گیرنده‌های Opioid خارج از مغز در موش‌ها هدف قرار می‌گیرند ؛ جهت جدید برای مصرف مسکن
تاریخ :
۲۵ اوت ۲۰۱۶
مبدا :
انتشارات سلول




سو مصرف مواد مخدر یک بحران بهداشت عمومی رو به رشد است که در سراسر جهان ۳۶ میلیون نفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . بسیاری از این افراد ابتدا به داروهای تجویز شده متصل می‌شوند که گیرنده‌های GPS را در مغز هدف قرار می‌دهند . یک مطالعه در مورد موش‌های صحرایی نشان می‌دهد که یک رویکرد متفاوت که گیرنده‌ها را در نورون‌های حسی در بافت‌های محیطی هدف قرار می‌دهد ، ممکن است از اثرات جانبی و پتانسیل سو استفاده زیاد در درد مزمن در حال حاضر جلوگیری کند .
اشتراک :
داستان کامل
سو مصرف مواد مخدر یک بحران بهداشت عمومی رو به رشد است که در سراسر جهان ۳۶ میلیون نفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . بسیاری از این افراد ابتدا به داروهای تجویز شده متصل می‌شوند که گیرنده‌های GPS را در مغز هدف قرار می‌دهند . مطالعه‌ای که در ۲۵ اوت در گزارش‌های سلول منتشر شد حاکی از آن است که یک رویکرد متفاوت که گیرنده‌های افیونی را بر روی نورون‌های حسی در بافت‌های محیطی هدف قرار می‌دهد ممکن است از اثرات جانبی و پتانسیل سو استفاده زیاد در درد کنونی جلوگیری کند .
" افرادی که با درد مزمن زندگی می‌کنند ، گزینه‌های داروهای مسکن کمی برای آن‌ها در خارج از opioids سیستمیک دارند . دکتر senior jeske از دانشگاه علوم درمانی دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو می‌گوید : " استفاده طولانی‌مدت از این effects می‌تواند منجر به افسردگی تنفسی ، تحمل ، اعتیاد و مصرف بیش از حد شود .
اغلب گیرنده‌های بالینی موجود در حال حاضر گیرنده‌های حرارتی را در دسترس قرار می‌دهند، از جمله آن‌هایی که در مغز قرار دارند و بنابراین پتانسیل بالایی برای سو استفاده دارند . در مقابل ، مواد مخدر که در سیستم عصبی محیطی قرار می‌گیرند به جای مغز و نخاع اثرات جانبی کمتری در حیوانات تولید می‌کنند و دارای پتانسیل سو استفاده کم‌تر هستند . با این حال ، delta افیونی در بافت‌های محیطی تنها در حضور التهاب فعال می‌شود . از آنجا که روشن نشده است که چگونه بر این نیاز به یک راه‌انداز التهاب غلبه کند ، توسعه of که مواد افیونی را هدف قرار می‌دهد ، محدود شده‌است .
در این مطالعه جدید ، آلیسون دویل author از دانشگاه علوم درمانی دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو برای پرداختن به این مشکل تلاش کرد . آن‌ها دریافتند که پروتیینی به نام GRK۲ متصل به گیرنده‌های حسی موش را از واکنش عادی به opioids قطع می‌کند ، اما وقتی این نورون‌ها در معرض یک مولکول محرک طبیعی به نام bradykinin قرار دارند ، واکنش بیوشیمیایی را کنار گذاشت که عملکرد این گیرنده‌ها را ترمیم کرد . علاوه بر این ، موش‌های دارای سطوح GRK۲ کاهش‌یافته در نورون‌های حسی محیطی حساسیت به اثرات تسکین درد یک دارو را که باعث فعال شدن گیرنده مواد افیونی بدون نیاز به ماشه التهابی می‌شود ، دوباره به دست می‌آورند .
این یافته‌ها ، عملکرد شناخته‌شده of را گسترش می‌دهند تا شامل نقش در مهار عملکرد گیرنده‌های افیونی در نورون‌های حسی محیطی باشد . jeske می‌گوید : " با حرکت به جلو ، محققان تلاش خواهند کرد تا یافته‌های خود را با استفاده از بافت‌های انسانی تکرار کنند ." این تحقیق می‌تواند به طور بالقوه منجر به توسعه ایمن‌تر و موثرتر برای درمان درد شود ."




جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :