psychology

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

دکتر مارتین عضو منتخب انجمن پیشرفت علوم ، انجمن علوم روانی و انجمن روانشناسی آمریکا است .
درمان تجربی شعبه pathophysiology :
مرکز درمان Experimental pathophysiology ( ETPB ) بخشی از موسسه ملی سلامت روان ( NIMH ) است که یک جز اصلی تحقیقاتی از موسسه ملی بهداشت ( NIH ) است . The تحقیقات بالینی را بر روی اختلالات خلقی ( شامل : اختلال افسردگی و اختلال دوقطبی ) با هدف ایجاد راه‌های بهتر برای پیش‌گیری ، تشخیص ، و درمان بیماری‌های روانی انجام می‌دهد .
محققان در NIMH که متخصص اختلالات ذهنی هستند از طریق مطالعات تحقیقاتی به دنبال :
توسعه داروهایی که به سرعت علایم افسردگی و خودکشی را کاهش می‌دهند
ویژگی‌های زیستی IDENTIFY زیستی
بهتر است با biomarkers که ممکن است به داروها و درمان‌ها واکنش نشان دهند ، پیش‌بینی کنید.
ایجاد مکانیسم‌های در مغز که باعث افسردگی و واکنش به درمان می‌شوند .
بخش on و درمان اختلالات ذهنی ( SNMD ) در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و بر توسعه درمان دارویی و neuromodulatory داروها برای بیماران بزرگ‌سال مبتلا به افسردگی مقاوم در برابر درمان ( TRD ) ، اختلال افسردگی حاد و اختلال دوقطبی و ideation خودکشی تمرکز دارد . مطالعات نظری ما ( POC ) عمدتا ً در موضوعات افسردگی و / یا خودکشی آزاد در واحد تحقیقاتی برنامه intramural ( رنسانس اسلامی تاجیکستان ) انجام شده‌است . این مطالعات طیف گسترده‌ای از فن‌آوری‌های بالینی ، رفتاری و تصویربرداری از جمله magnetoencephalography ( MEG ) ، تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی و کارکردی ( MRI ) ، نشانگرهای زیستی پلاسما ، وظایف شناختی و noninvasive واحد neuroplasticity را با هم‌کاری واحد Neuromodulation noninvasive ( nnu ) ادغام می‌کنند . رویکرد تحقیقاتی ما به دنبال شناسایی امضاهای بالینی و بیولوژیکی و مکانیزم القای درمان موثر با خواص ضد افسردگی و ضد خودکشی است . چشم‌انداز بلندمدت the ، توسعه نسل بعدی درمان است که به سرعت و به طور موثر از درمان‌های موجود عمل می‌کند ، به خصوص برای TRD شدید و خودکشی .
شاخه تحقیقات امراض مسری ژنتیکی ( GEB - SDGE )
دکتر Kathleen رایس Merikangas ارشد و رئیس شعبه تحقیقات بیماری‌های مسری در موسسه ملی بهداشت روانی در موسسه ملی بهداشت روانی ( IRP ) است . پیش از پیوستن به حزب رنسانس اسلامی ، دکتر Merikangas استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل بود و در آنجا به عنوان رئیس واحد تحقیقات اپیدمیولوژی در اداره بهداشت عمومی خدمت کرد .
او از طریق یک جایزه توسعه شغلی از the در رشته علوم ژنتیک / ژنتیک جمعیت‌ها در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل تربیت شد و در نهایت استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی و مدیر واحد تحقیقات امراض مسری ژنتیکی در بخش اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی شد .
حوزه‌های اصلی پژوهش دکتر Merikangas عبارتند از: ۱ ) مطالعات درباره الگوها و مولفه‌های تجمع خانوادگی اختلالات روانی و مکانیسم‌های خانوادگی برای اختلالات روانی در بین جوانان با ریسک بالا و پایین با استفاده از مطالعات ریسک بالای بالقوه طولی ؛ و ( ۳ ) جامعه در مقیاس بزرگ مطالعات مربوط به اختلالات ذهنی از جمله طراحی ریسک بالا و تحقیقات طولی آینده .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

این مرکز خدمات بسیاری ارایه می‌دهد که به دانشمندان NIH کمک می‌کند تا سلول‌ها و موش‌ها را تولید کنند که تحقیقات عصب‌شناسی را پیشرفته می‌سازند . انتقال جنین ، cryopreserving خطوط معنی‌دار موش ، کمک به بارور سازی ، تولید خطی سلولی و تمایز در شرایط آزمایشگاهی تکنیک‌های دیگری هستند که از طریق این تاسیسات در دسترس هستند .
رئیس اداره بالینی
مرور
موسسه ملی بهداشت روانی بخش بهداشت روانی تحقیقات گسترده‌ای را در مکانیسم‌های درمان و درمانی برای گستره‌ای از بیماری‌های روانی از جمله اسکیزوفرنی ، اختلالات عاطفی ، اختلالات اضطراب ، اختلالات خلقی و اختلالات عاطفی ، و همچنین مطالعات ژنتیک ، داروها و تحقیقات اولیه آزمایشگاهی انجام می‌دهد . حزب رنسانس اسلامی آزمایش‌ها کلینیکی را اجرا می‌کند که برای تسریع تبادل اطلاعات بین دانشمندان و پزشکان طراحی شده‌اند تا یافته‌های اصلی را می‌توان به سرعت از محیط آزمایشگاه به درمان بیماران در کنار بس‌تر انتقال داد . آزمایش‌ها بالینی اهمیت اولیه برای ماموریت تحقیقاتی of هستند . بخش تحقیقات بالینی این برنامه شامل tenured و tenure ، محققان بالینی ، کارکنان ، و افراد در بیش از دوازده شاخه بالینی و بخش‌های آزاد می‌باشد . حدود ۱۲۰ پروتکل NIMH وجود دارد که حدود ۷۵۰۰ روز بستری و ۶، ۵۰۰ دیدار سرپایی در FY۱۲ وجود دارد.
ماموریت دفتر مدیر بالینی ( OCD ) برای اطمینان از این است که افراد شرکت‌کننده در پروتکل NIMH بالاترین میزان مراقبت بالینی را دریافت می‌کنند . این کار از طریق فعالیت‌های واحد حفاظت از انسان ، هیات بازبینی سازمانی علم اعصاب ( IRB ) ، فعالیت‌های آموزشی Fellowship بالینی و خدمات ارتباط مشاوره مشاوره روانی انجام می‌شود . مسیولیت کلی این دفتر شامل موارد زیر است : نظارت بر مراقبت بالینی ارایه‌شده برای موضوعات تحقیقاتی ما ، مدیریت فرآیند بازبینی پروتکل NIMH ، مدیریت برنامه تضمین کیفیت ، اجازه اعتبار کارکنان پزشکی و تخصیص منابع بالینی ( CC ) .
رئیس اداره بالینی :
آیا کاملا ً با ماموریت NIMH و برنامه استراتژیک متحد است؟
پشتیبانی از تحقیقات بالینی در بهداشت روانی در حزب رنسانس اسلامی
Ensures که در پروتکل NIMH شرکت می‌کنند بالاترین میزان مراقبت بالینی را دریافت می‌کنند .
Facilitates هم‌کاری intramural / extramural
Fellowships بالینی
NIMH متعهد به آموزش و تجربه mentorship کارکنان پزشکی است . برای ساکنان روان‌پزشکی که به یک سال چهارم آموزش روانی یا آموزش تحقیقات بالینی دیگر علاقه‌مند هستند ، لطفا ً با جویس چونگ ، M.D. ، مدیر برنامه آموزش Fellowship Clinical تماس بگیرید .
افراد بالینی فعلی می‌توانند با دکتر چونگ با هر گونه مسائل آموزشی تماس بگیرند . این دفتر در ۶ - ۵۳۴۰ ( SE ) قرار گرفته‌است . شماره تماس برای تماس با یک عضو کارکنان ، ۳۰۱ - ۴۹۶ - ۴۹۶ است .
در مورد برنامه‌های Clinical و PGY۴ بیشتر یاد بگیرید
در مورد برنامه‌درسی Fellowship بالینی NIMH بیشتر یاد بگیرید
درباره برنامه کمک‌هزینه پزشکی NIMH's Psychosomatic با بیمارستان دانشگاه جرج تاون یاد بگیرید
بخش مربوط به عصب شناختی :
دکتر مارتین لیسانس خود را از دانشگاه نیویورک و دکترای خود را از دانشگاه شهر نیویورک دریافت کرد . او در موسسه ملی اختلالات عصبی کار خود را انجام داد و به تفکیک زبان و فرایندهای حافظه در بیماری Alzheimer's ضربه زد . در سال ۱۹۸۵ ، او به هییت علمی دانشگاه خدمات یکنواخت دانشگاه علوم بهداشت پیوست و در آنجا اختلالات شناختی مربوط به اچ آی وی را مورد مطالعه قرار داد . در سال ۱۹۹۰ به the نقل‌مکان کرد که در آن به کار خود بر روی اختلالات شناختی در اختلالات عصبی و اختلالات عصبی و در سازمان عملکردهای ادراکی و حافظه در مغز انسان ادامه داد . در سال ۱۹۹۷ دکتر مارتین رئیس بخش عصب شناختی ، آزمایشگاه مغز و Cognition شد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

SNS همچنین با pis که به دنبال ترکیبی از معیارهای سلامت خواب و ثبت EEG در پروتکل‌های خود هستند با تمرکز تحقیق بر تغییرات neuro - عصبی وابسته به خواب که در EEG خواب منعکس شده‌است ، مشاوره می‌دهد .
Genomics آماری و تجزیه و تحلیل داده‌ها
The آماری و تحلیل داده‌ها ، در NIMH ، از تحقیقات برای تبدیل درک و درمان بیماری‌های روانی از طریق به‌کارگیری موثرترین روش‌های آماری حمایت می‌کند . هسته :
ارائه خدمات آماری برای intramural و extramural از طریق مشاوره ، هم‌کاری و آموزش در سایت
ارتقا ارتباطات بین دانشمندان intramural و extramural از طریق هم‌کاری و کارگاه‌های آموزشی در موسسه ملی بهداشت
کنترل کیفیت داده ، ذخیره داده و تحلیل داده‌ها با استفاده از روش آماری لبه برش و وضعیت ما از سیستم‌های محاسباتی کارایی بالا را فراهم می‌کند .
نمونه‌هایی از خدمات :
مشاوره موقت
مشاوره در مورد طرح‌های مطالعاتی ، مدیریت و تحلیل داده‌ها
مدیریت داده
کنترل کیفیت داده و ذخیره داده
خدمات آنالیز آماری شامل موارد زیر نمی‌شود :
آنالیز داده‌های Genomic
آنالیز اطلاعات عصب‌شناسی
آنالیز داده‌های نظرسنجی
آنالیز داده‌های Pharmacological
روش‌های آماری مناسب برای پروژه‌های تحقیقاتی خاص
به عنوان مثال ، مدل سری زمانی برای پیش‌بینی هجوم مواد مخدر
تمرین Personalized برای مطابقت با الزامات ویژه مشتری
روش‌های آنالیز آماری
خط نوشتاری
بازبینی نسخه‌های خطی
آموزش آماری
در سال ۲۰۱۷ ، آزمایشگاه ما یک دوره با عنوان " روش‌های آماری اساسی مورد استفاده در علم مغز " را ارائه کرد .
Course شرح : مقدمه‌ای بر استفاده از روش‌های آماری در حوزه‌های مختلف علمی . روش‌های توصیف و تحلیل داده‌ها با استفاده از R شامل : آمار توصیفی ، ارایه گرافیکی ، برآورد و آزمایش فرضیه است. R به عنوان ابزاری برای انجام تجزیه و تحلیل آماری معرفی خواهد شد . بر روی یادگیری روش‌های آماری و مفاهیم از طریق تجربه با داده‌های واقعی تاکید خواهد شد . این اطلاعات واقعی از قسمت‌های مختلف علوم مغز بدست می‌آیند . هدف این دوره معرفی دانش آموزان به استفاده از آمار و زبان‌های برنامه‌نویسی و کمک به انجام تحقیقات مربوط به منافع خاص است . و این درس به خوبی مورد استقبال قرار گرفت .
Transgenic ساختمان اصلی
ماموریت هسته NIMH transgenic برای کشف نقش ژن‌های خاص در توسعه و عملکرد سیستم عصبی است . در برخی بیماری‌های عصبی ، پایه ژنتیکی آسیب‌شناسی نیز شناخته می‌شود و می‌تواند در موش‌ها مدل شود . در هم‌کاری با محققان علوم اعصاب NIH ، این مرکز حیوانات تحقیقاتی تراژنی را تولید می‌کند و سلول‌های بنیادی جنینی را تغییر می‌دهد .
در سلول‌های بنیادی ، ژن می‌تواند برای ارزیابی جایگاه خود در عملکرد سلول نرمال تغییر داده شود . بیولوژی این سلول‌ها را می‌توان در فرهنگ یا موش‌ها مورد مطالعه قرار داد و می‌تواند از این سلول‌های بنیادی برای تعیین تاثیر ژن در یک حیوان تولید شود . معمولا ً حذف کامل مهلک است ، بنابراین تغییر ظریف ژن می‌تواند به سلول‌های بنیادی و سپس موش تبدیل شود .
موش‌ها را می‌توان تولید کرد که the را در الگوی aberrant زمانی یا فضایی نشان می‌دهد . با بیان ژن یا دیرتر یا دیرتر از نرمال بودن نقش آن می‌توان آن را بررسی کرد . اگر ژن " در سلول‌هایی که به طور معمول سرنوشت آن سلول‌ها را بیان نمی‌کنند " تنظیم شود ، ممکن است تغییر کند .
در موش‌های دیگر ، ژن marker ( مثلا یک پروتیین فلورسنت ) در جمعیت‌های مجزا از سلول‌ها بیان می‌شود تا این سلول‌ها در طول توسعه ردیابی شوند . برخی از مارکرهای تراژنی حالت فعال‌سازی مجموعه‌ای از نورون‌ها را نشان می‌دهند .
تغییرات ژنتیکی که باعث ایجاد بیماری می‌شوند را می‌توان به موش‌ها معرفی کرد تا یک ارگانیسم مدل بسازد . تلاش‌ها برای مقابله با اثرات این بیماری می‌تواند در موش‌ها آزمایش شود و اثرات درمان می‌تواند مورد ارزیابی قرار گیرد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

روش‌های پشتیبانی :
ارائه نرم‌افزار برای تجزیه و تحلیل داده‌های FMRI ( بسته AFNI : http: / /afni.nimh.nih.gov )
AFNI در ۱۰ سال گذشته توسط دکتر کاکس و سایرین ( ۶ سال در میلواکی ، ۴ سال در NIMH ) توسعه یافت .
آموزش‌های رسمی و غیر رسمی در استفاده از AFNI ، از جمله خلاصه روش‌های آماری مورد استفاده در برنامه‌ها
تنها یک ساعت ۵ / ۴۰ ساعته " AFNI bootcamp " را که در آزمایشگاه آموزش کامپیوتر CIT - مار ۱۴ - ۱۸ ، ۲۰۰۵ برگزار شد ، به پایان رسانید .
همچنین برای یک مقدمه سریع به AFNI ، و برای دریافت سریع ، استخراج سطح cortical با نرم‌افزار MGH software ، دو روز را تمرین کنید .
نصب of بر روی کامپیوترهای ملی ( Mac OS X ، یونیکس ، لینوکس ) - تقریبا ً ۱۲۰ سیستم NIH در ماه گذشته از AFNI استفاده کرده‌اند ( ۸۰ NIMH ، ۲۰ NINDS ، ۲۰ other )
پایش Realtime داده‌های FMRI در scanners
ادامه توسعه ماژول های جدید برای پاسخگویی به نیازهای پژوهشگران موسسه ملی بهداشت
مشاوره با محققان NIH در مورد مسایل آنالیز داده‌های FMRI ، نگرانی‌ها ، و روش‌ها
قبل و بعد از کسب داده‌ها
در زمینه بسته‌های نرم‌افزاری AFNI یا SPM
مشاوره دست‌های شخصی - در خصوص مشاوره در گروه‌های کوچک برای مشکلات اساسی
در حدود ۲۰۰ جلسه مشاوره رسمی ثبت‌شده با محققان NIH در سال گذشته : " ۵۰ % NIMH "، " ۲۰ % NINDS "، " ۳۰ % Id"
هیات پیام مبتنی بر وب برای " سوالات سریع "
تقریبا ً ۱۰۰۰ سوال پاسخ به پیغام سال / سال
بخش ابزار کاربرد ( SI )
هدف بخش ابزار ابزار، ارایه پشتیبانی جامع مهندسی در محیط هم‌کاری و هم‌کاری برای تحقیقات است که توسط NIMH ، NINDS و NICHD مورد نیاز است .
بخش ابزار اصلی ابزار ابزار اصلی ( شعبه خدمات تحقیقات سابق ) کارکنان و تکنسین‌ها را برای تولید دستگاه‌های الکترونیکی ، مکانیکی ، و الکترومکانیکی برای طیف کامل از کاربردهای پزشکی فراهم می‌کند . این خدمات شامل ( اما محدود به ) :
خدمات فنی
کارکنان مجرب مهندسان و تکنسین‌ها
ابزارهای الکترونیکی ، مکانیکی ، مکانیکی و الکترومکانیکی
طیف کامل کاربردها ، از ساده گرفته تا سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی پیچیده
کاربردهای تصویر برداری انسان و غیر انسانی ، تصویرسازی و آزمایش رفتاری
درخواست‌های بلندمدت و فوری
مهندسی برق / خدمات ساخت الکترونیک
طرح دیجیتال و آنالوگ
ساخت سفارشی دستگاه‌های الکترونیکی و الکترو مکانیکی
برنامه‌نویسی LabView
کاهش نویز الکتریکی
هدایت راهنمای انتخاب جزیی
خدمات مهندسی / مهندسی مکانیک
چاپ سه‌بعدی و چاپ سه‌بعدی
کارگاه مجهز به تجهیزات کامل با تکمیل کامل دستگاه‌های کنترل کامپیوتر و lathes
برنامه‌نویسی پیشرفته CAD / CAM و برنامه‌های کاربردی
طراحی و طراحی اجزای electrophysiology سفارشی
ساخت اجزای سازگار با MRI
ابزار radiopharmaceutical سفارشی برای تحقیقات سلول داغ رادیو اکتیو
تاریخچه
با تشخیص شدت تکنولوژی تحقیقات رفتاری و رفتاری ، بخش‌های intramural NIMH ، NINDS ، و NICHD به پرسنل ، فضا و بودجه عملیاتی کمک کردند تا یک گروه پشتیبانی فنی تشکیل دهند ( در حال حاضر بخش ابزار ابزار ، NIMH ) . بیش از پنجاه سال این ترتیبات به طور موثر برای نیازهای فنی مشابه این موسسات از طریق یک گروه متمرکز فراهم شده‌است . همچنین به اشتراک گذاری تحولات فنی ، به نفع هر یک از برنامه‌های موسسه ، پرداخته شده‌است .
خواب و سرویس Neurodevelopment
The OCD این سرویس خواب را در سال ۲۰۱۶ ایجاد کرد تا معیارهای خواب را در ارزیابی جامع بیماری‌های neuropsychiatric و اختلالات neurodevelopmental ترکیب کند . سرویس خواب دو خوابه ، ارزیابی جامع بالینی اختلالات خواب در کودکان و بزرگسالان از جمله تست تشخیصی یک شبه برای تمام مراکز بالینی ارائه می‌دهد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

موسسه فن‌آوری اطلاعات , فرصت‌های آموزشی عالی برای کارآموزی حرفه‌ای کوتاه و بلند مدت در nih cc فراهم می‌کند . دانش آموزان سال چهارم نیز می‌توانند برای تکمیل یک دوره اختیاری در هفته استفاده کنند . سایر کارآموزان , مانند " جایزه آموزش پژوهش ", از دانشجویان , ساکنان یا افرادی که از دانشجویان , ساکنان و یا افراد بازدید کننده بازدید می‌کنند, ممکن است برنامه‌ریزی کنند تا در مورد اثر متقابل بین شرایط روانی و دیگر بیماری‌های پزشکی شرکت کنند . دانشکده اخلاق زیستی nih , شرکت کنندگان منظم در دوره‌ای است که پرسنل پرستاری بهداشت رفتاری و دیگر رشته‌های وابسته به آن هستند . روش کار : این پژوهش یک مطالعه توصیفی - تحلیلی است که به صورت مقطعی در سال ۱۳۸۸ انجام شده‌است . پزشکان تماس تلفنی برای انتقال موثر مراقبت از بیماران فعال در طول تعطیلات آخر هفته و تعطیلات شرکت می‌کنند .
هسته رفتاری جوندگان
خوش آمدید
هسته اصلی رفتاری جوندگان ( rbc ) یک مرکز تحقیقاتی - هنری است که برای رسیدگی به نیاز رو به رشد در سرتاسر nih برای داشتن یک منبع در نظر گرفته شده‌است .
علم اعصاب رفتاری , مدارات سطح را به رفتار , شناخت و احساس پیوند می‌دهد و بنابراین برای درک مشکلات مرتبط با اختلالات عصبی, حیاتی است . پیوند دادن تغییرات شناختی در یک موش یا موش با رفتار برنامه‌ریزی‌شده , نیازمند هم‌گرایی تخصص از رشته‌های علمی داخل و خارج از علم اعصاب است .
در طراحی پروژه‌های تحقیقاتی برای درک آناتومی , ژنتیک و داروشناسی , محققان باید ماهیت کار , اندازه‌گیری‌ها و چگونگی تفسیر داده‌ها را درک کنند . چندین مرحله بین طراحی آزمایش و خروجی رفتاری وجود دارد . این برنامه شامل , به عنوان مثال , انتخاب تکلیف ( لیر , عامل در مقابل مارپیچ ) , ارزیابی رفتاری ( یعنی , گونه‌های متداول , نیمه طبیعی , شرطی‌سازی ) , روش تجربی ( هدف‌گیری , سلول یا تصویر خاص ) , و نوع داده برای تجزیه ( تحلیل , ردیابی حرکت , آزمایش توسط آزمایش ) . هدف ما فراهم آوردن تمام حمایت لازم برای یک محقق اصلی و گروه آن برای طراحی و اجرای یک مطالعه رفتاری در جوندگان است . این شامل مشاوره و بحث درباره طراحی آزمایش , آموزش و آموزش در رفتار حیوانات و جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها است . علاوه بر ارائه تجهیزات تخصصی , rbc دو مجموعه جراحی کاملا ً مجهز , همچنین ردیابی و برنامه‌نویسی برای تحلیل رفتار با محاکمه را فراهم می‌کند .
ما در زیر زمین مرکز تحقیقات اعصاب اعصاب ادوارد پورتر قرار داریم . اگر می‌خواهید از گلبول‌های قرمز دور شوید , لطفا ً برای ما ایمیل بفرستید .
خلاصه محاسبات علمی و آماری
متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می‌باشد , لطفا ً برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید . هدف اصلی این هسته حمایت از تحقیقات تصویربرداری عصبی کارکردی در nih می‌باشد . این شامل توسعه تکنیک‌های تجزیه و تحلیل داده‌های جدید , پیاده‌سازی آن‌ها در نرم‌افزارهای آزاد اسلامی , راهنمایی محققان در مورد روش‌های تحلیل و آموزش آن‌ها به استفاده از ابزارهای نرم‌افزاری است .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

خدمات Phenotyping و رفتاری
سرویس neurodevelopmental رفتاری و رفتاری ارزیابی‌های رشدی و رفتاری را در افراد با انواع مشکلات neurodevelopmental انجام می‌دهد که بر روی کودکان و افراد تمام سنین با اختلالات شناختی یا اجتماعی قابل‌توجه تمرکز دارد . هدف از این خدمات ارایه phenotyping رفتاری برای تاریخ طبیعی و مطالعات درمانی اختلالات طیف اوتیسم و اختلالات ژنتیکی مرتبط با معلولیت ذهنی و کمک به توسعه معیار برای این شرایط است . Evaluations سابقه بیمار NIH را با نتایج حاصل از آزمون‌های روانشناسی ارایه‌شده به تنهایی ادغام می‌کنند ، و می‌توانند براساس سوالات تحقیق بالینی یا تحقیقات driven تکمیل‌شده ، تکمیل شوند .
۲ . ۲ به سرویس مشاوره مراجعه کنید.
این سرویس شامل عملکرد شناختی و احساسی بیماران از طریق ادغام تاریخ بیمار با نتایج از آزمون‌های روانشناسی هنجاری تحت نظارت فردی ( از توجه ، حافظه ، زبان ، IQ ، عملکرد اجرایی ، حالت و شخصیت ) ارزیابی می‌شود . بیماران NIH را می‌توان به ارزیابی‌های روان‌پزشکی عصبی برای اهداف بالینی و / یا به عنوان بخشی از تحقیقات مبتنی بر پروتکل ارجاع داد . هدف از این سرویس مشاوره ، کمک به محققان و متخصصان بهداشت باروری با تشخیص رفتاری ، تشخیص بیمار ، تعیین پیشرفت بیماری ، برنامه‌ریزی درمان ، و ارزیابی اثرات درمان است . Evaluations تحت عنوان روان شناسان دارای مجوز تکمیل می‌شوند ، می‌توانند کوتاه ( به عنوان مثال ، ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ) یا تا پنج ساعت بسته به پیچیدگی سوال مراجعه و یا در مرکز درمان بیماران سرپایی یا در کنار بس‌تر بیمار تکمیل شوند .
خدمات رابط مشاوره روانی
The PCLS یک تیم چند رشته‌ای است که برای بیمارانی که در پروتکل‌های بالینی در موسسه ملی ایدز ثبت‌نام کرده‌اند ، یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی با تسهیلات بیمارستانی ، سرپایی ، و روز بستری فراهم می‌کند . تیم PCLS شامل روانپزشکان ، روانشناس ، مددکار اجتماعی و افراد رابط مشاوره است . مشاوران PCLS به بیماران بزرگ‌سال و کودکان متخصص در تحقیقات بالینی در موسسه ملی بهداشت مراجعه می‌کنند . علاوه بر مراقبت مستقیم ، the خدمات رابط را به تیم‌های پزشکی از طریق تخصص خود در مدیریت شرایط پزشکی پیچیده در یک محیط تحقیقاتی فراهم می‌کند . مشاوران PCLS نیز نقش اساسی در ارائه آموزش ، آموزش و توسعه در CC و دیگر گروه‌های غیر بالینی غیر بالینی در محوطه بزرگ‌تر NIH ایفا می‌کنند .
خدمات مشاوره تقریبا ً ۴۵۰ بار در سال اجرا می‌شود ؛ هشتاد درصد بیماران بزرگ‌سال هستند ، ۲۰ درصد کودکان خردسال هستند . علاوه بر ارزیابی و مدیریت شرایط روانی تاثیرگذار بر بیماران تحقیق ، این تیم همچنین برای درمان سمیت موضعی ، درمان‌های تجربی ، و تعاملات دارویی نیز مشاوره می‌دهد . از تیم PCLS اغلب خواسته می‌شود تا به سوالاتی که بر روی امکان‌سنجی تحقیقات بالینی از طریق انجام ارزیابی‌های ظرفیت یا وضعیت روانی پایه و ارزیابی‌های neuropsychiatric تاثیر می‌گذارد ، بپردازد . سوالات دیگر مربوط به بهبود ارتباطات بین تیم‌های تحقیق و تحقیق و مشاوره در مورد تصمیم‌گیری نهایی است . علاوه بر ارائه مداخلات مستقیم کوتاه‌مدت و روان‌درمانی کوتاه‌مدت به بیماران ، اعضای تیم PCLS از طریق توسعه تحصیلی رسمی و مشارکت در دوره‌ای و نیز در کنفرانس‌های مورد چند رشته‌ای تخصص خود را به تیم‌های پزشکی ارائه می‌کنند . در مورد بحران‌های روانی ، PCLS برای ارزیابی خطر برای خود یا دیگران مداخله می‌کند ، نیاز به درخواست برای ارزیابی روان‌پزشکی یا تعهد غیر داوطلبانه به یک بیمارستان خارج را دارد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

اسپکتروسکوپی رزونانس مغناطیسی مغناطیسی ( مک MRS )
طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی ( MRS ) یک ساختمان است که بر روی توسعه فنی و حمایت با هدف تسهیل تحقیقات بالینی و اولیه با استفاده از تصویرسازی طیف‌سنجی پروتون تک برشی و multi ، GABA ، گلوتامات و ویرایش NAAG ، و تکنیک‌های طیف‌سنجی چند هسته‌ای ، پشتیبانی فنی فراهم می‌کند .
تاسیسات هسته‌ای magnetoencephalography ( MEG )
magnetoencephalography هسته ( MEG ) یک روش غیر تهاجمی مشابه با electroencephalography ( EEG ) از نظر اصول و تحلیل پایه است . با این حال ، در حالی که EEG ، میدان‌های الکتریکی تولید شده توسط مغز را اندازه‌گیری می‌کند ، MEG میدان مغناطیسی را اندازه‌گیری می‌کند . یک آزمون MEG شامل نشستن بر روی یک صندلی یا دراز کشیدن روی یک تخت‌خواب می‌باشد در حالی که سر شما در داخل یک دستگاه کلاه‌خود به شکل کلاه‌خود قرار دارد که حاوی سنسورهای میدان مغناطیسی می‌باشد. این device superconducting quantum کوانتومی ( SQUID ) به طور غیر فعال میدان‌های مغناطیسی ضعیف را کشف می‌کنند ( ۱۴ - ۱۴ تسلا ) خارج از هد تولید شده توسط فعالیت مغزی . ۲۷۵ سنسورهای SQUID به صورت یکنواخت در یک شبکه توزیع شده‌اند ، بر روی سطح داخلی کلاه‌خود که کل سر را پوشش می‌دهد . موقعیت سر در سیستم MEG قبل و بعد از جلسه با دیجیتالی کردن موقعیت سه سیم‌پیچ نشانه که به points پیش از auricular و نقاط پوشاننده nasion متصل می‌شوند تعیین خواهد شد . موقعیت این سیم‌پیچ‌ها سیستم مختصات را برای سیگنال‌ها تعریف می‌کند . عکس‌های دیجیتال از نقاط پوشاننده همچنین برای محلی کردن نقاط مشابه در اسکن ام‌آرآی شرکت‌کننده در نظر گرفته می‌شوند .
یک مزیت کلیدی MEG در طول EEG ، توانایی مکان‌یابی بهتر منبع سیگنال‌ها به طور دقیق در مغز است . علاوه بر این ، در مقایسه با سیستم‌های EEG ، سیستم‌های MEG اجازه تفکیک پذیری فضایی بالاتری را می‌دهند . تحت شرایط مطلوب ، تخصیص فضایی منابع جریان با کل MEG به ترتیب ۲ - ۳ میلی متر در رزولوشن زمانی بهتر از ۱ میلی‌ثانیه است . بنابراین MEG ابزار مهمی در جستجو برای درک بهتر عملکرد مغز است .
حزب رنسانس اسلامی تسهیلات اصلی را تصویب کرد
موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) و موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی ( NINDS ) به یک تلاش مشترک با موسسه تحقیقات Genome انسانی ( NHGRI ) وارد شدند تا یک کارخانه مرکزی microarray برای بازرسان intramural تاسیس کنند . ساختمان " Microarray " توسط NHGRI اداره می‌شود .
استفاده از تاسیسات هسته‌ای Microarray ( MAC )
محققان NIMH ممکن است مستقیما ً با دکتر عبدل Elkahloun تماس بگیرند تا مطالعات microarray را آغاز کنند، اما ممکن است بخواهند برای اولین بار از وب سایت MAC بازدید کنند . کاربران بالقوه MAC برای تماس با دکتر Eiden در بیوانفورماتیک بیوانفورماتیک بیوانفورماتیک encouraged هستند اگر مایل باشند در مورد گزینه‌های پلت فرم microarray ، طراحی تجربی ، و تجزیه و تحلیل بیوانفورماتیک پس از array بحث کنند .
استخراج RNA ، Labeling و Hybridization
پروتکل‌های فعلی ، روش‌های جداسازی RNA ، تولید برچسب cDNA RNA RNA را توصیف می‌کنند ، و hybridization به عنوان متن و در form قابل دانلود در وب سایت MAC موجود هستند . MAC برای اولین کاربران آموزش می‌دهد ، و پیشنهاد می‌شود که کاربر اولین بار با دکتر Elkahloun سطح خدمات مورد نظر را مورد بحث قرار دهد ، شروع با استخراج RNA و از طریق quantitation ، ذخیره‌سازی و پشتیبانی از داده‌های چیپ .
آنالیز داده
مرکز بیوانفورماتیک بیوانفورماتیک مشاوره و ارجاع برای آموزش داده اولیه و تجزیه و تحلیل داده‌های microarray و همچنین برای تجزیه و تحلیل ژن پایین‌دست به عنوان پایه‌ای برای انتشار و / یا آزمایش بیشتر فراهم می‌کند . لی ای . Eiden ، دارای مدرک دکترا به عنوان رابط NIMH برای the / NIMH / NINDS Microarray ( MAC ) عمل می‌کند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

خدمات اضافی شامل ارائه ذخیره داده موقت , انتقال داده , و دستورالعمل اجرای اسکنر , همچنین کمک , در طول ساعات کاری , در اجرای fmri می‌شوند . در حال حاضر , این ساختمان مجموعا ً پنج اسکنر برای بررسی انسان دارد . این اسکنرها شامل سه اسکنر عمومی الکتریکی , اسکنر یک زیمنس , یک اسکنر , و یک اسکنر دو زیمنس تسلا است . در حال حاضر این خدمات پژوهشی در رابطه با سو مصرف الکل و الکل , موسسه ملی آزار و الکل و موسسه ملی ناشنوایی و اختلالات ارتباطی است . از آن زمان تا کنون بیش از ۷۰ مقاله چاپ‌شده توسط محققان موسسه nih , با استفاده از اسکنر و خدمات اصلی ساختمان انجام شده‌است .
سایر خدمات عبارتند از : عملیات و آموزش اسکنر , توسعه دستگاه رابط موضوع و نگهداری , انتقال داده و زیرساخت ذخیره‌سازی و خدمات مبتنی بر وب . دانشمندان ستاد ما همچنین با محققان nih , ارائه قابلیت‌های سفارشی , شامل توالی پالس , خطوط لوله پردازش پایه , و مشاوره عمیق و مشاوره هم‌کاری می‌کنند . همچنان که درخواست توسط محققان nih اجرا می‌شود همچنان ادامه می‌یابد .
پرسنل بیمارستان همچنان متعهد به حفظ محیط اسکن fmri در سطح جهانی هستند که توانایی کشف عملکرد مغز , فیزیولوژی و مورفولوژی در داوطلبان سالم و جمعیت‌های بالینی را فراهم می‌کند .
خلاصه داستان کوتاه
این عملیات در ماه مارس سال ۲۰۰۷ آغاز شد و در سپتامبر سال ۲۰۰۷ آغاز شد . ام . در این مطالعه از یک اسکنر دو طرفه استفاده شد . در ابتدا , اسکنر نخستین ما از کار انداخته شد تا با استفاده از اسکنرهای تی . تی. تی . تی. در ابتدا , اسکنر دوم ما از کار انداخته شد تا یک دستگاه اسکنر را بسازد . ما این سیستم را از دو شرکت مختلف خریداری نموده و از دو شرکت مختلف خریداری کرده‌ایم . به طور خلاصه , ما اکنون دو اسکنر را داریم .
هسته مجموعه مغز انسان
رسالت اصلی جمع‌آوری مغز انسان در موسسه ملی بهداشت روان , آموزش و حمایت از تحقیقات روی مغز و رفتار با هدف کاهش بار بیماری‌های روانی است . یکی از منابع ملی , ارائه فرصت‌های منحصر به فردی در پژوهش‌های سلامت روان است .
برای انجام این پژوهش , بافت مغز انسان و نمونه‌های خونی افراد فوت‌شده مبتلا به بیماری‌های روانی نظیر اسکیزوفرنی , افسردگی , اختلال دو قطبی , اختلال سو مصرف مواد و افراد بدون سابقه بیماری روانی که به عنوان شاهد مورد استفاده قرار می‌گیرند , تشخیص‌داده شده‌است . بافت‌ها تحت پروتکل‌های تایید شده توسط هیات بازبینی سازمانی علم اعصاب ( cns ) و تنها با اجازه خویشاوندان نزدیک به دست می‌آیند .
ما نمونه‌های مورد تایید توسط یک کمیته نظارت عمومی را توزیع می‌کنیم . ما داده‌های مولکولی و ژنتیکی را جمع‌آوری و داده‌ها را به جامعه علمی منتشر می‌کنیم . اطلاعات به‌دست‌آمده از این پژوهش به درک بهتر اختلال عملکرد مغز در اختلالات روانی و توسعه استراتژی‌های درمانی و پیشگیرانه جدید منجر می‌شود .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

منابع تصویر برداری عصبی سیستم ( SNIR )
هدف از منابع تصویر برداری علوم عصبی ( SNIR ) این است که ابزار را برای سطح سلولی سیستم‌های معاصر در دسترس to , و به طور بالقوه دیگر محققان , فراهم آورد . رویکردهای فعلی برای بررسی مدارها و سیستم‌های مغزی نیازمند تجزیه و تحلیل حالت‌های نورونی , بیان ژن و الگوهای توزیع پروتیین در تفکیک سلولی یا sub در سراسر مناطق مختلف مغز است . هدف از این پروژه فراهم کردن دسترسی به سخت‌افزار , نرم‌افزار , روش‌های آزمایشگاهی مرطوب , آموزش , حمایت و تخصص است . The دسترسی به فن‌آوری‌هایی نظیر میکروسکوپ الکترونی سطح وسیع , تصویربرداری از بافت عمیق از طریق میکروسکوپ اسکن لیزری , و میکروسکوپ ورق نوری را تسهیل خواهد کرد . همچنین استفاده از تکنیک‌های آنالیز ژنتیک , مولکولی , و تصویربرداری و آنالیز تصویر برای پروژه‌ها و مشکلات محققان intramural را تسهیل می‌کند . تمرکز ویژه , تسهیل کار در ترکیب 3 بعدی مدارات مشخص‌شده , انواع پیل , و توزیع پروتیین , ترکیب پاک‌سازی مدرن , کسب تصویر و روش‌های بازسازی حجم است .
شعبه پزشکی دامپزشکی
VMRB برنامه جامع مراقبت از حیوانات و استفاده در برنامه تحقیقاتی NIMH intramural را ارایه می‌دهد . VMRB و کمیته مراقبت و مراقبت از حیوانات با یکدیگر هم‌کاری می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که برنامه کاربردی استفاده از حیوانات در انطباق با همه مقررات , رهنمودها , و سیاست‌ها می‌باشد . این برنامه توسط انجمن ارزیابی و اعتبارگذاری بخش بین‌المللی مراقبت از حیوانات در موسسه ملی بهداشت , معتبر شناخته می‌شود .
یک برنامه مراقبت از حیوانات برجسته و استفاده از برنامه مسئولیت همه است . کارکنان VMRB خدمات مشاوره‌ای ارایه می‌دهند که می‌تواند به محققان کمک کند که از حیوانات در تلاش تحقیقاتی خود استفاده کنند یا از آن‌ها استفاده کنند . The می‌توانند آموزش و پرورش انسانی و استفاده از حیوانات در حمایت از تحقیقات علوم اعصاب , بی‌هوشی , جراحی , و سایر روش‌های فنی را آموزش دهند . ما در اینجا هستیم تا به شما در آماده‌سازی یک پیشنهاد مطالعه حیوانات و تسهیل فرآیند تایید فرآیند کمک کنیم . ما می‌توانیم راهنمایی را در انتخاب گونه‌های مناسب و کمک به سفارش حیوانی و نیازهای حمل و نقل فراهم کنیم . ما همچنین می‌توانیم به هماهنگی تدارکات , مسکن , شرایط کشاورزی ویژه , درخواست خدمات فنی و حرکت حیوانات بین تاسیسات یا برنامه‌ها کمک کنیم . به علاوه , VMRB برای رسیدگی به نیازهای پزشکی اورژانس خود 24 / 7 تماس دارد .
تصویر اصلی تصویرسازی تشدید مغناطیسی مغناطیسی ( FMRIF )
پیتر Bandettini , دکترا , مدیر ساختمان مرکزی
( FMRIF ) یک منبع اصلی است که در برنامه تحقیقاتی intramural خدمت می‌کند . این پروژه در سال 1999 توسط موسسه ملی بهداشت روان ( NIMH ) و موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی ( NINDS ) آغاز شد . وظیفه آن خدمت به عنوان منبعی است که تمام موسسات ملی بهداشت می‌توانند مطالعات تصویرسازی تشدید مغناطیسی ( MRI ) را انجام دهند که درک بیشتری از کالبدشناسی مغز سالم و بیمار , عملکرد و فیزیولوژی را بیشتر می‌کند .
این دستگاه یک محیط کامل را برای معرفی محرک , نظارت و ثبت رفتار و فیزیولوژی , حین اجرای MRI عملکردی فراهم می‌کند .
خدمات اضافی شامل ارائه ذخیره اطلاعات موقت , انتقال داده , و دستورالعمل برای اداره اسکنر , و همچنین کمک , در طی ساعات کاری در عملکرد fMRI . در حال حاضر , این تاسیسات دارای 5 دستگاه اسکنر برای بررسی انسان است . این اسکنرهای شامل سه دستگاه الکتریکی 3 تسلا MRI , یک دستگاه 3 تسلا MRI MRI و یک اسکنر 7 تسلا 7 تسلا بودند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

واحد ارزیابی غیرتهاجمی
هدف از انجام این مطالعه تعیین و تعدیل انعطاف‌پذیری عصبی برای مطالعه و درمان اختلالات عصبی - عصبی است . ما تخصص را در ابزارهای مورد نیاز برای پشتیبانی از سایر محققان nih و می‌گردیم . به طور خاص , ما پارادایم‌های تحریک جدید و فعال زیستی را توسعه می‌دهیم تا روابط بین رفتار را بررسی کنیم و به توسعه مداخله جدید اطلاع دهیم . تیم ما , که رشته‌های روان‌پزشکی , مهندسی , علم اعصاب و روانشناسی را در اختیار دارد , در مدل‌سازی میدان الکتریکی , طراحی ابزار و کویل برای تحریک مغناطیسی مغز ( tms ) , آزمایش‌های اعصاب شناختی با استفاده از روش‌های مبتنی بر تصویر , و توسعه ترجمه‌ای درمان‌های جدید در مدل‌های پیش بالینی , داوطلبان سالم و جمعیت‌های بالینی تخصص دارد . فن‌آوری‌های مورد استفاده شامل تحریک مغناطیسی مغز ( tms ) , تحریک جریان مستقیم جمجمه ( ect ) , درمان تشنج مغناطیسی ( mst ) , سیگنال‌های مغزی سازگار با tms و ( tms ) امکانات است . ما حالت هنر را نشان می‌دهیم .
تماسی : سارا اچ . سوزان , md
خدمات مشاوره روان‌پزشکی
یک تیم چندوجهی است که مشاوره‌های روانی و روانشناختی برای بیمارانی که در پروتکل‌های بالینی در nih cc , یک بیمارستان بستری در بیمارستان بستری , سرپایی و بیمارستان بستری شده‌اند , ارائه می‌کند . این تیم شامل روانپزشکان , روانشناس , مددکار اجتماعی و مشاوره مشاوره است . این مشاوران مشاوره روان‌پزشکی معمول و اورژانسی را در بیماران بزرگ‌سال و کودکان شرکت‌کننده در تحقیقات بالینی nih cc انجام می‌دهند . علاوه بر مراقبت مستقیم , سازمان بهداشت جهانی خدمات ارتباطی را از طریق تخصص خود در مدیریت شرایط پیچیده بهداشت در یک محیط تحقیقاتی فراهم می‌کند . این مشاوران همچنین نقش مهمی در ارائه آموزش , آموزش و توسعه در گروه cc و سایر گروه‌های غیر بالینی در nih - پردیس بزرگ‌تر ایفا می‌کنند.
هسته رفتاری جوندگان ( rbc ):
هسته رفتاری جوندگان ( rbc ) برای رسیدگی به نیاز رو به رشد در سرتاسر nih برای داشتن یک منبع در نظر گرفته شده‌است . گلبول‌های قرمز , تست‌های معتبر و معتبر موش‌ها و موش‌ها را در دامنه وسیعی از حوزه‌های فیزیولوژیکی و رفتاری شامل سلامت عمومی , شناختی , حسی , حسی و حرکتی ارائه می‌دهند .
هسته محاسباتی علمی و آماری
هدف اصلی این هسته حمایت از تحقیقات تصویربرداری عصبی کارکردی در nih می‌باشد . این شامل توسعه تکنیک‌های تجزیه و تحلیل داده‌های جدید , پیاده‌سازی آن‌ها در نرم‌افزارهای موجود در دسترس و در دسترس عموم است .
بخش ابزار دقیق
ماموریت بخش در ابزار دقیق , ارایه پشتیبانی مهندسی جامع در محیط هم‌کاری و هم افزایی برای تحقیقاتی است که توسط دانشمندان , دانشمندان و دانشمندان علوم انسانی مورد نیاز است . بخش تجهیزات اصلی تجهیزات ( شعبه خدمات تحقیقاتی سابق ) کارکنان مهندسین و تکنیسین‌ها برای ساخت دستگاه‌های الکترونیکی , مکانیکی و الکترومکانیکی برای طیف کامل کاربردهای پزشکی فراهم می‌کند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :