psychology

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

در میان یافته‌های کلیدی :
انواع ژن مرتبط با بیماری‌های روانی ، هنگامی که آن‌ها به طور جمعی " ماژول ها" را شکل می‌دهند ، در ارتباط با ژن‌های مرتبط با عملکردهای مرتبط - در انواع سلول‌های خاص و نواحی مختلف مغز ، و در نقاط زمانی خاص رشد که همزمان با دوره بیماری هستند ، اعمال می‌شوند . برای مثال ، modules مربوط به ASD در اوایل رشد قبل از تولد - احتمالا ً مربوط به ظهور زودرس نشانه‌ها بودند - در حالی که modules مرتبط با اسکیزوفرنی ، بعدها موجه برای ظهور علایم در اواخر نوجوانی و یا اوایل بزرگسالی هستند .
یک ماژول مشکوک ( ME۳۷ ) به طور خاص تغییر سریعی را در دوره " انتقال " قبل از تولد نشان داد . این شاخه ، ژن و عوامل نسخه‌برداری مرتبط با اختلالات چندگانه چندگانه شامل ASD و شیزوفرنی را در بر می‌گیرد ، ویژگی‌هایی از قبیل : عصبانیت و IQ - و برای فرآیندهای کلیدی مانند ظهور نورون‌های جدید و تنظیم epigenetic بیان ژن و رفتارها از جمله یادگیری و حافظه .
Variability در بیان ژن ریسک و انواع سلول در طول مراحل سازنده در رشد اولیه قبل از تولد و دوباره در طول سال‌های نوجوانی به اوج خود رسیدند - الگویی که در primates غیر انسانی دیده می‌شود .
ژن‌های خطر بیماری‌های روانی در بین ژن‌ها هستند که برای انسان منحصر به فرد هستند .
یک مدل یادگیری محاسباتی هوش مصنوعی که داده‌های برگرفته از مغز را ادغام می‌کند ، توانایی پژوهشگران را برای رشد یک بیماری ذهنی تا حدود ۲۵ درصد ( بهتر از شانس ) پیش‌بینی می‌کند ، در مقایسه با تنها ۴ درصد مدل‌های قبلی براساس داده‌های ژنتیکی . این مدل " چند - " ، داده‌های پس از قتل را در سراسر transcriptome ، epigenome ، و proteome - علاوه بر داده‌های ژنوم ، با هم ترکیب می‌کند .
یک ماژول با تعداد زیادی از ژن‌های coding برای سلول‌های ایمنی مغز ، الگویی از بیان ژن dysregulated مرتبط با بیماری‌های روانی - بیان بیش از حد در ASD و اختلال دو قطبی را نشان داد . این ، و نشانه‌های دیگر ، به شواهدی افزوده شده‌است که اختلالات مربوط به التهاب مغز را به هم ربط می‌دهند.
در ذهن افراد مبتلا به یک بیماری روانی ، هزاران of ، که مولکول‌های حالت ژن هستند ، پیدا شدند که بی قاعدگی‌ها هستند .
ASD ) انواع ژن ریسک ASD و تنظیم‌کننده که آن‌ها مختل می‌کنند به شدت در organoids ، بافت مغز مانند سلول‌های انسانی که در یک بشقاب رشد می‌کنند ، بیان می‌شوند ، که در هنگام رشد اولیه قبل از تولد ، وقتی ماژول ‌ها با ASD فعال هستند ، تقلید می‌کنند .
دکتر NIMH OGRC " ، ، که به عنوان افسر برنامه برای اولین مرحله از این پروژه خدمت می‌کرد ، افزود : " منبع داده‌های چندبعدی تولید شده توسط هم‌کاری PsychENCODE مسیر را برای ساخت مدل‌های ملکولی از فرایندهای بیماری و توسعه هموار می‌کند و می‌تواند پلت فرم برای شناسایی هدف برای تحقیقات دارویی فراهم کند ."
این کنسرسیوم اولین رویداد بزرگ انتشار خود را به پاملا Sklar ، M.D. ، دکترا ، a time و پیشگامان روانشناسی روانی اختصاص داده‌است .
مسیرهای جدید برای اجرای غربالگری خطر خودکشی جهانی در تنظیمات بهداشتی
مدل می‌تواند به بیمارستان‌ها برای شناسایی و کمک به جوانان در خطر خودکشی کمک کند
۲۰ دسامبر ۲۰۱۸ - آزادی مطبوعات
یک گزارش جدید که توسط محققان موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) ، بخشی از موسسه ملی بهداشت ( NIMH ) نوشته شده، راهنمایی را در مورد چگونگی اجرای کنترل خطر خودکشی جهانی جوانان در محیط‌های پزشکی ارایه می‌دهد . این گزارش روشی را برای بیمارستان‌ها شرح می‌دهد که نرخ خودکشی را به روشی که انعطاف‌پذیر و با توجه به منابع محدود است ، مورد توجه قرار دهند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

مغز انسان به چگونگی افزایش ریسک بیماری‌های روانی اشاره می‌کند
مدل ai پیش‌بینی را بهبود می‌بخشد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
متن خواندن .
یکی از راه‌های تشخیص جایگاه ژنوم در ارتباط با اختلالات روانی , کشف ساز و کاره‌ای بیولوژیکی است که این تغییرات در کار dna در مغز انسان برای افزایش خطر انجام می‌شود . در اولین تلاش هماهنگ شان برای مقابله با دومی , تیم تحقیقاتی هم‌کاری موسسه ملی موسسه ملی بهداشت ( nih - ) قدرت آماری حاصل از یک نمونه بزرگ در مورد مغز انسان پس از مرگ را اهرمی کرد .
این تیم یافته‌های خود را در هفت مقاله تحقیقاتی منتشر کرد که بر روی جلد یک موضوع خاص " ژنومیکس " در زمینه علم به همراه دو رشته در پزشکی انتقالی و یکی در پیشرفت‌های علم , که در دسامبر ۲۰۱۰ منتشر شد , تاکید کردند . افزون بر آن , این کنسرسیوم در حال تقسیم داده‌های خود با جامعه تحقیقاتی از طریق پورتال دانش آنلاین آنلاین می‌باشد .
آن‌ها یک مدل هوش مصنوعی را به کار بردند که شش برابر بهتر از مدل‌های قبلی در پیش‌بینی ریسک اختلالات روانی بود . آن‌ها همچنین صدها ژن ریسک ناشناخته را برای بیماری‌های روانی تشخیص دادند و انواع ریسک شناخته‌شده را به ژنه‌ای خاص متصل کردند .
برای اولین بار , ما اکنون آغاز درک زیست‌شناسی , پاتوفیزیولوژی مولکولی , اسکیزوفرنی , اختلال دوقطبی و اختلال طیف اوتیسم ( asd ) را داریم . "
در بافت مغز و در سلول‌های منفرد , محققان الگوهای بیان ژن ( ترانسکریپتوم ) , علائم تنظیم ژنی و متغیرهای ژنتیکی مرتبط با بیماری‌های روانی در مطالعات مرتبط با ژنوم را بررسی کردند .
مطالعات ژنومی منسجم کنسرسیوم , مکانیسم‌هایی را که در آن‌ها تنوع سلولی و الگوهای بیان ژن در طول توسعه تغییر می‌کند , مشخص می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه ژن‌های ریسک عصبی در واحدهای بیان مشترک و انواع سلول‌ها متمرکز شده‌اند . "
متغیرهای دخیل اغلب تغییرات ژنتیکی کم - معلولی هستند که در نواحی ژنوم قرار می‌گیرند که برای پروتئین‌ها کد نمی‌شوند , بلکه به جای آن بیان ژن و سایر جنبه‌های عملکرد ژن را تنظیم می‌کنند . به دنبال کشف نقش‌های خاص بازیگران در زمان و مکان خاص در مغز در حال توسعه بود .
محققان بافت مغز و مولکول‌های حاصل از توسعه پیش از تولد و همچنین افراد مبتلا به اسکیزوفرنی , اختلال دو قطبی , asd و توسعه معمولی را مورد بررسی قرار دادند و یافته‌ها را با داده‌های موازی از نخستی‌ها غیر انسانی مقایسه کردند . آن‌ها همچنین داده‌هایی را از ابتکارات nih در انسان , از جمله کدگذاری و کدگذاری , ترکیب کردند که قدرت آماری تحلیل را افزایش داد .
در میان یافته‌های کلیدی :
انواع ژن مرتبط با بیماری‌های روانی , هنگامی که به طور جمعی " مدول‌ها " را شکل می‌دهند , اثرات بیشتری اعمال می‌کنند , ژنه‌ای مرتبط با عملکردهای مرتبط , در انواع خاص سلول و نواحی مغزی , و در نقاط زمانی خاص نموی که همزمان با روند بیماری به نظر می‌رسند . به عنوان مثال , ماژول‌های مرتبط با asd در اوایل پیش از تولد دیده می‌شدند - احتمالا ً مرتبط با شروع زودرس علایم - در حالیکه ماژول‌های مرتبط با اسکیزوفرنی که بعدا ً شکل گرفتند , بطور منطقی برای شروع علایم در اواخر دوره نوجوانی یا اوایل بزرگسالی ایجاد شدند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

RDoC ، که در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد، در پاسخ به افزایش آگاهی از چالش‌ها ناشی از استفاده از سیستم‌های تشخیص قطعی در تحقیقات درباره بیماری‌های روانی ایجاد شد . این مفهوم عبارت بود از ایجاد سیستمی برای بررسی اختلالات ذهنی با تمرکز بر اختلالات در عملکرد نرمال به جای تشخیص علایم سنتی . توسعه نسخه ابتدایی چارچوب RDoC ، تلاش مشارکتی بیش از ۲۰۰ دانشمند پیشرو بود .
ماتریس RDoC ابزاری است برای استفاده از محققان برای کمک به آن‌ها برای ساختار مطالعه آن‌ها حول مفاهیم رفتاری یا شناختی . تازه‌ترین تغییر به RDoC یک دامنه جدید - دامنه Sensorimotor - به پنج مورد از قبل در این ماتریکس اضافه شده‌است : سیستم‌های Valence منفی ؛ سیستم‌های ادراکی مثبت ؛ سیستم‌های شناختی ؛ فرآیندهای اجتماعی ؛ Arousal و سیستم‌های تنظیم مقررات .
دامنه Sensorimotor شامل چهار سازه اصلی است : ابتدا اقدام حرکتی ؛ دوم ، آژانس و مالکیت ، سومی عادت است ؛ و چهارمی الگوهای حرکتی است . اولین ساختار ، اقدام حرکتی ، پنج subconstructs زیر آن دارد : اولین subconstruct اقدام ، برنامه‌ریزی و انتخاب ؛ دوم ، شروع است ؛ درجه سوم اجرا است ؛ و پنجم مهار و خاتمه است . به گفته بروس Cuthbert ، مدیر واحد RDoC NIMH ، افزودن این حوزه یک گام مهم در توسعه چارچوب RDoC می‌باشد و تحقیقات بر روی بدکاری در این سیستم‌ها می‌تواند به درک آسیب‌شناسی روانی فعلی و نیز ریسک بیماری‌های روانی آتی کمک کند ."
ساختار دامنه Sensorimotor جدید در شکل نشان‌داده شده‌است . دامنه شامل چهار سازه ( اقدام حرکتی ، آژانس و مالکیت ، عادت و الگوهای حرکتی مکانیکی ) است که شامل پنج سازه می‌شود . تعریف دقیق این حوزه‌ها و ساختارها را می‌توان در صفحه RDoC وب سایت NIMH یافت .
این تغییر در چارچوب به هدایت تغییراتی در the ماتریکس RDoC ( CMAT ) - گروهی متشکل از اعضای شورای مشورتی ملی بهداشت روان ، کارشناسان علمی دیگر و متخصصان NIMH staff شد. علاوه بر این ، اضافه کردن دامنه جدید به منظور ترغیب یک رویکرد سیستماتیک به مطالعه عملکرد موتور در آسیب‌شناسی روانی ، که منجر به شناسایی بهتر و درمان این اختلالات می‌شود ، می‌باشد .
دکتر Cuthbert گفت : " ما امیدواریم که افزودن این حوزه جدید ، تحقیقات بالینی و انتقالی را در سیستم‌های sensorimotor مورد بررسی قرار دهد .
علاوه بر این ، دامنه Sensorimotor آخرین نمونه از RDoC به عنوان یک چارچوب تحقیقاتی پویا است - مدلی که تکامل می‌یابد تا آخرین یافته‌های جامعه تحقیق را به کار گیرد و نمونه‌هایی از تحقیقات آینده را ارایه نماید .
برای یادگیری بیشتر در مورد فرایندهای استفاده‌شده برای ایجاد تغییرات در ماتریس و این تغییرات ، لطفا ً تغییرات RDoC را در گزارش Workgroup ماتریس ( CMAT ) و توجه به تغییرات ماتریس RDoC مطالعه کنید .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

هنگامی که اتصال عصبی بین این دو ساختار مغز تایید شد , محققان بررسی کردند که آیا ورودی‌ها از مخچه به vta بر رفتار ترجیح داده‌شده و ترجیح اجتماعی تاثیر می‌گذارند . محققان موش‌ها را در یک اتاق باز مربعی‌شکل قرار دادند و از پالس‌های نوری برای فعال کردن نورون‌های مخچه متصل به vta در هر زمان که موش وارد قسمت خاصی از اتاق شد , استفاده کرد . " موش‌ها یک اولویت قوی را برای صرف زمان در ربع جایزه نشان دادند , و آزادانه تصمیم گرفتند بیش از ۸۰ درصد از وقت خود را در این منطقه سپری کنند . به علاوه , محققان دریافتند که موش‌ها برای فعال شدن در این ناحیه مغز و گذراندن وقت در شرایطی که معمولا ً ترجیح نمی‌دهند ( نور در برابر نور ) کار کنند . نواحی تاریک‌تر ) برای دریافت این فعالیت . یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد که فعال شدن مخچه در ناحیه تگمنتوم شکمی به موش‌ها پاداش می‌دهد و مخچه در رفتارهای مرتبط با پاداش نقش دارد .
محققان برای بررسی این موضوع که آیا ورودی‌های مخچه در رفتارهای اجتماعی تاثیر می‌گذارند یا نه , محققان با استفاده از یک تکلیف اجتماعی سه‌بعدی که در آن موش‌ها می‌توانند زمان خود را در اتاقی با یک موش دیگر ( اتاق اجتماعی ) , در یک اتاق مرکزی خالی یا در اتاقی که دارای یک شی غیر اجتماعی هستند , انتخاب کنند . در حالت پایه , موش‌ها ترجیح می‌دادند در اتاق اجتماعی باشند , اما بعد از اینکه محققان پیش‌بینی‌های مخچه را در ناحیه تگمنتوم شکمی غیرفعال کردند, موش‌ها دیگر این ترجیح را نشان ندادند . به علاوه , خاموش‌سازی مداوم مسیر vta - vta به طور کامل از بروز رفتار ترجیح اجتماعی در موش‌ها جلوگیری می‌کند . ~~~ یافته‌ها حاکی از آن است که ورودی‌های مخچه به ناحیه تگمنتوم شکمی برای رفتار ترجیح اجتماعی در موش ضروری هستند .
نتایج این تحقیق حاکی از وجود نقش بالقوه و ناشناخته در مخچه در ایجاد و کنترل رفتارهای ترجیحات اجتماعی است . شناسایی این مسیر عصبی مستقیم ممکن است به توضیح نقش این مدار در اختلالاتی که شامل سیستم‌های مبتنی بر پاداش و اجتماعی مانند اعتیاد , اوتیسم و شیزوفرنی می‌شود , کمک کند و ممکن است به اهداف آینده برای مداخله و مدیریت علامت اشاره کند .
" نقش مدارات مخچه در رفتارهای مرتبط با سلامت روانی یک منطقه مورد بررسی است " . " ما همیشه از دیدن نوآوری این نوع در الگوهای رفتاری هیجان‌زده هستیم و این نتایج نشان می‌دهند که تا چه اندازه باید آموخت . "
در مطالعات آینده , محققین در نظر دارند تا مشخص کنند که آیا این مسیر می‌تواند با استفاده از داروها و یا مواد مخدر , به درمان اعتیاد کمک کند یا خیر .
" ناهنجاری‌های مخچه با تعدادی از اختلالات روانی مانند اسکیزوفرنی ارتباط دارند . " " ما می‌خواهیم بدانیم آیا این مسیر نیز در این اختلالات نقش دارد یا خیر. "
اضافه کردن ناحیه حسی - حرکتی به چارچوب ادراکی
۴ ژانویه : به‌هنگام‌سازی موسسه
موسسه ملی بهداشت روانی , افزودن یک دامنه جدید به چارچوب معیارهای حوزه تحقیق را اعلام کرده‌است . هدف از حوزه جدید حسی - حرکتی کمک به تسریع و شناسایی دقیق‌تر نقش اختلالات حرکتی در آسیب‌شناسی روانی و کمک به توسعه درمان‌های موثرتر برای افراد مبتلا به این اختلالات است .
این امر در پاسخ به افزایش آگاهی از چالش‌های ناشی از استفاده از سیستم‌های تشخیص قطعی در تحقیقات بیماری‌های روانی به وجود آمد . این مفهوم ایجاد یک سیستم برای بررسی اختلالات روانی با تمرکز بر اختلالات در کارکرده‌ای انطباقی عادی بجای تشخیص‌های محور سنتی بود .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

برای سه روز در هر زمستان ، آزمایشگاه از بودجه دانشگاه برای پرداختن به کوه‌ها برای a علمی استفاده می‌کند و به جای بحث در مورد داده‌ها ، ایده عقب‌نشینی ، بررسی مسایل فلسفی است که ما را به عنوان دانشمندان تعریف می‌کند و زمینه‌ساز نزدیک شدن رویکرد ما به پرسش‌های علمی است .
یک دانشجوی دوره کارشناسی گفت : "عقب‌نشینی به من امنیت را داد تا به افراد دیگر آزمایشگاه اتکا کنم " . هر دانش‌آموز و یا دانشجوی پس از فارغ‌التحصیلی دوتا چهار نفر از دانشجویان دوره کارشناسی را استخدام می‌کنند .
دکتر A گوردون ، مدیر دکترای علوم عصبی ، نوشت : " دکتر quirk یک مربی موثر و موثر بوده ، آموزش بسیاری از دانشجویان دوره لیسانس و فارغ‌التحصیل را آموزش داده‌است که به حرفه‌های علوم اعصاب درخشان روی‌آورده اند ."
یافته‌های جدید نقش شگفت‌انگیز مخچه را در رفتارهای پاداش و اجتماعی آشکار کرد.
مطالعه انجام‌شده توسط موسسه ملی بهداشت ، نور جدیدی بر روی مدارات مغز مرتبط با اختلال عملکرد عاطفی و اجتماعی نشان می‌دهد .
۱۷ ژانویه ۲۰۱۹ - آزادی مطبوعات
یک مطالعه جدید در جوندگان نشان داده‌است که مخچه فعال مغز - که نقش در هماهنگی حرکتی ایفا می‌کند - به کنترل مدارات پاداش مغز کمک می‌کند . محققان یک ارتباط عصبی مستقیم از مخچه تا ناحیه شکمی مغز ( vta ) مغز پیدا کردند که ناحیه‌ای است که مدت‌های مدیدی است در پردازش پاداش و رمزگذاری دست دارد . این یافته‌ها ، که در علم منتشر می‌شوند، برای اولین بار نشان می‌دهند که مخچه نقش در کنترل پاداش و رفتار اولویت اجتماعی بازی می‌کند ، و نور جدیدی را بر روی مدارات مغز برای اختلال عملکرد عاطفی و اجتماعی که در اختلالات روانی متعدد دیده می‌شوند ، باز می‌کند . موسسه ملی بهداشت روانی ، بخشی از موسسه ملی بهداشت ، این تحقیق را تامین کرده‌است .
جاشوا A گفت : " این نوع تحقیقات بنیادی هستند که درک ما از نحوه ارتباط فعالیت مغزی با بیماری‌های روانی را عمیق‌تر می‌سازد ." یافته‌های این مقاله به ما کمک می‌کند بیشتر در مورد نحوه عملکرد مغز ، یک گام کلیدی در مسیر توسعه درمان‌های جدید یاد بگیریم ."
مخچه نقش شناخته‌شده‌ای در هماهنگی و تنظیم فعالیت موتور بازی می‌کند . با این حال ، تحقیقات همچنین نشان داده‌اند که این ناحیه مغزی به میزبان عملکردهای غیر موتوری کمک می‌کند . به عنوان مثال ، ناهنجاری‌هایی در مخچه با اوتیسم ، شیزوفرنی ، و اختلال مصرف مواد مرتبط است ، و فعال کردن مغز در مخچه با انگیزه ، رفتارهای اجتماعی و عاطفی و یادگیری پاداش مرتبط است ، که هر کدام از آن‌ها می‌تواند در اختلالات روانی مختل شود .
این یافته‌ها ، کامران Khodakhah ، دکترا ، از دانشکده پزشکی آلبرت انیشتین ، نیویورک و همکارانش را به این سوال بردند که آیا ارتباط مستقیمی بین مخچه و the وجود دارد - یک ساختار مغزی که در کنترل پاداش و رفتارهای انگیزشی نقش داشته‌است . برای بررسی این موضوع ، محققان از تکنیکی به نام optogenetics استفاده کردند که در آن نورون‌ها از نظر ژنتیکی اصلاح شده‌اند ، بنابراین آن‌ها می‌توانند با استفاده از پالس‌های نوری کنترل شوند . محققان از این روش در موش‌ها ، فعال کردن نورون‌ها در مخچه که به vta متصل هستند ، استفاده کردند . محققان دریافتند که فعال کردن نورون‌های cerebellar منجر به افزایش فعالیت در vta موش شده و ارتباط کاری بین این دو ساختار مغزی را نشان می‌دهد .
هنگامی که ارتباط عصبی بین این دو ساختار مغز تایید شد ، محققان بررسی کردند که آیا ورودی‌ها از مخچه تا the بر رفتار اولویت مرتبط و اجتماعی تاثیر می‌گذارند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

پس از اتمام تحصیلات پس از فارغ‌التحصیلی در دانشگاه نیویورک ، دکتر جوزف ledoux ، محقق پیشین در دانشگاه نیویورک ، در سال ۱۹۹۷ آزمایشگاه علوم بهداشت Ponce ، Ponce ، پورتوریکو را راه‌اندازی کرد . یک دهه بعد ، آن به مکان فعلی خود در دانشگاه پزشکی پورتوریکو در سن خوان رسید و برخی مطالعات انسانی و غیر انسانی را اضافه کرد .
 "quirk " در مقاله‌ای که در تاریخ ۳۰ ژانویه سال ۲۰۱۸ در مجله علم اعصاب منتشر شد ، نکاتی را در مورد رویکرد خود برای پرورش یافتن و نظارت بر مسیر مورد استفاده قرار می‌دهد . تقریبا ً دو دهه از اولین انتشار این آزمایشگاه در آن ژورنال می‌گذرد ، که نشان داد که قشر جلویی مغز میانی برای استحکام انقراض ( از دست رفتن ترس ) در جوندگان ضروری است .
اندکی پس از آن ، این گروه اخباری را منتشر کرد که در طبیعت گزارش شده‌بود که آن‌ها معادل یک سیگنال " کاملا روشن " را در پوسته infralimbic کشف کرده بودند که زمانی که تقلید از تحریک الکتریکی را تکرار می‌کردند، موجب ترس شرطی‌شده در موش‌های صحرایی می‌شد . از آن زمان ، این آزمایشگاه در خط مقدم مطالعات انتقالی از تجربیات یادگیری خاموش‌سازی در معرض اختلالات روانی قرار گرفته‌است .
به عنوان مثال ، در سال ۲۰۱۵ آن‌ها در طبیعت کشف ارتباط احتمالی با اختلال استرس پس از حادثه را گزارش کردند - که یک حافظه ترس قدیمی توسط یک مسیر مغزی مجزا از اولی به خاطر می‌آورد که قبلا ً عادت داشت آن را زمانی که تازه بود به یاد آورد .
quirk افزود : " اخیرا ً، آزمایشگاه من مدارهای اجتنابی فعال ، اختلال وسواس اجباری ، و سرخوردگی استفاده از تحریک عمیق مغزی ، optogenetics و تکنیک‌های CRISPR - Cas۹ را بررسی کرده‌است ."
او از موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) به عنوان کلید موفقیت این آزمایشگاه حمایت می‌کند . برای مثال ، یک جایزه اول از NIMH چهار بار تمدید شد . این آزمایشگاه اولین دوره از پورتوریکو برای دریافت جایزه اولیه حرفه‌ای و جایزه merit بود .
quirk اشاره کرد که " دیگر اعطا کننده " برای پورتوریکو یک مرکز conte p۵۰ subaward ، یک Pathway تا جایزه استقلال ( K۹۹ - R۰۰ ) برای دانشجویان فارغ‌التحصیل من ( R۳۶ ) برای دانشجویان فارغ‌التحصیل من بود که همه سرمایه آن‌ها توسط NIMH تامین شده‌بود .
گزارش quirk شامل نظراتی از کارآموزان سابق است که در طی یک مراسم تجدید دیدار اخیر در بیستمین سالگرد این آزمایشگاه جمع‌آوری کرده بود . برای مثال ، " پس از سال‌ها of ، شما هرگز دوباره از تلاش‌های متوسط راضی نیستید ، " یک دانشجوی دوره دکترا در مورد باشگاه‌های ورزشی اجباری این آزمایشگاه توضیح داد .
quirk گفت که جلسات آزمایشگاه هفتگی با تمرکز هدایت‌شده و " appreciations " آغاز شد و لحنی را بیان کرد که فرهنگ هم‌کاری را پرورش می‌دهد. ارایه گردان توسط کارآموزان اطمینان حاصل می‌کند که همه می‌دانند که هر فرد در این آزمایشگاه چه کار می‌کند / فکر می‌کند و می‌تواند به هدایت آن کمک کند .
یک دانشجوی سابق گفت : " وقتی من یک عضو حزب کارگر را یافتم که پوستر یک عضو دیگر را بدون حضور در این مطالعه پیدا کردم بسیار موثر بود : جلسات آزمایشگاهی هر عضو را به مدافعان پروژه دیگر تبدیل کردند ."
quirk گفت که اعضای آزمایشگاه تشویق می‌شوند که بر هر گونه تمایل برای مودب شدن از نظر اجتماعی غلبه کنند و گستاخانه سوالات یکدیگر را بپرسند . همان استاندارد بالا در ارتباط نوشتاری انتظار می‌رود . یک " قاعده شش چشمی " می‌گوید که نسخه‌های خطی توسط سه خواننده خارجی قبل از ارسال به یک ژورنال مورد بررسی قرار می‌گیرد .
او اشاره کرد : " شما برای یک مغز می‌نویسید که متعلق به شما نباشد . "
یک پست فعلی که یک دکتر گفت : " این یک مهلت قانونی برای ارائه اطلاعات من و یادآوری اهمیت پروژه من بود . "
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

علی‌رغم اهمیت این نظریه ، روشی که در آن یادگیری رخ می‌دهد به خوبی شناخته‌نشده است . در این مطالعه ، Ilan Harpaz - ، استاد دکترای روان‌پزشکی در دانشگاه ییل ، نیویورک ، Connecticut ، استادیار روان‌پزشکی و علوم اعصاب در مدرسه طب اطفال در مونت سینایی ، شهر نیویورک ، و همکارانش بررسی کردند که چگونه تنظیمات ذهنی انجام‌شده در طول یادگیری و روشی که در آن مغز این تنظیمات را ردیابی می‌کند به شدت علائم اختلال استرسی پس از حادثه مرتبط هستند .
سربازان مبارز با سطوح مختلفی از علائم اختلال استرسی پس از حادثه ، یک کار یادگیری معکوس را به پایان رساندند که در آن دو چهره انسانی کمی عصبانی با یک محرک خفیف و ملایم جفت شدند . در طول فاز اول این تکلیف ، شرکت کنندگان یاد گرفتند که یک چهره را با انگیزه ملایم aversive مرتبط کنند . در طول فاز دوم این کار ، این انجمن معکوس شد و شرکت کنندگان یاد گرفتند که دومین چهره را با انگیزه ملایم aversive مرتبط کنند .
هر چند که همه شرکت کنندگان ، صرف‌نظر از اختلال استرس پس از حادثه ، قادر بودند که یادگیری معکوس را انجام دهند ، زمانی که محققان یک نگاه نزدیک‌تر به داده‌ها بردند ، آن‌ها نشان دادند که سربازان بسیار symptomatic با تصحیح بیشتر در برانگیختگی فیزیولوژیکی خود واکنش نشان دادند ( به عنوان مثال ، واکنش‌های رسانایی پوست ) و چندین ناحیه مغزی برای نشانه‌هایی که آنچه را که انتظار داشتند پیش‌بینی نکرده بودند.
بادامه ، یک ناحیه مغزی که در یادگیری تجمعی ، کدگذاری ارزش و واکنش‌های عاطفی نقش داشت ، بسیار مهم بود . هر دو حجم بادامه کوچک‌تر و پی‌گیری دقیق ارزش منفی محرک‌های چهره در بادامه به طور مستقل ، شدت بیماری PTSD را پیش‌بینی کرده‌اند . تفاوت‌های موجود در ردیابی ارزش و associability نیز در سایر مناطق مغز دخیل در محاسبات مربوط به یادگیری تهدید ، مانند the ، هیپوکامپ و قشر مخ پشتی ، یافت شدند .
دکتر شیلر گفت : " آنچه که این نتایج به ما می‌گویند این است که شدت بیماری PTSD در نحوه واکنش سربازان قدیمی با شگفتی‌های منفی در محیط منعکس می‌شود - وقتی نتایج پیش‌بینی‌شده به همان اندازه مورد انتظار نیستند - و روشی که مغز با این محرک‌ها هماهنگی دارد متفاوت است .
دکتر Harpaz - گفت : " ناتوانی یک فرد برای تطبیق کافی انتظارات برای نتایج بالقوه aversive دارای ارتباط بالینی بالقوه است چرا که این کسری ممکن است منجر به اجتناب و رفتار افسردگی شود ."
استفاده از " آزمایشگاه ترس " پورتوریکو در میان تنوع زیستی
باشگاه ورزشی ، آزمایشگاه ، - ، و مسیرهای کوهستانی پیوند مشترکی با یکدیگر ایجاد می‌کنند .
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹ - آزادی مطبوعات
گروهی از عصب شناسان جوان از زمینه‌های گوناگون ریشه‌های علمی خود را به " آزمایشگاه هراس " در پورتوریکو راه می‌دهند که موسسات ملی بهداشت برای دو دهه از آن حمایت کرده‌اند . یک کوره برای مطالعات مربوط به انقراض بترسد ، آزمایشگاه تا کنون ۸۰ مقاله منتشر کرده‌است - برخی از آن‌ها که اولین بار از پورتوریکو برای مجلات خاص استفاده می‌کنند - که بیش از ۲۰۰۰ نقل‌قول در سال تولید می‌کنند . از ۱۳۰ نفر جوان که در این آزمایشگاه آموزش می‌بینند ، ۹۰ درصد از پورتوریکو و آمریکای‌لاتین و نیمی از آن‌ها زن هستند .
مدیر عامل این آزمایشگاه ، گرگوری quirk ، رئیس بنیانگذار این آزمایشگاه ، می‌گوید : " همانند اکثر آزمایشگاه‌ها ، این چهار فعالیت مهارت‌های منطقی ، ارتباطات ، و رسیدگی عقلانی به کارآموزان را توسعه داده و انسجام گروه را نیز توسعه می‌دهند ."
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

لاری Nadler ، دکترای خود از بخش NIMH علم عصبی و علوم رفتاری ، افسر برنامه برای کمک به مطالعه گیرنده D۴ می‌گوید : " گیرنده D۴ به دلیل نقش آن در شناخت و دیگر کارکرده‌ای اجرایی قشر پیش پیشانی مغز که اغلب در بیماری‌های روانی اختلال ایجاد می‌کند ، مورد توجه ویژه‌ای قرار می‌گیرد . "
سپس پژوهشگران سنتز و تست شدند، در آزمایشگاه ، the ۵۴۹ که به طور مجازی با گیرنده D۴ و ۴۴ مولکول که به بهترین نحو با آنزیم پهلو گرفتند ، قرار گرفتند . این مطالعات چندین ساختار جدید شبیه به مواد مخدر را آشکار کردند که فقط به گیرنده D۴ متصل می‌شوند ( و نه با گیرنده‌های GPS مرتبط و یا دیگر گیرنده‌های دوپامین ) و گیرنده را روشن یا خاموش می‌کنند . علاوه بر این، یک مولکول ( ۴۱۶۳ ) به عنوان the کلاسور of ظاهر شد . یک مولکول مجازی ، احتمال واقعی اتصال به گیرنده دوپامین در یک سنجش آزمایشگاهی را پیش‌بینی کرد .
کشف مولکول‌های جدید و قوی برای هر دو هدف نیز تایید کردند که کتابخانه‌های فوق بزرگ حاوی مولکول‌هایی هستند که نسبت به کتابخانه‌های کوچک‌تر مناسب‌تر هستند و داکینگ مجازی می‌تواند مولکول‌ها را تشخیص داده و تعداد کل ترکیبات فعال مورد انتظار را در یک کتابخانه پیش‌بینی کند .
گوردون افزود : " این مطالعه جدید پتانسیل آزمایش محاسباتی و داکینگ مولکولی را نشان می‌دهد تا مولکول‌های ابزار جدید و عوامل درمانی بالقوه را کشف کند، که یک مسیر سریع و قوی فراهم می‌کند که مستقیما ً به درمان‌های دارویی جدید برای بیماری‌های روانی منجر خواهد شد."
مدیریت مغز می‌تواند به شناسایی افراد در معرض خطر آسیب‌های شدید کمک کند .
مطالعه وابسته به NIH فعالیت مغزی مربوط به یادگیری تجمعی را با شدت علایم پس از PTSD مرتبط می‌سازد .
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹ - آزادی مطبوعات
یک مطالعه بر نقش neurocomputational در توسعه اختلال استرس پس از حادثه ( PTSD ) در جنگ با سربازان قدیمی روشن شده‌است . یافته‌های منتشر شده در علوم عصبی طبیعت ، الگوهای متمایزی را برای چگونگی واکنش مغز و بدن به یادگیری خطر و ایمنی بسته به شدت علایم PTSD آشکار کرده‌است . این یافته‌ها می‌تواند به شما کمک کند توضیح دهید که چرا علائم اختلال استرس پس از حادثه می‌تواند برای برخی افراد سخت باشد اما نه دیگران . این مطالعه بخشی از موسسه ملی بهداشت روانی ، بخشی از موسسه ملی بهداشت بود .
سوزان Borja ، رئیس برنامه تحقیقات Traumatic بعدی NIMH می‌گوید : " محققان فکر کرده‌اند که تجربه PTSD از بسیاری جهات یک واکنش overlearned برای زنده ماندن از یک تجربه تهدید کننده است .
اختلال استرس پس از سانحه یک اختلال است که گاهی اوقات بعد از قرار گرفتن در معرض حادثه ضربه روحی ایجاد می‌شود . افراد مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه ممکن است ناخواسته و ترسناک را تجربه کنند و خاطرات رویداد را تجربه کنند، مشکلات خواب را تجربه کنند، احساس جدا شدن و یا بی‌حس بودن کنند ، و یا ممکن است به راحتی جا به جا شوند . در حالی که تقریبا ً نیمی از افراد بزرگ‌سال آمریکایی در زندگی خود یک رویداد ضربه را تجربه خواهند کرد ، اما اغلب آن‌ها پس از حادثه پس از حادثه رخ نمی‌دهند .
یک تئوری توضیح می‌دهد که چرا برخی از علائم اختلال استرس پس از حادثه رخ می‌دهند ، فرد ممکن است یاد بگیرد که افراد ، مکان‌ها و اشیا را ببیند که در صورتی که با وضعیت تهدید شده مرتبط باشند ، خطرناک هستند . در حالی که برخی از این چیزها ممکن است خطرناک باشند ، برخی بی‌خطر هستند . علائم اختلال استرس پس از حادثه رخ می‌دهد که پس از وقوع این حادثه ، این محرک‌های ایمن به محرک عصبی و دفاعی ادامه می‌دهند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

کتابخانه داکینگ برای سرعت بخشیدن به کشف مواد مخدر
یک میلیارد ترکیب با ارزش خالص " طعمه " انتظار می‌رود
فوریه ۲۰۱۰ - آزادی مطبوعات
محققان یک کتابخانه اتصال مجازی بسیار بزرگ را راه‌اندازی کرده‌اند که انتظار می‌رود تا سال آینده به بیش از ۱ میلیارد مولکول برسد . این امر با افزایش تعداد ترکیبات " ادامه‌دار " برای دانشمندان زیست‌شناسی شیمیایی و کشف دارو , گسترش خواهد یافت . هرچه کتابخانه بزرگ‌تر باشد احتمال حذف مولکول‌های غیر فعال را بهتر می‌کند . این پروژه توسط موسسات ملی بهداشت تامین می‌شود .
جاشوا ای . موسسه ملی بهداشت روانی nih . " مدل محاسباتی بی طرفانه به ما این امکان را می‌دهد که این کار را در یک کامپیوتر انجام دهیم , به طور گسترده فرآیند کشف درمان‌های جدید را تسریع کنیم . این دستگاه محققان را قادر می‌سازد که عملا ً " یک مولکول اتصال با پروتئین گیرنده خود را مشاهده کنند - مانند یک کشتی در اسکله بندر یا کلید در قفل آن - و ویژگی‌های دارویی آن را پیش‌بینی کنند , براساس این که چگونه ساختارهای مولکولی برای برهم کنش پیش‌بینی می‌شوند . تنها تعداد کمی از مولکول‌های کاندیدا که بهترین تطابق را با پروفیل هدف داشته باشند باید بصورت فیزیکی ساخته و در آزمایشگاه مرطوب آزمایش شوند . "
برایان راث از دانشگاه کارولینای شمالی یکی از دانشگاه کارولینای شمالی است . این مطالعه با کمک بلاعوض از موسسه ملی علوم پزشکی , موسسه ملی علوم پزشکی nih , و موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی انجام شد .
" صندوق مشترک nih " برای کاتالیز تحقیقات بر روی پروتئین‌هایی که در حال حاضر مورد مطالعه قرار می‌گیرند و اهداف بالقوه مداخله درمانی - که توسط توسعه کتابخانه اتصال سرمایه‌گذاری می‌شوند - آغاز شده‌است .
در طی چند سال گذشته راث , راث , و همکارانش روش داکینگ مبتنی بر ساختار مجازی خود را برای کشف رازهای ملکولی یک داروی ضد جنون و آل اس دی که به گیرنده‌های هدف مربوطه متصل شده‌اند , بکار گرفته‌اند .
تعداد زیادی از مولکول‌های بالقوه شبیه به مواد مخدر وجود دارند . محققان می‌گویند با این حال صدها میلیون ‌ها تا میلیاردها ملکول مختلف به دلیل محدودیت‌های روش‌های موجود برای تهیه کتابخانه‌های مولکولی غیرقابل‌دسترس باقی مانده‌اند . به عنوان مثال , تکنیک داکینگ مبتنی بر ساختار مجازی آن‌ها , در حالی که امیدوار کننده است , ریسک یافتن بسیاری از تشخیص‌های مثبت کاذب یا " طعمه " در مدل اجازه می‌دهد که مولکول‌هایی که محتمل به نظر می‌رسند اما از نظر بیولوژیکی غیرفعال به‌نظر می‌رسند .
