مشخص شده‌است که عملکرد پروتیین‌های درون سلولی از طریق جذب الکترواستاتیک PS تنظیم می‌شود ، اما این کار برای پروتیین‌ها در خارج از سلول اعمال نمی‌شود . Reiß ادامه می‌دهد : " این اساسا ً یک اصل بنیادی جدید در زیست‌شناسی سلولی است که ما آن را کشف کردیم " بنابراین کاملا ً ممکن است که نه تنها the پروتئاز ، بلکه عملکرد پروتئین‌های دیگر تحت‌تاثیر این تبدیل بیرونی PS قرار می‌گیرد .


محققان شواهدی از مکانیزم در مطالعات فرهنگ سلول با موادی که برای فعال کردن ADAM۱۷ شناخته شده‌اند ، فراهم کرده‌اند و قادر به استفاده از رنگ PS known زیر میکروسکوپ برای مشاهده این که PS از داخل به بیرون منتقل می‌شود و با باره‌ای منفی PS تعامل دارد . مطالعات در یک مدل موشی برای مرحله بعد برنامه‌ریزی شده‌است ، که هدف از آن ارایه شواهدی از اصل کشف‌شده در یک ارگانیسم زنده نیز می‌باشد . این مطالعه با حمایت مالی خوشه تعالی در Interfaces ها ، " ۸۷۷ CRC " به عنوان یک رویداد قانونی در pathophysiology و گروه آموزش تحقیقات RTG ۱۷۴۳ - - ژن‌ها ، محیط ، التهاب و التهاب حمایت مالی شده‌است . مهتا گفت درک تفاوت‌های جنسیتی می‌تواند به بهبود پیش‌گیری و درمان در بین زنان کمک کند - زنان نباید از پرسیدن سوالات واهمه داشته باشند - - ما به همه زنان توصیه می‌کنیم که بحث‌های آزاد و پذیرا تری با پزشک خود در مورد هر دو روش درمانی و مداخله‌ای برای پیش‌گیری و درمان حمله قلبی داشته باشند .
بیماری شریان‌های قلبی سالانه ۶.۶ میلیون زن آمریکایی را به خطر می‌اندازد و همچنان تهدید اصلی زندگی زنان باقی می‌ماند . او گفت : " کمک به زنان برای پیش‌گیری از حملات قلبی از طریق افزایش تحقیقات و بهبود نابرابری‌های قومی و نژادی در پیش‌گیری و درمان یک اولویت عمومی بهداشتی عمومی است ." قانون نهایی از نزدیک به ۹۰۰ نظر در طول دوره اظهار نظر در طول دوره اظهار نظر عمومی و کتابخانه ملی of سال‌ها تجربه مربوط به مدیریت و عملکرد اجرایی شد . عناصر مهم قانون نهایی عبارتند از: فراهم کردن یک چک لیست برای ارزیابی این که کدام آزمایش‌ها بالینی مشمول مقررات هستند و مسیول ارسال اطلاعات مورد نیاز می‌باشند ؛ توسعه دامنه آزمایش‌ها که اطلاعات نتایج را بطور خلاصه تایید کرده‌اند ، شامل نژاد و نژاد شرکت کنندگان آزمون ، اگر جمع‌آوری‌شده ، و ارائه یک فهرست از پیامدهای قانونی بالقوه برای عدم مطاوعت .
این سیاست مربوط به همه آزمایش‌ها تحت سرمایه‌گذاری ملی شامل ۱ آزمایش بالینی محصولات تنظیم‌شده توسط FDA و همچنین محصولات امکان‌سنجی کوچک و نیز محصولاتی که توسط FDA ، مانند مداخلات رفتاری کنترل نشده اند ، اعمال می‌شود . برای مثال ، ما دریافتیم که توانایی میکروارگانیزم ها برای تولید DOPAC ، متابولیت های انتقال‌دهنده عصبی انسان ، دوپامین مرتبط با کیفیت روانی بهتر زندگی است . این یافته‌ها ناشی از تجزیه و تحلیل بیوانفورماتیک است و لازم است به صورت تجربی تایید شود ، با این حال ، آن‌ها به هدایت مستقیم و تسریع تحقیقات مغز انسان در آینده کمک خواهند کرد .
Jeroen Raes و تیمش اکنون مشغول تهیه نمونه دیگری از مجموعه Flemish Gut Flemish هستند که قرار است بهار آینده ، پنج سال بعد از اولین تلاش نمونه‌برداری آغاز شود .



چهارشنبه 22 خرداد 1398
بؤلوملر :