psychology

روابط بلند مدت و کوتاه مدت

0 گؤروش
یازار:‌

روابط بلند مدت و کوتاه‌مدت در ابتدا قابل‌تشخیص نبود.
محققان دریافتند که مسیر پس از آشنایی با کسی برای مدتی از هم دور می‌شود .
تاریخ :
۱۴ مه ۲۰۱۸
مبدا :
دانشگاه کالیفرنیا - دیویس
خلاصه :
تحقیقات نشان می‌دهد که روابط بلند مدت و کوتاه‌مدت در ابتدا تقریبا ً یک‌سان به نظر می‌رسند . در برخی موارد ، علاقه رمانتیک تمایل به فلات و کاهش در روابط کوتاه‌مدت دارد .
اشتراک :

داستان کامل


روابط بلند مدت و کوتاه‌مدت از هم دیگر متفاوت هستند . برخی از مردم نوع افرادی هستند که می‌خواهند ازدواج کنند ؛ برخی دیگر در درجه اول برای سکس خوب هستند .
حداقل ، توضیح دهید که عقل سلیم چه طور پیش می‌رود . اما تحقیقات جدید از دانشگاه کالیفرنیا ، دیویس حاکی از آن است که - در ابتدا روابط کوتاه‌مدت و کوتاه‌مدت ممکن است کمابیش شبیه هم باشد .
زمانی که دوره زمانی کامل یک رابطه کوتاه‌مدت و بلند مدت را بررسی می‌کنید - - از لحظه‌ای که کسی را ملاقات می‌کنید تا زمانی که رابطه به پایان برسد - - مدتی طول می‌کشد تا تفاوت‌ها در روابط کوتاه‌مدت و بلند مدت پدیدار شوند .
Paul Eastwick ، استادیار روانشناسی در دانشگاه دیویس دیویس که نویسنده اصلی یک مطالعه جدید است که در مجله روان‌شناسی تجربی منتشر شده‌است : " خطوط سیر بلند مدت و کوتاه‌مدت معمولا ً بعد از اینکه کسی را برای هفته‌ها یا ماه‌ها شناخته‌اند از هم جدا می‌شوند . "
" در ابتدا ، هیچ مدرک محکمی وجود ندارد که مردم بتوانند تشخیص دهند که آیا یک رابطه مشخص بلند مدت و یا کوتاه‌مدت و یا کوتاه‌مدت خواهد بود ."
بیش از ۸۰۰ نفر مورد نظرسنجی قرار گرفتند
Eastwick و همکارانش بیش از ۸۰۰ نفر را از گستره وسیعی از سنین مورد بررسی قرار دادند . آن‌ها از یک بررسی " بازسازی روابط " استفاده کردند که در آن مردم رویدادها و تجربیاتی را که در روابط کوتاه‌مدت و بلند مدت خود داشتند ، تکثیر می‌کنند .
به طور مهمی ، Eastwick و همکارانش از شرکت کنندگان خواستند تا این روابط را از همان ابتدا بازسازی کنند . این روش از رویکرد " علوم رابطه " استاندارد متفاوت است ، که زمانی شروع به مطالعه افرادی می‌کند که در حال حاضر در یک رابطه قرار دارند .
Eastwick افزود : " برخی از جالب‌ترین لحظات این روابط پس از آن اتفاق می‌افتد که شما چهره فرد را ملاقات می‌کنید ، اما قبل از هر چیز دیگری این اتفاق می‌افتد . یا چقدر به این شخص علاقه دارم ؟ این نقطه در اطراف این نقطه است که روابط کوتاه‌مدت و بلند مدت شروع به دور کردن می‌کند، و از نظر تاریخی ، ما داده‌های کمی در این دوره زمانی خاص داریم ."
محققان دریافتند که علاقه رمانتیک به نرخ یک‌سان در هر دو رابطه کوتاه‌مدت و بلند مدت افزایش می‌یابد . اما در برخی موارد ، علاقه رمانتیک به فلات و کاهش در روابط کوتاه‌مدت متمایل می‌شود ، در حالی که در روابط بلند مدت ، به بالا رفتن و رسیدن به اوج بالاتر ادامه می‌دهد .
لحظه‌ای که دو خط سیر شروع به واگرا شدن می‌کنند ، چه زمانی است ؟ به طور متوسط ، در مورد زمانی اتفاق می‌افتد که رابطه شروع به رابطه جنسی می‌کند .
" مردم برای اولین بار با برخی از شرکا جمع می‌شوند و فکر می‌کنند که این بسیار خوب است . Eastwick گفت : " مردم سعی کردند آن تجربیات را به روابط بلندمدت تبدیل کنند . اینها آن‌هایی بودند که کوتاه‌مدت بودند ."
این مطالعه ، تغییر جدیدی را در تمایز بین شریک پایدار ، بلند مدت و شریک هیجان‌انگیز ، کوتاه‌مدت ارایه می‌دهد . در زندگی واقعی ، افراد ممکن است به روابط کوتاه‌مدت پایان دهند زمانی که " کمی " به طرف مقابل جذب می‌شوند - - به اندازه‌ای که رابطه جنسی داشته باشند ، اما شاید زیاد طول نکشد . روابط بلند مدت ممکن است آن‌هایی باشند که به طور خاص هیجان‌انگیز و جذاب می‌شوند و به چیزی پایدار و ماندگار تبدیل می‌شوند .




آردینی اوخو
جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :

رویکرد جدید درمان خارش

0 گؤروش
یازار:‌

رویکرد جدید برای درمان خارش مزمن
تاریخ :
بیست و پنجم اوت یکا
منبع :
دانشگاه زوریخ
خلاصه :
دو گیرنده در نخاع و داروهای آزمایشی درست : محققان روش جدیدی را کشف کرده‌اند که خارش را سرکوب می‌کند . در یک سری آزمایش‌ها در موش‌ها و سگ‌ها , آن‌ها با موفقیت شکل‌های مختلف حاد و همچنین خارش مزمن را درمان کردند . در مورد اخیر گزینه‌های فعلی درمان بسیار محدود هستند .
اشتراک :

داستان کامل


دو گیرنده در نخاع و مواد آزمایشی درست : محققان دانشگاه زوریخ روش جدیدی را کشف کرده‌اند که خارش را سرکوب می‌کند . در یک سری آزمایش‌ها در موش‌ها و سگ‌ها , آن‌ها با موفقیت شکل‌های مختلف حاد و همچنین خارش مزمن را درمان کردند . در مورد اخیر گزینه‌های فعلی درمان بسیار محدود هستند .
هر کسی احساس ناخوشایند خارش پس از گزیده شدن توسط پشه را می‌داند . خوشبختانه , این نوع خارش می‌تواند توسط تعدادی از داروهایی که در بازار موجود هستند , آسوده شود . با این حال , این داروها تا حد زیادی غیر موثر هستند وقتی که به نیاز شدید و ناتوان‌کننده بیماران مبتلا به بیماری پوستی , کلیوی یا کبد , منجر می‌شود . این بیماری مزمن که حدود ۱۰ درصد جمعیت را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد در حال حاضر با داروهای ضد افسردگی یا ضد افسردگی درمان می‌شود . این داروها در ابتدا برای درمان بیماری‌های دیگر توسعه‌یافته اند , اغلب با عوارض جانبی شدید مواجه نمی‌شوند .
انسداد علایم خارش
و گروه تحقیقاتی او اکنون راهی جدید برای تسکین خارش کشف کرده‌اند . آن‌ها از یک داروی آزمایشی برای افزایش اثر نورون‌های ویژه در ستون فقرات استفاده کردند که از ارسال سیگنال‌های خارش به مغز جلوگیری می‌کند . دانشمندان سه سال پیش این نورون‌ها را کشف و توصیف کرده بودند . از آن پس , آن‌ها از مدل‌های موشی برای شناسایی دو گیرنده خاص استفاده کرده‌اند که اثر نورون‌های نخاعی را کنترل می‌کنند . این گیرنده‌ها , بخشی از گروه بزرگی از گیرنده‌ها هستند که توسط اسید گاما آمینو بوتیریک اسید یا گابا فعال می‌شوند . این گیرنده‌های gaba دارای یک دسته داروهایی هستند که برای درمان بی‌خوابی , اضطراب و صرع استفاده می‌شوند .
ضربان کم‌تر , التیام سریع‌تر
مواد و روش‌ها : این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود . در آزمایش‌ها , آن‌ها قادر بودند نشان دهند که نه تنها خارش حاد را مهار می‌کند , بلکه در برابر خارش مزمن نیز موثر است . موش‌هایی که با دارو تجویز شده بودند اغلب خود را خراش می‌دادند و تغییرات پوستی آن‌ها سریع‌تر از حیواناتی بود که دارونما داده بودند . همین اثر خارش نیز در آزمایش‌های انجام‌شده توسط محققان در هم‌کاری با دانشگاه دامپزشکی دانشگاه زوریخ مشاهده شد . علاوه بر این , این دارو اثرات جانبی نامطلوب مشخصی نداشت .
فواید بالقوه برای انسان و حیوانات
در مورد نتایج این مطالعه خوش بین است : " ما مطمئن هستیم که ماده‌ای که آزمایش کرده‌ایم نیز در انسان‌ها موثر خواهد بود . در عین حال یافته‌های باید برای دامپزشکی بسیار ارزشمند باشد , زیرا : " مانند انسان‌ها , سگ‌ها نیز اغلب از خارش مزمن رنج می‌برند . " بنابراین آن‌ها نیز از این رویکرد سود می‌برند . محققان پتانسیل زیادی در کشف خود دارند و یک برنامه ثبت اختراع ثبت کرده‌اند . آن‌ها با شرکت‌هایی هم‌کاری می‌کنند که این ترکیب را به عنوان دارو برای استفاده در پزشکی انسانی و دامپزشکی ایجاد می‌کنند .





آردینی اوخو
جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :

تیم کمکی دوستانه

0 گؤروش
یازار:‌

تیم‌ها با کمک کمی از دوستان خود بهتر عمل می‌کنند
تاریخ :
۲۳ اکتبر ۲۰۱۷
مبدا :
دانشگاه ایالتی اوهایو
خلاصه :
در اینجا چیزی است که هم شما و هم رئیس تان می‌توانید بر آن توافق کنید : تیم‌های کاری زمانی که شامل دوستانتان هستند ، بهتر هستند . محققان نتایج ۲۶ مطالعه مختلف را آنالیز کردند و دریافتند که تیم‌هایی متشکل از دوستانشان در بعضی از کارها بهتر از گروه آشنایان یا غریبه‌ها عمل می‌کنند .
اشتراک :




از بین بردن چیزی که هم شما و هم رئیستان هم می‌توانید بر آن توافق کنید ، زمانی که آن‌ها دوستان شما را در بر می‌گیرند ، کار کردن در محل کار بهتر است .
محققان نتایج ۲۶ مطالعه مختلف را آنالیز کردند و دریافتند که تیم‌هایی متشکل از دوستانشان در بعضی از کارها بهتر از گروه آشنایان یا غریبه‌ها عمل می‌کنند .
زمانی که این گروه‌ها بزرگ‌تر بودند و تمرکز آن‌ها به حداکثر رساندن خروجی بود ، تیم‌هایی با دوستان بسیار موثر بودند .
رابرت Lount ، یکی از نویسندگان این مطالعه و استادیار مدیریت و منابع انسانی دانشگاه ایالتی University's فیشر می‌گوید : " کار کردن با دوستان تنها چیزی نیست که باعث می‌شود ما احساس خوبی داشته باشیم . "
این مطالعه توسط Seunghoo چانگ ، دانشجوی دکترای مدیریت و منابع انسانی در ایالت اوهایو انجام شد . نتایج در نشریه مجله روانشناسی و روانشناسی اجتماعی به صورت آنلاین منتشر می‌شوند و در نسخه چاپ بعدی چاپ خواهند شد .
محققان مطالعاتی در مورد تیم‌هایی که از شرکت کنندگان با دوستی‌های ایجاد شده استفاده کردند و شامل تیم‌هایی با دوستان و یا آشنایان به عنوان یک گروه مقایسه استفاده کردند ، مورد بررسی قرار دادند . تمام مطالعات به طور واضح عملکرد کاری را اندازه‌گیری کردند .
در پایان ، ۲۶ مطالعه مورد تحلیل قرار گرفتند که شامل گروه‌های ۱، ۰۱۶ با شرکت کنندگان ۳، ۴۶۷ بودند .
به طور کلی ، نتایج نشان داد که گروه‌های دوستی یک مزیت عملکرد روشن دارند ، چه وظایف مورد نیاز برای افراد و یا مغز . این مزیت در تمام گروه‌های سنی یافت شد .
مطالعه نشان داد که هر چه تیم‌های بزرگ‌تر مطالعه شوند، تاثیر مثبت گروه‌های دوستی بیشتر خواهد بود.
چانگ گفت : " دوستان می‌توانند وظایف را به طور موثر هماهنگ کنند و هر یک از نقاط قوت و ضعف خود را می‌دانند و می‌توانند نحوه متلاشی شدن کار را به شیوه‌ای موثر تشخیص دهند ."
یافته‌ها نشان داد که گروه‌های دوستی در وظایفی که در آن هدف تولید بیش‌ترین خروجی بود ، عملکرد بهتری داشتند ، اما زمانی که هدف یافتن راه‌حل بهینه برای یک مشکل بود ، امتیازی نداشتند .
چانگ گفت : وقتی هدف به حداکثر رساندن خروجی است ، بزرگ‌ترین مساله اغلب افراد را با انگیزه نگه می‌دارد ، و that's که دوستان در آن کمک می‌کنند .
چانگ گفت : " وقتی با دوستانتان کار می‌کنید ، تمایل دارید که حالت بهتری داشته باشید و می‌توانید با مشکلات و موانعی که گاهی اوقات از نیاز به تولید خیلی زیاد در مدت‌زمان کوتاهی حاصل می‌شود ، کار کنید . "
Lount گفت : اما وقتی هدف با بهترین پاسخ به یک مشکل پیش می‌آید ، ممکن است کار کردن با غریبه‌ها وجود داشته باشد .
افرادی که دوست نیستند با احتمال بیشتری مخالف هستند تا درباره مزایا و معایب یک راه‌حل پیشنهادی صحبت کنند ، و احتمال کمتری وجود دارد که با جمعیت همراه شوند .
به طور کلی ، Lount گفت که نتایج نشان می‌دهد که مدیران باید رویداده‌ای اجتماعی ( non ) و تمرینات تیمی را که دوستی را تشویق می‌کنند در نظر بگیرند .
او گفت : " وقتی کارمندان با یکدیگر خوش بگذرانند ، ممکن است مزایای بلندمدتی برای بهره‌وری داشته باشند."
او گفت: " به عنوان یک مدیر ، شما باید به دوستان اجازه اجتماعی شدن را بدهید ، اما همچنین اطمینان حاصل کنید که آن‌ها زمان زیادی را در خنک‌تر آب خرج می‌کنند .
چانگ گفت : خط پایین این است که مدیران باید به دنبال راه‌هایی برای ایجاد تیم‌ها در دور گروهی از دوستان باشند .
او گفت : " این راهی خوب برای افزایش عملکرد است ."





آردینی اوخو
جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :

اخبار خوب و بد سلامتی

0 گؤروش
یازار:‌

اخبار خوب و بد سلامتی درباره پست‌های ورزش شما در وب سایت‌های ارتباط جمعی
تاریخ :
۲۳ فوریه ۲۰۱۱
منبع :
دانشگاه آریزونا
خلاصه :
هرچه بیشتر دوستان تان را در مورد ورزش در وب سایت‌های ارتباط جمعی ببینید , ممکن است در مورد وزن خود احساس کنید , به خصوص زمانی که این افراد را بسیار شبیه به شما می‌دانند . با این حال , برخی افراد - - آن‌هایی که تمایل دارند مقایسه‌های اجتماعی رو به بالا " انجام دهند , پست‌های ورزشی دوستان خود را تحریک می‌کنند .
اشتراک :




همه ما این را داریم که دوست فیس بوک - - یا - - که به طور منظم عکس‌ها از فعالیت‌های تناسب اندام خود را پست می‌کند : روی بیضوی در سالن ورزش , پیاده‌روی در بیابان , عبور از یک خط پایان k .
هدف این پوسترها افزایش یا به اشتراک گذاشتن بخشی از زندگی با دوستان است . طبق مطالعه‌ای توسط محققان دانشگاه ایالتی تگزاس و دانشگاه آریزونا , اما آنچه که آن‌ها ممکن است انجام دهند , برای بهتر یا بدتر شدن بر سلامتی دوستان رسانه‌ای اجتماعی آن‌ها است .
محققان دریافتند که بیشتر پست‌های مرتبط با ورزش شخصی در وب سایت‌های ارتباط جمعی می‌بیند , بیشتر نگران وزن خود هستند که می‌تواند منجر به تصویر بدنی ناسالم شود .
استفان باران , استاد ارتباطات ua و نویسنده این تحقیق که در مجله ارتباطات بهداشتی به نظر می‌رسد , گفت : " وقتی افراد بیشتری درباره ورزش دریافت می‌کردند , آن‌ها بیشتر نگران وزن خود بودند - - و این چیز خوبی نیست . "
رین , استاد مطالعات ارتباطات در دانشگاه دولتی تگزاس , گفت : مردم به ویژه در مورد وزن شان احساس نگرانی می‌کنند وقتی دوستانشان را درک می‌کنند که به همان اندازه با خودشان کار می‌کنند .
رین , استاد روانشناسی در ua گفت : " ما به این مساله از دیدگاه نظریه مقایسه اجتماعی فکر می‌کردیم و این ایده که ما از دیگران به عنوان بنچ‌مارک استفاده می‌کنیم تا بفهمیم کجا ایستاده‌ایم . " " شباهت مقایسه اجتماعی را تشدید می‌کند , بنابراین اگر فردی که در مورد ورزش صحبت می‌کند کسی است که در گروه سنی شما قرار دارد , یک ساختار مشابه یا یک پس‌زمینه مشابه دارد , شما ممکن است فکر کنید این یک مرجع بسیار خوب است , و ممکن است حتی باعث نگرانی وزن بیشتری شود . "
با این حال , اخبار بد نیست . برای افراد خاص , به نظر می‌رسد که پست‌های تمرینی دوستان زمانی تاثیر انگیزش دارند که در مورد ورزش مطرح می‌شود . محققان دریافته اند که این امر برای افرادی که بیشتر تمایل دارند در " مقایسه‌های اجتماعی رو به بالا " مشارکت کنند , صادق است , یا خود را در پرتو مردمی که می‌خواهند دوست بدارند , تماشا کنند .
برک می‌گوید : " شما با مقایسه‌های اجتماعی رو به بالا تمایل دارید خود را با کسانی مقایسه کنید که نسبت به شما برتری دارند . " برای مثال اگر در یک کلاس هستید , شما خود را با باهوش‌ترین کودک کلاس مقایسه می‌کنید . از نظر ورزش , اگر فرد مطالب زیادی در مورد ورزش ارسال می‌کند , آن‌ها باید واقعا ً مناسب باشند , بنابراین شما از آن به عنوان یک انگیزه استفاده می‌کنید . "
در مقابل , آن‌هایی که در " مقایسه‌های اجتماعی پایین " شرکت می‌کنند , از آن‌ها به عنوان معیار خود استفاده می‌کنند . تمایل به انجام مقایسه‌های رو به پایین تاثیری بر نگرانی وزنی یا نگرش ورزشی نداشت .
محققان از شرکت کنندگان در این تحقیق خواستند تا به وب سایت مورد علاقه شان وارد شوند و به چند روز گذشته از دوستانشان نگاه کنند . شرکت کنندگان شمارش تعداد زیادی از پست‌ها - - عکس و یا متن - - دوستان خود را در ورزش نشان دادند .
برای مطالعه , ورزش به طور گسترده به عنوان هر فعالیت فیزیکی برای حفظ تناسب اندام و سلامتی تعریف می‌شود که می‌تواند شامل هر چیزی از پیاده‌روی تا رفتن به سالن ورزش باشد .
سپس شرکت کنندگان سه شبکه اجتماعی را انتخاب کردند که بیش‌ترین پست‌های مرتبط را ایجاد کرده و تشابه درک شده آن‌ها با هر یک از این افراد را رتبه‌بندی کردند .




آردینی اوخو
جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :

باش آغاراجاخ

0 گؤروش
یازار:‌

گیرنده‌های Opioid خارج از مغز در موش‌ها هدف قرار می‌گیرند ؛ جهت جدید برای مصرف مسکن
تاریخ :
۲۵ اوت ۲۰۱۶
مبدا :
انتشارات سلول




سو مصرف مواد مخدر یک بحران بهداشت عمومی رو به رشد است که در سراسر جهان ۳۶ میلیون نفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . بسیاری از این افراد ابتدا به داروهای تجویز شده متصل می‌شوند که گیرنده‌های GPS را در مغز هدف قرار می‌دهند . یک مطالعه در مورد موش‌های صحرایی نشان می‌دهد که یک رویکرد متفاوت که گیرنده‌ها را در نورون‌های حسی در بافت‌های محیطی هدف قرار می‌دهد ، ممکن است از اثرات جانبی و پتانسیل سو استفاده زیاد در درد مزمن در حال حاضر جلوگیری کند .
اشتراک :
داستان کامل
سو مصرف مواد مخدر یک بحران بهداشت عمومی رو به رشد است که در سراسر جهان ۳۶ میلیون نفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . بسیاری از این افراد ابتدا به داروهای تجویز شده متصل می‌شوند که گیرنده‌های GPS را در مغز هدف قرار می‌دهند . مطالعه‌ای که در ۲۵ اوت در گزارش‌های سلول منتشر شد حاکی از آن است که یک رویکرد متفاوت که گیرنده‌های افیونی را بر روی نورون‌های حسی در بافت‌های محیطی هدف قرار می‌دهد ممکن است از اثرات جانبی و پتانسیل سو استفاده زیاد در درد کنونی جلوگیری کند .
" افرادی که با درد مزمن زندگی می‌کنند ، گزینه‌های داروهای مسکن کمی برای آن‌ها در خارج از opioids سیستمیک دارند . دکتر senior jeske از دانشگاه علوم درمانی دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو می‌گوید : " استفاده طولانی‌مدت از این effects می‌تواند منجر به افسردگی تنفسی ، تحمل ، اعتیاد و مصرف بیش از حد شود .
اغلب گیرنده‌های بالینی موجود در حال حاضر گیرنده‌های حرارتی را در دسترس قرار می‌دهند، از جمله آن‌هایی که در مغز قرار دارند و بنابراین پتانسیل بالایی برای سو استفاده دارند . در مقابل ، مواد مخدر که در سیستم عصبی محیطی قرار می‌گیرند به جای مغز و نخاع اثرات جانبی کمتری در حیوانات تولید می‌کنند و دارای پتانسیل سو استفاده کم‌تر هستند . با این حال ، delta افیونی در بافت‌های محیطی تنها در حضور التهاب فعال می‌شود . از آنجا که روشن نشده است که چگونه بر این نیاز به یک راه‌انداز التهاب غلبه کند ، توسعه of که مواد افیونی را هدف قرار می‌دهد ، محدود شده‌است .
در این مطالعه جدید ، آلیسون دویل author از دانشگاه علوم درمانی دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو برای پرداختن به این مشکل تلاش کرد . آن‌ها دریافتند که پروتیینی به نام GRK۲ متصل به گیرنده‌های حسی موش را از واکنش عادی به opioids قطع می‌کند ، اما وقتی این نورون‌ها در معرض یک مولکول محرک طبیعی به نام bradykinin قرار دارند ، واکنش بیوشیمیایی را کنار گذاشت که عملکرد این گیرنده‌ها را ترمیم کرد . علاوه بر این ، موش‌های دارای سطوح GRK۲ کاهش‌یافته در نورون‌های حسی محیطی حساسیت به اثرات تسکین درد یک دارو را که باعث فعال شدن گیرنده مواد افیونی بدون نیاز به ماشه التهابی می‌شود ، دوباره به دست می‌آورند .
این یافته‌ها ، عملکرد شناخته‌شده of را گسترش می‌دهند تا شامل نقش در مهار عملکرد گیرنده‌های افیونی در نورون‌های حسی محیطی باشد . jeske می‌گوید : " با حرکت به جلو ، محققان تلاش خواهند کرد تا یافته‌های خود را با استفاده از بافت‌های انسانی تکرار کنند ." این تحقیق می‌تواند به طور بالقوه منجر به توسعه ایمن‌تر و موثرتر برای درمان درد شود ."




آردینی اوخو
جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :

واکسن جدید مخدر

0 گؤروش
یازار:‌

واکسن جدید روزی می‌تواند با اثرات ترکیب مواد مخدر بجنگد
تاریخ :
بیست و پنجم اوت یکا
منبع :
انجمن شیمی آمریکا
خلاصه :

مصرف مواد به ویژه با هروئین و سایر مواد مخدر به عنوان یک اپیدمی در حال ادامه است . درمان‌ها وجود دارند , اما اغلب بیماران با اثرات مخرب بر خود و اطرافیان خود عود می‌کنند . در حال حاضر دانشمندان گزارش داده‌اند که آن‌ها به سمت واکسن علیه اثرات فنتانیل , یک معتاد مصنوعی به همراه هروئین پیشرفت کرده‌اند .


محققان امروزه کار خود را در جلسه و نمایشگاه ملی شیمی آمریکا ( acs ) ارائه کرده‌اند .
" نیاز مبرمی به کشف داروهای موثر برای درمان اختلال‌های مصرف مواد وجود دارد . به گفته کیم دی . شرکت کنندگان در این تحقیق شرکت کردند . افزون بر آن, بسیاری از بیماران عود درمان را دریافت می‌کنند . "
افزایش مواد مخدر صناعی مانند فنتانیل یک عنصر حیاتی در بحران مواد مخدر است که همراه با فنتانیل یا فنتانیل به تنهایی به افزایش چشمگیر مرگ بیش از حد در میان معتادان کمک کرده‌است . روش کار : این مطالعه از نوع توصیفی - مقطعی است که به صورت مقطعی در سال ۱۳۸۸ انجام شده‌است . علاوه بر استفاده از آن‌ها در خیابان‌ها , فنتانیل و فنتانیل - - یک پسر عموی بسیار سمی - - دارای سلاح‌های بالقوه تروریستی هستند . او توضیح می‌دهد که واکسن‌ها می‌توانند از داروها در این زمینه محافظت کنند .
مشکل اساسی که تیم با آن‌ها و سایر واکسن‌ها مواجه است این است که مواد افیونی مولکول‌های کوچکی هستند که توسط سیستم ایمنی شناخته‌شده نیستند . روش استاندارد ایجاد چنین مولکول‌هایی این است که آن‌ها را به یک مولکول بیولوژیکی بزرگ‌تر مثل یک پروتئین متصل کنیم به گونه‌ای که سیستم ایمنی فرد قادر به تشخیص مولکول دارو و پاسخ به آن باشد .
حداقل این نظریه است . اما گریه خیلی دور است . او و همکارانش در مقاله‌ای در مجله جامعه شیمی آمریکا در ماه ژوئن گزارش دادند که سنتز موفق یک واکسن علیه هروئین که نشان‌دهنده کارایی در میمون‌ها است . بر خلاف متادون , که گیرنده اپیوئیدی را مسدود کرده و از اتصال هروئین به آن جلوگیری کرده و اثر آن را اعمال می‌کند , واکسن تولید آنتی‌بادی را تحریک می‌کند که خود را به خود مولکول هروئین پیوند می‌دهد و از رسیدن آن به گیرنده‌های اپیوئیدی جلوگیری می‌کند . و از آنجا که این واکسن برای هروئین و متابولیت های آن خاص است , می‌تواند در ترکیب با یک تیمار مانند متادون مورد استفاده قرار گیرد . او همچنین اشاره می‌کند که جدیدترین داده‌های این گروه در مورد واکسن هروئین نشان می‌دهد که می‌تواند به پیش‌گیری از مصرف بیش از اندازه کمک کند .
و در کاره‌ای دیگری که در این جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت , این تیم در حال توسعه یک واکسن در برابر دارو است , یک داروی بسیار اعتیادآور که شامل آمفتامین مرتبط با دارو است که یک مشکل عمده در خاورمیانه است . دانشمندان مکانیسم عمل جراحی را مورد بحث قرار داده‌اند و در تشریح این که چگونه ترکیبات دارو اثرات روان گردان خود را اعمال می‌کنند مفید بوده‌است .




آردینی اوخو
جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :

مورد تعجب آور

0 گؤروش
یازار:‌

برمر اضافه کرد : این مساله ما را بیشتر متعجب می‌کند .

به طور مهمی ، واکسن بالقوه در مقابل همه مشتقات fentanyl محافظت می‌کند و نسبت به دیگر کلاس‌های مواد مخدر مثل oxycodone ، واکنش نشان نمی‌دهد . این به این معنی است که افراد واکسینه شده هنوز گزینه‌های مسکن در شرایط پزشکی دارند .



به گفته محققان ، گام بعدی در این تحقیق ، طراحی یک واکسن بسیار قوی است ، شاید یک واکسن ترکیبی مبارزه با مواد مخدر و هروئین ." از آنجا که هروئین اغلب با مشتقات fentanyl قطع می‌شود ، یک واکسن ترکیبی که هر دو opioids را هدف قرار می‌دهد ، ارزش بررسی دارد . " پژوهشگران همچنین دریافتند که انواع خاصی از دانش آموزان بیشتر از دیگران قربانی می‌شوند . به عنوان مثال ، به رغم پیشرفت اجتماعی در رابطه با نابرابری جنسیتی ، دختران در جامعه ما ، از جمله در مدارس ، گرایش به برتری داشتن سطوح پایین احترام و احترام به زنان در جامعه ، از جمله در درون مدارس ، وجود دارد . تجاوز سایبری به دختران ممکن است بخشی از تلاش برای نگه داشتن دختران در محل خود باشد . "
Felmlee گفت : " نتایج این تحقیق همچنین نشان داد که جوانان non چهار برابر همتاهای heterosexual خود هستند که قربانی cyberbullying می‌شوند . این یافته منعکس‌کننده هنجارهای اجتماعی در جامعه ما است که به stigmatize non ، هنجارهایی که احتمالا ً در دیواره‌ای مدارس راهنمایی و متوسطه تقویت می‌شوند ، ادامه می‌دهند ."
در بخشی از این تحقیق که به دانش آموزان اجازه داد تا ماهیت تعاملات تهاجمی سایبری خود را توصیف کنند، LGBTQ نفر از دانشجویان به طور ناخواسته ، با اکراه هویت جنسی خود را برای دیگران فاش کردند . به طور کلی ، حوادث تجاوز سایبری از تهدید و ارسال تصاویر شرم‌آور و شایعات زشت به فعالیت‌های جنایی مانند سرقت هویت و خشونت ارتباط فیزیکی که فرد حمله‌کننده به آن به طور آنلاین پست کرده‌است ، بود .
Felmlee گفت : " مطالعه ما توجه به نقش تجاوز سایبری در روابط نزدیک را جلب می‌کند و ما امیدواریم که برنامه‌های پیش‌گیری از خشونت این یافته‌ها را به برنامه‌درسی خود وارد کنند ، به ویژه از طریق توسعه مداخلات جهت کمک به التیام یا حل روابط سمی و سو استفاده در میان نوجوانان ."
Felmlee گفت : " علاوه بر تلاش‌های بالقوه در مدارس برای متوقف‌کردن تهاجم سایبری ، والدین می‌توانند گام‌هایی را برای کاهش خشونت سایبری در زندگی children's بردارند . درمان‌ها وجود دارد ، اما اغلب بیماران با تاثیرات مخربی بر خود و اطرافیان خود باز می‌گردند . در حال حاضر ، دانشمندان گزارش می‌دهند که آن‌ها در حال پیشرفت به سوی یک واکسن بر ضد تاثیرات of ، افیونی مصنوعی در ترکیب با هروئین بوده‌است .




آردینی اوخو
جمعه 7 تیر 1398
بؤلوملر :

واکسن علیه طراحان

0 گؤروش
یازار:‌

دانشمندان واکسن را علیه طراحان خطرناک ایجاد می‌کنند
تاریخ :
۱۶ فوریه ۲۰۱۶
مبدا :
موسسه تحقیقاتی Scripps
خلاصه :
دانشمندان با استفاده از مواد مخدر ترکیبی افیونی در حال افزایش ، یک استراتژی جدید برای مهار اعتیاد و حتی از مصرف بیش از اندازه مصرف مواد مخدر دارند . در یک مطالعه جدید ، دانشمندان آزمایش‌های بالینی موفقیت‌آمیز یک واکسن را گزارش می‌دهند که از مواد افیونی مصنوعی که در حال حاضر به عنوان یک مخلوط یا جانشین هروئین استفاده می‌کنند - - از رسیدن به مغز استفاده می‌کنند .
اشتراک :
داستان کامل

دانشمندان موسسه تحقیقات Scripps ( TSRI ) با استفاده از مواد مخدر مصنوعی در حال افزایش ، یک استراتژی جدید برای مهار اعتیاد و حتی از مصرف بیش از اندازه مصرف مواد مخدر دارند .


در یک مطالعه جدید که امروز در ژورنال Angewandte Chemie منتشر شد ، دانشمندان آزمایش‌های بالینی موفقیت‌آمیز یک واکسن را گزارش می‌دهند که مانع از fentanyl افیونی است - - که در حال حاضر برخی از فروشندگان مواد مخدر اکنون به عنوان یک ترکیب یا جانشین هروئین استفاده می‌کنند - - از رسیدن به مغز .
کیم Janda ، ایلی R ، گفت : " ما می‌خواهیم یک گام جلوتر از این آزمایشگاه‌های مخفی بمانیم که opioids غیر قانونی برای تقاضای بازار سیاه می‌سازد ." Callaway پسر اهمیت این واکسن جدید این است که می‌تواند اثرات سمی این دارو را که اولین بار در این زمینه است ، مسدود کند ."
نیاز به درمان
واکسن جدید یک افیونی به نام fentanyl را هدف قرار می‌دهد که یک مسکن ۵۰ تا ۵۰۰ برابر قوی‌تر از مورفین است . در طول سال‌ها - - بسیاری از آزمایشگاه‌های غیرقانونی ساختار مولکولی Drug را تغییر داده‌اند و انواع مختلفی را تحت نام‌های " چین سفید " و استیل fentanyl ، که اخیرا ً مسئول مجموعه‌ای از تلفات اخیر در جزایر رود آیلند و پنسیلوانیا بود ، به فروش رسانده‌اند .
با این همه گونه موجود در بازار ، کاربران هیچ راهی برای دانستن قدرت داروهایی که استفاده می‌کنند ندارند ، که می‌تواند منجر به بیش از اندازه مصرف بیش از حد شود . مرکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها در آمریکا گزارش داد که میزان مرگ بیش از حد در مرگ‌های ناشی از مصرف بیش از حد در سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۴ افزایش‌یافته است .
او گفت : " در حالی که درمان‌ها برای مصرف بیش از اندازه افیونی و متادون برای اعتیاد وجود دارد ، Janda اشاره کرد که بسیاری از مردم هنوز به این بیماری باز می‌گردند ."
واکسن بالقوه
واکسن جدید از سیستم ایمنی بدن خود استفاده می‌کند . کوکتل واکسن حاوی یک مولکول است که از ساختار اصلی fentanyl's تقلید می‌کند . وقتی واکسن به واکسن داده می‌شود ، سیستم ایمنی " آموزش‌دیده " است تا آنتی‌بادی تولید کند تا آن را خنثی کند .
این ایده این است که وقتی فردی سعی می‌کند از fentanyl یا انواع آن بالا برود ، آنتی‌بادی آن‌ها به مواد مخدر متصل می‌شود و مانع از رسیدن آن به مغز می‌شود . در تئوری ، مسدود کردن توانایی احساس یک فرد بالا می‌تواند باعث توقف رفتار مواد مخدر و مصرف مواد مخدر شود .
Janda و همکارانش واکسن را در مدل‌های موش اعتیاد آور و بیش از حد مورد آزمایش قرار دادند . موش‌ها سه واکسن زده بودند ، که هر دو هفته از هم جدا بودند - - مانند یک سری از تیره‌ای تقویت‌کننده . محققان با مطالعه آنتی‌بادی در خون ، دریافتند که سیستم ایمنی با موفقیت از خنثی کردن fentanyl برای ماه‌ها بعد از تزریق قبلی استفاده می‌کند . در آزمایش‌ها بعدی ، محققان مشاهده کردند که موش‌های واکسینه شده در fentanyl رفتار " بالا " را نشان ندادند ( مانند نادیده گرفتن ناراحتی ) .
در حقیقت ، یک دز ۳۰ برابر بزرگ‌تر از - برای فعال کردن مدارات عصبی در موش‌های واکسینه شده ضروری بود . قابل‌توجه است، آنتی‌بادی تولید شده از طریق واکسن مقاوم در برابر مصرف بیش از حد ، خنثی کردن سطوح مهلک of .
TSRI Kimishima ، یکی از نویسندگان مقاله تحقیقی جدید با Paul Bremer ، دانشجوی فارغ‌التحصیل دانشگاه Bremer ، گفت : " برای بهترین دانش ما ، واکسن فعال ما اولین واکسن است که مصرف داروهای اعتیاد به مصرف مواد مخدر را کاهش می‌دهد ."




آردینی اوخو
پنجشنبه 6 تیر 1398
بؤلوملر :