تصویربرداری زمان واقعی از شکم ماهی ، رقابت باکتریایی را تا تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۶ منبع : خلاصه PLOS : در ساله‌ای اخیر بیماری‌های زیادی با تنوع در روده و روده گره خورده‌اند . صنعت پروبیوتیک ها سلامت روده و روده را با توسعه محصولات بیشتر در اطراف فرهنگ‌ها و باکتری‌ها هدف قرار می‌دهد . اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سلامت و نیروهای فیزیکی شکم به اندازه باکتری درون جوامع of روده مهم هستند و بینشی در مورد مشکلات تجربه‌شده توسط انسان‌ها با نقص زایمان به نام بیماری Hirschsprung's ارایه می‌دهد .

 

گروه مخالف سلولی در میان گروه های نژادی استرس اسکیزوفرنی نویل عبدالرزاق بخش هیپوکامپ اداره نظم مدارس


به اشتراک گذاشته : در سال‌های اخیر ، بسیاری از بیماری‌ها با تنوع در شکم خود گره خورده‌اند . رشد سریع در صنعت probiotics با تولید محصولات بیشتر در اطراف فرهنگ‌ها و باکتری‌ها ، سلامت روده و روده را هدف قرار می‌دهد . اما یک مطالعه جدید در حال حاضر نشان می‌دهد که سلامت و نیروهای فیزیکی شکم به اندازه باکتری درون جوامع of روده مهم هستند و بینشی در مورد مشکلات تجربه‌شده توسط انسان‌ها با نقص زایمان به نام بیماری Hirschsprung's ارایه می‌دهد .
انتشارات ۲۶ جولای ۲۰۱۶ در دفتر دسترسی آزاد PLOS زیست‌شناسی ، دانشگاه دانشمندان ارگان از میکروسکوپ زنده و میکروسکوپ سه‌بعدی برای پی‌گیری تعاملات بین باکتری‌های شکمی در زمان واقعی استفاده کرده‌اند که منجر به کشف غیر منتظره‌ای می‌شود : انقباضات مکانیکی که محتوای درون روده را انتقال می‌دهد ، محرک‌های مهم رقابت باکتریایی هستند .
این تحقیق نشان می‌دهد که محیط فیزیکی و فعالیت روده میزبان می‌تواند به طور کلی بر چگونگی مقابله ما با مسائل مربوط به سلامت و بیماری موثر باشد . در ابتدا ، محققان از تکنیک‌های مبتنی بر تصویر برداری استفاده می‌کنند تا یاد بگیرند که دو گونه باکتری بومی zebrafish - - Aeromonas veronii و Vibrio cholerae - - در شکم سیر تکامل لاروی کاملا ً متفاوت هستند . هنگامی که zebrafish در اولین بار توسط Aeromonas استعمار شد به Vibrio ، جمعیت‌های Aeromonas کوچک و متغیر تبدیل شدند . Parthasarathy گفت که تفسیر متعارف به کاهش نرخ رشد Aeromonas در حضور of اشاره دارد اما محققان تصمیم گرفتند که عمیق‌تر شوند .
برای جستجوی یک مکانیزم ، محققان به میکروسکوپ فلورسنس sheet تبدیل شدند - تکنیکی که تصویربرداری سریع و با رزولوشن بالا را ممکن می‌سازد . با استفاده از یک چیدمان سفارشی که قبلا ً در آزمایشگاه Parthasarathy's ایجاد شد ، لارو zebrafish حاوی دو گونه باکتری هر ۲۰ دقیقه به مدت ۱۴ ساعت تصویر شدند ، که به محققان اجازه می‌دهد تا دقیقا ً جمعیت‌های باکتریایی را در شکم نقشه بسازند .
این شاهد کاهش ناگهانی و چشمگیر جمعیت Aeromonas بود که به حضور Vibrio بستگی داشت و پس از آن به سرعت به نرخ‌های رشد نرمال پی برد . این پژوهشگران دریافته اند که جمعیت Aeromonas در حال متلاشی شدن هستند - - انقباض ریتمیک و آرامش شکم . دو گونه باکتریایی با حرکات روده‌ای متفاوت واکنش نشان دادند . Parthasarathy گفت که Vibrio " مثل گروهی از زنبور عسل پخش شد و در حالی که Aeromonas در مکان‌هایی خاص جمع می‌شوند که منجر به اخراج آن‌ها می‌شوند ، تحت‌تاثیر peristalsis قرار گرفتند ."

 

مسیر سیگنال مغزی جذب الکترواستاتیک پروتئین مکانیسم مولکولی اصلی مدل جدید حیوانات مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک بدترین سن طلاق برای کودکان

 

منبع

چهارشنبه 29 خرداد 1398
بؤلوملر :