برمر اضافه کرد : این مساله ما را بیشتر متعجب می‌کند .

به طور مهمی ، واکسن بالقوه در مقابل همه مشتقات fentanyl محافظت می‌کند و نسبت به دیگر کلاس‌های مواد مخدر مثل oxycodone ، واکنش نشان نمی‌دهد . این به این معنی است که افراد واکسینه شده هنوز گزینه‌های مسکن در شرایط پزشکی دارند .



به گفته محققان ، گام بعدی در این تحقیق ، طراحی یک واکسن بسیار قوی است ، شاید یک واکسن ترکیبی مبارزه با مواد مخدر و هروئین ." از آنجا که هروئین اغلب با مشتقات fentanyl قطع می‌شود ، یک واکسن ترکیبی که هر دو opioids را هدف قرار می‌دهد ، ارزش بررسی دارد . " پژوهشگران همچنین دریافتند که انواع خاصی از دانش آموزان بیشتر از دیگران قربانی می‌شوند . به عنوان مثال ، به رغم پیشرفت اجتماعی در رابطه با نابرابری جنسیتی ، دختران در جامعه ما ، از جمله در مدارس ، گرایش به برتری داشتن سطوح پایین احترام و احترام به زنان در جامعه ، از جمله در درون مدارس ، وجود دارد . تجاوز سایبری به دختران ممکن است بخشی از تلاش برای نگه داشتن دختران در محل خود باشد . "
Felmlee گفت : " نتایج این تحقیق همچنین نشان داد که جوانان non چهار برابر همتاهای heterosexual خود هستند که قربانی cyberbullying می‌شوند . این یافته منعکس‌کننده هنجارهای اجتماعی در جامعه ما است که به stigmatize non ، هنجارهایی که احتمالا ً در دیواره‌ای مدارس راهنمایی و متوسطه تقویت می‌شوند ، ادامه می‌دهند ."
در بخشی از این تحقیق که به دانش آموزان اجازه داد تا ماهیت تعاملات تهاجمی سایبری خود را توصیف کنند، LGBTQ نفر از دانشجویان به طور ناخواسته ، با اکراه هویت جنسی خود را برای دیگران فاش کردند . به طور کلی ، حوادث تجاوز سایبری از تهدید و ارسال تصاویر شرم‌آور و شایعات زشت به فعالیت‌های جنایی مانند سرقت هویت و خشونت ارتباط فیزیکی که فرد حمله‌کننده به آن به طور آنلاین پست کرده‌است ، بود .
Felmlee گفت : " مطالعه ما توجه به نقش تجاوز سایبری در روابط نزدیک را جلب می‌کند و ما امیدواریم که برنامه‌های پیش‌گیری از خشونت این یافته‌ها را به برنامه‌درسی خود وارد کنند ، به ویژه از طریق توسعه مداخلات جهت کمک به التیام یا حل روابط سمی و سو استفاده در میان نوجوانان ."
Felmlee گفت : " علاوه بر تلاش‌های بالقوه در مدارس برای متوقف‌کردن تهاجم سایبری ، والدین می‌توانند گام‌هایی را برای کاهش خشونت سایبری در زندگی children's بردارند . درمان‌ها وجود دارد ، اما اغلب بیماران با تاثیرات مخربی بر خود و اطرافیان خود باز می‌گردند . در حال حاضر ، دانشمندان گزارش می‌دهند که آن‌ها در حال پیشرفت به سوی یک واکسن بر ضد تاثیرات of ، افیونی مصنوعی در ترکیب با هروئین بوده‌است .




جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :