اگرچه این نتایج نشان داد که اغلب کاربران نگران هستند, با این حال به وضوح برای مصرف بیش از اندازه بیش از اندازه استفاده می‌کنند , پاسخ‌های دیگری نشان‌دهنده باز بودن کلی در استراتژی‌های پیش‌گیری از مصرف بیش از حد است . اکثر کاربران غیر قانونی ( 53.5 درصد ) موافقت کردند و یا به شدت توافق کردند که " من باید قبل از اینکه مطمئن شوم به کسی که overdosed را دارد کمک کنم " , و نزدیک به نیمی ( 47.2 درصد ) نشان داد که آن‌ها " بسیار مایل " برای صحبت با مردم در محله خود درباره fentanyl هستند .


Latkin و همکارانش به این نتیجه رسیدند که تلاش‌های بیشتری برای آموزش مصرف کنندگان در استفاده از naloxone ها لازم است و دارو را در دستان دیگران قرار می‌دهد که مایل به استفاده از آن در شرایط مصرف بیش از حد هستند و اکنون ما واقعا ً باید آن را به شبکه‌های اجتماعی خود برسانیم ."
محققان همچنین به این نتیجه رسیدند که تلاش‌های بهتری برای کاهش ننگ مصرف مواد مخدر مورد نیاز است و به این ترتیب مصرف کنندگان را به تنهایی و بحث در مورد خطرات مصرف بیش از حد و ارتباط با مصرف کنندگان مواد مخدر همچنین خانواده و دوستان تشویق می‌کند .
opioids به طور بالقوه مرگبار هستند چون به عنوان یک عارضه جانبی ، آن‌ها تنفس را سرکوب می‌کنند و این توانایی شدید باعث می‌شود که بیش از پیش بیش از پیش به مصرف بیش از حد منجر شود . مریخ گفت : " اگر چه آن‌ها fentanyl را ترجیح می‌دهند یا نه ، کاربران don't هر گونه تاثیری بر آنچه که مواد مخدر فروخته می‌شود داشته باشند یا نه ، آن‌ها می‌توانند در مورد آنچه که می‌خرند ، یک انتخاب آگاهانه ایجاد کنند . همچنین ، آرگوی بسیار کمی با مواد مخدر توسعه‌یافته است تا fentanyl را توصیف کند که از این تصور حمایت می‌کند که این یک بیماری همه‌گیر تقاضا نشده است ."
محققان گفتند که کاربران در روش‌های مختلفی برای ردیابی مواد مخدر در مواد مخدر تلاش می‌کنند ، اما it's برای آن‌ها غیر ممکن است تا تعیین کنند که مواد افیونی در حال حاضر وجود دارد یا چقدر قدرتمند است قبل از اینکه آن‌ها از آن استفاده کنند .
نسخه‌های مختلف شیمیایی of ، که به عنوان analogues شناخته می‌شوند ، با قدرت بسیار متفاوت در مناطق مختلف اطراف کشور به طور غیرقابل‌پیش‌بینی ظاهر می‌شوند . برخی از analogues آنقدر جدید هستند که هنوز غیر قانونی تلقی نشده اند و برخی ، مانند carfentanil ، که برای tranquilize حیوانات بزرگ طراحی شده‌بود ، فوق‌العاده قدرتمند هستند - - تا ۱۰، ۰۰۰ برابر قدرت مورفین .
Ciccarone گفت : " ما معتقدیم نوسانات توان داروهای حاوی fentanyl که آن‌ها را اینقدر خطرناک می‌سازد ، ممکن است یک دز داشته باشد که به سختی در آن وجود نداشته باشد . سپس ، شما ممکن است یکی از ترکیبات مشابه با قابلیت متفاوت ، و یا حتی مخلوط‌های متعدد fentanyls و هروئین داشته باشید ."
محققان گفتند که این داده‌ها نشان می‌دهند که کمبود هروئین یا شوک‌های تامین قبل از بحران جاری و پیش از موعد در هر دو اروپا رخ داده‌است و the های تجویز شده آمریکا نیز در آن زمان به دست آوردن در آمریکا سخت‌تر شده بودند . fentanyl که همچنین در بازارهای مواد مخدر بسیاری از کشورهای اروپایی و همچنین روسیه ، برزیل و کانادا ظاهر شده‌است ، جایگزین آسانی برای هروئین است چون می‌تواند در سال آزمایشگاه تولید شود و در معرض آسیب ، آفات و شرایط آب و هوایی قرار نگیرد . این محصول حدود ۳۰ تا ۴۰ برابر بیشتر از هروئین است و تولید آن بسیار ارزان‌تر است .
انگیزه‌های کامل تامین کنندگان عمده‌فروشی هنوز پنهان باقی می‌مانند ، اما مشوق‌های قابل‌توجهی برای آن‌ها وجود دارد تا به طور جزیی یا کامل به fentanyl منتقل شوند ، اگرچه اغلب باعث مصرف بیش از حد مصرف کنندگان می‌شود . محققان گفتند که ممکن است قبل از این که fentanyl بیش از آنچه که در استونی پیش از این در استونی رخ داده‌است ، بیش از پیش بر فروش غیرقانونی مواد مخدر آمریکا و جهانی مواد مخدر غلبه کند .




ثابیت یازی
بؤلوملر :