برای غلبه بر این چالش , محققان بر روی مولکول‌هایی که از واکنش‌های شیمیایی به خوبی شناخته‌شده استفاده می‌کنند , استفاده می‌کنند . شبیه‌سازی کامپیوتری با این مولکول‌ها نشان داد که با افزایش اندازه کتابخانه , نسبت " کنشگران واقعی " به طعمه افزایش می‌یابد .
در مطالعه جدید , محققان داکینگ مولکولی مبتنی بر ساختار را با گیرنده d4 , یک پروتئین کلیدی که واسطه کنش‌های پیام‌رسان شیمیایی مغز است , یا آنزیمی که مقاومت را به آنتی‌بیوتیک‌های خاصی انتقال می‌دهد , بررسی کردند و اثبات کردند که مسدود کردن آن مشکل است .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

دفتر مدیر بالینی
کلیات
موسسه ملی بخش بهداشت روان , تحقیقات گسترده‌ای را در زمینه مکانیسم‌ها و درمان‌ها برای مجموعه‌ای از بیماری‌های روانی شامل اسکیزوفرنی , اختلالات عاطفی , اختلالات اضطرابی , اختلالات روانی و عاطفی دوران کودکی و همچنین مطالعات ژنتیک , درمان و تحقیقات پایه آزمایشگاهی انجام می‌دهد . حزب رنسانس اسلامی آزمایش‌ها بالینی را انجام می‌دهد که برای تسریع تبادل اطلاعات بین دانشمندان و پزشکان طراحی شده‌اند تا یافته‌های اولیه می‌توانند به سرعت از محیط آزمایشگاهی به درمان بیماران در بالین منتقل شوند . آزمایش‌های بالینی از اهمیت اولیه برای ماموریت تحقیقاتی گروه درمانی برخوردارند . بخش تحقیقات بالینی این برنامه شامل بازرسان بالینی و پی‌گیری بالینی , کارکنان متخصص بالینی , و افراد بیش از ده شعبه بالینی و بخش آزاد می‌باشد . در این مطالعه با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد .
وظیفه مدیر بالینی ( ocd ) این است که اطمینان حاصل کند که افراد شرکت‌کننده در پروتکل‌ها بیش‌ترین مراقبت بالینی کیفیت را دریافت می‌کنند . این کار با فعالیت‌های واحد حفاظت از سوژه‌های انسانی , هیات بازبینی سازمانی علوم اعصاب ترکیب‌شده , فعالیت‌های آموزشی و مشاوره روان‌پزشکی انجام می‌شود . مسئولیت‌های کلی اداره عبارتند از : نظارت بر مراقبت بالینی که برای افراد تحقیقاتی ما ارائه شده‌است , مدیریت فرآیند بازبینی پروتکل , مدیریت برنامه تضمین کیفیت , اختیار اعتبار پرسنل پزشکی , و تخصیص منابع مرکز بالینی ( cc ) .
دفتر مدیر بالینی
کاملا ً هم‌راستا با ماموریت و برنامه استراتژیک است.
حمایت از تحقیقات بالینی در زمینه بهداشت روانی در حزب رنسانس اسلامی
تضمین می‌کند که افراد شرکت‌کننده در پروتکل‌ها بیش‌ترین مراقبت بالینی کیفیت را دریافت می‌کنند .
۲ .
راهنمای بالینی
او به آموزش و تجربه آموزش کارکنان پزشکی متعهد است . برای دستیاران روان‌پزشکی که به یک سال چهارم آموزش رشته روان‌پزشکی و یا آموزش بالینی بیشتر علاقه‌مند هستند, لطفا ً با جو جویس , مدیر برنامه آموزشی کمک‌هزینه پزشکی تماس بگیرید .
این افراد می‌توانند با هر گونه مسایل آموزشی تماس بگیرند . این دفتر در ( se ) قرار دارد . شماره تماس تلفنی برای تماس با یک عضو هییت مدیره است .
بیشتر در مورد برنامه‌های آموزش بالینی و بالینی
اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌درسی رشته تحصیلی
درباره برنامه کمک‌هزینه پزشکی روان‌تنی با بیمارستان دانشگاه جرج تاون مطالبی یاد بگیرید .
پیوستن به یک مطالعه تحقیقاتی بهداشت روانی
محققان در موسسه ملی بهداشت روانی تعداد زیادی از مطالعات پژوهشی را با بیماران و داوطلبان سالم انجام می‌دهند . اولین گام برای مشارکت در تحقیق عبارت است از: تماس گرفتن تیم تحقیق درباره جزئیات مطالعه , ارزیابی شایستگی ثبت‌نام , و موافقت برای مشارکت .
مطالعات در مرکز بالینی nih ( cc ) انجام شده‌است , بیمارستانی که به بالاترین تحقیقات کیفی اختصاص دارد و در ایالت مریلند واقع در نزدیکی واشنگتن واقع شده‌است . لطفا ً با هر تیم تحقیق کنید تا جزئیات بیشتری بیاموزید .
بزرگسالان , کودکان و داوطلبان سالم مطالعه و سایر اطلاعات ارایه‌شده در اینجا می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری در مورد مشارکت یا داوطلبانه کمک کنند . اگر واجد شرایط مطالعه هستید , پس یک ارزیابی مرتبط با مطالعه , درمان و , در برخی موارد حمل و نقل به nih , بدون هزینه برای شما یا برنامه سلامتی شما فراهم می‌شود .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :