" پزشکان متخصص بالینی از سراسر آمریکای شمالی با هم برای پرداختن به این بحران جوانان با شیوه‌ای منطقی , سازگار و انعطاف‌پذیر که می‌توان با هر سیستمی که در آن جوانان خودکشی وجود دارند , سازگار باشند . "
مدل مسیر بالینی ارایه‌شده در این گزارش با منابع گوناگونی همراه است تا به تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی در اجرای مدل مشخص‌شده کمک کند . امید است که مدل مسیرهای بالینی توصیف‌شده در این گزارش می‌تواند در تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی به منظور انجام غربالگری همگانی برای جوانان به شیوه‌ای موثر استفاده شود - روشی که به شناسایی جوانان در معرض خطر خودکشی و نجات زندگی کمک می‌کند .
لازم به ذکر است که این مسیرها امکان اجرای غربالگری خطر خودکشی را برای همه بیماران فراهم می‌سازد . این روشی است که محققان و متخصصان بالینی می‌توانند با هم شریک شوند تا به درخواست اقدام برای کاهش میزان خودکشی و نجات جان‌های جوان توجه کنند . "
وابستگی‌های پویا بین فعالیت حرکتی , خواب , انرژی و حالت روحی می‌توانند تمرکز جدیدی برای درمان افسردگی باشند.
محققان از پایش تلفن همراه برای مطالعه پویایی‌های نواحی اصلی اختلالات خلقی استفاده می‌کنند .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تئوری‌های موجود در مورد افسردگی بیان می‌کنند که مشکلات خواب , انرژی کم , و سطح فعالیت پایین ناشی از حالت افسرده هستند , اما مطالعه جدیدی که به تعاملات میان این عوامل در افراد مبتلا به اختلال دو قطبی یا افسردگی می‌پردازد , ممکن است درست باشد . یافته‌های منتشر شده در ماه دسامبر منتشر شده در مجله روان‌پزشکی ژورنال , اهداف جدیدی را برای درمان افسردگی پیشنهاد می‌کنند .
تحقیقات گذشته ماهیت مرتبط بسیاری از سیستم‌های تعادلی بدن را نشان داده‌است . برای مثال , مشخص شده‌است که تنظیم فعالیت حرکتی با سیستم‌های دیگر مانند تنظیم خواب , فعالیت و حالات احساسی ارتباط دارد . در حالی که بی‌نظمی در این سیستم‌ها اغلب در افراد با اختلالات روانی دیده می‌شود , بررسی روابط متقابل بین سیستم‌های متعدد و تاثیرات جهت‌دار آن‌ها با استفاده از ارزیابی‌های بالینی سنتی مبتنی بر یادآوری گذشته‌نگر می‌تواند چالش برانگیز باشد .
محقق پیشرو در برنامه پژوهشی در موسسه ملی بهداشت روانی و همکاران بر این چالش‌ها غلبه کردند و با ترکیب معیارهای ارزیابی عینی و واقعی شرکت کنندگان بر این چالش‌ها غلبه کردند . به طور خاص , در طول یک دوره دو هفته‌ای , محققان به منظور برآورد مدت‌زمان خواب از شرکت کنندگان با اختلال دوقطبی - i , اختلال دوقطبی - ii , اختلال افسردگی اساسی , یا هیچ یک از این سه اختلال , از ناظران استفاده کردند . شرکت کنندگان همچنین ارزیابی‌های آنی بوم‌شناختی ( مدخل‌های دفتر خاطرات , ثبت در زمان واقعی ) و سطوح انرژی را چهار بار در روز طی این دو هفته تکمیل کردند . در هر ارزیابی , از شرکت کنندگان خواسته شد تا درجه‌ای را که نسبت به " بسیار غمگین " و " بسیار خسته " تا " بسیار پر انرژی " احساس می‌کردند , تعیین کنند . "
محققان رابطه یک طرفه بین فعالیت حرکتی و خلق‌وخو را کشف کردند , که نشان می‌دهد فعالیت حرکتی بر حالت بعدی تاثیر می‌گذارد , اما این حالت بر فعالیت حرکتی بعدی تاثیر نمی‌گذارد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :