مصرف کنندگان هروئین از fentanyl ها آگاه بودند ، اما در معرض خطر بالای overdosing
نظرسنجی از کاربران به استراتژی‌های پیش‌گیری از مصرف بیش از حد نیاز دارد .
تاریخ :
۵ مارس ۲۰۱۹
مبدا :
دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز بلومبرگ
خلاصه :
براساس یک مطالعه جدید ، اغلب مصرف کنندگان هروئین در بالتیمور ، شهری که بشدت تحت‌تاثیر بیماری همه‌گیر افیونی قرار دارد، تشخیص می‌دهد که هروئین که آن‌ها می‌خرند در حال حاضر همیشه با مواد افیونی بسیار خطرناک افیونی شروع می‌شود .
اشتراک :

داستان کامل


بنا بر یک مطالعه جدید که توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز بلومبرگ برگزار شد ، اغلب مصرف کنندگان هروئین در بالتیمور ، شهری که بشدت تحت‌تاثیر بیماری همه‌گیر افیونی قرار دارد، تشخیص می‌دهند که هروئین که آن‌ها می‌خرند در حال حاضر همیشه با مواد افیونی بسیار خطرناک افیونی شروع می‌شود .
در عین حال ، محققان دریافتند که اکثر این کاربران به اندازه کافی برای جلوگیری از مصرف بیش از اندازه مصرف بیش از اندازه کافی آمادگی ندارند ، زیرا آن‌ها به تنهایی یا بدون مصرف بیش از حد زهر در دست ، گزارش می‌دهند .
یافته‌ها ، که در روز ۱۵ فوریه در ژورنال استفاده از مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند، به طور کلی بر این باورند که نیاز مبرمی به سیاست‌های بهداشتی عمومی و برنامه‌هایی وجود دارد که کاربران را به تزریق تنها به دست و استفاده مناسب برای مصرف بیش از اندازه مصرف کنندگان تشویق می‌کند .
کارل Latkin ، مولف اصلی مطالعه رفتار ، رفتار و جامعه دپارتمان بهداشت ، رفتار و جامعه در مدرسه بلومبرگ ، می‌گوید : " در بسیاری از بخش‌های کشور ، اکنون علت اصلی همه مرگ و ناامیدی ناشی از بیماری همه‌گیر افیونی است و ما باید موانعی را کاهش دهیم که مانع از آمادگی مصرف کنندگان برای درمان مصرف بیش از اندازه مصرف مواد مخدر می‌شوند ."
به عنوان بخشی از یک مطالعه وسیع‌تر با هدف کاهش انتقال ویروس اچ آی وی و هپاتیت سی از به اشتراک گذاشتن سوزن ، Latkin و همکارانش در حالی که ۳۱۶ نفر از استفاده کنندگان غیرقانونی مواد مخدر در بالتیمور را مورد بررسی قرار دادند ، شهری با تجارت بزرگ هروئین و در حال حاضر تقریبا ً ۱، ۰۰۰ مرگ افیونی آغاز شده‌است . از ۳۱۶ شرکت‌کننده که در سال ۲۰۱۷ - ۲۰۱۷ مورد بررسی قرار گرفتند ، ۲۱۰ مورد استفاده اخیر از تزریق تزریق‌شده را پذیرفت .
همه ۳۱۶ نفر معتاد مواد افیونی نام fentanyl را شنیده بودند و از این تعداد ( 56.2 درصد ) معتقد بودند که " اغلب " یا " همه " تمام هروئین در بالتیمور با آن احاطه شده‌است . حتی اکثریت بزرگ‌تر ( 74.8 درصد ) گزارش دادند که " کمی نگران " یا " بسیار نگران " از آشنایان در مورد استفاده از مواد مخدر در fentanyl است . ر
وزن fentanyl ۳۰ تا ۵۰ برابر بیشتر از هروئین است . هم چنین آن را می ‌توان به راحتی در آزمایشگاه از مواد شیمیایی شروع به طور گسترده در دسترس قرار داد ، در حالی که هروئین به یک زنجیره پیچیده از تولید تریاک نیاز دارد . اگرچه این مسکن به طور قانونی به عنوان مسکن مسکن قدرتمند ساخته شده‌است ، بخش زیادی از آن در آزمایشگاه‌های غیرقانونی در چین و مکزیک ساخته شده‌است و شامل هروئین می‌شود تا قدرت خود را افزایش دهد .
اکثریت بزرگی ( 65.8 درصد ) نظرسنجی از پاسخ دهندگان گزارش داده‌اند یا having تجویز شده‌اند که فعالیت شبه گیرنده در مغز را مسدود کرده و اگر به موقع اجرا شود می‌تواند اثرات مصرف بیش از حد را معکوس کرده و مانع از مرگ شود . بسیاری از دولت‌های ایالتی و شهری از جمله Maryland's و Baltimore's تلاش کرده‌اند تا naloxone را بیشتر در اختیار کاربران افیونی قرار دهند . با این حال , یک اکثریت بزرگ مشابه ( 64.6 درصد ) of افیونی در هنگام استفاده از آن‌ها " هرگز " یا " rarely " ( Narcan ) را با استفاده از آن‌ها " اغلب " یا " همیشه " زمانی که با دیگران تزریق می‌کردند , انجام می‌دادند . حدود نیمی ( 51.4 درصد ) از معتادان تزریقی گزارش داده‌اند که " اغلب " یا " همیشه " از خود تزریق می‌کنند - وضعیتی که در آن هیچ‌کس قادر به اداره کردن naloxone در صورت مصرف بیش از حد مجاز نیست .




پنجشنبه 30 خرداد 1398
بؤلوملر :