افزایش توجه به درمان ، مراقبت از بیمار در تصمیم‌گیری در رابطه با مراقبت ، و به حداقل رساندن احتمال ناتوانی آینده . به عنوان بخشی از تلاش مداوم برای ایجاد یافته‌های حاصل از افزایش و گسترش برنامه‌های سوئیچینگ مرکزی در سرتاسر آمریکا ، شرکت NIMH فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای شبکه مداخله اولیه Psychosis ( EPINET ) را اعلام کرده‌است . NIMH به دنبال حمایت از مراکز علمی منطقه‌ای مرتبط با برنامه‌های خدمات روان‌پریشی اولیه می‌باشد . هدف از این کار ، ایجاد یک سیستم مراقبت‌های بهداشتی اولیه است که در آن داده‌ها به طور معمول در برنامه‌های سوئیچینگ مرکزی جمع‌آوری می‌شوند ، به عنوان بخشی از فعالیت‌های بالینی ، پیشرفت مداوم در مراقبت از بیماران و کشف علمی را انجام می‌دهد . چنین شبکه‌ای می‌تواند بینش ، برای مثال ، به بهترین نحو برای مراقبت اولیه از افراد ، و اطلاعات برای هدایت پیشرفت در تشخیص و مداخلات ، از جمله پشتیبانی از هدف بهبود موفقیت در آموزش و اشتغال را فراهم کند . برای اطلاعات بیشتر در مورد EPINET ، اطلاعیه‌های تامین بودجه بین ۱۹ تا ۱۵۰ و RFA - MH - ۱۹ - ۱۹ را ببینید .
پیش‌بینی Hyperconnectivity در یک مدار مغز پیش‌بینی کنید :
۴ دسامبر ۲۰۱۸ - به‌هنگام‌سازی علمی
موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) - - دانشمندان ، الگویی را کشف کرده‌اند که در آن ممکن است به پیش‌بینی ظهور جنون در جنون کمک کند . سطح بالای گفتار ، یا " hyperconnectivity " ، در یک مدار که شامل مخچه ، تالاموس و قشر مخ محسوب می‌شود ، به عنوان " امضای عصبی " در یک مطالعه در مورد تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) از دانشگاه ییل و همکاران خود به عنوان " امضای عصبی " ظاهر شده‌است .
درجه of در این مدار ، طول زمانی را پیش‌بینی می‌کرد که یک فرد را برای تبدیل از حالت خطر به جنون کامل ، توهم ، هذیان ، و رفتار آشفته و رفتار آشفته می‌کرد . پژوهشگران همچنین این الگوی بیش‌فعالی در یک گروه مجزا از افراد مبتلا به اسکیزوفرنی را نیز پیدا کرده‌اند .
تشخیص اولیه این اتصالات عصبی غیرطبیعی می‌تواند به طور بالقوه یک کاربرد را به عنوان تصویربرداری عصبی کننده برای پیش‌بینی ظهور علایم و در توسعه مداخلات پیشگیرانه شناسایی کند .
شبکه " cerebello - thalamo - cortical " که در این مطالعه جدید تشخیص داده می‌شود، با سیستم‌های عصبی مرتبط است که به طور گسترده با نشانه‌های روان‌پریشی مرتبط هستند و در کمبودهای ادراکی در افراد مبتلا به روان‌پریشی هستند .
مطالعات تصویربرداری قبلی ، تفاوت‌های مغز در افراد مظنون به بودن در خطر بالای روان‌پریشی را شناسایی کرده و بر مبنای نشانه‌ها و کاهش در عملکرد آن‌ها تشخیص داده شده‌است . با این حال ، یافته‌ها در سراسر مطالعات مختلف ، بسته به الگوی تصویربرداری عصبی مورد استفاده قرار گرفته‌اند - به عنوان مثال ، چه شرکت کنندگان در حال استراحت یا انجام وظایف شناختی بودند .
در مطالعه جدید ، محققان ارتباط عصبی را در میان انواع مختلفی از paradigms مورد بررسی قرار دادند تا سیگنال‌ها را تجزیه و تحلیل کنند که نشان‌دهنده اتصال پایدار می‌باشند . هنگامی که داده‌ها با هم مورد بررسی قرار گرفتند ، یک معیار مشخص شد که ۷۰ درصد از واریانس را تشکیل می‌دهد . براساس این اندازه‌گیری ، گروه در معرض خطر جنون ، اتصال بالا نسبت به گروه کنترل را نشان داد . پژوهشگران الگوی مشابهی از افزایش اتصال در افراد مبتلا به شیزوفرنی را مشاهده کردند . این امر از الگوی مشاهده‌شده در اختلالات دیگر مانند اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، اختلال دوقطبی و اختلال دوقطبی تجاوز می‌کند .
تفاوت در اتصال با علایم disorganization مرتبط بود ( به عنوان مثال ، نامربوط و غیر منطقی ) در افراد در معرض خطر جنون ، و طول زمان برای تبدیل به جنون کامل را پیش‌بینی کرد . این hyperconnectivity ممکن است نشان‌دهنده تلاش بیشتر مغز در تلاش برای جبران یک توانایی معیوب برای هماهنگ کردن افکار و رفتارها و / یا نتیجه " پایین‌دست " تغییرات در یک سیستم پیام‌رسان شیمیایی کلیدی مغز باشد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :