علاوه بر کاربردهای بالینی بالقوه برای شناسایی افرادی که ممکن است از مداخله اولیه بهره‌مند شوند ، یافته‌ها ممکن است منجر به مکانیسم‌های اصلی مغز دخیل در شیزوفرنی شوند . یافته‌های گزارش‌شده در ارتباطات داخلی ، بخشی از مطالعه طولی NIMH آمریکایی funded شمالی ( NAPLES - ۲ ) ، یک مطالعه multisite از یک نمونه بزرگ از افراد در معرض خطر بالا برای توسعه psychosis و شرکت کنندگان در مقایسه سلامت بود . محدودیت‌ها عبارتند از نرخ پایین تبدیل به جنون کامل ( ۱۹ از ۱۸۲ نفر از افراد با خطر بالا ) .
برای اطلاعات بیشتر ، اخبار دانشگاه ییل را ببینید :
نشانه‌های هشدار زودهنگام از جنون تشخیص داده شد
درمان با درمان از سوی تیم - درمان دارویی برای اولین قسمت
مراقبت هماهنگ تخصصی از تجویز بهینه داروهای ضدروان پریشی با عوارض جانبی کم‌تر پشتیبانی می‌کند .
۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ - به‌هنگام‌سازی علمی
با توجه به یافته‌های حاصل از بازیابی NIMH قسمت ( افزایش ) ، درمان تخصصی تیمی ( سوئیچینگ مرکزی ) برای اولین اپیزود در جنون ( FEP ) منجر به تجویز optimal از داروهای ضدروان پریشی و عوارض جانبی کم‌تر در مقایسه با مراقبت اجتماعی معمولی شد . این یافته‌ها جزئیات مربوط به این بخش از درمان را به یافته‌های حاصل از مطالعه اولیه برنامه درمان اولیه ( RAISE - ETP ) اضافه کردند ، که نتایج درمانی بهبود یافته با سوئیچینگ مرکزی را در مقابل مراقبت معمول پیدا کرد .
Psychosis برای توصیف شرایطی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ذهن را تحت‌تاثیر قرار داده و در آنجا از دست دادن ارتباط با واقعیت کاسته شده‌است . علایم روان‌پریشی شامل هذیان ( باورهای غلط ) و توهم است . اختلالات روانی و روانی می‌توانند منجر به اختلال در مدرسه و کار ، روابط خانوادگی و جدایی از دوستان شوند . در یک سری از گزارش‌ها ، پروژه افزایش اطلاعات مربوط به امکان‌سنجی و مزایای فردی ، مراقبت به موقع برای افراد جوان با روان‌پریشی اولیه را فراهم کرده‌است .
در مطالعه RAISE - ETP ، تیم تحقیقاتی کارکنان کلینیکی را آموزش داد که در کلینیک‌های اطراف کشور قرار داشت تا از برنامه سوئیچینگ مرکزی به نام navigate استفاده شود . این برنامه ویژگی‌هایی را با هدف بهینه‌سازی تجویز دارو برای درمان FEP مورد استفاده قرار داد . این ویژگی‌ها شامل دستورالعمل‌های دارویی توسعه‌یافته برای navigate ؛ یک سیستم پشتیبانی مبتنی بر کامپیوتر ( COMPASS ) برای تسهیل ارتباط بیمار - prescriber و تصمیم‌گیری مشترک ؛ و آموزش و پشتیبانی برای prescribers .
با استفاده از COMPASS ، شرکت کنندگان وارد اطلاعات در مورد علایم ، عوارض جانبی دارو ، مصرف مواد ، ترجیحات درمانی و نگرش نسبت به دارو شدند . همچنین ارائهکنندگان به assessments در COMPASS وارد می‌شدند . براساس اطلاعات بیمار و ارائهکننده ، این سیستم پیشنهاد می‌کند که استراتژی‌های درمان ، و ارائهکنندگان و شرکت کنندگان تصمیماتی در زمینه این اطلاعات اتخاذ کنند .
مطالعه RAISE ۴۰۴ افراد - ۲۲۳ در کلینیک‌های ارائه برنامه navigate و ۱۸۱ در کلینیک‌های ارائه مراقبت‌های معمول را ثبت کرد . افراد بین سنین ۱۵ تا ۴۰ سال که در حال تجربه FEP بودند و برای درمان در ۳۴ کلینیک در سراسر جامعه ارائه شده‌بود ، در این مطالعه گنجانده شده بودند. شرکت کنندگان در مطالعه با داروهای ضدروان پریشی برای مدت شش ماه یا کم‌تر در ورودی مطالعه رفتار شده بودند .
در طول دو سال مطالعه ، شرکت کنندگان در navigate تقریبا ً دو برابر بیشتر از سه برابر دارو به عنوان شرکت کنندگان در مراقبت‌های معمول داشتند و بیش از سه برابر دارو تجویز شده را دریافت کردند . در عین حال ، آن‌ها عوارض جانبی کمتری را گزارش کردند . احتمال بیشتری وجود داشت که شرکت کنندگان در navigate داروهای ضدروان پریشی را که مطابق با دستورالعمل تجویز navigate تجویز شده بودند دریافت کنند . محققان مطالعه پیش از این گزارش داده بودند که بسیاری از بیماران مبتلا به FEP ، داروهایی را دریافت می‌کنند که با دستورالعمل‌های توصیه‌شده برای درمان FEP مطابقت ندارند ، که روی دوزهای پایین داروهای ضدروان پریشی و استراتژی‌هایی برای به حداقل رساندن عوارض جانبی که ممکن است به بیماران در توقف medication کمک کند ، تاکید دارند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :