مسیرهای جدید برای اجرای غربالگری خطر خودکشی جهانی در تنظیمات بهداشتی
مدل می‌تواند به بیمارستان‌ها برای شناسایی و کمک به جوانان در خطر خودکشی کمک کند
۲۰ دسامبر ۲۰۱۸ - آزادی مطبوعات
یک گزارش جدید که توسط محققان موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) ، بخشی از موسسه ملی بهداشت ( NIMH ) نوشته شده، راهنمایی را در مورد چگونگی اجرای کنترل خطر خودکشی جهانی جوانان در محیط‌های پزشکی ارایه می‌دهد . این گزارش روشی را برای بیمارستان‌ها شرح می‌دهد که نرخ خودکشی را به روشی که انعطاف‌پذیر و با توجه به منابع محدود است ، مورد توجه قرار دهند .
بنا به گفته مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها ، تنها در سال ۲۰۱۶ ، بیش از ۶، ۰۰۰ جوان در ایالات‌متحده زیر ۲۵ سال براثر خودکشی مردند . مطالعات نشان داده‌اند که اکثر جوانانی که با خودکشی کشته شده‌اند ، قبل از کشتن خود ، از یک ارائهکننده خدمات درمانی یا مراکز پزشکی بازدید کرده‌اند . تعامل این جوانان با سیستم بهداشت و درمان ، شرایط پزشکی را به مکان ایده‌آل برای موقعیت یابی اقدامات مداخله انتحاری تبدیل می‌کند .
جاشوا A ، مدیر سازمان بهداشت جهانی، گفت : " خودکشی یک نگرانی عمومی بزرگ است و تشخیص زودهنگام یک استراتژی پیش‌گیری مهم است ." گوردون ، M.D. ، دکترای خود را از پورتفولیوی تحقیقات پیش‌گیری از خودکشی NIMH ، در درجه اول بر روی آزمایش و اجرای استراتژی‌های موثر برای شناسایی افراد در معرض خطر خودکشی تمرکز دارد . نتایج این تلاش‌های تحقیقاتی آماده ساختن یک تفاوت واقعی و کمک به نجات جان‌ها است ."
در سال ۲۰۰۷ ، کمیسیون مشترک ( TJC ) یک هدف ایمنی بیمار ملی را منتشر کرد که مستلزم آن بود که همه بیماران پزشکی رفتاری که در بیمارستان‌های عمومی و عمومی حضور دارند ، برای ریسک انتحاری غربال شوند . با این حال ، آن‌ها پس از بررسی داده‌های خود کشف کردند که بیش از یک چهارم از خودکشی‌ها در واحدهای بهداشتی غیر رفتاری رخ می‌دهد و بیماران در معرض خطر از بخش‌های اورژانس ، واحدهای پزشکی بستری ، و کلینیک‌های سرپایی در امان مانده‌اند . این امر موجب شد تا TJC در سال ۲۰۱۶ توصیه کند که تمامی بیمارانی که به تنظیمات پزشکی مراجعه می‌کنند ، برای ریسک انتحاری غربال شوند .
در حالی که تمرین خوب ، غربالگری فراگیر می‌تواند فشاری بر منابع بیمارستان‌ها و سایر تسهیلات مراقبت‌های بهداشتی ارائه دهد . این گزارش که در Psychosomatics منتشر شده‌است ، یک سیستم مسیر بالینی سه‌بعدی جدید به عنوان یک روش آگاهانه و آگاه برای اجرای کنترل خطر خودکشی جهانی در محیط‌های مراقبت بهداشتی کودکان ارائه می‌کند . این سیستم توسط یک کمیته فرعی بین‌المللی در گروه گروه کاری مراقبت بالینی از درون کمیته سلامت جسمی آکادمی کودکان کودک و نوجوانان آمریکایی ایجاد شد .
مدل مسیر بالینی متشکل از سه جز اصلی است که اولین صفحه از آن یک صفحه اولیه از تمام جوانان با استفاده از تکنیک NIMH رنسانس اسلامی ( asq ) است . The اولین ابزار غربالگری است که به طور خاص برای تشخیص خطر خودکشی در بیماران پزشکی کودکان گسترش یافت ، در ۱۴ زبان موجود است و حدود ۲۰ ثانیه طول می‌کشد تا اداره شود. ردیف دوم غربالگری مهم‌ترین گام محسوب می‌شود و درخواست یک ارزیابی سریع ایمنی را دارد ( BSSA ) که حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا اداره شود. این معیار برای طبقه‌بندی خطر خودکشی یک فرد ( ریسک پایین ، ریسک بالا ، یا خطر قریب‌الوقوع ) براساس پاسخ‌های نظرسنجی و قضاوت بالینی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تصمیم متخصص بالینی برای گام‌های بعدی را هدایت می‌کند . ردیف سوم غربالگری ، اگر لازم پنداشته شود، شامل ارزیابی کامل ایمنی توسط یک ارائهکننده بهداشت روانی دارای مجوز است . هدف از این ارزیابی ، پرداختن به مسائل ایمنی و ایجاد یک برنامه مداخله‌ای است .
تصمیمات در مورد مراقبت از بیمار در هر یک از سه مرحله ارزیابی اتخاذ می‌شوند و به بینش بالینی در ترکیب با پاسخ‌های نظرسنجی وابسته هستند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :