پژوهشگران همچنین روابط دو سویه بین فعالیت حرکتی و انرژی ذهنی و مدت‌زمان خواب را کشف کردند . علاوه بر این ، یافته‌های آن‌ها نشان داد که روابط بین فعالیت موتور ، خواب ، حالت ، و انرژی اساسا ً در افرادی که سابقه اختلال دو قطبی را دارند ، نسبت به آن‌هایی که فاقد اختلال دو قطبی هستند ، نسبت به تغییرات یا اغتشاش در این سیستم‌ها بیشتر واکنش نشان می‌دهند .
نتایج نشان می‌دهند که فعالیت حرکتی ممکن است نقش مرکزی را در تنظیم وضعیت روحی ایفا کند و در نتیجه ممکن است هدف مداخله باشد - فردی که می‌تواند به راحتی از حالت‌های حالت تغییر کند . بنابراین ، رویکردهای رفتاری ، فیزیکی و رفتاری بر افزایش فعالیت و انرژی متمرکز هستند و ممکن است موثرتر از درمان‌های فعلی باشند که در درجه اول بر بالابردن روحیه elevating و تثبیت تمرکز دارند . به علاوه ، روش‌های درمانی که بر افزایش ریتم‌های پایدار بیشتر در این سیستم‌ها تمرکز دارند ، ممکن است موثرتر از درمان باشند که تنها بر روی یک سیستم متمرکز هستند .
دکتر Merikangas می‌گوید : " این کار نشان‌دهنده اهمیت ترکیبی از نظارت منفعل برای دستیابی به معیارهای عینی خواب و فعالیت و تاثیرات بافتی آن‌ها در زمان واقعی برای درک تغییرپذیری و روابط بین سیستم‌ها و اختلالات دیگر است .
علاوه بر این ، محققان یک کنسرسیوم بین‌المللی مشترک - کنسرسیوم تحقیقات فعالیت حرکتی برای بهداشت ( mMARCH ) - برای کمک به بررسی تعمیم پذیری این یافته‌ها با توجه به شرایط دیگر ، تفاوت‌های جنسیتی ، تاثیرات ژنتیکی و محیطی بر فعالیت موتور ، و تنوع جغرافیایی و فصلی ایجاد کرده‌اند . استفاده از روش‌های رایج این کنسرسیوم ، آن‌ها را قادر می‌سازد تا داده‌های مربوط به ایجاد پایگاه‌های اطلاعاتی بزرگ‌تر را با استفاده از رویکردهای یادگیری ماشین و ماشین برای شناسایی گروه‌های مورد نظر و مدل‌های پیش‌بینی برای ردیابی تغییرات در زمان واقعی در این سیستم‌ها ایجاد کنند .
برای گوش دادن به یک پادکست با دکتر Merikangas در مورد این تحقیق ، به صفحه روان‌پزشکی عصبی مبتلا به مصاحبه‌ها مراجعه کنید .
مطالعات حمایت از مطالعات مبتنی بر تیم برای Psychosis اولیه
پیشرفت‌های چشمگیری در نشانه‌ها و در عملکرد شغلی و اجتماعی مشهود است.
۱۱ دسامبر ۲۰۱۸ - به‌هنگام‌سازی علمی
محققین به ایجاد یافته‌های حاصل از بازیابی NIMH بعد از برنامه اولیه Schizophrenia قسمت ( RAISE ) ادامه می‌دهند که اثربخشی خدمات مداخله زودهنگام را برای افرادی که مرحله اول جنون را تجربه می‌کنند مورد بررسی قرار می‌دهد . دو مطالعه اخیر نشان می‌دهند که خدمات مداخله زودهنگام مبتنی بر تیم در تنظیمات بهداشت و درمان در جهان واقعی امکان پذیر است و منجر به بهبود نتایج برای بیماران می‌شود .
کریستوف Correll ، پزشک مرکز روان‌پزشکی عصبی در موسسه تحقیقات پزشکی Feinstein در Manhasset ، نیویورک ، گروهی از محققان را از هشت کشور هدایت می‌کند که یک فراتحلیل از مطالعات درباره خدمات مداخله اولیه برای روان‌پریشی دارند . فرا تحلیل داده‌های ترکیبی از ده آزمایش تصادفی بالینی شامل افزایش برنامه درمان اولیه و درمان تخصصی برای برنامه اولیه Psychosis ( STEP ) . خدمات درمانی اولیه در هر مطالعه باید به طور خاص در ابتدا در روان‌پریشی باشد و شامل عناصر مختلفی از درمان ( روانی و روانی ) و خدمات حمایتی ، مانند استخدام و آموزش باشد . در هر مطالعه ، یک گروه کنترل ، طبق معمول برای مقایسه ، تحت درمان قرار گرفت . این آزمایش‌ها ترکیبی شامل ۲، ۱۷۶ شرکت‌کننده با مطالعاتی بود که از ۶ تا ۲۴ ماه طول کشیده بودند.
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :