شرکت کنندگان در این تحقیق علایم افسردگی کمتری داشتند و به احتمال زیاد داروی ضد افسردگی دریافت می‌کردند . نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که این امر ممکن است به این دلیل باشد که علائم افسردگی اغلب به دلیل درمان ضد روان‌پریشی , بهبود می‌یابند . مداخلات روانی اجتماعی مورد استفاده در این پژوهش نیز می‌تواند در کاهش نشانه‌های افسردگی نقش داشته باشد .
در نهایت , شرکت کنندگان در جهت‌یابی نسبت به مراقبت‌های معمول وزن کمتری کسب کردند ( که شامل یک جز دارویی نیز می‌شود ) . یکی از چالش‌های بلند مدت داروهای ضدروان پریشی این است که آن‌ها می‌توانند باعث افزایش وزن و تغییر در معیارهای متابولیکی مرتبط با خطر ابتلا به دیابت و بیماری‌های قلبی شوند . با وجود افزایش استفاده از داروهای ضدروان پریشی در جهت‌یابی , شرکت کنندگان وزن کمتری کسب کردند و تفاوت معنی‌داری در معیارهای متابولیکی مشاهده نشد .
در شرکت کنندگانی که داروهای ضدروان پریشی دریافت کرده بودند, پرسشنامه‌ای را برای ارزیابی نگرش تکمیل کردند که ممکن است احتمال اینکه این داروهای ضدروان پریشی تجویز شوند را کاهش دهند . نگرش سنجیده شده در هر دو گروه در ابتدای مطالعه یک‌سان بود , اما در پایان مطالعه , شرکت کنندگان نمرات بالاتری داشتند که به طور معنی‌داری کم‌تر بود .
نتایج تفصیلی که در بالا ذکر شد در مقاله زیر نوشته شده‌است . کین ( زاده نیویورک ) و همکاران ( نیویورک ) و همکاران ( نیویورک )
این یافته‌ها با یک گزارش قبلی از یک پروژه بزرگ همراه , افزایش اجرای و مطالعه ارزیابی همخوانی دارد , که نحوه پیاده‌سازی یک مدل سی اس سی با نام برنامه اتصال در کلینیک‌های اجتماعی را بررسی می‌کند .
این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه یک روش سیستماتیک برای تجویز دارو برای درمان سرپایی که شامل دستورالعمل‌های دارویی و پشتیبانی تصمیم رایانه‌ای در چارچوب تصمیم‌گیری مشترک بیمار - ارائهکننده است - می‌تواند کیفیت تجویز دارو را بهبود بخشد , از جمله به حداقل رساندن اثرات جانبی , برای افراد تجربه کننده . " این گزارش به بینش‌هایی از اضافه‌حقوق اضافه می‌کند که در حال حاضر مراقب جنون زودرس در سراسر جهان هستند.
برنامه‌های آموزشی تنوع شغلی
۹ نوامبر , به‌هنگام‌سازی علم
متن خواندن .
هرگز به ذهنم خطور نکرده بود که این کار را بکنم . فرانسیس جانسون چند هفته قبل از شرکت در یک برنامه دکترا در دانشگاه پیتسبورگ به فرانسیس جانسون اشاره کرد . او فقط یک دوره تابستانی را به عنوان کارآموز در آزمایشگاه علوم اعصاب در موسسه ملی علوم اعصاب در موسسه ملی بهداشت روانی در دانشکده بهداشت روانی ( nih ) انجام داد .
یک سرباز قدیمی و متخصص ریاضی در دانشگاه ایالتی کنتیکت شرقی که در زمان پرداخت صورتحساب به عنوان معلم جانشین - جانسون می‌گوید که علاقه او به درک مغز توسط کنجکاوی در مورد منشا نشانه‌های اختلال استرس پس از ضربه ( ptsd ) ایجاد شده‌است .
" چیزی شبیه چی بود ? او از خود پرسید " فکر می‌کنم همه این حس کنجکاوی را دارند . ما افراد زیادی در زندگی خود داریم , ما اعضای خانواده داریم - به خصوص حول بهداشت روانی . "
جانسون می‌گوید که او خواندن درس‌های زیادی را در دانشگاه محلی خود انجام داده و در نهایت استاد علوم اعصاب دانشگاه هارتفورد شده‌است . سپس برای بدست آوردن تجربه در آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه ییل , داوطلب شد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :