌های اولیه ارائه شود در حالی که بیماران نیازمند درمان بیشتر می‌توانند به ارتباطات کار در محیط‌های خاص سلامت روانی ارجاع داده شوند . او در مورد این موضوع بحث کرد که چگونه این رویکرد می‌تواند کمبودهای عرضه‌کننده را برطرف کرده و زمان‌های انتظار طولانی را کاهش دهد که اغلب افراد به دنبال مراقبت‌های بهداشت روانی هستند . این شرکت همچنین چالش‌های احتمالی را مورد بررسی قرار داد تا پذیرش گسترده مراقبت مشترک را گسترش دهد و بر پتانسیل این رویکرد برای بهبود کلی نتایج درمان سلامت روانی تاکید کرد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

تنوع زیستی
اما چگونه می‌تواند در طی این تجربه یادگیری سازمانی - قابل‌تغییر به خود حمایت کند ؟ دفتر توسعه و توسعه شغلی NIMH را وارد کنید که مکمل‌های گوناگونی را عرضه می‌کند . این بودجه " add " را به پروژه‌های پشتیبانی شده اضافه می‌کند و آن‌ها را قادر به پرداخت حقوق به کارآموزان از گروه‌هایی می‌کند که در علوم مربوط به سلامتی تخصص دارند . به طور گسترده ، مکمل‌ها از تجربیاتی پشتیبانی می‌کنند که کاندیداها را قادر می‌سازد تا از نظر فکری به تحقیقات کمک کنند و مهارت‌ها ، دانش و چشم‌انداز شغلی آن‌ها را افزایش دهند.
دکتر Kaffman و جانسون درخواست کمک مالی کردند و دریافت کردند . این امر جانسون را قادر ساخت تا دو سال را صرف بررسی نقش سلول‌های حمایتی با نام microglia در پیامدهای بلندمدت استرس زندگی در موش‌ها کند .
او توضیح داد : " این مدلی است که یک دوران کودکی استرس زا یا محروم را در انسان‌ها برآورد می‌کند . "
او از آن زمان مقالات اول نویسنده را در زمینه فعالیت‌های مغزی و روانشناسی اجتماعی و روانی منتشر کرده‌است .
دکتر Kaffman می‌گوید : " کار " فرانسیس " برای بررسی تاثیرات استرس زندگی اولیه بر عملکرد مغز به شیوه‌ای که بسیار قابل‌مقایسه با کار بالینی باشد ، به آزمایشگاه من ارائه شد .
جانسون می‌گوید که نظارت دکتر Kaffman " همه تفاوت‌ها را ایجاد کرده‌است … او یک پروژه واقعی به من داد ."
او همچنین می‌گوید که افسر برنامه او در NIMH ، دکتر نانسی دسموند ، در طول کمک‌هزینه تحصیلی خود با او در تماس بوده‌است و به او کمک کرده‌است تا برای برنامه‌های دکترا انتخاب کند .
او گفت : " من فکر می‌کنم شما به راهنمایی افرادی نیاز دارید که قبلا ً آنجا بوده‌اند . "
فرصت‌های تابستانی در موسسه ملی بهداشت
او پس از پذیرفته شدن در برنامه دکترای خود در پیت ، در مورد برنامه تحصیلی گوناگونی برای دانشجویان فارغ‌التحصیل در آزمایشگاه‌های NIMH intramural از طریق اداره آموزش عالی آموزش و پرورش & آگاهی یافت . از طریق برنامه تابستانی تحصیلات تکمیلی دفتر برای پیشبرد تحقیقات ( GSOAR ) ، جانسون در تابستان گذشته در واحد NIMH intramural در مدارهای عصبی کارکردی تحت نظارت دکتر Soohyun لی کار کرد . این واحد ارتباطات نورونی را در سطح سلولی مورد مطالعه قرار می‌دهد ، به خصوص که مربوط به تصمیم‌گیری است .
در میان چیزهای دیگر ، جانسون گفت که او یاد گرفته‌است چگونه تزریق ویروسی را در مغز موش انجام دهد ، که با تکنیک‌های ویرایش ژنتیکی ترکیب می‌شود ، ابزاری قدرتمند برای ارسال کاوشگر ، اصلاح عملکرد و کشف اسرار مولکولی مغز است . زمانی که او برنامه دکترای خود را آغاز می‌کند ، او می‌گوید که او بیشتر علاقمند به یادگیری در مورد ریشه‌های آسیب‌پذیری در برابر بیماری‌های روانی است .
" من سعی خواهم کرد چیزی را یاد بگیرم که از مسیر من عبور کند ، چون شما هرگز نمی‌دانید که کلیدها در کجا پیدا خواهند شد. او گفت : " من به دریافت پاسخ به سوالات علاقه مندم و هر جا که کنجکاوی مرا هدایت می‌کند ، خواهم رفت ."
 " دومین چیز بزرگ " در تحقیقات خدمات بهداشت روانی
۸ نوامبر ۲۰۱۸ - روز به‌هنگام‌سازی موسسه
 " چیز بزرگ بعدی " که می‌تواند به افراد مبتلا به بیماری‌های روانی برای درمان و خدمات مورد نیاز آن‌ها کمک کند ، چیست ؟ این سوال مهم ، موضوع بیست و چهارمین کنفرانس تحقیقات خدمات بهداشت روان - ذهنی ( NIMH ) در روزه‌ای ۱ - ۲ اوت در Rockville ، MD. بود .
مایکل Freed ، دکترای پزشکی و EMT - بی ، توضیح داد : " این کنفرانس محققان بهداشت روانی و متخصصان دیگر ، کارآموزان ، مصرف کنندگان ، حامیان ، و ارائه دهندگان خدمات بهداشت روانی را برای یادگیری در مورد یافته‌های تحقیق جاری و بحث در مورد تحقیقات جدید که ممکن است شکاف بین آنچه نشان می‌دهد بسیار موثر است و آنچه که مردم در واقع در محیط‌های واقعی دریافت می‌کنند ، به ارمغان می‌آورد . " ما هیجان‌زده هستیم که امسال کنفرانس پیشنهادها ارائه بیشتری ، جلسات بیشتر ، و شرکت کنندگان بیشتری نسبت به گذشته داشت . به وضوح علاقه زیادی در این تحقیق وجود دارد ."
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

شرکت کنندگان در این تحقیق علایم افسردگی کمتری داشتند و به احتمال زیاد داروی ضد افسردگی دریافت می‌کردند . نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که این امر ممکن است به این دلیل باشد که علائم افسردگی اغلب به دلیل درمان ضد روان‌پریشی , بهبود می‌یابند . مداخلات روانی اجتماعی مورد استفاده در این پژوهش نیز می‌تواند در کاهش نشانه‌های افسردگی نقش داشته باشد .
در نهایت , شرکت کنندگان در جهت‌یابی نسبت به مراقبت‌های معمول وزن کمتری کسب کردند ( که شامل یک جز دارویی نیز می‌شود ) . یکی از چالش‌های بلند مدت داروهای ضدروان پریشی این است که آن‌ها می‌توانند باعث افزایش وزن و تغییر در معیارهای متابولیکی مرتبط با خطر ابتلا به دیابت و بیماری‌های قلبی شوند . با وجود افزایش استفاده از داروهای ضدروان پریشی در جهت‌یابی , شرکت کنندگان وزن کمتری کسب کردند و تفاوت معنی‌داری در معیارهای متابولیکی مشاهده نشد .
در شرکت کنندگانی که داروهای ضدروان پریشی دریافت کرده بودند, پرسشنامه‌ای را برای ارزیابی نگرش تکمیل کردند که ممکن است احتمال اینکه این داروهای ضدروان پریشی تجویز شوند را کاهش دهند . نگرش سنجیده شده در هر دو گروه در ابتدای مطالعه یک‌سان بود , اما در پایان مطالعه , شرکت کنندگان نمرات بالاتری داشتند که به طور معنی‌داری کم‌تر بود .
نتایج تفصیلی که در بالا ذکر شد در مقاله زیر نوشته شده‌است . کین ( زاده نیویورک ) و همکاران ( نیویورک ) و همکاران ( نیویورک )
این یافته‌ها با یک گزارش قبلی از یک پروژه بزرگ همراه , افزایش اجرای و مطالعه ارزیابی همخوانی دارد , که نحوه پیاده‌سازی یک مدل سی اس سی با نام برنامه اتصال در کلینیک‌های اجتماعی را بررسی می‌کند .
این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه یک روش سیستماتیک برای تجویز دارو برای درمان سرپایی که شامل دستورالعمل‌های دارویی و پشتیبانی تصمیم رایانه‌ای در چارچوب تصمیم‌گیری مشترک بیمار - ارائهکننده است - می‌تواند کیفیت تجویز دارو را بهبود بخشد , از جمله به حداقل رساندن اثرات جانبی , برای افراد تجربه کننده . " این گزارش به بینش‌هایی از اضافه‌حقوق اضافه می‌کند که در حال حاضر مراقب جنون زودرس در سراسر جهان هستند.
برنامه‌های آموزشی تنوع شغلی
۹ نوامبر , به‌هنگام‌سازی علم
متن خواندن .
هرگز به ذهنم خطور نکرده بود که این کار را بکنم . فرانسیس جانسون چند هفته قبل از شرکت در یک برنامه دکترا در دانشگاه پیتسبورگ به فرانسیس جانسون اشاره کرد . او فقط یک دوره تابستانی را به عنوان کارآموز در آزمایشگاه علوم اعصاب در موسسه ملی علوم اعصاب در موسسه ملی بهداشت روانی در دانشکده بهداشت روانی ( nih ) انجام داد .
یک سرباز قدیمی و متخصص ریاضی در دانشگاه ایالتی کنتیکت شرقی که در زمان پرداخت صورتحساب به عنوان معلم جانشین - جانسون می‌گوید که علاقه او به درک مغز توسط کنجکاوی در مورد منشا نشانه‌های اختلال استرس پس از ضربه ( ptsd ) ایجاد شده‌است .
" چیزی شبیه چی بود ? او از خود پرسید " فکر می‌کنم همه این حس کنجکاوی را دارند . ما افراد زیادی در زندگی خود داریم , ما اعضای خانواده داریم - به خصوص حول بهداشت روانی . "
جانسون می‌گوید که او خواندن درس‌های زیادی را در دانشگاه محلی خود انجام داده و در نهایت استاد علوم اعصاب دانشگاه هارتفورد شده‌است . سپس برای بدست آوردن تجربه در آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه ییل , داوطلب شد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

علاوه بر کاربردهای بالینی بالقوه برای شناسایی افرادی که ممکن است از مداخله اولیه بهره‌مند شوند ، یافته‌ها ممکن است منجر به مکانیسم‌های اصلی مغز دخیل در شیزوفرنی شوند . یافته‌های گزارش‌شده در ارتباطات داخلی ، بخشی از مطالعه طولی NIMH آمریکایی funded شمالی ( NAPLES - ۲ ) ، یک مطالعه multisite از یک نمونه بزرگ از افراد در معرض خطر بالا برای توسعه psychosis و شرکت کنندگان در مقایسه سلامت بود . محدودیت‌ها عبارتند از نرخ پایین تبدیل به جنون کامل ( ۱۹ از ۱۸۲ نفر از افراد با خطر بالا ) .
برای اطلاعات بیشتر ، اخبار دانشگاه ییل را ببینید :
نشانه‌های هشدار زودهنگام از جنون تشخیص داده شد
درمان با درمان از سوی تیم - درمان دارویی برای اولین قسمت
مراقبت هماهنگ تخصصی از تجویز بهینه داروهای ضدروان پریشی با عوارض جانبی کم‌تر پشتیبانی می‌کند .
۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ - به‌هنگام‌سازی علمی
با توجه به یافته‌های حاصل از بازیابی NIMH قسمت ( افزایش ) ، درمان تخصصی تیمی ( سوئیچینگ مرکزی ) برای اولین اپیزود در جنون ( FEP ) منجر به تجویز optimal از داروهای ضدروان پریشی و عوارض جانبی کم‌تر در مقایسه با مراقبت اجتماعی معمولی شد . این یافته‌ها جزئیات مربوط به این بخش از درمان را به یافته‌های حاصل از مطالعه اولیه برنامه درمان اولیه ( RAISE - ETP ) اضافه کردند ، که نتایج درمانی بهبود یافته با سوئیچینگ مرکزی را در مقابل مراقبت معمول پیدا کرد .
Psychosis برای توصیف شرایطی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ذهن را تحت‌تاثیر قرار داده و در آنجا از دست دادن ارتباط با واقعیت کاسته شده‌است . علایم روان‌پریشی شامل هذیان ( باورهای غلط ) و توهم است . اختلالات روانی و روانی می‌توانند منجر به اختلال در مدرسه و کار ، روابط خانوادگی و جدایی از دوستان شوند . در یک سری از گزارش‌ها ، پروژه افزایش اطلاعات مربوط به امکان‌سنجی و مزایای فردی ، مراقبت به موقع برای افراد جوان با روان‌پریشی اولیه را فراهم کرده‌است .
در مطالعه RAISE - ETP ، تیم تحقیقاتی کارکنان کلینیکی را آموزش داد که در کلینیک‌های اطراف کشور قرار داشت تا از برنامه سوئیچینگ مرکزی به نام navigate استفاده شود . این برنامه ویژگی‌هایی را با هدف بهینه‌سازی تجویز دارو برای درمان FEP مورد استفاده قرار داد . این ویژگی‌ها شامل دستورالعمل‌های دارویی توسعه‌یافته برای navigate ؛ یک سیستم پشتیبانی مبتنی بر کامپیوتر ( COMPASS ) برای تسهیل ارتباط بیمار - prescriber و تصمیم‌گیری مشترک ؛ و آموزش و پشتیبانی برای prescribers .
با استفاده از COMPASS ، شرکت کنندگان وارد اطلاعات در مورد علایم ، عوارض جانبی دارو ، مصرف مواد ، ترجیحات درمانی و نگرش نسبت به دارو شدند . همچنین ارائهکنندگان به assessments در COMPASS وارد می‌شدند . براساس اطلاعات بیمار و ارائهکننده ، این سیستم پیشنهاد می‌کند که استراتژی‌های درمان ، و ارائهکنندگان و شرکت کنندگان تصمیماتی در زمینه این اطلاعات اتخاذ کنند .
مطالعه RAISE ۴۰۴ افراد - ۲۲۳ در کلینیک‌های ارائه برنامه navigate و ۱۸۱ در کلینیک‌های ارائه مراقبت‌های معمول را ثبت کرد . افراد بین سنین ۱۵ تا ۴۰ سال که در حال تجربه FEP بودند و برای درمان در ۳۴ کلینیک در سراسر جامعه ارائه شده‌بود ، در این مطالعه گنجانده شده بودند. شرکت کنندگان در مطالعه با داروهای ضدروان پریشی برای مدت شش ماه یا کم‌تر در ورودی مطالعه رفتار شده بودند .
در طول دو سال مطالعه ، شرکت کنندگان در navigate تقریبا ً دو برابر بیشتر از سه برابر دارو به عنوان شرکت کنندگان در مراقبت‌های معمول داشتند و بیش از سه برابر دارو تجویز شده را دریافت کردند . در عین حال ، آن‌ها عوارض جانبی کمتری را گزارش کردند . احتمال بیشتری وجود داشت که شرکت کنندگان در navigate داروهای ضدروان پریشی را که مطابق با دستورالعمل تجویز navigate تجویز شده بودند دریافت کنند . محققان مطالعه پیش از این گزارش داده بودند که بسیاری از بیماران مبتلا به FEP ، داروهایی را دریافت می‌کنند که با دستورالعمل‌های توصیه‌شده برای درمان FEP مطابقت ندارند ، که روی دوزهای پایین داروهای ضدروان پریشی و استراتژی‌هایی برای به حداقل رساندن عوارض جانبی که ممکن است به بیماران در توقف medication کمک کند ، تاکید دارند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

افزایش توجه به درمان ، مراقبت از بیمار در تصمیم‌گیری در رابطه با مراقبت ، و به حداقل رساندن احتمال ناتوانی آینده . به عنوان بخشی از تلاش مداوم برای ایجاد یافته‌های حاصل از افزایش و گسترش برنامه‌های سوئیچینگ مرکزی در سرتاسر آمریکا ، شرکت NIMH فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای شبکه مداخله اولیه Psychosis ( EPINET ) را اعلام کرده‌است . NIMH به دنبال حمایت از مراکز علمی منطقه‌ای مرتبط با برنامه‌های خدمات روان‌پریشی اولیه می‌باشد . هدف از این کار ، ایجاد یک سیستم مراقبت‌های بهداشتی اولیه است که در آن داده‌ها به طور معمول در برنامه‌های سوئیچینگ مرکزی جمع‌آوری می‌شوند ، به عنوان بخشی از فعالیت‌های بالینی ، پیشرفت مداوم در مراقبت از بیماران و کشف علمی را انجام می‌دهد . چنین شبکه‌ای می‌تواند بینش ، برای مثال ، به بهترین نحو برای مراقبت اولیه از افراد ، و اطلاعات برای هدایت پیشرفت در تشخیص و مداخلات ، از جمله پشتیبانی از هدف بهبود موفقیت در آموزش و اشتغال را فراهم کند . برای اطلاعات بیشتر در مورد EPINET ، اطلاعیه‌های تامین بودجه بین ۱۹ تا ۱۵۰ و RFA - MH - ۱۹ - ۱۹ را ببینید .
پیش‌بینی Hyperconnectivity در یک مدار مغز پیش‌بینی کنید :
۴ دسامبر ۲۰۱۸ - به‌هنگام‌سازی علمی
موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) - - دانشمندان ، الگویی را کشف کرده‌اند که در آن ممکن است به پیش‌بینی ظهور جنون در جنون کمک کند . سطح بالای گفتار ، یا " hyperconnectivity " ، در یک مدار که شامل مخچه ، تالاموس و قشر مخ محسوب می‌شود ، به عنوان " امضای عصبی " در یک مطالعه در مورد تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) از دانشگاه ییل و همکاران خود به عنوان " امضای عصبی " ظاهر شده‌است .
درجه of در این مدار ، طول زمانی را پیش‌بینی می‌کرد که یک فرد را برای تبدیل از حالت خطر به جنون کامل ، توهم ، هذیان ، و رفتار آشفته و رفتار آشفته می‌کرد . پژوهشگران همچنین این الگوی بیش‌فعالی در یک گروه مجزا از افراد مبتلا به اسکیزوفرنی را نیز پیدا کرده‌اند .
تشخیص اولیه این اتصالات عصبی غیرطبیعی می‌تواند به طور بالقوه یک کاربرد را به عنوان تصویربرداری عصبی کننده برای پیش‌بینی ظهور علایم و در توسعه مداخلات پیشگیرانه شناسایی کند .
شبکه " cerebello - thalamo - cortical " که در این مطالعه جدید تشخیص داده می‌شود، با سیستم‌های عصبی مرتبط است که به طور گسترده با نشانه‌های روان‌پریشی مرتبط هستند و در کمبودهای ادراکی در افراد مبتلا به روان‌پریشی هستند .
مطالعات تصویربرداری قبلی ، تفاوت‌های مغز در افراد مظنون به بودن در خطر بالای روان‌پریشی را شناسایی کرده و بر مبنای نشانه‌ها و کاهش در عملکرد آن‌ها تشخیص داده شده‌است . با این حال ، یافته‌ها در سراسر مطالعات مختلف ، بسته به الگوی تصویربرداری عصبی مورد استفاده قرار گرفته‌اند - به عنوان مثال ، چه شرکت کنندگان در حال استراحت یا انجام وظایف شناختی بودند .
در مطالعه جدید ، محققان ارتباط عصبی را در میان انواع مختلفی از paradigms مورد بررسی قرار دادند تا سیگنال‌ها را تجزیه و تحلیل کنند که نشان‌دهنده اتصال پایدار می‌باشند . هنگامی که داده‌ها با هم مورد بررسی قرار گرفتند ، یک معیار مشخص شد که ۷۰ درصد از واریانس را تشکیل می‌دهد . براساس این اندازه‌گیری ، گروه در معرض خطر جنون ، اتصال بالا نسبت به گروه کنترل را نشان داد . پژوهشگران الگوی مشابهی از افزایش اتصال در افراد مبتلا به شیزوفرنی را مشاهده کردند . این امر از الگوی مشاهده‌شده در اختلالات دیگر مانند اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، اختلال دوقطبی و اختلال دوقطبی تجاوز می‌کند .
تفاوت در اتصال با علایم disorganization مرتبط بود ( به عنوان مثال ، نامربوط و غیر منطقی ) در افراد در معرض خطر جنون ، و طول زمان برای تبدیل به جنون کامل را پیش‌بینی کرد . این hyperconnectivity ممکن است نشان‌دهنده تلاش بیشتر مغز در تلاش برای جبران یک توانایی معیوب برای هماهنگ کردن افکار و رفتارها و / یا نتیجه " پایین‌دست " تغییرات در یک سیستم پیام‌رسان شیمیایی کلیدی مغز باشد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

در همه نتایج اندازه‌گیری شده در متا آنالیز ، بیمارانی که خدمات مداخله زودهنگام دریافت می‌کنند نتایج بهتری را تجربه کرده‌اند . این امر برای دو پیامد اولیه صادق بود : جوانانی که خدمات مداخله زودهنگام را دریافت می‌کردند احتمال کمتری داشت درمان را ترک کنند و به احتمال کمتری در دوره درمان یک بیمارستان روانی داشته باشند . علاوه بر این ، نشانه‌ها تا حد زیادی با خدمات مداخله زود بهبود یافت . مشارکت کنندگان احتمال کمتری داشتند که عود کنند، و به احتمال زیاد به بهبود نشانه‌های بیماری ( با حداقل علایم ) یا بهبود نشانه‌های بیماری با عملکرد بهبود یافته ( مانند مراقبت از خود ، تعاملات اجتماعی ، و مدرسه یا کار ) دست پیدا کنند . شرکت کنندگان که خدمات مداخله زودهنگام را دریافت می‌کردند ، به احتمال زیاد در مدرسه یا استخدام در مقایسه با کسانی بودند که درمان را طبق معمول انجام می‌دادند و کیفیت زندگی با خدمات درمانی اولیه بیشتر بود . نتایج برتر برای خدمات مداخله زودهنگام از لحاظ آماری معنادار و بالینی بودند و تا حد زیادی در طول نقاط زمانی در مطالعات ثابت بودند .
رابرت Heinssen ، مدیر بخش تحقیقات مداخله و مداخله ( dsir ) در NIMH گفت : " این meta نشان می‌دهد که در سراسر کشورها و محیط‌های مختلف بهداشتی ، خدمات درمانی اولیه چند عاملی باعث بهبود بیشتر در طیف گسترده‌ای از عوارض ، عملکرد ، و نتایج بازیابی می‌شود " .
از آنجا که تعدادی از کلینیک‌ها در آمریکا نوعی از خدمات مداخله اولیه را ارائه می‌دهند، یک سوال کلیدی ، درجه‌ای است که در آن خدمات مداخله زودهنگام چند جزیی در دنیای واقعی مراقبت‌های بهداشتی عمل می‌کند ، نه تنها در زمینه آزمایش‌ها کلینیکی . مقاله اخیر یک مطالعه را توصیف می‌کند که نتایج یک برنامه خدمات مداخله اولیه را بررسی می‌کند - OnTrackNY - که مراقبت اولیه را در محیط‌های اجتماعی در ایالت نیویورک ارایه می‌دهد . OnTrackNY مبتنی بر برنامه اتصال افزایش و ارایه خدمات هماهنگ ( سوئیچینگ مرکزی ) ، یک برنامه یکپارچه برای درمان و خدمات مشابه آن‌هایی است که در متا آنالیز مطالعه شده‌اند . روش درمانی اولیه برنامه درمان نیز به سوئیچینگ مرکزی پیشنهاد شد .
OnTrackNY مراقبت‌های سوئیچینگ مرکزی را در بسیاری از محیط‌های اجتماعی فراهم می‌آورد که شامل کلینیک‌های سرپایی در آژانس‌های اجتماعی ، امکانات دولتی ، و بیمارستان‌های اجتماعی است . درمان شامل روان‌درمانی و استفاده از داروهای ضدروان پریشی در پایین‌ترین دوزهای موثر در هماهنگی با نظارت بر سلامت عمومی از جمله عوامل cardiometabolic و تغذیه است . مدیریت موردی مسکن و بیمه سلامت را مورد خطاب قرار می‌دهد . OnTrackNY همچنین حمایت خانواده و آموزش را تامین می‌کند و از تحصیل و اشتغال حمایت می‌کند .
Ilana Nossel ، پزشک در موسسه روانشناسی ایالتی نیویورک ، به بررسی داده‌ها برای ۳۲۵ نفر در سنین ۱۶ تا ۳۰ سال با جنون مبتلا که حداقل به مدت سه ماه با پی‌گیری تا یک سال در OnTrackNY شرکت داشته‌است ، منجر شد . شرکت کنندگان بهبود قابل‌توجهی در علایم و عملکرد شغلی و اجتماعی را تجربه کردند و بزرگی این بهبودها در مقایسه با کسانی که عموما ً در آزمایش‌ها کلینیکی دیده می‌شوند ، قابل‌مقایسه بود . بیش‌ترین پیشرفت در طی سه ماه اول رخ داد ، اما بهبودهایی پایدار بود ؛ عملکرد اجتماعی در هر دوره پی‌گیری بهبود یافت . در عرض شش ماه نرخ اشتغال از ۴۰ به ۸۰ درصد رسید . میزان بستری شدن در بیمارستان از ۷۰ درصد به ۱۰ درصد تا سه ماه کاهش‌یافته است.
سوزان Azrin ، رئیس واحد پیش‌بینی و پیش‌گیری از تحقیقات اولیه dsir در NIMH ، می‌گوید : " این نتایج شگفت‌انگیز دنیای واقعی ، نتایج تحقیقات بالینی تصادفی دیگری را در مقالات علمی تکرار می‌کنند " و نشان می‌دهند که چرا سوئیچینگ مرکزی ، استاندارد جدیدی از مراقبت‌های پزشکی اولیه در آمریکا ایجاد کرده‌است .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

پژوهشگران همچنین روابط دو سویه بین فعالیت حرکتی و انرژی ذهنی و مدت‌زمان خواب را کشف کردند . علاوه بر این ، یافته‌های آن‌ها نشان داد که روابط بین فعالیت موتور ، خواب ، حالت ، و انرژی اساسا ً در افرادی که سابقه اختلال دو قطبی را دارند ، نسبت به آن‌هایی که فاقد اختلال دو قطبی هستند ، نسبت به تغییرات یا اغتشاش در این سیستم‌ها بیشتر واکنش نشان می‌دهند .
نتایج نشان می‌دهند که فعالیت حرکتی ممکن است نقش مرکزی را در تنظیم وضعیت روحی ایفا کند و در نتیجه ممکن است هدف مداخله باشد - فردی که می‌تواند به راحتی از حالت‌های حالت تغییر کند . بنابراین ، رویکردهای رفتاری ، فیزیکی و رفتاری بر افزایش فعالیت و انرژی متمرکز هستند و ممکن است موثرتر از درمان‌های فعلی باشند که در درجه اول بر بالابردن روحیه elevating و تثبیت تمرکز دارند . به علاوه ، روش‌های درمانی که بر افزایش ریتم‌های پایدار بیشتر در این سیستم‌ها تمرکز دارند ، ممکن است موثرتر از درمان باشند که تنها بر روی یک سیستم متمرکز هستند .
دکتر Merikangas می‌گوید : " این کار نشان‌دهنده اهمیت ترکیبی از نظارت منفعل برای دستیابی به معیارهای عینی خواب و فعالیت و تاثیرات بافتی آن‌ها در زمان واقعی برای درک تغییرپذیری و روابط بین سیستم‌ها و اختلالات دیگر است .
علاوه بر این ، محققان یک کنسرسیوم بین‌المللی مشترک - کنسرسیوم تحقیقات فعالیت حرکتی برای بهداشت ( mMARCH ) - برای کمک به بررسی تعمیم پذیری این یافته‌ها با توجه به شرایط دیگر ، تفاوت‌های جنسیتی ، تاثیرات ژنتیکی و محیطی بر فعالیت موتور ، و تنوع جغرافیایی و فصلی ایجاد کرده‌اند . استفاده از روش‌های رایج این کنسرسیوم ، آن‌ها را قادر می‌سازد تا داده‌های مربوط به ایجاد پایگاه‌های اطلاعاتی بزرگ‌تر را با استفاده از رویکردهای یادگیری ماشین و ماشین برای شناسایی گروه‌های مورد نظر و مدل‌های پیش‌بینی برای ردیابی تغییرات در زمان واقعی در این سیستم‌ها ایجاد کنند .
برای گوش دادن به یک پادکست با دکتر Merikangas در مورد این تحقیق ، به صفحه روان‌پزشکی عصبی مبتلا به مصاحبه‌ها مراجعه کنید .
مطالعات حمایت از مطالعات مبتنی بر تیم برای Psychosis اولیه
پیشرفت‌های چشمگیری در نشانه‌ها و در عملکرد شغلی و اجتماعی مشهود است.
۱۱ دسامبر ۲۰۱۸ - به‌هنگام‌سازی علمی
محققین به ایجاد یافته‌های حاصل از بازیابی NIMH بعد از برنامه اولیه Schizophrenia قسمت ( RAISE ) ادامه می‌دهند که اثربخشی خدمات مداخله زودهنگام را برای افرادی که مرحله اول جنون را تجربه می‌کنند مورد بررسی قرار می‌دهد . دو مطالعه اخیر نشان می‌دهند که خدمات مداخله زودهنگام مبتنی بر تیم در تنظیمات بهداشت و درمان در جهان واقعی امکان پذیر است و منجر به بهبود نتایج برای بیماران می‌شود .
کریستوف Correll ، پزشک مرکز روان‌پزشکی عصبی در موسسه تحقیقات پزشکی Feinstein در Manhasset ، نیویورک ، گروهی از محققان را از هشت کشور هدایت می‌کند که یک فراتحلیل از مطالعات درباره خدمات مداخله اولیه برای روان‌پریشی دارند . فرا تحلیل داده‌های ترکیبی از ده آزمایش تصادفی بالینی شامل افزایش برنامه درمان اولیه و درمان تخصصی برای برنامه اولیه Psychosis ( STEP ) . خدمات درمانی اولیه در هر مطالعه باید به طور خاص در ابتدا در روان‌پریشی باشد و شامل عناصر مختلفی از درمان ( روانی و روانی ) و خدمات حمایتی ، مانند استخدام و آموزش باشد . در هر مطالعه ، یک گروه کنترل ، طبق معمول برای مقایسه ، تحت درمان قرار گرفت . این آزمایش‌ها ترکیبی شامل ۲، ۱۷۶ شرکت‌کننده با مطالعاتی بود که از ۶ تا ۲۴ ماه طول کشیده بودند.
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

" پزشکان متخصص بالینی از سراسر آمریکای شمالی با هم برای پرداختن به این بحران جوانان با شیوه‌ای منطقی , سازگار و انعطاف‌پذیر که می‌توان با هر سیستمی که در آن جوانان خودکشی وجود دارند , سازگار باشند . "
مدل مسیر بالینی ارایه‌شده در این گزارش با منابع گوناگونی همراه است تا به تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی در اجرای مدل مشخص‌شده کمک کند . امید است که مدل مسیرهای بالینی توصیف‌شده در این گزارش می‌تواند در تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی به منظور انجام غربالگری همگانی برای جوانان به شیوه‌ای موثر استفاده شود - روشی که به شناسایی جوانان در معرض خطر خودکشی و نجات زندگی کمک می‌کند .
لازم به ذکر است که این مسیرها امکان اجرای غربالگری خطر خودکشی را برای همه بیماران فراهم می‌سازد . این روشی است که محققان و متخصصان بالینی می‌توانند با هم شریک شوند تا به درخواست اقدام برای کاهش میزان خودکشی و نجات جان‌های جوان توجه کنند . "
وابستگی‌های پویا بین فعالیت حرکتی , خواب , انرژی و حالت روحی می‌توانند تمرکز جدیدی برای درمان افسردگی باشند.
محققان از پایش تلفن همراه برای مطالعه پویایی‌های نواحی اصلی اختلالات خلقی استفاده می‌کنند .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تئوری‌های موجود در مورد افسردگی بیان می‌کنند که مشکلات خواب , انرژی کم , و سطح فعالیت پایین ناشی از حالت افسرده هستند , اما مطالعه جدیدی که به تعاملات میان این عوامل در افراد مبتلا به اختلال دو قطبی یا افسردگی می‌پردازد , ممکن است درست باشد . یافته‌های منتشر شده در ماه دسامبر منتشر شده در مجله روان‌پزشکی ژورنال , اهداف جدیدی را برای درمان افسردگی پیشنهاد می‌کنند .
تحقیقات گذشته ماهیت مرتبط بسیاری از سیستم‌های تعادلی بدن را نشان داده‌است . برای مثال , مشخص شده‌است که تنظیم فعالیت حرکتی با سیستم‌های دیگر مانند تنظیم خواب , فعالیت و حالات احساسی ارتباط دارد . در حالی که بی‌نظمی در این سیستم‌ها اغلب در افراد با اختلالات روانی دیده می‌شود , بررسی روابط متقابل بین سیستم‌های متعدد و تاثیرات جهت‌دار آن‌ها با استفاده از ارزیابی‌های بالینی سنتی مبتنی بر یادآوری گذشته‌نگر می‌تواند چالش برانگیز باشد .
محقق پیشرو در برنامه پژوهشی در موسسه ملی بهداشت روانی و همکاران بر این چالش‌ها غلبه کردند و با ترکیب معیارهای ارزیابی عینی و واقعی شرکت کنندگان بر این چالش‌ها غلبه کردند . به طور خاص , در طول یک دوره دو هفته‌ای , محققان به منظور برآورد مدت‌زمان خواب از شرکت کنندگان با اختلال دوقطبی - i , اختلال دوقطبی - ii , اختلال افسردگی اساسی , یا هیچ یک از این سه اختلال , از ناظران استفاده کردند . شرکت کنندگان همچنین ارزیابی‌های آنی بوم‌شناختی ( مدخل‌های دفتر خاطرات , ثبت در زمان واقعی ) و سطوح انرژی را چهار بار در روز طی این دو هفته تکمیل کردند . در هر ارزیابی , از شرکت کنندگان خواسته شد تا درجه‌ای را که نسبت به " بسیار غمگین " و " بسیار خسته " تا " بسیار پر انرژی " احساس می‌کردند , تعیین کنند . "
محققان رابطه یک طرفه بین فعالیت حرکتی و خلق‌وخو را کشف کردند , که نشان می‌دهد فعالیت حرکتی بر حالت بعدی تاثیر می‌گذارد , اما این حالت بر فعالیت حرکتی بعدی تاثیر نمی‌گذارد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

مسیرهای جدید برای اجرای غربالگری خطر خودکشی جهانی در تنظیمات بهداشتی
مدل می‌تواند به بیمارستان‌ها برای شناسایی و کمک به جوانان در خطر خودکشی کمک کند
۲۰ دسامبر ۲۰۱۸ - آزادی مطبوعات
یک گزارش جدید که توسط محققان موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) ، بخشی از موسسه ملی بهداشت ( NIMH ) نوشته شده، راهنمایی را در مورد چگونگی اجرای کنترل خطر خودکشی جهانی جوانان در محیط‌های پزشکی ارایه می‌دهد . این گزارش روشی را برای بیمارستان‌ها شرح می‌دهد که نرخ خودکشی را به روشی که انعطاف‌پذیر و با توجه به منابع محدود است ، مورد توجه قرار دهند .
بنا به گفته مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها ، تنها در سال ۲۰۱۶ ، بیش از ۶، ۰۰۰ جوان در ایالات‌متحده زیر ۲۵ سال براثر خودکشی مردند . مطالعات نشان داده‌اند که اکثر جوانانی که با خودکشی کشته شده‌اند ، قبل از کشتن خود ، از یک ارائهکننده خدمات درمانی یا مراکز پزشکی بازدید کرده‌اند . تعامل این جوانان با سیستم بهداشت و درمان ، شرایط پزشکی را به مکان ایده‌آل برای موقعیت یابی اقدامات مداخله انتحاری تبدیل می‌کند .
جاشوا A ، مدیر سازمان بهداشت جهانی، گفت : " خودکشی یک نگرانی عمومی بزرگ است و تشخیص زودهنگام یک استراتژی پیش‌گیری مهم است ." گوردون ، M.D. ، دکترای خود را از پورتفولیوی تحقیقات پیش‌گیری از خودکشی NIMH ، در درجه اول بر روی آزمایش و اجرای استراتژی‌های موثر برای شناسایی افراد در معرض خطر خودکشی تمرکز دارد . نتایج این تلاش‌های تحقیقاتی آماده ساختن یک تفاوت واقعی و کمک به نجات جان‌ها است ."
در سال ۲۰۰۷ ، کمیسیون مشترک ( TJC ) یک هدف ایمنی بیمار ملی را منتشر کرد که مستلزم آن بود که همه بیماران پزشکی رفتاری که در بیمارستان‌های عمومی و عمومی حضور دارند ، برای ریسک انتحاری غربال شوند . با این حال ، آن‌ها پس از بررسی داده‌های خود کشف کردند که بیش از یک چهارم از خودکشی‌ها در واحدهای بهداشتی غیر رفتاری رخ می‌دهد و بیماران در معرض خطر از بخش‌های اورژانس ، واحدهای پزشکی بستری ، و کلینیک‌های سرپایی در امان مانده‌اند . این امر موجب شد تا TJC در سال ۲۰۱۶ توصیه کند که تمامی بیمارانی که به تنظیمات پزشکی مراجعه می‌کنند ، برای ریسک انتحاری غربال شوند .
در حالی که تمرین خوب ، غربالگری فراگیر می‌تواند فشاری بر منابع بیمارستان‌ها و سایر تسهیلات مراقبت‌های بهداشتی ارائه دهد . این گزارش که در Psychosomatics منتشر شده‌است ، یک سیستم مسیر بالینی سه‌بعدی جدید به عنوان یک روش آگاهانه و آگاه برای اجرای کنترل خطر خودکشی جهانی در محیط‌های مراقبت بهداشتی کودکان ارائه می‌کند . این سیستم توسط یک کمیته فرعی بین‌المللی در گروه گروه کاری مراقبت بالینی از درون کمیته سلامت جسمی آکادمی کودکان کودک و نوجوانان آمریکایی ایجاد شد .
مدل مسیر بالینی متشکل از سه جز اصلی است که اولین صفحه از آن یک صفحه اولیه از تمام جوانان با استفاده از تکنیک NIMH رنسانس اسلامی ( asq ) است . The اولین ابزار غربالگری است که به طور خاص برای تشخیص خطر خودکشی در بیماران پزشکی کودکان گسترش یافت ، در ۱۴ زبان موجود است و حدود ۲۰ ثانیه طول می‌کشد تا اداره شود. ردیف دوم غربالگری مهم‌ترین گام محسوب می‌شود و درخواست یک ارزیابی سریع ایمنی را دارد ( BSSA ) که حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا اداره شود. این معیار برای طبقه‌بندی خطر خودکشی یک فرد ( ریسک پایین ، ریسک بالا ، یا خطر قریب‌الوقوع ) براساس پاسخ‌های نظرسنجی و قضاوت بالینی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تصمیم متخصص بالینی برای گام‌های بعدی را هدایت می‌کند . ردیف سوم غربالگری ، اگر لازم پنداشته شود، شامل ارزیابی کامل ایمنی توسط یک ارائهکننده بهداشت روانی دارای مجوز است . هدف از این ارزیابی ، پرداختن به مسائل ایمنی و ایجاد یک برنامه مداخله‌ای است .
تصمیمات در مورد مراقبت از بیمار در هر یک از سه مرحله ارزیابی اتخاذ می‌شوند و به بینش بالینی در ترکیب با پاسخ‌های نظرسنجی وابسته هستند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :