تنوع زیستی
اما چگونه می‌تواند در طی این تجربه یادگیری سازمانی - قابل‌تغییر به خود حمایت کند ؟ دفتر توسعه و توسعه شغلی NIMH را وارد کنید که مکمل‌های گوناگونی را عرضه می‌کند . این بودجه " add " را به پروژه‌های پشتیبانی شده اضافه می‌کند و آن‌ها را قادر به پرداخت حقوق به کارآموزان از گروه‌هایی می‌کند که در علوم مربوط به سلامتی تخصص دارند . به طور گسترده ، مکمل‌ها از تجربیاتی پشتیبانی می‌کنند که کاندیداها را قادر می‌سازد تا از نظر فکری به تحقیقات کمک کنند و مهارت‌ها ، دانش و چشم‌انداز شغلی آن‌ها را افزایش دهند.
دکتر Kaffman و جانسون درخواست کمک مالی کردند و دریافت کردند . این امر جانسون را قادر ساخت تا دو سال را صرف بررسی نقش سلول‌های حمایتی با نام microglia در پیامدهای بلندمدت استرس زندگی در موش‌ها کند .
او توضیح داد : " این مدلی است که یک دوران کودکی استرس زا یا محروم را در انسان‌ها برآورد می‌کند . "
او از آن زمان مقالات اول نویسنده را در زمینه فعالیت‌های مغزی و روانشناسی اجتماعی و روانی منتشر کرده‌است .
دکتر Kaffman می‌گوید : " کار " فرانسیس " برای بررسی تاثیرات استرس زندگی اولیه بر عملکرد مغز به شیوه‌ای که بسیار قابل‌مقایسه با کار بالینی باشد ، به آزمایشگاه من ارائه شد .
جانسون می‌گوید که نظارت دکتر Kaffman " همه تفاوت‌ها را ایجاد کرده‌است … او یک پروژه واقعی به من داد ."
او همچنین می‌گوید که افسر برنامه او در NIMH ، دکتر نانسی دسموند ، در طول کمک‌هزینه تحصیلی خود با او در تماس بوده‌است و به او کمک کرده‌است تا برای برنامه‌های دکترا انتخاب کند .
او گفت : " من فکر می‌کنم شما به راهنمایی افرادی نیاز دارید که قبلا ً آنجا بوده‌اند . "
فرصت‌های تابستانی در موسسه ملی بهداشت
او پس از پذیرفته شدن در برنامه دکترای خود در پیت ، در مورد برنامه تحصیلی گوناگونی برای دانشجویان فارغ‌التحصیل در آزمایشگاه‌های NIMH intramural از طریق اداره آموزش عالی آموزش و پرورش & آگاهی یافت . از طریق برنامه تابستانی تحصیلات تکمیلی دفتر برای پیشبرد تحقیقات ( GSOAR ) ، جانسون در تابستان گذشته در واحد NIMH intramural در مدارهای عصبی کارکردی تحت نظارت دکتر Soohyun لی کار کرد . این واحد ارتباطات نورونی را در سطح سلولی مورد مطالعه قرار می‌دهد ، به خصوص که مربوط به تصمیم‌گیری است .
در میان چیزهای دیگر ، جانسون گفت که او یاد گرفته‌است چگونه تزریق ویروسی را در مغز موش انجام دهد ، که با تکنیک‌های ویرایش ژنتیکی ترکیب می‌شود ، ابزاری قدرتمند برای ارسال کاوشگر ، اصلاح عملکرد و کشف اسرار مولکولی مغز است . زمانی که او برنامه دکترای خود را آغاز می‌کند ، او می‌گوید که او بیشتر علاقمند به یادگیری در مورد ریشه‌های آسیب‌پذیری در برابر بیماری‌های روانی است .
" من سعی خواهم کرد چیزی را یاد بگیرم که از مسیر من عبور کند ، چون شما هرگز نمی‌دانید که کلیدها در کجا پیدا خواهند شد. او گفت : " من به دریافت پاسخ به سوالات علاقه مندم و هر جا که کنجکاوی مرا هدایت می‌کند ، خواهم رفت ."
 " دومین چیز بزرگ " در تحقیقات خدمات بهداشت روانی
۸ نوامبر ۲۰۱۸ - روز به‌هنگام‌سازی موسسه
 " چیز بزرگ بعدی " که می‌تواند به افراد مبتلا به بیماری‌های روانی برای درمان و خدمات مورد نیاز آن‌ها کمک کند ، چیست ؟ این سوال مهم ، موضوع بیست و چهارمین کنفرانس تحقیقات خدمات بهداشت روان - ذهنی ( NIMH ) در روزه‌ای ۱ - ۲ اوت در Rockville ، MD. بود .
مایکل Freed ، دکترای پزشکی و EMT - بی ، توضیح داد : " این کنفرانس محققان بهداشت روانی و متخصصان دیگر ، کارآموزان ، مصرف کنندگان ، حامیان ، و ارائه دهندگان خدمات بهداشت روانی را برای یادگیری در مورد یافته‌های تحقیق جاری و بحث در مورد تحقیقات جدید که ممکن است شکاف بین آنچه نشان می‌دهد بسیار موثر است و آنچه که مردم در واقع در محیط‌های واقعی دریافت می‌کنند ، به ارمغان می‌آورد . " ما هیجان‌زده هستیم که امسال کنفرانس پیشنهادها ارائه بیشتری ، جلسات بیشتر ، و شرکت کنندگان بیشتری نسبت به گذشته داشت . به وضوح علاقه زیادی در این تحقیق وجود دارد ."
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :