نژاد , قومیت و اقدامات انضباطی که در ماه ژوئن برگزار می‌شود : دانشگاه کنتاکی خلاصه : نظم و چگونگی اداره آن در مدارس سراسر ایالات‌متحده به موضوع بحث برانگیزی ادامه می‌دهد . یک پروژه جدید نشان داد که چگونه نژاد و نژاد با اقدامات انضباطی مدرسه در ارتباط هستند , که به دانش آموزان اشاره می‌کند که به صورت نوعی مجازات از مدرسه برکنار می‌شوند . پژوهش‌های پیشین , اختلافات نژادی و نژادی را در نرخ‌های اعمال مقررات مدرسه , جایی که دانش آموزان اقلیت قومی و نژادی ( به ویژه جوانان آمریکایی آفریقایی‌تبار ) در میان دانشجویانی که منظم هستند , پیدا کرده‌است .


سهم : نظم داستان کامل و چگونگی اداره آن در مدارس سراسر کشور به بحث داغی درباره موضوع می‌پردازد . اکنون یک دانشگاه از تحقیقات گسترده در دانشگاه کنتاکی در مورد این موضوع در مجله روانشناسی مدرسه منتشر شده‌است و توجه گسترده معلمان , مدیران و محققان را به خود جلب کرده‌است .
آلبرت انیشتین که سال گذشته از اداره علوم خانواده در دانشکده کشاورزی , غذا و محیط‌زیست بهره‌مند شد , محقق اصلی این تحقیق است و جامع‌ترین تحلیل این موضوع را تا زمانی که هنوز در بریتانیا است , انجام داده‌است. در حال حاضر یک استاد روانشناسی در دانشکده روانشناسی در دانشگاه ویرجینیا واقع در ریچموند , نویسنده این مقاله " اختلافات نژادی و نژادی ملی در اقدامات انضباطی " است . نویسندگان مشترک الکساندر ت . سلام جان من . & پاتریشیا جی . کاهنده شخصیتی که استاد علوم خانواده ( uk ) را به خود اختصاص داده‌است . استادیار پزشکی اطفال , دانشگاه سینسیناتی
این پروژه به تجزیه و تحلیل این مساله می‌پردازد که چگونه قومیت و نژاد مرتبط با اقدامات انضباطی مدرسه است که به دانش آموزان اشاره می‌کند که به صورت نوعی مجازات از مدرسه برکنار می‌شوند . پژوهش‌های پیشین , اختلافات نژادی و نژادی را در نرخ‌های اعمال مقررات مدرسه , جایی که دانش آموزان اقلیت قومی و نژادی ( به ویژه جوانان آمریکایی آفریقایی‌تبار ) در میان دانشجویانی که منظم هستند , پیدا کرده‌است .
در حالی که در بسیاری از موارد نوجوانان بدون هیچ گونه امکان واقعی برای پایان دادن به دبیرستان , نوجوانان را ترک می‌کنند . " با توجه به اینکه نوجوانی دوره رشد همراه با بالاترین میزان رفتارهای بزهکارانه است , می ‌توان گفت که اخراج مدرسه در طول این " پنجره آسیب‌پذیری " منجر به افزایش خطر درگیری در سو مصرف مواد و جرایم خشونت‌آمیز و افزایش احتمال تماس با سیستم قضایی نوجوانان می‌شود . " داده‌های این پروژه عبارت بودند از کل مدارس راهنمایی و دبیرستان عمومی که توسط اداره جمع‌آوری اطلاعات حقوق مدنی وزارت آموزش جمع‌آوری شده‌بودند . این جامع‌ترین مطالعه‌ای است که تا کنون برای ارائه برآوردی از اختلافات نژادی / نژادی صورت‌گرفته است که برای گروه‌های قومی / نژادی ( آفریقایی , آسیایی , بومی , هاوایی , اسپانیولی , دو یا چند نژاد یا سفید ) منظم می‌شوند . علاوه بر این, این مطالعه نشان داد که آیا ویژگی‌های خاص مدرسه ( اندازه مدرسه , درصد دانش آموزان دریافت‌کننده ناهار آزاد یا کاهش‌یافته ) , تنوع قومی / نژادی در بدن دانش آموزان , چه که این مدرسه در آن قرار دارد , بر نرخ اعمال نظم و زیان و اختلاف نژادی / نژادی تاثیر می‌گذارد .




دوشنبه 27 خرداد 1398
بؤلوملر :