psychology

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

گرانت گفت : " اغلب اوقات ، افراد فکر می‌کنند که یک چیز اساسی در رابطه با آن‌ها وجود دارد که ممکن است تغییر کند .
راست‌دست هستید یا چپ‌دست ؟ اولویت دست در بارداری
مبدا :
Scuola Internazionale Superiore di Studi Avanzati
خلاصه :
آیا به دنیا آمده‌اید و یا راست‌دست هستید ؟ یک مطالعه نشان می‌دهد که اولویت دست پیش از این در طول هفته هیجدهم به خوبی تعریف شده‌است . ظرفیت پیش‌بینی روش مورد استفاده ، نقطه شروع خوبی برای تشخیص زودهنگام آسیب‌های مشخص توسط عدم تقارن مغزی ، مانند افسردگی ، اسکیزوفرنی و اختلالات طیف اوتیسم به نظر می‌رسد .
آیا به دنیا آمده‌اید و یا راست‌دست هستید ؟ یک مطالعه به رهبری والنتینا پارما ، محققی در مدرسه بین‌المللی مطالعات پیشرفته - - از تریست و پروفسور Umberto Castiello از دانشگاه پادوا ، که تنها در گزارش‌های علمی منتشر شده‌است، نشان می‌دهد که اولویت دست پیش از این در هفته پنجم بارداری تعریف شده‌است . محققان با تجزیه و تحلیل ویژگی‌های چندین حرکت جنین ، قادر به پیش‌بینی دقیق اولویت موتور مشاهده‌شده در همان پسران و دختران در سن ۹ سالگی بودند . ظرفیت پیش‌بینی‌کننده این روش به نظر می‌رسد نقطه شروع خوبی برای تشخیص زودهنگام آسیب‌ها است که توسط asymmetries مغزی مشخص می‌شوند ، مثل افسردگی ، اسکیزوفرنی و اختلالات طیف اوتیسم .
چند ماه طول می‌کشد تا یک نوزاد قادر باشد یک شی را درک کند ، چند سال طول می‌کشد تا نقاشی کند و سپس برای نوشتن ، نشان دادن اولویت احتمالی برای استفاده از یک دست یا دیگر قسمت‌های بدن را نشان دهد . و با این حال ، تحقیقی که در گزارش‌های علمی منتشر شد نشان می‌دهد که به همان اندازه در رحم مادر ، اولویت دست به خوبی تعریف شده‌است و سیستم حرکتی بسیار پیچیده است .
محققان به بررسی سینماتیک یک جنین در ۲۹ foetuses پرداخته‌است . پس از نه سال ، آن‌ها پیش‌بینی‌های خود را با اولویت نشان‌داده‌شده توسط همان پسران و دختران به دست آوردن دقتی که بین ۸۹ درصد و ۱۰۰ درصد بسته به پارامترهای مورد استفاده قرار گرفته‌اند مقایسه کردند . به طور خاص ، محققان حرکات دست of در ۱۴ ، ۱۸ و ۲۲ بارداری را با استفاده از یک اسکن فراصوت ۴ بعدی آنالیز کردند ، تصویر سه‌بعدی را در زمان واقعی و در حرکت ، در جلسات ۲۰ دقیقه‌ای بررسی کردند . آن‌ها سه نوع حرکت را مطالعه کردند : دو مورد از دقت بیشتر ، به چشم‌ها و دهان و یکی به دیوار رحمی به عنوان یک کنترل . نتایج نشان می‌دهند که از هفته هیجدهم قانون foetuses به طور قابل‌توجهی سریع‌تر حرکت می‌کند ، حرکاتی که دقت و دقتی را که به دست ترجیح داده می‌شود ، انجام می‌دهند .

این مطالعه که توسط دانشکده بین‌المللی مطالعات پیشرفته انجام شد - - از تریست , بیمارستان مجتمع دانشگاه تریست , دانشگاه پادوا , دانشگاه پادوا , و مرکز Lincean Beniamino رم , سطح بالای بلوغ و تخصص سیستم حرکتی در رحم را نشان می‌دهد . اما نه فقط این . دقت روش مورد استفاده در این مطالعه , دیدگاه جدیدی را برای کاربرد آن در حوزه بالینی ایجاد می‌کند . در حقیقت ترجیح دست به خاطر شیوع یک نیم‌کره مغزی یعنی نیم‌کره چپ مغز است . این ویژگی گاهی با آسیب‌های ناشی از عدم تقارن مغزی مانند افسردگی , اسکیزوفرنی و اختلالات طیف اوتیسم همراه بوده‌است . kinematics Fetal می‌تواند برای شناسایی مارکرهای جدید مورد استفاده قرار گیرد که اجازه مداخله در مرحله اولیه و جبران هر گونه مشکلات توسعه را می‌دهد .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

بینش شناختی ، با استفاده از مقیاس Insight شناختی بک ، individual's خود - reflectiveness و اعتماد به تفاسیر خود از تجربیات را مورد آزمایش قرار داد .
از شرکت کنندگان خواسته شد تا اظهاراتی را بیان کنند ، مانند " من خیلی سریع نتیجه‌گیری کرده‌ام " ، در یک مقیاس از ( ۰ ) " کاملا موافق نیستم " عملکرد Neurocognitive با دانشگاه Pennsylvania Computerized Neurocognitive ارزیابی شد که از مجموعه‌ای از وظایف رفتاری استفاده می‌کند .
در دو مطالعه جداگانه ، مطالعات آینده‌نگر شامل مجموع ۲۲۸ شرکت‌کننده مبتلا به اسکیزوفرنی یا اختلال schizoaffective ، محققان دریافتند که بینش شناختی یک پیش‌بینی‌کننده مهم of است ( و برعکس ، که مطالعات قبلی نشان داده‌اند ) . به عنوان مثال ، اعتماد به نفس کاذب و اعتماد به نفس کاذب بیشتر در قضاوت ( دیدگاه شناختی پایین ) بیشتر منجر به neurocognition ضعیف‌تر در آینده می‌شود . به طور مشابه ، بهبود در اعتماد به نفس کاذب و اعتماد به نفس کاذب عملکرد شناخت عصبی را در آینده پیش‌بینی می‌کند . نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که این نتایج نشان می‌دهند که بهبود بینش شناختی می‌تواند به طور مستقیم عملکردهای آزمایشگاه و کاره‌ای دنیای واقعی را بهبود بخشد .
پاول ام گفت : " رابطه بین این دو مهم است زیرا یک فرصت امیدبخش برای بهبود پیامدها برای افراد مبتلا به بیماری اسکیزوفرنی ارائه می‌دهد ، که بسیاری از آن‌ها از ۱.۵ میلیون نفر جدید مبتلا به اسکیزوفرنی در سراسر جهان استفاده می‌کنند ." گرانت ، دکترا ، استادیار پژوهش روانشناسی در دانشکده طب اطفال در دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا ، و نویسنده ارشد این مطالعه .
گرنت گفت : " اما ما فکر می‌کنیم که مداخلات که باورهای مثبت و منفی را همراه با اهداف ، به دنبال کمک به افراد برای زندگی بهتر ، دستیابی به اهداف موفق ، توسعه of در مواجهه با علایم استرس زا و رویداده‌ای زندگی ، همگی برای ترویج عقاید مثبت و خنثی کردن نگرش‌های منفی ، کلیدی خواهند بود . CT - R توسط گرنت ، همراه با آرون تی خلق شد . بک ، یک استاد بازنشسته در دانشکده روانشناسی در پن ، و هم‌کار نویسنده در این مطالعه .
مطالعه‌ای در نشریه روان‌پزشکی ژورنال ، که توسط همین تیم تالیف شده‌است ، یافته‌است که CT - R در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی که عملکرد ضعیفی دارند موثر است . این مطالعه یک پی‌گیری بالینی تصادفی بود و نشان داد که شرکت کنندگانی که برای ۱۸ ماه CT - R دریافت کرده‌اند ، در مقایسه با آن‌هایی که تحت درمان استاندارد قرار گرفته‌اند ( به عنوان مثال ، داروهای ضد روان‌پریشی ، مدیریت پرونده ) ، پیشرفت‌های عمده‌ای در عملکرد روزمره ، انگیزش و اختلالات روانی که بعد از تکمیل درمان رخ دادند ، نشان دادند . به طور مهمی ، آن‌هایی که طولانی‌ترین دوره بیماری را داشتند ، بهبود را در پایان مطالعه نشان دادند .

" برخی از آنچه ناتوانی را تولید می‌کند مربوط به این است که افراد درباره معلولیت چه فکر می‌کنند . و این تفکر کاملا ً قابل‌تغییر است ، بنابراین CT - R واقعا ً باورهای خود را تطبیق می‌دهد ، بنابراین این یکی از درمان‌های اصلی است که ما به افراد حرفه‌ای توصیه می‌کنیم که این یافته‌ها را تکرار نکنند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

روان‌شناس اهل ساسکس ، پروفسور دیوید فاولر ، که درمان با همکاران دانشگاه of شرقی و دانشگاه منچستر را ابداع کرد ، گفت : " جنون موثر - - یا اسکیزوفرنی - - تنها یک درصد از جمعیت را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
خدماتی که در حال حاضر توسط خدمات بهداشتی برای بیماران تامین می‌شوند ، مانند درمان شناختی ( CBT ) و مداخله پزشکی ، موثر هستند - - اما تنها برای کسانی که انگیزه دارند که درگیر شوند . بسیاری از مبتلایان به مسائل پیچیده بسیاری هستند که منزوی شده‌اند و ممکن است در مسیر زندگی خود از نظر اجتماعی معلول شوند ."
درمان ، trialled در ۱۵۴ بیمار بین ۱۶ تا ۳۵ سال در طول یک دوره دو ساله ، نشان داد که موثرترین پیامدها برای کسانی بودند که هر دو خدمات مداخله زودهنگام که توسط NHS تامین می‌شد را دریافت کردند، و پس از یک دوره نه ماهه درمان اجتماعی درمان شدند .
در طی درمان بهبود اجتماعی ، بیماران و درمانگران در یک برنامه سه مرحله‌ای با یکدیگر کار کردند که شامل شناسایی اهداف و انتظارات بود، و پس از آن ، مسیرهای آماده برای مطابقت با این اهداف ( از جمله مراجعه به آژانس‌های حرفه‌ای مربوطه ، ارائه دهندگان آموزش و ارائه دهندگان اجتماعی فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی ) .
مرحله نهایی این برنامه ، بیماران و درمانگر را ملزم می‌کند تا بر روی مدیریت علایم ناتوان‌کننده‌ای ، مانند باورهای منفی و احساس ننگ ، تمرکز کنند ، در حالی که در فعالیت‌های جدید شرکت می‌کنند .
پروفسور فاولر گفت : " کلید روش درمان دیدن مشتریان در خانه‌های خودشان و کار نزدیک با آن‌ها است . " ما کسانی را شناسایی کردیم که کم‌تر از ۳۰ ساعت در هفته خارج از خانه خود خرج می‌کردند و دریافتند که از طریق ترکیبی از خدمات مداخله زودهنگام و درمان درمان اجتماعی ، می‌توانیم آن فعالیت سازمان‌یافته هفتگی را با هشت ساعت افزایش دهیم .
این یک موفقیت معنی‌دار و قابل‌اندازه‌گیری است که امید زیادی به افراد ، بلکه خانواده‌های آن‌ها می‌دهد .
" امید ما این است که این اکنون چارچوبی برای آموزش دیگران به ویژه در شناسایی افراد جوان در معرض خطر ایجاد اختلالات در مراحل اولیه ارائه می‌دهد ."
یک بررسی مستقل که در کنار این مقاله در لنست منتشر خواهد شد ، کار را به عنوان " یکی از تازه‌ترین پیشرفت‌ها برای این مردم بسیار ضعیف در سال‌های زیادی " توصیف کرد .
اینکه افراد مبتلا به اسکیزوفرنی ، تجربیات و اعتماد به نفس خود را در قضاوت تحت‌تاثیر قرار می‌دهند ، ممکن است بر اهداف درمانی تاثیر بگذارند .
مطالعه نشان می‌دهد که شیزوفرنی ، به همان اندازه که قبلا ً باور داشت ، ریشه در افراد آسیب‌دیده دارد .
مبدا :
دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا
خلاصه :
یک مقاله جدید نشان می‌دهد که یک schizophrenia اسکیزوفرنی از تجربیات خود و اعتماد به نفس آن‌ها می‌تواند عواملی باشد که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا بر چالش‌هایی غلبه کنند که می‌خواهند زندگی را به دست آورند .
یک مقاله جدید منتشر شده در علم روانشناسی بالینی از پژوهشگران در پن Medicine's آرون تی . مرکز تحقیقات بک Psychopathology . یافته‌های یک باور رایج در مورد رابطه بین اصطلاح " شناخت شناختی " و عملکرد شناخت شناختی ( معیارهای رفتاری توجه ، حافظه و غیره ) را به وجود می‌آورد که مفاهیم مهمی برای درمان این اختلال دارند .
بینش شناختی ، با استفاده از مقیاس Insight شناختی بک ، individual's خود - reflectiveness و اعتماد به تفاسیر خود از تجربیات را مورد آزمایش قرار داد .

از شرکت کنندگان خواسته شد تا اظهاراتی را بیان کنند ، مانند " من خیلی سریع نتیجه‌گیری کرده‌ام " ، در یک مقیاس از ( ۰ ) " کاملا موافق نیستم " عملکرد Neurocognitive با دانشگاه of Computerized Neurocognitive ارزیابی شد که از مجموعه‌ای از وظایف رفتاری استفاده می‌کند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

هنگامی که در یک محیط جدید به عنوان بخشی از آزمایش به نام " میدان باز " که به معنی اندازه‌گیری اضطراب و فعالیت فیزیکی در موش‌ها بود ، موش‌ها با انواع Thorase کم‌تر از محیط اطرافشان کشف شدند و نشانه‌هایی از اضطراب بالاتر نسبت به موش‌ها را نشان دادند . داوسون می‌گوید که این ممکن است نشانه‌ای از نقص در استدلال فضایی شان باشد ، یعنی توانایی آن‌ها برای هدایت محیط اطرافشان .
جورج Umanah ، محقق اول این تحقیق و استادیار عصب‌شناسی در موسسه مهندسی سلول می‌گوید : به طور مشابه ، در تعاملات اجتماعی با موش‌های تازه آشنا ، موش‌های معمولی معمولا ً زمان بیشتری را صرف بررسی تازه‌واردها در مقایسه با موش‌ها می‌کنند که قبلا ً با آن‌ها آشنا بودند . با این حال ، موش‌ها با انواع Thorase زمان خود را به طور مساوی بین موش‌های معمولی و ناآشنا تقسیم کردند و در نهایت اولویت‌های خود را برای تنها بودن در بخش خالی قفس نشان دادند . این ترجیح به انزوا نیز در انسان‌ها با شیزوفرنی یافت می‌شود .
میخائیل Pletnikov ، استاد دکترای علوم رفتاری و روانشناسی و یک متخصص رفتار حیوانات در این مطالعه ، هشدار می‌دهد که در حالی که سنجش‌های رفتاری مانند اینها نشان‌دهنده تغییرات بیولوژیکی در مغز موش هستند ، آن‌ها نمی‌توانند به عنوان parallels دقیق برای بیماری‌های انسان عمل کنند . اما این تغییرات ، پشتیبانی را برای در نظر گرفتن Thorase به عنوان یک عامل در برخی از اختلالات مغزی ارائه می‌دهند .
برای تحقیق بیشتر این ایده ، محققان داروی epilepsy دارویی تایید شده FDA ، perampanel را به موش‌ها با انواع Thorase دادند . وقتی آن‌ها رفتار شناختی و اجتماعی mice's را مورد بررسی قرار دادند، موش‌های تیمار شده با موش‌های معمولی شبیه موش بودند .
Perampanel ، یک حریف گیرنده AMPA ، با مهار فعالیت گیرنده‌های AMPA کار می‌کند . در مغز سالم ، فعالیت گیرنده AMPA به مردم اجازه حرکت ، ایجاد حافظه و یادآوری اطلاعات را می‌دهد . زمانی که گیرنده‌های AMPA جدا نمی‌شوند ، به طوری که به نظر می‌رسد در مغز با انواع مختلفی از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ، سیگنال‌های ممکن است به شدت یا زیاد ارسال شوند و ممکن است مسئول برخی از مشکلات مرتبط با صرع ، اسکیزوفرنی و دیگر اختلالات مغزی باشند .
با توجه به مراکز کنترل بیماری آمریکا ، اسکیزوفرنی - - با تفکر آشفته ، احساس و رفتار - - حدود ۱ درصد از جمعیت world's را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. علایم این بیماری معمولا ً در حدود ۲۰ ثانیه رخ می‌دهد و می‌تواند شامل توهمات ، هذیان ، جنون و رفتار خودکشی باشد . تخمین زده می‌شود که یک سوم از افرادی که مبتلا به شیزوفرنی هستند ، تلاش خواهند کرد تا جان خود را بگیرند .
این گروه تحقیقاتی اکنون قصد دارد فرایندهای دیگر در مغز را ورای گیرنده‌های AMPA مورد مطالعه قرار دهد که ممکن است تحت‌تاثیر تغییرات در مغز قرار گیرد . اگر درک کنیم که Thorase چگونه در مغز عمل می‌کند ، ممکن است بتوانیم یک رویکرد جامع و چند هدفی برای درمان شیزوفرنی پیدا کنیم . "
در حال حاضر ، شیزوفرنی با دارو و روان‌درمانی درمان می‌شود که می‌تواند علائم را درمان کند ، اما درمان آن را درمان نکند .
درمان جدید می‌تواند به مبتلایان به بیماری اسکیزوفرنی کمک کند
مبدا :
دانشگاه ساسکس
خلاصه :
بر طبق یک مطالعه جدید ، یک درمان جدید با هدف کمک به جوانان مبتلا به شیزوفرنی برای برقراری مجدد و تعامل با دنیای اطراف آن‌ها ، نتایج امیدبخشی داشته‌است .
به گفته دانشگاه جدید " ساسکس " ، یک روش درمانی جدید با هدف کمک به جوانان مبتلا به schizophrenia و برقراری ارتباط با دنیای اطراف آن‌ها ، نتایج امیدوار کننده‌ای داشته‌است .

نویسندگان مطالعه منتشر شده در لنست ( ۱۱ دسامبر ۲۰۱۷ ) ، می‌گویند که درمان اجتماعی درمان ، که شامل کمک به افراد بسیار خارج جهت شناسایی اهداف شخصی و ایجاد فعالیت‌های قابل‌انجام روزمره است، می‌تواند به طور قابل‌توجهی میزان تعامل اجتماعی آن‌ها را افزایش دهد .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

دکتر لوئیس Lewis که ریاست این مطالعه را بر عهده داشت ، گفت : " نخست ، در مغز انسان معمولی ، وزن نسبی مارکرهای brain و بازدارنده از طریق تغییرات خاص منطقه در مارکرهای working و بازدارنده اختلال ایجاد می‌شود ."
دکتر جان Krystal ، سردبیر نشریه روان‌پزشکی زیستی ، می‌گوید : " این مقاله نشان می‌دهد که ممکن است اختلالات چندگانه در نواحی مختلف شبکه رخ دهد " این مقاله نشان می‌دهد که تفاوت‌های موجود در ناهنجاری‌های cortical در نواحی مختلف مغز ممکن است باعث ایجاد پروفایل علایم مرتبط با شیزوفرنی شود .
گونه‌های نادر پروتئین thunder ممکن است به اسکیزوفرنی مرتبط باشند
داروهای صرع ، رفتارهای ضد اجتماعی را در موش‌ها با genes که پروتیین‌های متفاوت تولید می‌کنند ، معکوس می‌کند.
مبدا :
دانشکده پزشکی جانز هاپکینز
خلاصه :
محققان گزارش می‌دهند که تغییرات ژنتیکی نادر در پروتئینی به نام Thorase را شناسایی کرده‌اند که مسئول شکستن گیرنده‌ها در اتصالات بین نورون‌ها در مغز است .
محققان در گزارش پزشکی جانز هاپکینز ، تغییرات ژنتیکی نادر در پروتئینی به نام Thorase را شناسایی کرده‌اند که مسئول شکستن گیرنده‌ها در اتصالات بین نورون‌ها در مغز است . دانشمندان می‌گویند که با هدف قرار دادن عملکرد Thorase's ، رفتار ضد اجتماعی را در موش‌ها معکوس کرده‌اند که به طور ژنتیکی اصلاح شده‌اند تا متغیرها را با استفاده از داروی ضد صرع drug حمل کنند .
Valina داوسون ، استاد عصب‌شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه جان‌هاپکینز در دانشکده مهندسی سلول ، می‌گوید : " مطالعه ما از این ایده حمایت اولیه می‌کند که فعالیت Thorase به برخی از اختلالات رفتاری ، از جمله اسکیزوفرنی مرتبط است . " او هشدار داد که انواع ژن‌ها در تحقیقات او بسیار نادر هستند و تحقیقات بیشتری باید برای تایید نقش Thorase's در این بیماری انجام شود .
این یافته‌ها در شماره ۱۳ دسامبر علوم پزشکی به شرح ذیل می‌باشند .
داوسون و همکارانش در جانز هاپکینز ، پروتیین Thorase را در سال ۲۰۱۱ کشف کردند . به دلیل نقش آن در شکستن complexes گیرنده در اتصالات بین نورون‌ها - - تابعی که اغلب در بیماران مبتلا به شیزوفرنی در خطر قرار می‌گیرد - - آن‌ها Thorase را بعد از Thor ، خدای Norse رعد ، نامگذاری کردند .
داوسون توضیح می‌دهد : " وقتی کار آن‌ها انجام می‌شود ، Thorase گیرنده‌های شیمیایی را بر روی نورون‌ها کنترل می‌کند و اگر کار آن‌ها عملی شود ، آن گیرنده‌های don't از هم جدا می‌شوند و نورون‌ها بیش از حد هیجان‌زده می‌شوند ."
به منظور یادگیری این که آیا چنین نورون‌های overexcited با بیماری روانی انسان مرتبط بوده‌اند ، داوسون و تیم او ژنی را مشخص کردند که مشخصات ساخت Thorase را با استفاده از DNA از سلول‌های خونی که در سال ۷۱۲ توسط people و ۶۴۹ نفر بدون اختلال تشخیص‌داده شده‌بود ، حمل می‌کند . همه نمونه‌ها در بیمارستان جان‌هاپکینز گرفته شدند .
دانشمندان سه ژن نادر را در پنج نفر در میان کل گروه پیدا کردند . دو متغیر در بیمارانی که مبتلا به اسکیزوفرنی بودند و یک متغیر سوم در دو مرد مبتلا به اسکیزوفرنی و یک زن تحت کنترل زنان یافت شد . حذف یا جانشینی در توالی DNA ، باعث تغییر عملکرد آن خواهد شد.
محققان دریافتند که تغییرات ژنتیکی یافت‌شده در این بیماران توانایی Thorase's برای انجام کار خود را کاهش داده‌است .
برای یادگیری بیشتر در مورد تاثیر رفتاری این متغیرها ، تیم Dawson's گروه از موش‌ها را مهندسی کرد که هر کدام یکی از این سه متغیر را بیان می‌کنند .

در حدود ۳۶ موش با گونه‌های Thorase در معرض چالش‌های مختلف شناختی و اجتماعی مثل محیط‌های جدید و موش‌های ناآشنا قرار گرفتند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

روان‌پزشک پیش از تبدیل شدن به یک دانشمند آزمایشگاه ، محدودیت‌های داروهای ضدروان پریشی موجود را در حین درمان بیماران شیزوفرنی ، تجربه کرد . این داروها در quelling توهمات و توهمات برتری دارند ، اما تا حد زیادی در پرداختن به اختلالات شناختی و اختلالات اجتماعی ناتوان هستند ، در حالی که افزایش خطر برای اختلالات حرکتی ، افزایش وزن و دیگر اثرات جانبی متابولیک و عروقی را افزایش می‌دهد.
بسیاری از این عوارض جانبی ناشی از برهمکنش داروهای ضدروان پریشی موجود با چندین نوع دیگر از گیرنده‌ها به علاوه گیرنده‌های D۲ هستند. در نتیجه ، درک عمیق عملکرد مولکولی امید برای طراحی عوامل با فقط ویژگی‌های مورد نظر است که به طور دقیق‌تر عمل می‌کنند . به عنوان مثال ، راث و همکارانش در سال ۲۰۱۶ گزارش دادند که در حال توسعه چنین طراح pain هایی است که از طریق یک گیرنده افیونی دیگر کار می‌کند ، اما به روشی که از اثرات جانبی morphine's اجتناب می‌کند . در اوایل این ماه ، آن‌ها به طور مشابه یک ترکیب افیونی دیگر را آشکار کردند که بصورت گزینشی از طریق یک گیرنده افیونی دیگر که دارای پروفایل side benign است عمل می‌کند .
تصاویر مولکولی جدید نشان می‌دهند که risperidone با روش غیر منتظره‌ای که نمی‌تواند براساس ساختارهای قبلی گیرنده‌های دوپامین مشابه پیش‌بینی شود ، به گیرنده D۲ متصل می‌شود . لازم به ذکر است که گیرنده D۲ ، یک "جیبی " غیر منتظره " را پناه می‌دهد که محققان فکر می‌کنند می‌توانند برای طراحی داروهای انتخابی بیشتری با عوارض جانبی کم‌تر مورد هدف قرار گیرند .
پس از آن ، مطالعه شیزوفرنی ، تغییر در الگوهای گلوتامات و GABA را در شبکه حافظه کار فضای بصری شناسایی می‌کند .
مبدا :
Elsevier
خلاصه :
براساس یک مطالعه جدید ، Disruptions در مناطق خاصی از شبکه حافظه کار فضای بصری ممکن است منجر به اختلال در شیزوفرنی شود .
براساس یک مطالعه جدید که در رشته روانشناسی زیستی منتشر شد ، Disruptions در مناطق خاصی از شبکه حافظه کار فضای بصری ممکن است منجر به اختلال در شیزوفرنی شود .
مطالعه جدید در رشته روان‌شناسی زیستی ، الگوهای انتقال‌دهنده‌های عصبی مغز و GABA را در شبکه‌ای از مناطقی که به طور موقت اطلاعات بصری در مورد مکان اشیا در فضا را حفظ کرده و پردازش می‌کند مشخص کرده‌است . این مطالعه که توسط محققان دانشگاه پیتسبورگ انجام شد ، نشان می‌دهد که این الگوها در افراد مبتلا به شیزوفرنی ، تغییر می‌کنند ، که توضیح بالقوه برای نقص در حافظه کار فضای بصری است که افراد را با این اختلال توصیف می‌کند .
یافته‌های جدید نشان می‌دهد که تعادل دقیق بین برانگیزاننده یا " شتاب‌ده " ، و یا " ترمز " ، انتقال‌دهنده‌های عصبی ممکن است در برخی مناطق در شیزوفرنی منتقل شود . عملکرد بهینه حافظه کار فضای بصری نیازمند یک تعادل دقیق از فعالیت بین گلوتامات و GABA است ، بنابراین تغییرات ممکن است منجر به اختلال حافظه کار فضای بصری در اختلال شوند .

در این مطالعه ، دکتر گیل Hoftman ، نویسنده اول ، Ph. D . و همکارانش ابتدا سطح نرمال محصولات ژنی را که در تولید و استفاده از گلوتامات و GABA در بافت مغز از افرادی که تحت‌تاثیر شیزوفرنی نیستند ، تعیین کردند . آن‌ها چهار ناحیه پوسته را بررسی کردند - بیرونی‌ترین لایه مغز که تفکر سطح بالا رخ می‌دهد - که شبکه مسئول حافظه کار فضای بصری را تشکیل می‌دهند . سطوح محصولات ژن در الگوهای متمایزی در سراسر منطقه ظاهر شدند . در مقایسه با مغز عادی ، سطح محصولات ژن در نواحی قشری از اسکیزوفرنی تغییر یافت و یا در برخی مناطق کاهش‌یافته و در برخی دیگر بدون تغییر باقی ماند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

۶۰ بیمار مبتلا به شیزوفرنی در این مطالعه ، همگی در حال گرفتن clozapine بودند ، و a یا بنزوات کلسترول را به عنوان یک درمان اضافه برای شش هفته دریافت کردند . نویسنده اول ، Hsin لین ، M.D. لین ، دکترای پزشکی از دانشگاه پزشکی چانگ Gung ، تایوان ، و همکارانش دو دوزهای مختلف سدیم بنزوات ( ۱ یا ۲ گرم در روز ) را تست کردند تا به این نتیجه برسند که کدام اثر بیش‌ترین تاثیر را بر نشانه‌های حداقل عوارض جانبی دارد .
در مقایسه با دارونما ، سدیم بنزوات علائم منفی را بهبود بخشید ، از جمله فقدان احساسات و انگیزه ، که تاثیر بیشتری بر نتیجه عملکردی patient's نسبت به نشانه‌های روان‌پریشی برجسته داشت . دز بالاتر بنزوات سدیم نیز درجه‌بندی نشانه‌های کلی و کیفیت زندگی را بهبود بخشید . اگرچه سدیم بنزوات عملکرد شناختی خود را در ترکیب با داروهای ضدروان پریشی دیگر در مطالعات قبلی بهبود بخشیده‌است ، اما در این مقاله ، دکتر لین و همکارانش پیشنهاد می‌کنند که یک دز بالاتر یا مدت‌زمان طولانی درمان برای این اثرات مورد نیاز است . به طور مهمی ، بیمارانی که بنزوات کلسترول می‌گرفتند هیچ عارضه جانبی نداشتند و تایید کردند که درمان در دوزهای مورد آزمایش بی‌خطر است .
دکتر جان Krystal ، مدیر روان‌پزشکی زیستی ، می‌گوید که سدیم بنزوات با جلوگیری از تجزیه و تحلیل D - سرین کار می‌کند ، یک ماده شیمیایی مغز که نقش مهمی در سیگنال دهی دارد که در مغز افراد مبتلا به اسکیزوفرنی اختلال ایجاد می‌کند . اگرچه مطالعات بیشتری برای یاد گرفتن اینکه چگونه سدیم بنزوات درمان clozapine را در این بیماران بهبود می‌دهد ، نیاز است ، دکتر Krystal می‌گوید : " این مطالعه اهمیت درمان شیزوفرنی برای درک the های مولکولی که می‌تواند برای عادی کردن عملکرد مدار مغز به کار رود را برجسته می‌کند ."
رازهای مولکولی آشکار شد : Antipsychotic در گیرنده خود لنگر انداخته‌است
اکتشاف ممکن است منجر به مواد مخدر امن‌تر و more شود
مبدا :
موسسه ملی بهداشت روانی
خلاصه :
دانشمندان ساختار مولکولی یک آنتی antipsychotic که به طور گسترده تجویز شده در گیرنده اصلی خود را کشف کرده‌اند . آن‌ها امیدوارند که این کشف اسرار را برای طراحی درمان‌های بهتر برای اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و دیگر بیماری‌های روانی حفظ کند .
داروهای Antipsychotic - - که مراقبت سلامت روانی را بعد از کشف شانس شان در اواسط قرن بیستم تغییر دادند - ممکن است در نهایت برای یک تغییر آنی طولانی که در برگیرنده طراحی مبتنی بر ساختار هستند ، آماده باشند . دانشمندان با سرمایه‌گذاری موسسه ملی سلامت به یک نقطه عطف روانشناسی روانی دست یافته‌اند : رمزگشایی از ساختار مولکولی یک ضدروان پریشی تجویز شده در گیرنده اصلی آن . آن‌ها امیدوارند که این کشف اسرار را برای طراحی درمان‌های بهتر برای اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و دیگر بیماری‌های روانی حفظ کند .
دکتر لاری Nadler ، رئیس برنامه neuropharmacology در موسسه ملی بهداشت روان ( NIMH ) ، توضیح داد : " برای اولین بار ، ما می‌توانیم دقیقا ً درک کنیم که داروهای ضدروان پریشی غیرمعمول به هدف مولکولی اصلی خود در مغز انسان متصل می‌شوند . " این کشف راه را برای طراحی منطقی نسل جدیدی از داروهای ضدروان پریشی باز می‌کند که خوشبختانه اثرات مطلوب‌تر و عوارض جانبی کمتری دارد ."

محققان برایان راث ، دکتر ، ، دکترای خود از دانشگاه کارولینای شمالی ( UNC ) ، برایان Shoichet ، دکترای خود را از دانشگاه کالیفرنیا ، سان‌فرانسیسکو ، و همکارانش گزارش کردند که در مورد کشف ساختار بلوری of ضدروان پریشی پهلو گرفته در گیرنده دامین D۲ در مجله طبیعت گزارش می‌دهند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

Guillermo Horga ، استادیار روان‌پزشکی بالینی در CUIMC و روان‌پزشک تحقیق در NYSPI می‌گوید : " مغز ما از تجربه‌های قبلی برای ایجاد انتظارات حسی استفاده می‌کند که به پر کردن شکاف‌ها در زمانی که صداها یا تصاویر مبهم یا مبهم هستند ، کمک می‌کند . علاوه بر این، در حالی که چنین توهمات معمولا ً با داروهای ضدروان پریشی مورد درمان قرار می‌گیرند که دوپامین انتقال‌دهنده عصبی را در یک ساختار مغزی که به نام the مشهور است ، مسدود می‌کنند ، دلیل این مساله یک راز بوده‌است چرا که این انتقال‌دهنده عصبی و منطقه مغز معمولا ً با پردازش حسی همراه نیستند .
محققان آزمایشی را طراحی کردند که باعث ایجاد توهم شنیداری در هر دو شرکت کنندگان سالم و شرکت کنندگان با شیزوفرنی می‌شود . آن‌ها بررسی کردند که چگونه ایجاد یا تجزیه انتظارات حسی می‌تواند قدرت این توهم را تغییر دهد . آن‌ها همچنین دوپامین را قبل و بعد از دادن دارویی که ترشح دوپامین را تحریک می‌کند ، اندازه‌گیری کردند .
بیمارانی که دچار توهم بودند تمایل داشتند صداهایی را به نحوی دریافت کنند که شبیه چیزی بود که انتظارش را داشتند ، حتی وقتی که انتظارات حسی کم‌تر قابل‌اطمینان بودند و پنداره‌ای خام در شرکت کنندگان سالم ضعیف شده‌بود . این گرایش به inflexibly چیزی است که انتظار می‌رفت پس از دادن یک داروی آزاد کننده به دوپامین ( ترشح دوپامین بالا ) و بیشتر آشکار در شرکت کنندگان با یک کمربندی قدامی بزرگ پشتی ( یک منطقه مغزی که پیش از این برای ردیابی قابلیت اطمینان از نشانه‌های محیطی نشان‌داده شده‌بود ) بدتر شد .
دکتر Horga می‌گوید : " همه افراد دارای some ادراکی هستند ، اما این نتایج نشان می‌دهند که دوپامین اضافی می‌تواند درک نادرست ما را بدتر کند .
این مطالعه با عنوان " مکانیزم برداشت ادراکی برای توهمات مرتبط با دوپامین " عنوان شده‌است .
نگهدارنده غذا ، درمان شیزوفرنی را افزایش می‌دهد .
مبدا :
Elsevier
خلاصه :
یک آزمایش تصادفی ، کور و کور کننده، نشان می‌دهد که بنزوات کلسترول در شیزوفرنی مقاوم در برابر clozapine بهبود می‌یابد .
یک آزمایش تصادفی ، کور - کور ، تحت کنترل placebo که در رشته روان‌شناسی زیستی منتشر شد ، نشان می‌دهد که بنزوات کلسترول را در شیزوفرنی مقاوم در برابر دارو بهبود می‌بخشد .
براساس یک مطالعه جدید که در رشته روانشناسی زیستی منتشر شد ، ماده نگهدارنده غذای معمولی بنزوات کلسترول را در بیماران شیزوفرنی مقاوم در برابر دارو بهبود می‌بخشد . دکتر randomized ، ، دکترای پزشکی از دانشگاه پزشکی چین ، تایوان ، نشان داد که اضافه کردن بنزوات سدیم به داروهای ضدروان پریشی که منجر به بهبود علایم بیمارانی می‌شود که نتایج را با داروهای دیگر نمی‌بینند و گزینه جدیدی را برای بیماران درمان کننده دشوارتر فراهم می‌کنند .
دکتر لین ، با اشاره به بیمارانی که symptoms به داروهای ضدروان پریشی موجود پاسخ نمی‌دهند ، گفت : " clozapine آخرین عامل آنتی antipsychotic برای بیماران مبتلا به schizophrenia refractory محسوب می‌شود . " اما تخمین زده می‌شود که حدود ۴۰ تا ۷۰ درصد از بیماران مبتلا به schizophrenia refractory ، حتی با clozapine ، که به آن " مقاوم به مقاوم بودن " می‌گویند ، که همه گزینه‌های احتمالی درمان را به کار می‌برند ، بهبود یابد . مطالعه جدید اولین مطالعه‌ای است که نشان داد که بنزوات سدیم - که برای افزایش داروهای ضدروان پریشی دیگر در بیماران مقاوم در برابر دارو نشان‌داده شده‌است .

دکتر لین می‌گوید : " اگر این یافته را می‌توان تایید کرد ، این رویکرد می‌تواند امید برای درمان بیماران مبتلا به the refractory باشد . "
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :