دانشمندان واکسن را علیه طراحان خطرناک ایجاد می‌کنند
تاریخ :
۱۶ فوریه ۲۰۱۶
مبدا :
موسسه تحقیقاتی Scripps
خلاصه :
دانشمندان با استفاده از مواد مخدر ترکیبی افیونی در حال افزایش ، یک استراتژی جدید برای مهار اعتیاد و حتی از مصرف بیش از اندازه مصرف مواد مخدر دارند . در یک مطالعه جدید ، دانشمندان آزمایش‌های بالینی موفقیت‌آمیز یک واکسن را گزارش می‌دهند که از مواد افیونی مصنوعی که در حال حاضر به عنوان یک مخلوط یا جانشین هروئین استفاده می‌کنند - - از رسیدن به مغز استفاده می‌کنند .
اشتراک :
داستان کامل

دانشمندان موسسه تحقیقات Scripps ( TSRI ) با استفاده از مواد مخدر مصنوعی در حال افزایش ، یک استراتژی جدید برای مهار اعتیاد و حتی از مصرف بیش از اندازه مصرف مواد مخدر دارند .


در یک مطالعه جدید که امروز در ژورنال Angewandte Chemie منتشر شد ، دانشمندان آزمایش‌های بالینی موفقیت‌آمیز یک واکسن را گزارش می‌دهند که مانع از fentanyl افیونی است - - که در حال حاضر برخی از فروشندگان مواد مخدر اکنون به عنوان یک ترکیب یا جانشین هروئین استفاده می‌کنند - - از رسیدن به مغز .
کیم Janda ، ایلی R ، گفت : " ما می‌خواهیم یک گام جلوتر از این آزمایشگاه‌های مخفی بمانیم که opioids غیر قانونی برای تقاضای بازار سیاه می‌سازد ." Callaway پسر اهمیت این واکسن جدید این است که می‌تواند اثرات سمی این دارو را که اولین بار در این زمینه است ، مسدود کند ."
نیاز به درمان
واکسن جدید یک افیونی به نام fentanyl را هدف قرار می‌دهد که یک مسکن ۵۰ تا ۵۰۰ برابر قوی‌تر از مورفین است . در طول سال‌ها - - بسیاری از آزمایشگاه‌های غیرقانونی ساختار مولکولی Drug را تغییر داده‌اند و انواع مختلفی را تحت نام‌های " چین سفید " و استیل fentanyl ، که اخیرا ً مسئول مجموعه‌ای از تلفات اخیر در جزایر رود آیلند و پنسیلوانیا بود ، به فروش رسانده‌اند .
با این همه گونه موجود در بازار ، کاربران هیچ راهی برای دانستن قدرت داروهایی که استفاده می‌کنند ندارند ، که می‌تواند منجر به بیش از اندازه مصرف بیش از حد شود . مرکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها در آمریکا گزارش داد که میزان مرگ بیش از حد در مرگ‌های ناشی از مصرف بیش از حد در سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۴ افزایش‌یافته است .
او گفت : " در حالی که درمان‌ها برای مصرف بیش از اندازه افیونی و متادون برای اعتیاد وجود دارد ، Janda اشاره کرد که بسیاری از مردم هنوز به این بیماری باز می‌گردند ."
واکسن بالقوه
واکسن جدید از سیستم ایمنی بدن خود استفاده می‌کند . کوکتل واکسن حاوی یک مولکول است که از ساختار اصلی fentanyl's تقلید می‌کند . وقتی واکسن به واکسن داده می‌شود ، سیستم ایمنی " آموزش‌دیده " است تا آنتی‌بادی تولید کند تا آن را خنثی کند .
این ایده این است که وقتی فردی سعی می‌کند از fentanyl یا انواع آن بالا برود ، آنتی‌بادی آن‌ها به مواد مخدر متصل می‌شود و مانع از رسیدن آن به مغز می‌شود . در تئوری ، مسدود کردن توانایی احساس یک فرد بالا می‌تواند باعث توقف رفتار مواد مخدر و مصرف مواد مخدر شود .
Janda و همکارانش واکسن را در مدل‌های موش اعتیاد آور و بیش از حد مورد آزمایش قرار دادند . موش‌ها سه واکسن زده بودند ، که هر دو هفته از هم جدا بودند - - مانند یک سری از تیره‌ای تقویت‌کننده . محققان با مطالعه آنتی‌بادی در خون ، دریافتند که سیستم ایمنی با موفقیت از خنثی کردن fentanyl برای ماه‌ها بعد از تزریق قبلی استفاده می‌کند . در آزمایش‌ها بعدی ، محققان مشاهده کردند که موش‌های واکسینه شده در fentanyl رفتار " بالا " را نشان ندادند ( مانند نادیده گرفتن ناراحتی ) .
در حقیقت ، یک دز ۳۰ برابر بزرگ‌تر از - برای فعال کردن مدارات عصبی در موش‌های واکسینه شده ضروری بود . قابل‌توجه است، آنتی‌بادی تولید شده از طریق واکسن مقاوم در برابر مصرف بیش از حد ، خنثی کردن سطوح مهلک of .
TSRI Kimishima ، یکی از نویسندگان مقاله تحقیقی جدید با Paul Bremer ، دانشجوی فارغ‌التحصیل دانشگاه Bremer ، گفت : " برای بهترین دانش ما ، واکسن فعال ما اولین واکسن است که مصرف داروهای اعتیاد به مصرف مواد مخدر را کاهش می‌دهد ."




پنجشنبه 6 تیر 1398
بؤلوملر :