psychology

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

خدمات دیگر عبارتند از عملیات اسکنر و دستورالعمل ، توسعه ابزار رابط سوژه و نگهداری ، انتقال داده و زیرساخت نگهداری و خدمات متعدد مبتنی بر وب . دانشمندان ما همچنین در ابعاد انبوه با محققان آی اچ آی هم‌کاری می‌کنند ، و قابلیت‌های سفارشی ، از جمله توالی پالس ، خطوط لوله فرآوری اصلی ، و مشاوره عمیق و مشاوره را فراهم می‌کنند . همچنان که تقاضا از سوی محققان اچ آی اچ آر آی در مطالعات آن‌ها ادامه پیدا می‌کند ، FMRIF همچنان گسترش می‌یابد .
کارکنان of همچنان متعهد به حفظ محیط اسکن fMRI در سطح جهانی هستند که قابلیت کشف عملکرد مغز ، فیزیولوژی و مورفولوژی در داوطلبان سالم و جمعیت‌های بالینی را فراهم می‌کنند .
تاریخچه مختصری از the
The در ماه مارس سال ۱۹۹۹ شروع شد و در سپتامبر ۲۰۰۰ شروع به کار کرد زمانی که اسکنر ۳ تی ۲۰ GE ابتدا شروع به جمع‌آوری داده‌های کاربردی کرد . در سال ۲۰۰۲ ، دومین شرکت جنرال‌الکتریک در سال ۲۰۰۲ شروع به کار کرد . در سال ۲۰۰۴ ، یک ۱.۵ تی آر تی که به MRI های کارکردی جمعیت‌های بالینی اختصاص داشت ، از مرکز NMR بدست آمد . در سال ۲۰۰۷ ، اولین اسکنر سه‌بعدی ما از کار خود خارج شد تا برای دو دستگاه GE ۳ تی که در همان اتاقی که قبلا ً بود نصب شود . در سال ۲۰۱۱ ، دومین اسکنر سه‌بعدی ما از کار انداخته شد تا از اسکنر عبور کند . همچنین در سال ۲۰۱۱ ، ما ۱.۵ T تی را از کار بردیم و دو دستگاه از اسکنرهای هنری را از دو شرکت مختلف خریداری کردیم : یک اسکنر ۳ تی Skyra ۳ T و یک اسکنر ۳ T . به طور خلاصه ، ما اکنون دو دستگاه GE HDx ۳ GE ، یک scanner ۷۵۰ ۳ ، یک Siemens ۳ T Skyra و یک دستگاه MAC ۷ T را داریم .
FMRIF در حال حاضر ۱۲ کارمند تمام‌وقت دارد . این شامل سه دانشمند دکتری ، شش متخصص اسکنر ، و دو متخصص کامپیوتر می‌شود . که اطمینان حاصل می‌کند که این تاسیسات ، قابلیت تحقیق در مورد cutting را فراهم می‌کند .
بخش on
دکتر لسلی جی . Ungerleider ، دکترا
زندگی
دکتر Ungerleider مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه ایالتی نیویورک در Binghamton و مدرک دکترای خود در رشته روان‌شناسی تجربی از دانشگاه نیویورک دریافت کرد . او در دوره postdoctoral با کارل Pribram در دانشگاه استنفورد شروع به کار بر روی مکانیزم‌های ادراکی بالاتر در قشر of کرد . او در سال ۱۹۷۵ به the رفت و در آزمایشگاه عصب روان‌شناسی به Mortimer mishkin پیوست . اثر neurobehavioral آن‌ها از تئوری دو سیستم بصری cortical الهام‌گرفته شده‌است ، که یکی از آن‌ها برای تشخیص شی و دیگری برای درک فضای بصری است .
در سال ۱۹۹۵ دکتر Ungerleider رئیس آزمایشگاه مغز و Cognition در NIMH شد . او عضو آکادمی ملی علوم ، موسسه پزشکی آکادمی ملی علوم و آکادمی علوم و هنر آمریکا است . در سال ۲۰۰۱ ، او برنده جایزه دستاورد یک Lifetime شده بود و در سال ۲۰۰۸ تبدیل به an برجسته مشهور شد .
بخش مربوط به عصب شناختی :
دکتر مارتین لیسانس خود را از دانشگاه نیویورک و دکترای خود را از دانشگاه شهر نیویورک دریافت کرد . او در موسسه ملی اختلالات عصبی کار خود را انجام داد و به تفکیک زبان و فرایندهای حافظه در بیماری Alzheimer's ضربه زد . در سال ۱۹۸۵ ، او به هییت علمی دانشگاه خدمات یکنواخت دانشگاه علوم بهداشت پیوست و در آنجا اختلالات شناختی مربوط به اچ آی وی را مورد مطالعه قرار داد . در سال ۱۹۹۰ به the نقل‌مکان کرد که در آن به کار خود بر روی اختلالات شناختی در اختلالات عصبی و اختلالات عصبی و در سازمان عملکردهای ادراکی و حافظه در مغز انسان ادامه داد . در سال ۱۹۹۷ دکتر مارتین رئیس بخش عصب شناختی ، آزمایشگاه مغز و Cognition شد . دکتر مارتین عضو منتخب انجمن پیشرفت علوم ، انجمن علوم روانی و انجمن روانشناسی آمریکا است .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

درمان تجربی شعبه pathophysiology :
مرکز درمان Experimental pathophysiology ( ETPB ) بخشی از موسسه ملی سلامت روان ( NIMH ) است که یک جز اصلی تحقیقاتی از موسسه ملی بهداشت ( NIH ) است . The تحقیقات بالینی را بر روی اختلالات خلقی ( شامل : اختلال افسردگی و اختلال دوقطبی ) با هدف ایجاد راه‌های بهتر برای پیش‌گیری ، تشخیص ، و درمان بیماری‌های روانی انجام می‌دهد .
محققان در NIMH که متخصص اختلالات ذهنی هستند از طریق مطالعات تحقیقاتی به دنبال :
توسعه داروهایی که به سرعت علایم افسردگی و خودکشی را کاهش می‌دهند
ویژگی‌های زیستی IDENTIFY زیستی
بهتر است با biomarkers که ممکن است به داروها و درمان‌ها واکنش نشان دهند ، پیش‌بینی کنید.
ایجاد مکانیسم‌های در مغز که باعث افسردگی و واکنش به درمان می‌شوند .
بخش on و درمان اختلالات ذهنی ( SNMD ) در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و بر توسعه درمان دارویی و neuromodulatory داروها برای بیماران بزرگ‌سال مبتلا به افسردگی مقاوم در برابر درمان ( TRD ) ، اختلال افسردگی حاد و اختلال دوقطبی و ideation خودکشی تمرکز دارد . مطالعات نظری ما ( POC ) عمدتا ً در موضوعات افسردگی و / یا خودکشی آزاد در واحد تحقیقاتی برنامه intramural ( رنسانس اسلامی تاجیکستان ) انجام شده‌است . این مطالعات طیف گسترده‌ای از فن‌آوری‌های بالینی ، رفتاری و تصویربرداری از جمله magnetoencephalography ( MEG ) ، تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی و کارکردی ( MRI ) ، نشانگرهای زیستی پلاسما ، وظایف شناختی و noninvasive واحد of را با هم‌کاری واحد Neuromodulation noninvasive ( nnu ) ادغام می‌کنند . رویکرد تحقیقاتی ما به دنبال شناسایی امضاهای بالینی و بیولوژیکی و مکانیزم القای درمان موثر با خواص ضد افسردگی و ضد خودکشی است . چشم‌انداز بلندمدت of ، توسعه نسل بعدی درمان است که به سرعت و به طور موثر از درمان‌های موجود عمل می‌کند ، به خصوص برای TRD شدید و خودکشی .
تصویر اصلی تصویرسازی تشدید مغناطیسی مغناطیسی ( FMRIF )
پیتر Bandettini ، دکترا ، مدیر ساختمان مرکزی
( FMRIF ) یک منبع اصلی است که در برنامه تحقیقاتی intramural خدمت می‌کند . این پروژه در سال ۱۹۹۹ توسط موسسه ملی بهداشت روان ( NIMH ) و موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی ( NINDS ) آغاز شد . وظیفه آن خدمت به عنوان منبعی است که تمام موسسات ملی بهداشت می‌توانند مطالعات تصویرسازی تشدید مغناطیسی ( MRI ) را انجام دهند که درک بیشتری از کالبدشناسی مغز سالم و بیمار ، عملکرد و فیزیولوژی را بیشتر می‌کند .
این دستگاه یک محیط کامل را برای معرفی محرک ، نظارت و ثبت رفتار و فیزیولوژی ، حین اجرای MRI عملکردی فراهم می‌کند .
خدمات اضافی شامل ارائه ذخیره اطلاعات موقت ، انتقال داده ، و دستورالعمل برای اداره اسکنر ، و همچنین کمک ، در طی ساعات کاری در عملکرد fMRI . در حال حاضر ، این تاسیسات دارای ۵ دستگاه اسکنر برای بررسی انسان است . این اسکنرهای شامل سه دستگاه الکتریکی ۳ تسلا MRI ، یک دستگاه ۳ تسلا MRI MRI و یک اسکنر ۷ تسلا ۷ تسلا بودند . این سرویس در حال حاضر به تحقیق در مورد حدود ۳۰ مامور تحقیق در NIMH ، NINDS ، موسسه ملی مصرف الکل و الکل ( NIAAA ) ، موسسه ملی کودکان و توسعه انسانی ( NICHD ) و موسسه ملی of و ارتباطات ( NIDCD ) می‌پردازد . از سال ۲۰۰۰ تاکنون بیش از ۷۰۰ مقاله توسط محققان در موسسه ملی بهداشت ( NIH ) استفاده شده‌است .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

شاخه تحقیقات امراض مسری ژنتیکی ( GEB - SDGE )
دکتر Kathleen رایس Merikangas ارشد و رئیس شعبه تحقیقات بیماری‌های مسری در موسسه ملی بهداشت روانی در موسسه ملی بهداشت روانی ( IRP ) است . پیش از پیوستن به حزب رنسانس اسلامی ، دکتر Merikangas استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل بود و در آنجا به عنوان رئیس واحد تحقیقات اپیدمیولوژی در اداره بهداشت عمومی خدمت کرد .
او از طریق یک جایزه توسعه شغلی از the در رشته علوم ژنتیک / ژنتیک جمعیت‌ها در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل تربیت شد و در نهایت استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی و مدیر واحد تحقیقات امراض مسری ژنتیکی در بخش اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی شد .
حوزه‌های اصلی پژوهش دکتر Merikangas عبارتند از: ۱ ) مطالعات درباره الگوها و مولفه‌های تجمع خانوادگی اختلالات روانی و مکانیسم‌های خانوادگی برای اختلالات روانی در بین جوانان با ریسک بالا و پایین با استفاده از مطالعات ریسک بالای بالقوه طولی ؛ و ( ۳ ) جامعه در مقیاس بزرگ مطالعات مربوط به اختلالات ذهنی از جمله طراحی ریسک بالا و تحقیقات طولی آینده .
پروژه اصلی در گروه تحقیقاتی او یک مطالعه خانوادگی مبتنی بر جامعه از اختلالات طیف احساسی و همپوشانی آن‌ها با اختلالات ذهنی دیگر ، به ویژه اختلالات اضطرابی و اختلالات پزشکی مانند میگرن و بیماری‌های قلبی و عروقی است . هدف این تحقیق شناسایی the است که به بیان بیولوژیک این اختلالات و moderators محیطی بیان ژنتیکی نزدیک‌تر هستند . یافته‌های این تحقیق به احتمال زیاد دارای مفاهیم مهمی برای اهداف پیش‌گیری و درمان بیماری عاطفی هستند .
Genomics آماری و تجزیه و تحلیل داده‌ها
The آماری و تحلیل داده‌ها ، در NIMH ، از تحقیقات برای تبدیل درک و درمان بیماری‌های روانی از طریق به‌کارگیری موثرترین روش‌های آماری حمایت می‌کند . هسته :
ارائه خدمات آماری برای intramural و extramural از طریق مشاوره ، هم‌کاری و آموزش در سایت
ارتقا ارتباطات بین دانشمندان intramural و extramural از طریق هم‌کاری و کارگاه‌های آموزشی در موسسه ملی بهداشت
کنترل کیفیت داده ، ذخیره داده و تحلیل داده‌ها با استفاده از روش آماری لبه برش و وضعیت ما از سیستم‌های محاسباتی کارایی بالا را فراهم می‌کند .
نمونه‌هایی از خدمات :
مشاوره موقت
مشاوره در مورد طرح‌های مطالعاتی ، مدیریت و تحلیل داده‌ها
مدیریت داده
کنترل کیفیت داده و ذخیره داده
خدمات آنالیز آماری شامل موارد زیر نمی‌شود :
آنالیز داده‌های Genomic
آنالیز اطلاعات عصب‌شناسی
آنالیز داده‌های نظرسنجی
آنالیز داده‌های Pharmacological
روش‌های آماری مناسب برای پروژه‌های تحقیقاتی خاص
به عنوان مثال ، مدل سری زمانی برای پیش‌بینی هجوم مواد مخدر
تمرین Personalized برای مطابقت با الزامات ویژه مشتری
روش‌های آنالیز آماری
خط نوشتاری
بازبینی نسخه‌های خطی
آموزش آماری
Course شرح : مقدمه‌ای بر استفاده از روش‌های آماری در حوزه‌های مختلف علمی . روش‌های توصیف و تحلیل داده‌ها با استفاده از R شامل : آمار توصیفی ، ارایه گرافیکی ، برآورد و آزمایش فرضیه است. R به عنوان ابزاری برای انجام تجزیه و تحلیل آماری معرفی خواهد شد . بر روی یادگیری روش‌های آماری و مفاهیم از طریق تجربه با داده‌های واقعی تاکید خواهد شد . این اطلاعات واقعی از قسمت‌های مختلف علوم مغز بدست می‌آیند . هدف این دوره معرفی دانش آموزان به استفاده از آمار و زبان‌های برنامه‌نویسی و کمک به انجام تحقیقات مربوط به منافع خاص است . و این درس به خوبی مورد استقبال قرار گرفت .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

شاخه تحقیقات امراض مسری ژنتیکی ( GEB - SDGE )
دکتر Kathleen رایس Merikangas ارشد و رئیس شعبه تحقیقات بیماری‌های مسری در موسسه ملی بهداشت روانی در موسسه ملی بهداشت روانی ( IRP ) است . پیش از پیوستن به حزب رنسانس اسلامی ، دکتر Merikangas استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل بود و در آنجا به عنوان رئیس واحد تحقیقات اپیدمیولوژی در اداره بهداشت عمومی خدمت کرد .
او از طریق یک جایزه توسعه شغلی از the در رشته علوم ژنتیک / ژنتیک جمعیت‌ها در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل تربیت شد و در نهایت استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی و مدیر واحد تحقیقات امراض مسری ژنتیکی در بخش اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی شد .
حوزه‌های اصلی پژوهش دکتر Merikangas عبارتند از: ۱ ) مطالعات درباره الگوها و مولفه‌های تجمع خانوادگی اختلالات روانی و مکانیسم‌های خانوادگی برای اختلالات روانی در بین جوانان با ریسک بالا و پایین با استفاده از مطالعات ریسک بالای بالقوه طولی ؛ و ( ۳ ) جامعه در مقیاس بزرگ مطالعات مربوط به اختلالات ذهنی از جمله طراحی ریسک بالا و تحقیقات طولی آینده .
پروژه اصلی در گروه تحقیقاتی او یک مطالعه خانوادگی مبتنی بر جامعه از اختلالات طیف احساسی و همپوشانی آن‌ها با اختلالات ذهنی دیگر ، به ویژه اختلالات اضطرابی و اختلالات پزشکی مانند میگرن و بیماری‌های قلبی و عروقی است . هدف این تحقیق شناسایی the است که به بیان بیولوژیک این اختلالات و moderators محیطی بیان ژنتیکی نزدیک‌تر هستند . یافته‌های این تحقیق به احتمال زیاد دارای مفاهیم مهمی برای اهداف پیش‌گیری و درمان بیماری عاطفی هستند .
Genomics آماری و تجزیه و تحلیل داده‌ها
The آماری و تحلیل داده‌ها ، در NIMH ، از تحقیقات برای تبدیل درک و درمان بیماری‌های روانی از طریق به‌کارگیری موثرترین روش‌های آماری حمایت می‌کند . هسته :
ارائه خدمات آماری برای intramural و extramural از طریق مشاوره ، هم‌کاری و آموزش در سایت
ارتقا ارتباطات بین دانشمندان intramural و extramural از طریق هم‌کاری و کارگاه‌های آموزشی در موسسه ملی بهداشت
کنترل کیفیت داده ، ذخیره داده و تحلیل داده‌ها با استفاده از روش آماری لبه برش و وضعیت ما از سیستم‌های محاسباتی کارایی بالا را فراهم می‌کند .
نمونه‌هایی از خدمات :
مشاوره موقت
مشاوره در مورد طرح‌های مطالعاتی ، مدیریت و تحلیل داده‌ها
مدیریت داده
کنترل کیفیت داده و ذخیره داده
خدمات آنالیز آماری شامل موارد زیر نمی‌شود :
آنالیز داده‌های Genomic
آنالیز اطلاعات عصب‌شناسی
آنالیز داده‌های نظرسنجی
آنالیز داده‌های Pharmacological
روش‌های آماری مناسب برای پروژه‌های تحقیقاتی خاص
به عنوان مثال ، مدل سری زمانی برای پیش‌بینی هجوم مواد مخدر
تمرین Personalized برای مطابقت با الزامات ویژه مشتری
روش‌های آنالیز آماری
خط نوشتاری
بازبینی نسخه‌های خطی
آموزش آماری
Course شرح : مقدمه‌ای بر استفاده از روش‌های آماری در حوزه‌های مختلف علمی . روش‌های توصیف و تحلیل داده‌ها با استفاده از R شامل : آمار توصیفی ، ارایه گرافیکی ، برآورد و آزمایش فرضیه است. R به عنوان ابزاری برای انجام تجزیه و تحلیل آماری معرفی خواهد شد . بر روی یادگیری روش‌های آماری و مفاهیم از طریق تجربه با داده‌های واقعی تاکید خواهد شد . این اطلاعات واقعی از قسمت‌های مختلف علوم مغز بدست می‌آیند . هدف این دوره معرفی دانش آموزان به استفاده از آمار و زبان‌های برنامه‌نویسی و کمک به انجام تحقیقات مربوط به منافع خاص است . و این درس به خوبی مورد استقبال قرار گرفت .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

nnt از یک مدل عصب‌شناسی انتقالی از irritability که فرآیندهای pathophysiological را بیان می‌کند استفاده می‌کند ( Brotman و همکاران ، ۲۰۱۷ ) : ( الف ) واکنش‌های aberrant به سرخوردگی که تقویت شده‌اند ؛ و ( ب ) تهدید مبهم . این مدل از عصبانیت ناشی از مطالعات تصویرسازی است ، که نشان می‌دهد مدارات زیر frustration aberrant و واکنش تهدید شامل اختلالات در مناطق با هم تداخل مغزی می‌شوند . در حالی که این برنامه تحقیقاتی در حال حاضر عصبانیت کودکان و نوجوان را هدف قرار می‌دهد ، درس‌هایی که در این حوزه آموخته می‌شوند ، مداخلات و رویکردهای انتقالی مکمل برای دیگر شرایط کودکان را به اطلاع خواهند رساند .
بخش مربوط به dysregulation و علوم عصبی ( SMDN )
SMDN عمدتا ً بر کشف مکانیسم‌های مغز ، میانجی گری مزمن ، زود رنجی ، و استفاده از آن کشفیات برای تولید درمان‌های جدید تمرکز می‌کند . مطالعات ما در رابطه با زودرنجی ، هم جوان و هم مبتلا به اختلال اختلال ذهنی درهم گسیخته ( DMDD ) و کسانی است که irritability خفیف اما همچنان ناقص هستند ، از جمله آن‌هایی که با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی دچار مشکل هستند ( ADHD ) . ابزار اصلی ما برای مطالعه مکانیزم‌های مغزی ، تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) است . این کار تصویربرداری عصبی که در زیر آن قرار دارد ، اطلاعاتی را فراهم می‌کند که توسعه درمان‌های جدید را هدایت می‌کند ، که ما آن را آزمایش می‌کنیم . از این رو ، ما تحقیقات pathophysiological را بر پایه اصول عصب‌شناسی سیستم‌ها و تکنیک‌ها ، با هدف آگاه‌سازی و توسعه روش‌های نوین درمان انجام می‌دهیم .
تمرکز ما بر روی عصبانیت در پاسخ به سوالاتی در مورد اینکه آیا به شدت خشم و عصبانیت را قطع می‌کند یا نه ، در پاسخ به سوالاتی در مورد اینکه آیا می‌تواند به عنوان یک BD BD تلقی شود یا خیر ، مطرح شد . برای تسهیل تحقیقات در مورد این سوال ، ما یک سندرم به نام حالت روحی شدید ( SMD ) را تعریف کردیم ؛ این تحقیق بحث‌های DSM - ۵ در مورد DMDD را اطلاع داد . تحقیقات مبتنی بر مغز ما ، در کنسرت با مطالعات طولی و خانوادگی ، از این نتیجه‌گیری پشتیبانی می‌کنند ، در حالی که هر دو پرخاشگری و عصبانیت مزمن هر دو به جوانی آسیب می‌رسانند ، آن‌ها از یک بیماری مشابه نیستند . به همین دلیل است که نسبتا ً کمی از جوانان با عصبانیت شدید در بزرگسالی رشد می‌کنند . این نتیجه‌گیری کاربردهای درمانی قابل‌توجهی دارد ، که در این روش اول - خط برای BD و DMDD متفاوت است .
در واقع ، از آنجایی که DMDD یک تشخیص جدید است ، درمان‌های کمی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند . بخش عمده‌ای از تحقیقات ما برای روشن ساختن مکانیسم‌های مغز ، هم در DMDD ، و هم در اختلال اضطراب ، افسردگی و اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، که در آن زودرنجی نیز رایج است طراحی شده‌است . phenotyping دقیق بالینی نشانه‌ای از کار ما است . همانطور که در بالا اشاره شد ، کار ما بر روی مکانیسم‌های مغز در مورد مطالعات fMRI مورد استفاده قرار می‌گیرد ، اگرچه ما همچنین از تکنیک‌های تصویربرداری عصبی دیگری نیز استفاده می‌کنیم ، همچنین ارزیابی زودگذر اکولوژیکی ، ردیابی چشمی ، تست رفتاری و رویکردهای دیگر . وظایفی که ما در اسکنر fMRI استفاده می‌کنیم بر پاسخ به ناامیدی ، پردازش هیجان چهره ، کنترل شناختی و مکانیسم‌های attentional تمرکز دارد . براساس این مطالعات و مطالعات مرتبط ، بیشتر کار فعلی ما بر روی آزمایش چندین درمان روانی جدید ، از جمله درمان‌های کامپیوتری و یک درمان رفتاری ادراکی تمرکز دارد که از تکنیک‌های نوردهی استفاده می‌کند و به طور خاص irritability هدف را هدف قرار می‌دهد .
شاخه تحقیقات امراض مسری ژنتیکی ( GEB - SDGE )
دکتر Kathleen رایس Merikangas ارشد و رئیس شعبه تحقیقات بیماری‌های مسری در موسسه ملی بهداشت روانی در موسسه ملی بهداشت روانی ( IRP ) است . پیش از پیوستن به حزب رنسانس اسلامی ، دکتر Merikangas استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل بود و در آنجا به عنوان رئیس واحد تحقیقات اپیدمیولوژی در اداره بهداشت عمومی خدمت کرد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

nnt از یک مدل عصب‌شناسی انتقالی از irritability که فرآیندهای pathophysiological را بیان می‌کند استفاده می‌کند ( Brotman و همکاران ، ۲۰۱۷ ) : ( الف ) واکنش‌های aberrant به سرخوردگی که تقویت شده‌اند ؛ و ( ب ) تهدید مبهم . این مدل از عصبانیت ناشی از مطالعات تصویرسازی است ، که نشان می‌دهد مدارات زیر frustration aberrant و واکنش تهدید شامل اختلالات در مناطق با هم تداخل مغزی می‌شوند . در حالی که این برنامه تحقیقاتی در حال حاضر عصبانیت کودکان و نوجوان را هدف قرار می‌دهد ، درس‌هایی که در این حوزه آموخته می‌شوند ، مداخلات و رویکردهای انتقالی مکمل برای دیگر شرایط کودکان را به اطلاع خواهند رساند .
بخش مربوط به dysregulation و علوم عصبی ( SMDN )
SMDN عمدتا ً بر کشف مکانیسم‌های مغز ، میانجی گری مزمن ، زود رنجی ، و استفاده از آن کشفیات برای تولید درمان‌های جدید تمرکز می‌کند . مطالعات ما در رابطه با زودرنجی ، هم جوان و هم مبتلا به اختلال اختلال ذهنی درهم گسیخته ( DMDD ) و کسانی است که irritability خفیف اما همچنان ناقص هستند ، از جمله آن‌هایی که با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی دچار مشکل هستند ( ADHD ) . ابزار اصلی ما برای مطالعه مکانیزم‌های مغزی ، تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) است . این کار تصویربرداری عصبی که در زیر آن قرار دارد ، اطلاعاتی را فراهم می‌کند که توسعه درمان‌های جدید را هدایت می‌کند ، که ما آن را آزمایش می‌کنیم . از این رو ، ما تحقیقات pathophysiological را بر پایه اصول عصب‌شناسی سیستم‌ها و تکنیک‌ها ، با هدف آگاه‌سازی و توسعه روش‌های نوین درمان انجام می‌دهیم .
تمرکز ما بر روی عصبانیت در پاسخ به سوالاتی در مورد اینکه آیا به شدت خشم و عصبانیت را قطع می‌کند یا نه ، در پاسخ به سوالاتی در مورد اینکه آیا می‌تواند به عنوان یک BD BD تلقی شود یا خیر ، مطرح شد . برای تسهیل تحقیقات در مورد این سوال ، ما یک سندرم به نام حالت روحی شدید ( SMD ) را تعریف کردیم ؛ این تحقیق بحث‌های DSM - ۵ در مورد DMDD را اطلاع داد . تحقیقات مبتنی بر مغز ما ، در کنسرت با مطالعات طولی و خانوادگی ، از این نتیجه‌گیری پشتیبانی می‌کنند ، در حالی که هر دو پرخاشگری و عصبانیت مزمن هر دو به جوانی آسیب می‌رسانند ، آن‌ها از یک بیماری مشابه نیستند . به همین دلیل است که نسبتا ً کمی از جوانان با عصبانیت شدید در بزرگسالی رشد می‌کنند . این نتیجه‌گیری کاربردهای درمانی قابل‌توجهی دارد ، که در این روش اول - خط برای BD و DMDD متفاوت است .
در واقع ، از آنجایی که DMDD یک تشخیص جدید است ، درمان‌های کمی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند . بخش عمده‌ای از تحقیقات ما برای روشن ساختن مکانیسم‌های مغز ، هم در DMDD ، و هم در اختلال اضطراب ، افسردگی و اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، که در آن زودرنجی نیز رایج است طراحی شده‌است . phenotyping دقیق بالینی نشانه‌ای از کار ما است . همانطور که در بالا اشاره شد ، کار ما بر روی مکانیسم‌های مغز در مورد مطالعات fMRI مورد استفاده قرار می‌گیرد ، اگرچه ما همچنین از تکنیک‌های تصویربرداری عصبی دیگری نیز استفاده می‌کنیم ، همچنین ارزیابی زودگذر اکولوژیکی ، ردیابی چشمی ، تست رفتاری و رویکردهای دیگر . وظایفی که ما در اسکنر fMRI استفاده می‌کنیم بر پاسخ به ناامیدی ، پردازش هیجان چهره ، کنترل شناختی و مکانیسم‌های attentional تمرکز دارد . براساس این مطالعات و مطالعات مرتبط ، بیشتر کار فعلی ما بر روی آزمایش چندین درمان روانی جدید ، از جمله درمان‌های کامپیوتری و یک درمان رفتاری ادراکی تمرکز دارد که از تکنیک‌های نوردهی استفاده می‌کند و به طور خاص irritability هدف را هدف قرار می‌دهد .
شاخه تحقیقات امراض مسری ژنتیکی ( GEB - SDGE )
دکتر Kathleen رایس Merikangas ارشد و رئیس شعبه تحقیقات بیماری‌های مسری در موسسه ملی بهداشت روانی در موسسه ملی بهداشت روانی ( IRP ) است . پیش از پیوستن به حزب رنسانس اسلامی ، دکتر Merikangas استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل بود و در آنجا به عنوان رئیس واحد تحقیقات اپیدمیولوژی در اداره بهداشت عمومی خدمت کرد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

nnt از یک مدل عصب‌شناسی انتقالی از irritability که فرآیندهای pathophysiological را بیان می‌کند استفاده می‌کند ( Brotman و همکاران ، ۲۰۱۷ ) : ( الف ) واکنش‌های aberrant به سرخوردگی که تقویت شده‌اند ؛ و ( ب ) تهدید مبهم . این مدل از عصبانیت ناشی از مطالعات تصویرسازی است ، که نشان می‌دهد مدارات زیر frustration aberrant و واکنش تهدید شامل اختلالات در مناطق با هم تداخل مغزی می‌شوند . در حالی که این برنامه تحقیقاتی در حال حاضر عصبانیت کودکان و نوجوان را هدف قرار می‌دهد ، درس‌هایی که در این حوزه آموخته می‌شوند ، مداخلات و رویکردهای انتقالی مکمل برای دیگر شرایط کودکان را به اطلاع خواهند رساند .
بخش مربوط به dysregulation و علوم عصبی ( SMDN )
SMDN عمدتا ً بر کشف مکانیسم‌های مغز ، میانجی گری مزمن ، زود رنجی ، و استفاده از آن کشفیات برای تولید درمان‌های جدید تمرکز می‌کند . مطالعات ما در رابطه با زودرنجی ، هم جوان و هم مبتلا به اختلال اختلال ذهنی درهم گسیخته ( DMDD ) و کسانی است که irritability خفیف اما همچنان ناقص هستند ، از جمله آن‌هایی که با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی دچار مشکل هستند ( ADHD ) . ابزار اصلی ما برای مطالعه مکانیزم‌های مغزی ، تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) است . این کار تصویربرداری عصبی که در زیر آن قرار دارد ، اطلاعاتی را فراهم می‌کند که توسعه درمان‌های جدید را هدایت می‌کند ، که ما آن را آزمایش می‌کنیم . از این رو ، ما تحقیقات pathophysiological را بر پایه اصول عصب‌شناسی سیستم‌ها و تکنیک‌ها ، با هدف آگاه‌سازی و توسعه روش‌های نوین درمان انجام می‌دهیم .
تمرکز ما بر روی عصبانیت در پاسخ به سوالاتی در مورد اینکه آیا به شدت خشم و عصبانیت را قطع می‌کند یا نه ، در پاسخ به سوالاتی در مورد اینکه آیا می‌تواند به عنوان یک BD BD تلقی شود یا خیر ، مطرح شد . برای تسهیل تحقیقات در مورد این سوال ، ما یک سندرم به نام حالت روحی شدید ( SMD ) را تعریف کردیم ؛ این تحقیق بحث‌های DSM - ۵ در مورد DMDD را اطلاع داد . تحقیقات مبتنی بر مغز ما ، در کنسرت با مطالعات طولی و خانوادگی ، از این نتیجه‌گیری پشتیبانی می‌کنند ، در حالی که هر دو پرخاشگری و عصبانیت مزمن هر دو به جوانی آسیب می‌رسانند ، آن‌ها از یک بیماری مشابه نیستند . به همین دلیل است که نسبتا ً کمی از جوانان با عصبانیت شدید در بزرگسالی رشد می‌کنند . این نتیجه‌گیری کاربردهای درمانی قابل‌توجهی دارد ، که در این روش اول - خط برای BD و DMDD متفاوت است .
در واقع ، از آنجایی که DMDD یک تشخیص جدید است ، درمان‌های کمی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند . بخش عمده‌ای از تحقیقات ما برای روشن ساختن مکانیسم‌های مغز ، هم در DMDD ، و هم در اختلال اضطراب ، افسردگی و اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، که در آن زودرنجی نیز رایج است طراحی شده‌است . phenotyping دقیق بالینی نشانه‌ای از کار ما است . همانطور که در بالا اشاره شد ، کار ما بر روی مکانیسم‌های مغز در مورد مطالعات fMRI مورد استفاده قرار می‌گیرد ، اگرچه ما همچنین از تکنیک‌های تصویربرداری عصبی دیگری نیز استفاده می‌کنیم ، همچنین ارزیابی زودگذر اکولوژیکی ، ردیابی چشمی ، تست رفتاری و رویکردهای دیگر . وظایفی که ما در اسکنر fMRI استفاده می‌کنیم بر پاسخ به ناامیدی ، پردازش هیجان چهره ، کنترل شناختی و مکانیسم‌های attentional تمرکز دارد . براساس این مطالعات و مطالعات مرتبط ، بیشتر کار فعلی ما بر روی آزمایش چندین درمان روانی جدید ، از جمله درمان‌های کامپیوتری و یک درمان رفتاری ادراکی تمرکز دارد که از تکنیک‌های نوردهی استفاده می‌کند و به طور خاص irritability هدف را هدف قرار می‌دهد .
شاخه تحقیقات امراض مسری ژنتیکی ( GEB - SDGE )
دکتر Kathleen رایس Merikangas ارشد و رئیس شعبه تحقیقات بیماری‌های مسری در موسسه ملی بهداشت روانی در موسسه ملی بهداشت روانی ( IRP ) است . پیش از پیوستن به حزب رنسانس اسلامی ، دکتر Merikangas استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل بود و در آنجا به عنوان رئیس واحد تحقیقات اپیدمیولوژی در اداره بهداشت عمومی خدمت کرد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

واحد رشد مغز (Mood ): واحد توسعه ( MBDU )
عکس گروه از واحد توسعه & مغز
Announcements
ما دنبال یک پست هستیم - دکتر
ما سعی داریم خلق و حال را درک کنیم : نحوه و علت نوسانات آن .
داوطلبان با سابقه قوی در MRI یا EEG / MEG و همچنین علاقه شدید به روش‌شناسی و مدل‌سازی محاسباتی برای این کار مناسب‌تر خواهند بود . برنامه‌نویسی پیشرفته در R ، پیتون ، Matlab ، یا شل یک الزام است . عصب شناسان شناختی ، مهندسان و دیگر داوطلبان با مهارت‌های عددی و عددی قوی ، به طور خاص تشویق می‌شوند که درخواست دهند .
تبریک می‌گویم
تبریک به دکتر Stringaris و Kiana Khosravian برای awards در سال ۲۰۱۸ ! دکتر Stringaris جایزه بهترین مربی حزب رنسانس اسلامی حزب رنسانس اسلامی را در سال ۲۰۱۸ به دست آورد . این جایزه به عنوان جایزه سفر رنسانس اسلامی حزب رنسانس اسلامی به او اهدا شد تا تحقیقات خود را در رم برگزار کند .
واحد رشد مغز به رهبری دکتر Argyris Stringaris ، دکترای روانی ، از روش تصویربرداری عصبی و تصویربرداری استفاده می‌کند تا تشخیص و درمان نوجوانان مبتلا به افسردگی را بهبود بخشد . برای این منظور ، ما یک خدمات بالینی داریم که شامل یک واحد بستری است که به تحقیقات و درمان افسردگی نوجوانان و شرایط مرتبط اختصاص دارد . خدمات بالینی شامل ارزیابی عمیق و نیز درمان سرپایی و بستری افسردگی است .
تمرکز آزمایشگاه ما بر پردازش پاداش در افسردگی نوجوانان است ، که ما با استفاده از یک سری از روش‌ها انجام می‌دهیم : از مدل‌سازی محاسباتی رفتار گرفته تا تصویربرداری تشدید مغناطیسی ، such ( EEG ) و magnetoencephalography ( MEG ) و تحریک با Stimulation مغناطیسی مغناطیسی ( TMS ) .
ما سعی می‌کنیم موارد زیر را ترکیب کنیم :
طرح‌های طولی : این کمک‌ها به ما کمک می‌کنند تا جهت اثرات ، بخش مهمی از تلاش برای درک علل افسردگی در جوانان را تعیین کنیم .
رویکردهای محاسباتی : این روش‌ها به طور فزاینده‌ای به عنوان وسیله‌ای برای استخراج پارامترها از مدل‌های ادراک ما از حالت‌های روانی ، مکانیسم‌های مغز و تعاملات آن‌ها با محیط به کار می‌روند .
neuroimaging : با استفاده از روش‌هایی مثل fMRI ، EEG و MEG ، ما بهتر می‌توانیم مکانیسم‌های عصبی را درک کنیم که بین افراد با و بدون افسردگی در تلاش برای درک بهتر اینکه چگونه افسردگی در سنین بلوغ پدیدار می‌شود و تاثیر درمان را تست می‌کند ، تفاوت دارد .
مداخلات : درمان با تغییر مکانیسم‌های مغز بر خلق و خوی تاثیر می‌گذارد . بنابراین ، آن‌ها برای ارزیابی فرآیندهای علی در افراد دچار افسردگی مهم هستند . ما از درمان‌های دارویی و دارویی با هدف بهبود درمان افسردگی نوجوانان استفاده می‌کنیم . ما همچنین به پتانسیل درمان of علاقمند هستیم .
واحد درمان عصبی و جدید ( nnt )
بیماری روانی بر سلامت عمومی تاثیر می‌گذارد و پیشرفت درمانی متوقف شده‌است و این مساله سلامت عمومی را تشدید می‌کند . در حقیقت ، زود رنجی یکی از رایج‌ترین دلایلی است که کودکان برای مراقبت از سلامت روانی ارائه می‌دهند ، اما درمان کمی در دست است . توسعه روش‌های مبتنی بر مکانیزم برای شیوع of ضروری است ، که در تشخیص جدید DSM - ۵ در تشخیص اختلال ذهنی درهم گسیخته ، تدوین می‌شود .
هدف واحد درمان عصبی و درمانی ( nnt ) ، استفاده از علم اعصاب و داروها برای توسعه و آزمایش مداخلات جدید روانی برای اختلالات روانی جدی است . با توجه به تاثیر توسعه آسیب‌شناسی روانی بعدی ، ما از تخصص خود برای مطالعه کودکان استفاده می‌کنیم . به طور خاص ، nnt قصد دارد : ( ۱ ) از علم اعصاب برای شناسایی اهداف درمانی استفاده کند ؛ و ( ۲ ) درمان‌های نوین و مقیاس پذیر را براساس توانایی انجام این اهداف توسعه می‌دهند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

رویکرد تحقیقاتی ما به دنبال شناسایی امضاهای بالینی و بیولوژیکی و مکانیزم القای درمان موثر با خواص ضد افسردگی و ضد خودکشی است . چشم‌انداز بلندمدت of ، توسعه نسل بعدی درمان است که به سرعت و به طور موثر از درمان‌های موجود عمل می‌کند ، به خصوص برای TRD شدید و خودکشی .
شاخه تحقیقات امراض مسری ژنتیکی ( GEB - SDGE )
دکتر Kathleen رایس Merikangas ارشد و رئیس شعبه تحقیقات بیماری‌های مسری در موسسه ملی بهداشت روانی در موسسه ملی بهداشت روانی ( IRP ) است . پیش از پیوستن به حزب رنسانس اسلامی ، دکتر Merikangas استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل بود و در آنجا به عنوان رئیس واحد تحقیقات اپیدمیولوژی در اداره بهداشت عمومی خدمت کرد .
او از طریق یک جایزه توسعه شغلی از the در رشته علوم ژنتیک / ژنتیک جمعیت‌ها در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل تربیت شد و در نهایت استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی و مدیر واحد تحقیقات امراض مسری ژنتیکی در بخش اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی شد .
حوزه‌های اصلی پژوهش دکتر Merikangas عبارتند از: ۱ ) مطالعات درباره الگوها و مولفه‌های تجمع خانوادگی اختلالات روانی و مکانیسم‌های خانوادگی برای اختلالات روانی در بین جوانان با ریسک بالا و پایین با استفاده از مطالعات ریسک بالای بالقوه طولی ؛ و ( ۳ ) جامعه در مقیاس بزرگ مطالعات مربوط به اختلالات ذهنی از جمله طراحی ریسک بالا و تحقیقات طولی آینده .
پروژه اصلی در گروه تحقیقاتی او یک مطالعه خانوادگی مبتنی بر جامعه از اختلالات طیف احساسی و همپوشانی آن‌ها با اختلالات ذهنی دیگر ، به ویژه اختلالات اضطرابی و اختلالات پزشکی مانند میگرن و بیماری‌های قلبی و عروقی است . هدف این تحقیق شناسایی the است که به بیان بیولوژیک این اختلالات و moderators محیطی بیان ژنتیکی نزدیک‌تر هستند . یافته‌های این تحقیق به احتمال زیاد دارای مفاهیم مهمی برای اهداف پیش‌گیری و درمان بیماری عاطفی هستند .
شاخه ژنتیک
درباره ما
بخش ژنتیک ، نقش ژنتیک را در اختلالات روانی ، رفتاری و اختلالات روانی مطالعه می‌کند به طوری که روش‌های بهتر تشخیص و درمان را می‌توان توسعه داد .
اساس ژنتیکی بخش اختلالات روحی و اضطراب ( GBMAD )
ماموریت ما کشف ژن‌ها است که به خطر ابتلا به اختلالات روحی و اضطراب کمک می‌کنند . ما به طور خاص به روشی علاقه‌مند هستیم که در آن تعداد آلل ها ، جنبه‌های فنوتیپ را شکل می‌دهند ، مانند علایم بالینی ، نتایج درمان ، و تصویربرداری عصبی . هدف بلند مدت ما گردآوری یک تصویر کامل‌تر از ساختار ژنتیکی این اختلالات است ، به طوری که روش‌های بهتر تشخیص و درمان را می‌توان توسعه داد .
واحد رشد رشد ( DNU )
واحد رشد پیشرفته ( DNU ) به درک بهتر زیست‌شناسی اختلالات روانی دوران کودکی به روش‌هایی اختصاص دارد که ممکن است در نهایت به بهبود پیش‌بینی بیماری ، تشخیص و درمان کمک کند . موضوعات مقطعی حاکی از علاقه خاص در واحد ما عبارتند از : تفاوت‌های جنسی ، allometry ، و روابط ساختار - عملکرد در سیستم عصبی مرکزی .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

افسردگی روحی
پزشکان در موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) در ایالت مریلند ، در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علل ، درمان‌های دارویی و عوامل ژنتیکی افسردگی بعد از زایمان ( PPD ) هستند . PPD در زمانی رشد می‌کند که یک زن به دنیا می‌آورد . زنان با PPD اغلب با اضطراب ، ناراحتی ، مشکل خواب یا اضطراب مبارزه می‌کنند . تحقیقات نشان می‌دهند که با تغییراتی در هورمون‌ها آغاز می‌شود و زنان با PPD نسبت به این تغییرات حساس هستند . PPD در حدود ۱۵ % تولد رخ می‌دهد .
از شما دعوت شده‌است که به موسسه ملی بهداشت روان در ۳۰۱ - ۴۹۶ - ۹۵۷۶ برای اطلاعات در مورد مطالعات تحقیقاتی ما درباره افسردگی Postpartum ( PPD ) مراجعه کنید . اگر در گذشته PPD داشتید ، لطفا ً به ما زنگ بزنید . با هم می‌توانیم تفاوت ایجاد کنیم .
اختلال Dysphoric Premenstrual
پزشکان در موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) در ایالت مریلند در حال تلاش برای یادگیری بیشتر در مورد علل و درمان‌های این بیماری هستند ( PMDD ، سندروم حاد premenstrual ) . بسیاری از زنان ، پیش از دوران قاعدگی خود ، تغییر حالت روحی را تجربه می‌کنند . تحقیقات فعلی حاکی از آن است که زنانی که PMDD را تجربه می‌کنند ممکن است حساسیت غیر عادی نسبت به یک تغییر نرمال در هورمون‌ها داشته باشند .
از شما دعوت شده‌است که به موسسه ملی بهداشت روان در ۳۰۱ - ۴۹۶ - ۹۵۷۶ برای اطلاعات در مورد مطالعات تحقیقاتی ما درباره اختلال Premenstrual Dysphoric مراجعه کنید . اگر شما با عصبانیت ، اضطراب و یا ناراحتی پیش از دوران قاعدگی دست و پنجه نرم می‌کنید ، لطفا ً به ما زنگ بزنید . با هم می‌توانیم تفاوت ایجاد کنیم .
افسردگی روحی
پزشکان در موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) در ایالت مریلند در حال تلاش برای یادگیری بیشتر در مورد علل درمان افسردگی و افسردگی هستند . بسیاری از زنان در طول دوران گذار یائسگی تغییرات روحی و روحی را تجربه می‌کنند . نیاز به درمان‌های جدید موثر برای این اختلالات خلقی قابل‌توجه است .
از شما دعوت شده‌است که موسسه ملی بهداشت روان را در ۳۰۱ تا ۴۹۶ - ۹۵۷۶ برای اطلاعات در مورد مطالعات تحقیقاتی ما در زمینه مطالعات تحقیقاتی midlife و perimenopausal دعوت کنید . اگر با عصبانیت ، اضطراب ، ناراحتی و یا از دست دادن لذت در زمان گذار یائسگی دست و پنجه نرم کنید ، لطفا ً به ما زنگ بزنید . با هم می‌توانیم تفاوت ایجاد کنیم .
درمان تجربی شعبه pathophysiology :
مرکز درمان Experimental pathophysiology ( ETPB ) بخشی از موسسه ملی سلامت روان ( NIMH ) است که یک جز اصلی تحقیقاتی از موسسه ملی بهداشت ( NIH ) است . The تحقیقات بالینی را بر روی اختلالات خلقی ( شامل : اختلال افسردگی و اختلال دوقطبی ) با هدف ایجاد راه‌های بهتر برای پیش‌گیری ، تشخیص ، و درمان بیماری‌های روانی انجام می‌دهد .
محققان در NIMH که متخصص اختلالات ذهنی هستند از طریق مطالعات تحقیقاتی به دنبال :
توسعه داروهایی که به سرعت علایم افسردگی و خودکشی را کاهش می‌دهند
ویژگی‌های زیستی IDENTIFY زیستی
predict بهتر با biomarkers که ممکن است به داروها و درمان‌ها واکنش نشان دهند .
ایجاد مکانیسم‌های در مغز که باعث افسردگی و واکنش به درمان می‌شوند .
بخش on و درمان اختلالات ذهنی ( SNMD ) در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و بر توسعه درمان دارویی و neuromodulatory داروها برای بیماران بزرگ‌سال مبتلا به افسردگی مقاوم در برابر درمان ( TRD ) ، اختلال افسردگی حاد و اختلال دوقطبی و ideation خودکشی تمرکز دارد . مطالعات نظری ما ( POC ) عمدتا ً در موضوعات افسردگی و / یا خودکشی آزاد در واحد تحقیقاتی برنامه intramural ( رنسانس اسلامی تاجیکستان ) انجام شده‌است . این مطالعات طیف گسترده‌ای از فن‌آوری‌های بالینی ، رفتاری و تصویربرداری از جمله magnetoencephalography ( MEG ) ، تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی و کارکردی ( MRI ) ، نشانگرهای زیستی پلاسما ، وظایف شناختی و noninvasive سنجش neuroplasticity را با هم‌کاری واحد noninvasive noninvasive ( nnu ) ادغام می‌کنند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :