psychology

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

بخش on و متابولیسم پروتیین ( SNPM )
ماموریت بخش on و متابولیسم پروتیین ( SNPM ) برای مطالعه نقش متابولیسم پروتیینی در واکنش‌های تطبیقی سیستم عصبی است . تغییرات طولانی‌مدت در سیستم عصبی در طول رشد و پیری در واکنش به فعالیت سیناپسی و هورمون‌ها رخ می‌دهد و در نتیجه بیماری یا آسیب است . این تغییرات , تغییرات منطقه‌ای را در متابولیسم پروتیینی ایجاد می‌کند که زمینه‌ساز رشد , تغییرشکل , انحطاط , تجدید حیات , و involution می‌باشد . ما روش‌های تصویربرداری را برای اندازه‌گیری میزان سنتز پروتئین‌ها در تمام مناطق مغز به طور همزمان توسعه داده‌ایم . روش‌های ما را می توان برای مطالعات هر دو مورد از حیوانات و هم در موضوعات انسان اعمال کرد . بررسی سنتز پروتئین می‌تواند به یک پنجره منحصر به فرد به واکنش‌های نرمال تطبیقی بافت عصبی بدهد و ممکن است وسیله‌ای برای پایش هم پیشرفت بیماری و هم واکنش درمان باشد .
درمان تجربی شعبه pathophysiology :
مرکز درمان Experimental pathophysiology ( ETPB ) بخشی از موسسه ملی سلامت روان ( NIMH ) است که یک جز اصلی تحقیقاتی از موسسه ملی بهداشت ( NIH ) است . The تحقیقات بالینی را بر روی اختلالات خلقی ( شامل : اختلال افسردگی و اختلال دوقطبی ) با هدف ایجاد راه‌های بهتر برای پیش‌گیری , تشخیص , و درمان بیماری‌های روانی انجام می‌دهد .
محققان در NIMH که متخصص اختلالات ذهنی هستند از طریق مطالعات تحقیقاتی به دنبال :
توسعه داروهایی که به سرعت علایم افسردگی و خودکشی را کاهش می‌دهند
ویژگی‌های زیستی IDENTIFY زیستی
بهتر است با biomarkers که ممکن است به داروها و درمان‌ها واکنش نشان دهند , پیش‌بینی کنید.
ایجاد مکانیسم‌های در مغز که باعث افسردگی و واکنش به درمان می‌شوند .
بخش on و درمان اختلالات ذهنی ( SNMD ) در سال 2010 تاسیس شد و بر توسعه درمان دارویی و neuromodulatory داروها برای بیماران بزرگ‌سال مبتلا به افسردگی مقاوم در برابر درمان ( TRD ) , اختلال افسردگی حاد و اختلال دوقطبی و ideation خودکشی تمرکز دارد . مطالعات نظری ما ( POC ) عمدتا در موضوعات افسردگی و / یا خودکشی آزاد در واحد تحقیقاتی برنامه intramural ( رنسانس اسلامی تاجیکستان ) انجام شده‌است . این مطالعات طیف گسترده‌ای از فن‌آوری‌های بالینی , رفتاری و تصویربرداری از جمله magnetoencephalography ( MEG ) , تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی و کارکردی ( MRI ) , نشانگرهای زیستی پلاسما , وظایف شناختی و noninvasive واحد of را با هم‌کاری واحد Neuromodulation noninvasive ( nnu ) ادغام می‌کنند . رویکرد تحقیقاتی ما به دنبال شناسایی امضاهای بالینی و بیولوژیکی و مکانیزم القای درمان موثر با خواص ضد افسردگی و ضد خودکشی است . چشم‌انداز بلندمدت of , توسعه نسل بعدی درمان است که به سرعت و به طور موثر از درمان‌های موجود عمل می‌کند , به خصوص برای TRD شدید و خودکشی .
رئیس اداره بالینی
مرور
موسسه ملی بهداشت روانی بخش بهداشت روانی تحقیقات گسترده‌ای را در مکانیسم‌های درمان و درمانی برای گستره‌ای از بیماری‌های روانی از جمله اسکیزوفرنی , اختلالات عاطفی , اختلالات اضطراب , اختلالات خلقی و اختلالات عاطفی , و همچنین مطالعات ژنتیک , داروها و تحقیقات اولیه آزمایشگاهی انجام می‌دهد . حزب رنسانس اسلامی آزمایش‌ها کلینیکی را اجرا می‌کند که برای تسریع تبادل اطلاعات بین دانشمندان و پزشکان طراحی شده‌اند تا یافته‌های اصلی را می توان به سرعت از محیط آزمایشگاه به درمان بیماران در کنار بس‌تر انتقال داد . آزمایش‌ها بالینی اهمیت اولیه برای ماموریت تحقیقاتی of هستند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

شاخه Endocrinology رفتاری
دانشمندان در NIMH متعهد به درک این مساله هستند که چگونه تغییرات در هورمون‌های جنسی باعث بروز اختلالات خلقی می‌شوند، چرا که این هورمون‌ها تنها در برخی از زنان اختلالات روحی ایجاد می‌کنند و چگونه مکانیسم‌های بیماری زا این اختلالات را به درمان‌های جدید یا استفاده جدید از درمان‌های موجود تبدیل می‌کنند .
دانشمندان ما در حال تلاش برای شناسایی علل درمان ، درمان و پیش‌بینی ریسک مربوط به اختلالات روحی مرتبط با غدد درون‌ریز هستند از جمله موارد زیر :
افسردگی روحی
اختلال Dysphoric Premenstrual ( PMDD ، سندروم حاد premenstrual )
افسردگی روحی
اینها شرایط مهمی هستند و در مراحل مختلف چرخه عمر یک زن رخ می‌دهند . آن‌ها شایع هستند و با میزان شیوع قابل‌توجهی در ارتباط هستند .
در نهایت ، یک اقدام ابتکاری جدید با هم‌کاری محققان درون NIMH و NICHHD ، نقش رشد و توسعه پایدار در رشد طبیعی مغز را مورد بررسی قرار می‌دهیم .
مجموعه مغز انسان ( HBCC )
ماموریت هسته مرکزی مغز ( HBCC ) در موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH's ) هدایت و پشتیبانی از تحقیقات درباره مغز و رفتار با هدف کاهش بار بیماری روانی است . HBCC یک منبع ملی است که فرصت‌های منحصر به فرد در تحقیقات سلامت روانی فراهم می‌کند .
برای انجام این تحقیق به دست آوردن بافت مغز انسان و نمونه‌های خون از افراد مرحوم مبتلا به بیماری‌های روانی مثل اسکیزوفرنی ، افسردگی ، اختلال دوقطبی ، اختلال سو مصرف مواد و افرادی که بدون سابقه بیماری روانی که به عنوان کنترل استفاده می‌شود ، تشخیص‌داده شده‌است . این بافت‌ها تحت پروتکل‌های تایید شده توسط هیات بازبینی نهادی علوم عصبی ( CNS ) و تنها با اجازه خویشاوندان بعدی به دست می‌آیند .
ما نمونه‌ها را بین بازرسان تایید شده توسط کمیته نظارت NIMH توزیع می‌کنیم . ما داده‌های مولکولی و ژنتیکی را جمع‌آوری کرده و داده‌ها را به جامعه علمی منتشر می‌کنیم . اطلاعات به‌دست‌آمده از این تحقیق ، منجر به درک بهتر اختلال عملکرد مغز در اختلالات ذهنی و توسعه استراتژی‌های درمانی و پیشگیرانه خواهد شد .
بخش on و circadian Rhythms ( SLCR )
برای بسیاری از سال‌ها فرض شد که میله‌ها و مخروط‌ها تنها نوری هستند که قادر به تشخیص نور در شبکیه چشم پستاندار هستند . با این حال ، تحقیقات چندین آزمایشگاه یک نوع سوم سلول photoreceptor در شبکیه چشم را کشف کردند که سلول‌های ganglion شبکیه به نام melanopsin نامیده می‌شوند ( Hattar ) ؛ express و همکاران ، علوم ( ۲۰۰۲ ) ؛ Berson و همکاران ، علوم ( ۲۰۰۲ ) . اهداف اصلی ما درک چگونگی ردیابی نور و ارسال اطلاعات نور به مغز برای تنظیم فیزیولوژی و رفتار است .
ما نشان داده‌ایم که ipRGCs بسیاری از مراکز بینایی در مغز از جمله the شبانه‌روزی و ناحیه مسئول گرفتگی در طول شبانه‌روز را هدف قرار می‌دهند و برای تاثیر نور در ریتم شبانه‌روزی ، خواب ، حالت و تنگ خلقی حیاتی هستند .
به تازگی دریافته ایم که ipRGCs از قبل فراوان‌تر هستند و حداقل ۵ زیرمجموعه متفاوت وجود دارد ( M۱ - M۵ ) . برخی از این subtypes مناطق مغز که در شکل‌گیری تصویر دخالت دارند را هدف قرار می‌دهند که به موش‌های فاقد میله و تابع مخروط اجازه می‌دهد تا یک دیدگاه الگوی ابتدایی داشته باشند . اخیرا ً، ما دریافته ایم که ipRGCs همچنین اثرات منفی نور بر روی حالت و یادگیری را میانجی گری می‌کند و توانایی تشخیص کنتراست را در یک تصویر افزایش می‌دهد .
بسیاری از پرسش‌ها همچنان در مورد عملکرد این سلول‌ها و مدارها که برای رفتارهای غیر مستقیم حساس هستند ، باقی می‌مانند . ما به بررسی آن‌ها با استفاده از تکنیک‌های مختلفی از جمله ژنتیک موش ، آناتومی ، تصویربرداری کلسیم بدن، ردیابی ، ردیابی ویروسی ، و رفتار حیوانی ادامه می‌دهیم .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

بخش on کارکردی ( SFN )
بیانیه ماموریت
گروه ما از ابزارهای نوین اعصاب و مولکولی برای بررسی رویداده‌ای تنظیمی سیستم عصبی استفاده می‌کند که در هنگام واکنش و سازگاری با چالش‌های ایمنی ، مدیریت مواد مخدر ، استرس روانی ، یا غنی‌سازی زیست‌محیطی ، در حیوانات رخ می‌دهند . رفتار در آزمون‌های معتبر اضطراب ، افسردگی و تعاملات اجتماعی مشخص می‌شود . ساختارهای مغزی پاسخگو و انواع سلولی شناسایی و با ردیابی سلولی مثبت در حیوانات ، immunohistochemistry ، در محل hybridization histochemistry ، و مرتب‌سازی سلولی دنبال شده by phenotypic شناسایی می‌شوند . علاوه بر ابزارهای histochemical ، ما سنجش مولکولی کمی را برای بیان ژن‌ها و سطوح پروتیین و همچنین آزمون‌های vitro و ازمایشگاهی از نورون‌های منزوی ، glia و lymphocytes انجام می‌دهیم . ما روابط بین کشورهای افسرده مبتلا به شکست و غنی‌سازی زیستمحیطی ، مدارهای responsive مغز ، نقش‌های محوری در حساسیت و انعطاف‌پذیری استرس ، و نقش‌های ایفا شده توسط neurogenesis بالغ و هورمون‌های آدرنالی را بررسی کرده‌ایم . کار اخیر در ارتباط دو جهتی بین مغز و سیستم ایمنی ، توانایی سلول‌های ایمنی غدد لنفاوی را نشان داد که عوامل ضد افسردگی هستند . مطالعات ما به دنبال کار بیشتر با هدف درک مدار ، تلفن همراه و مولکولی برای تغییر emotionality است .
درمان تجربی شعبه pathophysiology :
مرکز درمان Experimental pathophysiology ( ETPB ) بخشی از موسسه ملی سلامت روان ( NIMH ) است که یک جز اصلی تحقیقاتی از موسسه ملی بهداشت ( NIH ) است . The تحقیقات بالینی را بر روی اختلالات خلقی ( شامل : اختلال افسردگی و اختلال دوقطبی ) با هدف ایجاد راه‌های بهتر برای پیش‌گیری ، تشخیص ، و درمان بیماری‌های روانی انجام می‌دهد .
محققان در NIMH که متخصص اختلالات ذهنی هستند از طریق مطالعات تحقیقاتی به دنبال :
توسعه داروهایی که به سرعت علایم افسردگی و خودکشی را کاهش می‌دهند
ویژگی‌های زیستی IDENTIFY زیستی
predict بهتر با biomarkers که ممکن است به داروها و درمان‌ها واکنش نشان دهند .
ایجاد مکانیسم‌های در مغز که باعث افسردگی و واکنش به درمان می‌شوند .
بخش on و درمان اختلالات ذهنی ( SNMD ) در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و بر توسعه درمان دارویی و neuromodulatory داروها برای بیماران بزرگ‌سال مبتلا به افسردگی مقاوم در برابر درمان ( TRD ) ، اختلال افسردگی حاد و اختلال دوقطبی و ideation خودکشی تمرکز دارد . مطالعات نظری ما ( POC ) عمدتا ً در موضوعات افسردگی و / یا خودکشی آزاد در واحد تحقیقاتی برنامه intramural ( رنسانس اسلامی تاجیکستان ) انجام شده‌است . این مطالعات طیف گسترده‌ای از فن‌آوری‌های بالینی ، رفتاری و تصویربرداری از جمله magnetoencephalography ( MEG ) ، تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی و کارکردی ( MRI ) ، نشانگرهای زیستی پلاسما ، وظایف شناختی و noninvasive سنجش neuroplasticity را با هم‌کاری واحد noninvasive noninvasive ( nnu ) ادغام می‌کنند . رویکرد تحقیقاتی ما به دنبال شناسایی امضاهای بالینی و بیولوژیکی و مکانیزم القای درمان موثر با خواص ضد افسردگی و ضد خودکشی است . چشم‌انداز بلندمدت of ، توسعه نسل بعدی درمان است که به سرعت و به طور موثر از درمان‌های موجود عمل می‌کند ، به خصوص برای TRD شدید و خودکشی .
بخش مربوط به انجمن اطفال آمریکا ( بانک دولتی )
ماموریت انجمن پزشکان اطفال ( بانک دولتی ) شناسایی عواملی است که بر آغاز و بیان علایم رفتاری تاثیر می‌گذارند و درمان موثر و استراتژی‌های پیش‌گیری برای اختلالات کودکی را ایجاد می‌کنند . این بخش تحقیقات بالینی را بر روی انواع مشکلات رفتاری کودکی و هم‌کاری با گروه‌های دیگر در موسسه ملی بهداشت برای انجام مطالعات بر روی انواع گروهه‌ای خاص بیمار انجام می‌دهد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

آخرین کار ما به بررسی نقش گیرنده‌های دوپامینی در مغز است . مغز عمدتا ً در ناحیه ca2 در هیپوکامپ یافت می‌شود و ناحیه‌ای است که به صورت عصب دهی از هسته اصلی هیپوتالاموس تولید می‌شود . ما موش‌ها را سرکوب کردیم تا گیرنده را غیرفعال کنیم و مشاهده کردیم که این موش‌ها کاهش مشخصی در اجتماعی دارند , اما نه شکارچی و نه دفاع , پرخاشگری در نرها و ماده‌ها . آن‌ها همچنین کاهش کمی در شناخت اجتماعی در مردان و زنان دارند . ما نشان دادیم که جایگزینی ویروس در ناحیه کلسیمی در هیپوکامپ موش , باعث بازگشت پرخاشگری می‌شود . علاوه بر این , ناحیه ca1 هیپوکامپ , تقویت قابل‌توجهی در پاسخ‌های سیناپسی تحریکی به یون کلسیم را فراهم می‌کند , اما در ناحیه ca1 یا برش‌های از موش‌های سرکوب نشده ( به ترتیب ) . به طور کلی , ما نشان دادیم که تحریک مکانیکی فیبرهای عصبی در داخل کلسیم موش به شدت باعث تقویت اجتماعی , اما نه جسمی می‌شود . این مهار منتشر شده از فیبرهای حاصل در هسته مرکزی , به مدت حداقل یک برابر طول حافظه اجتماعی را طولانی می‌کند و توسط یک آنتاگونیست تغذیه شده موضعی مهار می‌شود . علاوه بر این , این افزایش توسط تحریک در طول مرحله اکتساب حافظه و نه در مرحله یادآوری ایجاد می‌شود .
مطالعات مختلف ما با موش‌های تراریخت و سرکوب و همچنین اطلاعات بیشتر در مورد اکسی‌توسین و وازوپرسین در سایت ما ارائه شده‌است . ما امیدواریم اطلاعاتی را که در آنجا ارائه می‌کنیم , شامل پروتکل‌ها و انتشارات , آموزنده و مفید بیابید .
تسهیلات هسته‌ای تراریخته
هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش ژن‌های اختصاصی در رشد و عملکرد سیستم عصبی است . در برخی بیماری‌های اعصاب , اساس ژنتیکی پاتولوژی را می‌توان در موش‌ها مشاهده کرد . این مرکز در هم‌کاری با بازرسان nih , حیوانات تحقیقاتی تراریخته و سلول‌های بنیادی جنینی اصلاح‌شده تولید می‌کند .
در سلول‌های بنیادی جنینی یک ژن می‌تواند برای ارزیابی جایگاه آن در عملکرد سلول نرمال اصلاح شود . زیست‌شناسی این سلول‌ها را می‌توان در کشت یا موش مورد مطالعه قرار داد تا اثر ژن را در حیوان تعیین کند . اغلب حذف کامل کشنده است , بنابراین اصلاح دقیق ژن می‌تواند به سلول‌های es و سپس موش‌ها اعمال شود .
موش‌ها می‌توانند برای بیان ژن بیگانه در یک الگوی زمانی یا مکانی ناقص تولید شوند . با بیان یک ژن چه زودتر و چه دیرتر از نرمال , می‌تواند بررسی شود . اگر ژن در سلول‌هایی که معمولا ً سرنوشت آن سلول‌ها را بیان نمی‌کنند , تنظیم شود .
در موش‌های دیگر یک ژن نشانگر ( یک پروتئین فلورسنت برای مثال ) در جمعیت‌های مجزا از سلول‌ها بیان می‌شود تا این سلول‌ها طی نمو ردیابی شوند . برخی از نشانگرهای تراریخته حالت فعال‌سازی یک مجموعه نورون‌ها را نشان می‌دهند .
تغییرات ژنتیکی که سبب بیماری می‌شوند می‌توانند به منظور ایجاد یک ارگانیسم مدل به موش‌ها معرفی شوند . تلاش‌ها برای مقابله با اثرات این بیماری می‌تواند در موش‌ها تست شود و اثرات درمان را می‌توان ارزیابی کرد .
این مرکز خدمات بسیاری ارائه می‌دهد که به دانشمندان nih کمک می‌کند سلول‌ها و موش‌هایی را که تحقیقات اعصاب را پیشرفت می‌دهند , تولید کنند . انتقال جنین‌ها , لاین‌های مهم موشی , لقاح کمکی , تولید لاین es و تمایز درون شیشه‌ای تکنیک‌هایی هستند که از طریق امکانات موجود در دسترس هستند .
بخش خصوصی اطفال پاکستان
هدف از این بخش , شناسایی عواملی است که بر شروع و بیان علائم رفتاری تاثیر می‌گذارد و می‌تواند استراتژی‌های درمانی و پیش‌گیری بیشتری را برای اختلالات دوران کودکی ایجاد کند . این بخش تحقیقات بالینی را بر روی انواع مشکلات رفتاری کودکان انجام می‌دهد و با گروه‌های دیگر در nih برای انجام مطالعات بر روی انواعی از گروه‌های خاص بیمار هم‌کاری می‌کند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

بخش on و متابولیسم پروتیین ( SNPM )
ماموریت بخش on و متابولیسم پروتیین ( SNPM ) برای مطالعه نقش متابولیسم پروتیینی در واکنش‌های تطبیقی سیستم عصبی است . تغییرات طولانی‌مدت در سیستم عصبی در طول رشد و پیری در واکنش به فعالیت سیناپسی و هورمون‌ها رخ می‌دهد و در نتیجه بیماری یا آسیب است . این تغییرات ، تغییرات منطقه‌ای را در متابولیسم پروتیینی ایجاد می‌کند که زمینه‌ساز رشد ، تغییرشکل ، انحطاط ، تجدید حیات ، و involution می‌باشد . ما روش‌های تصویربرداری را برای اندازه‌گیری میزان سنتز پروتئین‌ها در تمام مناطق مغز به طور همزمان توسعه داده‌ایم . روش‌های ما را می‌توان برای مطالعات هر دو مورد از حیوانات و هم در موضوعات انسان اعمال کرد . بررسی سنتز پروتئین می‌تواند به یک پنجره منحصر به فرد به واکنش‌های نرمال تطبیقی بافت عصبی بدهد و ممکن است وسیله‌ای برای پایش هم پیشرفت بیماری و هم واکنش درمان باشد .
شاخه Endocrinology رفتاری
دانشمندان در NIMH متعهد به درک این مساله هستند که چگونه تغییرات در هورمون‌های جنسی باعث بروز اختلالات خلقی می‌شوند، چرا که این هورمون‌ها تنها در برخی از زنان اختلالات روحی ایجاد می‌کنند و چگونه مکانیسم‌های بیماری زا این اختلالات را به درمان‌های جدید یا استفاده جدید از درمان‌های موجود تبدیل می‌کنند .
دانشمندان ما در حال تلاش برای شناسایی علل درمان ، درمان و پیش‌بینی ریسک مربوط به اختلالات روحی مرتبط با غدد درون‌ریز هستند از جمله موارد زیر :
افسردگی روحی
اختلال Dysphoric Premenstrual ( PMDD ، سندروم حاد premenstrual )
افسردگی روحی
اینها شرایط مهمی هستند و در مراحل مختلف چرخه عمر یک زن رخ می‌دهند . آن‌ها شایع هستند و با میزان شیوع قابل‌توجهی در ارتباط هستند .
در نهایت ، یک اقدام ابتکاری جدید با هم‌کاری محققان درون NIMH و NICHHD ، نقش رشد و توسعه پایدار در رشد طبیعی مغز را مورد بررسی قرار می‌دهیم .
بخش مربوط به بیان ژن عصبی ( SNGE )
بخش در بیان ژن عصبی نقش‌ها و مقررات بیان of ( Avp ) و اکسی‌توسین ( Oxt ) را در سیستم عصبی مرکزی مورد بررسی قرار می‌دهد . آن‌ها هورمون‌های پپتید متشکل از ۹ آمینو اسید هستند که در تنظیم تعادل سیال ، parturition و شیردهی شرکت دارند . به علاوه ، آن‌ها نقش‌های مهمی در رفتارهای مختلف از جمله روابط اجتماعی و مادرانه ، از طریق اعمال خود که توسط حداقل ۳ گیرنده در مغز انجام می‌شوند ، دارند . یک طرح کلی از ژن‌های آن‌ها در زیر نشان‌داده شده‌است .
گروه ما از تکنیک‌های مختلفی از جمله آناتومی ( hybridization histochemistry و گیرنده گیرنده ) ، بیولوژیکی مولکولی ، حیوانات ژن پیوندی ، optogenetics و electrophysiology برای کشف رفتار موش استفاده می‌کند . به عنوان مثال ، ما موش‌هایی را تولید کرده‌ایم که فاقد Oxt کارکردی ، همچنین موش‌هایی که پروتیین فلورسنت سبز را در نورون‌های Oxt بیان می‌کنند، در تلاش ما برای تعیین نقش‌های اساسی و غیر ضروری این هورمون ، وجود دارد . ما همچنین اولین ناک‌اوت مشروط ( Oxtr ) را ایجاد کردیم و از آن‌ها برای بیشتر دانستن نقش Oxt's در رفتار استفاده می‌کنیم . برای مثال ، ما نشان دادیم که Oxtr برای فشار درون سویه ضروری است ، اما به رسمیت شناختن اجتماعی نیست . استفاده از the در نورون‌های forebrain تحریکی ، باعث کاهش ترس می‌شود . inactivation of موجود در نورون‌های سروتونین در the agression را در مردان کاهش می‌دهد ، اما نه مونث ، و نه به رفتارهای اضطراب - مانند .
آخرین اثر ما ، نقش گیرنده ۱ b ( Avpr۱b ) را در مغز مورد بررسی قرار می‌دهد . این اثر عمدتا ً در ناحیه CA۲ در هیپوکامپ ، منطقه‌ای یافت می‌شود که innervation را از هسته AVP producing هیپوتالاموس دریافت می‌کند . ما Avpr۱b حذفی را برای غیر فعال کردن گیرنده انجام دادیم و مشاهده کردیم که این موش‌ها کاهش قابل‌توجهی در جامعه دارند ، اما نه شکارچی یا تدافعی ، پرخاشگری در مردان و زنان .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

توابع
PRSS درگیر است و وظایف زیر را انجام می‌دهد تا ماموریت اولیه خود را در توسعه radiotracer جدید برای تصویربرداری مغزی با PET قرار دهد :
شیمی و شیمی آلی و مطالعه روابط ساختار - فعالیت ( SARs ) شامل اجرای سنجش اتصال گیرنده
طراحی غذای حیوانات خانگی
توسعه روش‌شناسی برای radiosyntheses کارآمد با کربن - ۱۱ و فلویور - ۱۸
طراحی و اجرای مسیرهای radiosynthetic برای radiotracers جدید
تولید PET - radiotracers برای ارزیابی عمدتا ً توسط آزمایش PET در in vivo ( در موش‌ها ، موش ، میمون rhesus و در نهایت موضوعات انسانی )
کاربرد رادیو - تحلیلی ( به عنوان مثال رادیو - HPLC ) و تکنیک‌های ابزاری ( به عنوان مثال MS / MS ) برای تعیین سرنوشت متابولیک نامزد radiotracers و در نتیجه تاثیر متابولیسم بر اثربخشی تصویر برداری
PRSS گستره‌ای از مجله " ادبیات " را برای انجام ماموریت دوم خود ، به شرکت NIMH / MIB تولید می‌کند .
تعیین و اجرای منظم هر یک از radiotracer
تعیین و انجام تمام تست‌های کنترل کیفیت ( به جز برای استریل کردن) که توسط مرکز بالینی NIH انجام می‌شود )
جمع‌آوری داده‌های معتبر در حمایت از روش‌های شیمی ، ساخت و کنترل‌ها of ، IND ، یا IND exploratory ( eIND )
تعامل در مطالعه بیشتر متون ادبی برای تایید اثربخشی آن‌ها ( به عنوان مثال با اولین ایجاد امکان مطالعه radiotracer در موضوعات انسانی و یا حمایت از بررسی مفصل سرنوشت متابولیک )
بخش مربوط به اسپکتروسکوپی رزونانس مغناطیسی
مرور
جون شن ، دکترا ، بخش رئیس بخش
جون شن ، دکترا ، بخش رئیس بخش
The تشدید مغناطیسی مغناطیسی بر توسعه و کاربرد طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی در حالت - هنر ( MRS ) و تصویربرداری ( MRI ) تمرکز دارد . این روش برای تحقیق در مورد موضوعات انسانی و نیز یک طیف‌سنج whole عمودی ۳ برای هر دو در داخل بدن و در مطالعات آزمایشگاهی جوندگان کوچک امکان پذیر است .
آهنرباهای قوی سطح میدان اجازه بهبود قابل‌توجهی در وضوح و حساسیت for و MRI را می‌دهند . این بخش پالس‌های RF جدید ، دنباله‌های پالس RF و گرادیان ، و روش‌های آنالیز داده‌های پیچیده را برای مطالعه نشانگرهای زیستی مغناطیسی در مغز گسترش می‌دهد .
با استفاده از روش high و روش‌های MRI ، این بخش تحقیقات اولیه را بر روی neurotransmission و متابولیسم انتقال‌دهنده عصبی انجام می‌دهد . به طور خاص ، در ارزیابی بدن (in vivo از گلوتامات و metabolism ، برای کشف عملکرد و مدولاسیون این انتقال‌دهنده‌های عصبی در مغز تحت شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد . هدف ، درک بیشتر نقش این انتقال‌دهنده‌های عصبی و دیگر متابولیت های مهم در اختلالات روانی است .
اسپکتروسکوپی رزونانس مغناطیسی مغناطیسی ( مک MRS )
طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی ( MRS ) یک ساختمان است که بر روی توسعه فنی و حمایت با هدف تسهیل تحقیقات بالینی و اولیه با استفاده از تصویرسازی طیف‌سنجی پروتون تک برشی و multi ، GABA ، گلوتامات و ویرایش NAAG ، و تکنیک‌های طیف‌سنجی چند هسته‌ای ، پشتیبانی فنی فراهم می‌کند .
بخش on و متابولیسم پروتیین ( SNPM )
ماموریت بخش on و متابولیسم پروتیین ( SNPM ) برای مطالعه نقش متابولیسم پروتیینی در واکنش‌های تطبیقی سیستم عصبی است . تغییرات طولانی‌مدت در سیستم عصبی در طول رشد و پیری در واکنش به فعالیت سیناپسی و هورمون‌ها رخ می‌دهد و در نتیجه بیماری یا آسیب است . این تغییرات ، تغییرات منطقه‌ای را در متابولیسم پروتیینی ایجاد می‌کند که زمینه‌ساز رشد ، تغییرشکل ، انحطاط ، تجدید حیات ، و involution می‌باشد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

بخش علوم حیوانات خانگی
ویکتور w . پایک , دکترای
ویکتور w . پایک , دکترای , رئیس بخش
کلیات
هدف کلی
در این پژوهش از شاخه تصویربرداری مولکولی ( mib ) برای گسترش قدرت توموگرافی پخش پوزیترون ( pet ) به عنوان یک روش در مطالعات عصبی استفاده شده‌است . نقش اصلی mib کشف , توسعه , ارزیابی و در نهایت کاربرد بسیار مورد نیاز برای تصویربرداری از اهداف خاص در مغز انسان است . این اهداف معمولا ً پروتئین‌ها ( گیرنده‌های انتقال‌دهنده عصبی , انتقال‌دهنده , آنزیم‌ها و یا ذخایر پروتئینی ) هستند که عملکرد و یا حضور آن‌ها به شدت در یک یا چند بیماری عصبی مزمن نقش دارند . pet , به همراه غذای مناسب , ابزاری منحصر به فرد برای پی‌گیری اهداف تصویربرداری در پیشرفت بیماری‌های مختلف در افراد زنده , و برای ارزیابی کارایی درمان‌های شناخته‌شده یا آزمایشی ( داروهای جدید , جراحی , یا پیوند ) فراهم می‌کند . حیوان خانگی می‌تواند به مدل‌های حیوانی بیماری برای افزایش درک زیستی پایه استفاده شود . جالب اینجاست که استفاده از حیوانات خانگی به مطالعه تغییرات زمانی واقعی در فعالیت مغز مانند رهایش انتقال‌دهنده عصبی در دسترس است . کلید دستیابی به بزرگ‌ترین مزیت حیوان خانگی , تولید مکمل متنوعی از برنامه‌های انتخابی است .
به طور گسترده تشخیص داده می‌شود که در دسترس بودن حیوانات خانگی بسیار عقب تر از تعداد اهداف بالقوه جالب است . این تعجب‌آور نیست چرا که شرکت‌های موفق باید طیف وسیعی از معیارها را انجام دهند که در برخی موارد موازی و در برخی موارد با داروهای موثر تفاوت دارند . در نتیجه , فرسایش کاندیدا در توسعه سلول‌های حیوانات خانگی نسبتا ً بالا است, مانند کشف دارو . در این مقاله تلاش شده تا نه تنها با دانشگاهیان بلکه با دارویی به منظور دستیابی به شیمی دارویی وسیع و تخصص‌های دارویی , به ویژه در مناطقی که اهداف پروتئینی جدید مورد توجه محققان قرار گرفته‌است , ایجاد شود . تعامل با صنعت دارو اساس برنامه توسعه بین‌المللی mib است . به همین منظور , چندین موافقت‌نامه تحقیق و توسعه هم‌کاری با دارویی جهت تقویت برنامه تحقیقاتی ما در زمینه کشف و توسعه تولید شده‌است . خلاصه این ماموریت , ارائه تخصص شیمی در تمامی جنبه‌های کشف , کشف , توسعه و اجرا است .
تاریخچه
این شرکت زمانی تاسیس شد که انتصاب یک سوف در mib در فوریه ۲۰۱۰ آغاز شد . برای یک دوره اولیه , اردک‌ماهی به طراحی و نظارت بر ساخت مجموعه شیمی , شامل آزمایشگاه , ساخت و تجزیه و تحلیل و تعامل فیزیکی آن‌ها با امکانات سیکلوترون موجود در مرکز بالینی مجاور پرداخت . اردک‌ماهی همچنین بر تدارک تجهیزات حیاتی , استخدام کارکنان و تاسیس برنامه تحقیقاتی بخش نظارت می‌کرد . این مجموعه آزمایشگاهی برای اشغال در ماه آگوست آماده شد , که اجازه می‌داد تا تجهیزات پیچیده ( شامل سلول‌های داغ , دستگاه تنفس خودکار , طیف‌سنجی جرمی , طیف‌سنج nmr و طیف‌سنجی ) نصب و سپس نصب شوند .
منابع
به منظور تامین کربن دی‌اکسید و یون فلورید هیدروژن به هر یک از شش سلول داغ , به کربن - کربن ( 1 / 1 = t1 / min 70) و فلویور ( t1 / min 70 - 1 min ) نیاز دارد . این سلول‌های داغ عمدتا ً مجهز به دستگاه‌های تله اتوماتیک شده تجاری شده به صورت تجاری هستند, از جمله دو دستگاه راه‌انداز , دو سیستم mei / mei , یک ماژول متیلاسیون و دو جعبه ge healthcare هستند . این بخش دارای تجهیزات hplc گسترده‌ای برای خالص‌سازی مرکب , و برای خالص‌سازی و آنالیز gc - ms , lc - ms , و lc - nmr برای شناسایی و آنالیز ترکیبات شامل متابولیت های آن‌ها است .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

بخش در علوم عصبی مولکولی
لی Eiden ، PhD. ، رئیس
بخش در علوم عصبی مولکولی مکانیسم‌های مولکولی ionotropic کد گذاری شده شیمیایی و metabotropic neurotransmission در سیستم عصبی را مورد بررسی قرار می‌دهد . اهداف نهایی تحقیقات Section's شناسایی مولفه‌های مولکولی انتقال سیناپسی هستند و این که چگونه این مولفه‌ها برای اجازه دادن به اطلاعات کوتاه‌مدت و بلند مدت تحت کنترل قرار می‌گیرند تا در درون نورون‌های پس سیناپسی و سلول‌های neuroendocrine کدگذاری شوند . ما در حال بررسی فرضیه کلی هستیم که انتقال آهسته کدگذاری شده neuropeptide ممکن است یک موقعیت تکاملی ویژه برای سازگاری سیستم عصبی با استرس زا را اشغال کند، و با مطالعه تابع neuropeptide در فیزیولوژی استرس ، ما ممکن است نقش‌ها و درمان‌های مربوط به بیماری انسان را کشف کنیم .
بخش علوم neuroimaging حیوانات خانگی
رابرت بی . Innis ، MD ، دکترا ، شاخه و بخش بخش
رابرت بی . Innis ، MD ، دکترا ، شاخه و بخش بخش
آزمایشگاه من توسعه می‌یابد و از tomographic انتشار پوزیترون ( PET ) برای مطالعه pathophysiology در چندین اختلال چند گانه استفاده می‌کند . در هم‌کاری نزدیک با آزمایشگاه radiochemistry دکتر ویکتور Pike ، ما در تصویربرداری (in vivo ) برای ارزیابی radioligands PET ، ابتدا در حیوانات ، سپس در سوژه‌های سالم انسان ، و در نهایت در بیماران استفاده می‌کنیم . آزمایشگاه من تخصص multidisciplinary در داروشناسی ، آزمایش بر روی حیوانات ، علوم اعصاب بالینی ، تحلیل تصویری دیجیتال و ارزیابی انسانی of radiopharmaceuticals دارد . علاوه بر اهداف گیرنده سنتی ، ما از probes radiolabeled برای تصویربرداری درون بدن از انتقال سیگنال درون سلولی ، بیان ژنی و پروتیین mitochondrial استفاده می‌کنیم که نشانگر سلول‌های التهابی ( microglia فعال و macrophages ) است .
من خوش‌شانس هستم که افراد برجسته در آزمایشگاه خود را در سطوح مختلف توسعه شغلی ، از دانشجویان کارشناسی‌ارشد گرفته تا پژوهشگران ارشد ، دارم . علاوه بر این ، آزمایشگاه من چندین نفر از محققان را به دلیل کار انتقالی خود جذب کرده‌است و پزشکان از سه متخصص پزشکی دارد : روان‌پزشکی ، عصب‌شناسی و پزشکی هسته‌ای . اطلاعات بیشتر در مورد فرصت‌های آموزشی موجود برای کارکنان را می‌توان در اینجا یافت .
در این آزمایشگاه ، تصویرسازی در نخستی‌ها و جوندگان برای ارزیابی کاربرد of جدید و کشف مدل‌های of انسانی انجام می‌شود . حدود یک سوم اسکن PET در حیوانات انجام می‌شود و دو سوم آن‌ها در انسان‌ها انجام می‌شوند . تحقیق ما شامل " استفاده اول از انسان " از چندین radioligands PET است . دکتر پایک ، رئیس of ، اکنون در آزمایشگاه جدید موسسه ملی بهداشت ( cGMP ) در حال فعالیت است که به آزمایشگاه قدیمی اش اجازه می‌دهد تا برای توسعه radiochemistry و مطالعات حیوانی استفاده شود . با این امکانات توسعه‌یافته ، ما در حال کار بر روی چندین هدف در حیوانات و / یا انسان‌ها ، از جمله پروتیین translocator ۱۸ کیلو دالتون ( TSPO ) ، cyclooxygenase - ۲ ، OGlcNAcase ( یک آنزیم که در پاک‌سازی پروتئین تاو از مغز ) ، amyloid - ۴ B ( PDE۴B ) ، phosphodiesterase و SV۲A ( مارکر of سیناپسی ) کار می‌کنند . برای یادگیری در مورد برخی از مطالعات تحقیقاتی فعلی ما ، لطفا ً تحقیقات فعلی را ببینید .
بخش علوم radiopharmaceutical حیوانات خانگی
ویکتور W . پایک ، دکترا
ویکتور W . پایک ، دکترای ، رئیس بخش
مرور
هدف کلی
شاخه تصویرسازی مولکولی ( MIB ) به وسیله the برای گسترش قدرت پرتونگاری انتشار پوزیترون به عنوان یک روش در تحقیقات neuropsychiatric تاسیس شد . نقش اصلی MIB کشف ، توسعه ، ارزیابی ، و در نهایت به کاربرد بسیار مورد نیاز برای تصویربرداری از اهداف خاص در مغز انسان است . این اهداف معمولا ً پروتین ها هستند ( به عنوان مثال : گیرنده‌های انتقال‌دهنده عصبی ، transporters ، آنزیم‌ها ، یا deposits پروتیینی ) که عملکرد یا حضور آن‌ها به شدت در یک یا چند اختلال neuropsychiatric نقش دارد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

تاسیسات هسته‌ای magnetoencephalography ( MEG )
magnetoencephalography هسته ( MEG ) یک روش غیر تهاجمی مشابه با electroencephalography ( EEG ) از نظر اصول و تحلیل پایه است . با این حال ، در حالی که EEG ، میدان‌های الکتریکی تولید شده توسط مغز را اندازه‌گیری می‌کند ، MEG میدان مغناطیسی را اندازه‌گیری می‌کند . یک آزمون MEG شامل نشستن بر روی یک صندلی یا دراز کشیدن روی یک تخت‌خواب می‌باشد در حالی که سر شما در داخل یک دستگاه کلاه‌خود به شکل کلاه‌خود قرار دارد که حاوی سنسورهای میدان مغناطیسی می‌باشد. این device superconducting quantum کوانتومی ( SQUID ) به طور غیر فعال میدان‌های مغناطیسی ضعیف را کشف می‌کنند ( ۱۴ - ۱۴ تسلا ) خارج از هد تولید شده توسط فعالیت مغزی . ۲۷۵ سنسورهای SQUID به صورت یکنواخت در یک شبکه توزیع شده‌اند ، بر روی سطح داخلی کلاه‌خود که کل سر را پوشش می‌دهد . موقعیت سر در سیستم MEG قبل و بعد از جلسه با دیجیتالی کردن موقعیت سه سیم‌پیچ نشانه که به the پیش از auricular و نقاط پوشاننده nasion متصل می‌شوند تعیین خواهد شد . موقعیت این سیم‌پیچ‌ها سیستم مختصات را برای سیگنال‌ها تعریف می‌کند . عکس‌های دیجیتال از نقاط پوشاننده همچنین برای محلی کردن نقاط مشابه در اسکن ام‌آرآی شرکت‌کننده در نظر گرفته می‌شوند .
یک مزیت کلیدی MEG در طول EEG ، توانایی مکان‌یابی بهتر منبع سیگنال‌ها به طور دقیق در مغز است . علاوه بر این ، در مقایسه با سیستم‌های EEG ، سیستم‌های MEG اجازه تفکیک پذیری فضایی بالاتری را می‌دهند . تحت شرایط مطلوب ، تخصیص فضایی منابع جریان با کل MEG به ترتیب ۲ - ۳ میلی متر در رزولوشن زمانی بهتر از ۱ میلی‌ثانیه است . بنابراین MEG ابزار مهمی در جستجو برای درک بهتر عملکرد مغز است .
آزمایشگاه neurobiology مولکولی و سلولی ( LMCN )
تصویر lmcn - کارکنان
انتقال‌دهنده‌های عصبی مثل دوپامین و گلوتامات پس از رهایی ، عمدتا ً از طریق اعمال انتقال‌دهنده‌های عصبی، از شکاف سیناپسی جدا می‌شوند . این پروتئین‌های کامل غشا ، به انتقال‌دهنده‌های عصبی که از هر دو محل سیناپسی و هم سیناپسی آزاد می‌شوند ، عمل می‌کنند. این فرآیند جذب نه تنها برای اتمام of ضروری نیست بلکه برای برقراری مجدد سطوح درون سلولی انتقال‌دهنده‌های عصبی به منظور انتشار بعدی عمل می‌کند .
انتقال‌دهنده‌های عصبی عاملان حمل و نقل ثانویه هستند . با جفت سازی حرکت Na + یون‌های Na + به پایین گرادیان الکتروشیمیایی ، این حامل‌ها می‌توانند لایه‌های خاص خود را بر روی یک مانع انرژی در سلول انتقال دهند . علاوه بر عملکرد حمل و نقل ، برخی از این حامل‌ها به عنوان کانال‌های anion گزینشی عمل می‌کنند . آزمایشگاه ما با استفاده از electrophysiological ، زیست‌شناسی سلولی ، مولکولی مولکولی و بیوشیمیایی همراه با مدل‌های حیوانات تراژنی ، به بررسی روابط تابع - تابع ، داروشناسی ، تنظیم سلولی و تعاملات مولکولی اعضای خانواده SLC۱ و خانواده SLC۶ می‌پردازد .
خانواده SLC۱ شامل پنج زیرمجموعه of amino excitatory ( EAATs ) و خانواده SLC۶ شامل انتقال‌دهنده‌های غیر وابسته به دوپامین ، سروتونین و نور آدرنالین نیز می‌شود که به عنوان transporters آمین biogenic شناخته می‌شود . این دو خانواده انتقال‌دهنده‌های عصبی در تعدادی از شرایط neuropsychiatric شامل پارکینسون ، اختلالات روحی اولیه ، اعتیاد به مواد مخدر ، اسکیزوفرنی ، اختلال وسواس اجباری و اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی دچار شده‌اند ( ADHD ، ADD ADD ) .
علاوه بر این، biogenic انتقال‌دهنده عصبی انتقال‌دهنده عصبی اهداف اصلی داروهای ضد افسردگی هستند که به عنوان بازدارنده‌های بازجذب شناخته می‌شوند ، برای psychostimulants مانند کوکائین و آمفتامین ‌ها و برای methylphenidate ، که برای درمان ADHD استفاده می‌شود . بنابراین هدف ما درک عملکرد و مقررات این انتقال‌دهنده‌های عصبی مرکزی در نهایت با ماموریت NIMH برای ارائه پیش‌گیری ، تشخیص و درمان بیماری‌های روانی مرتبط است .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

بخش آموزش و پرورش
دکتر کریس من . بیکر ، دکترا
زندگی
دکتر بی کر مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه کمبریج در سال ۱۹۹۵ و دکترای خود را از دانشگاه سنت اندروز در سال ۱۹۹۹ دریافت کرد . در طول یک دوره دکترا در مرکز for عصبی Cognition در پیتسبورگ ، او به مطالعه مکانیسم‌های عصبی زیربنایی به رسمیت شناختن هدف ، ترکیب کردن واحد فیزیولوژی واحد با مطالعات رفتاری انسانی ادامه داد . در سال ۲۰۰۳ ، دکتر بی کر به ام آی تی رفت تا تصویربرداری عصبی را در انسان‌ها طی یک دوره دکترا دریافت کند . در سال ۲۰۰۶ ، دکتر بی کر به NIMH به عنوان an در آزمایشگاه مغز و Cognition پیوست . آزمایشگاه او در حال حاضر به بررسی یادگیری و plasticity در پوسته با استفاده از ترکیبی از تصویربرداری کارکردی و روش‌های رفتاری می‌پردازد .
بخش مربوط به روش‌های تصویرسازی کارکردی
این بخش در زمینه روش‌های تصویربرداری کارکردی در آزمایشگاه مغز و Cognition و موسسه ملی بهداشت روانی قرار دارد . MRI یکی از تکنیکی است که از مجموعه سری‌های زمانی تصاویر تشدید مغناطیسی به سرعت بدست‌آمده بهره می‌برد که نسبت به فعال‌سازی متمرکز مغزی ناشی از تغییرات hemodynamic حساس هستند . کاربرد of کارکردی ( fMRI ) از زمانی که در سال ۱۹۹۱ کشف شد ، رو به افزایش بوده‌است . محدودیت‌های تکنیک ( تفکیک مکانی و زمانی ، قابلیت تفسیر سیگنال و کاربردها ) با استفاده از فن‌آوری تصویربرداری ، روش تجربی و پردازش ، و رابطه متغیر و نامشخص بین فعالیت نورونی و تغییرات hemodynamic تعیین می‌شوند .
بخش روش‌های تصویربرداری کارکردی تیمی متشکل از فیزیکدانان ، روانشناسان ، مهندسان ، ذهن شناسان و دانشمندان علوم کامپیوتر است که با توسعه و توسعه متدهای پردازش و پردازش داده fMRI بر رابطه بین فعالیت نورون‌ها و اطلاعات مفید در سیگنال ، و پر کردن شکاف بین توسعه پایه و تحقیقات بالینی و کاربردهای بالینی ، تلاش می‌کنند .
در حال حاضر ، کار ما شامل درک و استفاده از نوسانات حالت استراحت ، درک و مدل‌سازی پویایی تغییرات سیگنال در fMRI ، پیشروی الگوها - effect یا decoding fMRI و پیشرفت تفکیک بالا و fMRI است .
دکتر پیتر ای . Bandettini ، دکترا
زندگی
دکتر Bandettini بیش از ۲۰ سال است که وارد حوزه روش‌های تصویربرداری کارکردی شده‌است و همراه با هدایت بخش خود بر روی روش‌های تصویربرداری کارکردی و تجهیزات اصلی MRI ، او به عنوان ویراستار مجله ، NeuroImage از سال‌های ۲۰۱۷ - ۲۰۱۱ خدمت کرده‌است . او در این زمینه بسیار فعال است و بیش از ۱۳۰ مقاله منتشر کرده و در طول ۳۲۵ سخنرانی دعوت شده‌است . او یکی از اعضای فعال سازمان نقشه‌برداری مغز بشر است که به عنوان رئیس آموزش ، صندلی برنامه و رئیس‌جمهور در طول دهه‌های گذشته خدمت کرده‌است .
دکتر Bandettini در سال ۱۹۸۹ در رشته پزشکی از دانشگاه Marquette تحصیل کرد و در سال ۱۹۹۴ مدرک دکترای خود را از دانشگاه پزشکی ویسکانسین دریافت کرد که در آن نقش مهمی در توسعه اولیه تصویرسازی تشدید مغناطیسی از عملکرد مغز انسان با استفاده از کنتراست اکسیژن گیری ایفا کرد . در مدت postdoctoral در بیمارستان عمومی ماساچوست با بروس Rosen ، او به بررسی روش‌های افزایش قابلیت تفسیر ، وضوح و قابلیت کاربرد تکنیک‌های MRI ادامه داد . در سال ۱۹۹۹ ، او به NIMH به عنوان an در آزمایشگاه مغز و Cognition و به عنوان مدیر ساختمان مرکزی آی آر آی پیوست . او در سال ۲۰۰۱ جایزه " Director's Merit " را به خاطر تلاش‌هایش در تاسیس مرکز ملی بهداشت ملی به او اهدا کرد . در سال ۲۰۰۲ ، او به " ویلی جوان Investigator's " در سازمان سالانه نقشه‌برداری مغز انسان اهدا شد . آزمایشگاه او در حال حاضر در حال توسعه روش‌های MRI برای بهبود وضوح فضایی ، وضوح موقتی ، حساسیت ، قابلیت تفسیر و کاربردهای MRI است .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :