دو جلسه کامل کنفرانس به طور مستقیم بر روی موضوع امسال متمرکز بود - دیدگاه‌های ما درباره " چیز بزرگ بعدی " در خدمات بهداشت روانی و تحقیقات . در این جلسات بحث بر روی طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله چگونگی استفاده از پرونده‌های الکترونیک سلامت و تبادل اطلاعات سلامت می‌تواند در استفاده از بس‌ترهای پزشکی از راه دور مورد استفاده قرار گیرد .
همانند سال‌های گذشته , این کنفرانس فرصت‌های توسعه شغلی را برای یک گروه منتخب از محققان مرحله اول ارائه کرد . 30 پوستر در کنفرانس اصلی ارائه شد و در یک کارگاه آموزشی جدید در کنفرانس حضور یافت . در طول این کارگاه , متخصصانی از دانشگاه و آکادمی در مورد توسعه یک شغل در تحقیقات خدمات بهداشت روانی و هدایت روند اعطای کمک بلاعوض , سخنرانی ارائه کردند . او همچنین با این متخصصان دیدار کرد تا نظرات خود را برای برنامه‌های کاربردی اعطا کند .
با تشکر از مجریان و شرکت کنندگان , این نشست از انتظارات ما در کشف ایده‌های جهت تحقیقات جدید فراتر رفت . " کیفیت ارائه و پنل ها برجسته بود , و این تنها بزرگ‌ترین کنفرانس تا به امروز نبود بلکه شامل چند جلسه رویایی بود که ما شنیده‌ایم . در نهایت , ما امیدواریم که محقق ساختن ایده‌ها را از طیف وسیعی از چشم‌اندازها قادر به مطلع ساختن توسعه اولویت‌های تحقیقاتی در آینده کند . "
ب
۵ نوامبر : به‌هنگام‌سازی موسسه
متن خواندن .
اگر نگران کسی هستید که به خودکشی فکر می‌کنید , چه باید بکنید ? به گفته موسسه ملی بهداشت روانی " جاشوا گوردون " , مدیر موسسه ملی بهداشت روانی " مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید . "
این پیام در میان بسیاری از افرادی بود که در طول رویداد زنده فیسبوک " فیس بوک " به اشتراک گذاشته شده بود . انجمن رسانه‌های اجتماعی , اعضای جامعه را در مکالمه‌ای درباره پیش‌گیری از خودکشی درگیر کرده و تاکید کرد که چگونه تحقیقات پشتیبانی شده , دانش را افزایش می‌دهد که به نجات زندگی کمک خواهد کرد و به کاهش نرخ خودکشی در منطقه کمک خواهد کرد .
گوردون گوردون گفت : " خودکشی تقریبا ً یک سال در کشور ما جان می‌دهد و ما فورا ً به تدابیر پیش‌گیری و مداخله بهتر نیاز داریم . " " به لطف تلاش‌های تحقیقاتی , اکنون امکان شناسایی افراد در معرض خطر با استفاده از شیوه‌های مبتنی بر شواهد وجود دارد و درمان‌های موثر در حال حاضر در محیط‌های واقعی مورد آزمایش قرار می‌گیرند . این انجمن فرصتی برای به اشتراک گذاری این مداخلات با مخاطبان گسترده بود . "
به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار spss استفاده شد . آن‌ها با هم , سوالات متنوعی از جمله نحوه شناسایی و کمک به افراد در معرض خطر برای خودکشی و نحوه یافتن منابع برای حمایت از افراد مورد نیاز را مورد بررسی قرار دادند .
بسیاری از سوالات مردم درباره نحوه حمایت و صحبت با کسی که فکر می‌کنید ممکن است افکار خودکشی داشته باشد , متمرکز بودند . گوردون گوردون و پیرسون توضیح دادند که اگر به فکر کشتن خودشان باشند , می‌توانید مستقیم از کسی بپرسید " . آن‌ها به غلط مشترکی که از کسی پرسیده می‌شود که آیا فکر می‌کنند به خودشان آسیب می‌رسانند , آن فرد را در معرض خطر بیشتری قرار می‌دهند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :