psychology

دارو

0 گؤروش
یازار:‌

از سوی دیگر ، دانمارک از لحاظ سعادت شهروندانش یکی از the کشور محسوب می‌شد . این برنامه همچنین the سیاست‌های آموزشی فراگیر را داشت : پی‌گیری دانش آموزان در سنین بالاتر ، ارائه آموزش خصوصی کم‌هزینه ، و دادن فرصت مناسب به کودکان برای رفتن به دانشگاه .
Hogberg می‌گوید : " در بین کشورهای ثروتمند غربی ثروتمندتر ، آن‌هایی که سیستم آموزشی جامع ‌تری دارند، مانند دانمارک ، تفاوت‌های اجتماعی کوچک‌تری دارند ( در واقع هیچ کدام به طور متوسط ) کم‌تر از کشورهای ثروتمند اما کم‌تر فراگیر مانند انگلستان یا آلمان . "
این مطالعه نشان می‌دهد که دولت‌ها و سیاستگذاران دیگر باید تاثیر گسترده‌تر سیاست‌های آموزشی خود در جامعه را در نظر بگیرند .
Hogberg می‌گوید : " مدارس این پتانسیل را دارند که تاثیر زیادی بر روی کودکان و جوانان داشته باشند و شانس زندگی خود را داشته باشند ، اما تمرکز محدود بر نتایج تحصیلی مانند نتایج تست ، تنها تصویر ناقص پیامدهای سیاست‌های آموزشی را فراهم می‌کند ."
" من توصیه می‌کنم که سیاست تحصیل ، به ویژه در سطوح بالاتر ، بگونه ای طراحی شوند که فرصتی برای دسترسی به تحصیل ، یا از طریق معیارهای سازمانی ، مانند افزایش دسترسی به دانش آموزان فقیر ، یا از طریق معیارهای مالی - مانند کاهش هزینه‌های دانش آموزان باشد ."
امید جدید برای درمان سرطان مغز کودکان
تاریخ :
۴ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه راکفلر
خلاصه :
تحقیقات اخیر نشان داده‌است که یک دارو با نام MI - ۲ می‌تواند سلول‌هایی را بکشد که باعث سرطان مرگبار مغز می‌شوند . اما تنها در حال حاضر دانشمندان قادر به توضیح چگونگی کار ترکیب هستند: با هدف قرار دادن تولید کلسترول در تومورها .
ممکن است درمان‌های جدیدی در افق برای diffuse درونی و یا DIPG وجود داشته باشد که شکل مخربی از سرطان مغز است که کودکان خردسال را نابود می‌کند و در حال حاضر لاعلاج می‌باشد . آزمایش‌ها اخیر در مدل‌های حیوانی این بیماری ، یک داروی آزمایشی را شناسایی کرده‌اند که به طور موثر سلول‌های DIPG را نابود می‌کند . و یک تیم از دانشمندان راکفلر به این نتیجه رسیدند که این ترکیب امیدبخش چگونه عمل می‌کند .
این تحقیق که در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم توصیف شد نشان می‌دهد که مواد مخدر در مسیرهای کلسترول سلولی اعمال می‌شوند و نشان می‌دهند که این روش‌ها ممکن است اهداف مثمر ثمر برای درمان انواع سرطان‌های مغز باشند .
هدف قرار دادن تومور
تومورهای DIPG در the ، یک ساختار بسیار حساس که مغز را به نخاع متصل می‌کند ، واقع شده‌اند . حذف تومور به طور موثر غیر ممکن است چون خطر آسیب مهلک مغز را به تصویر می‌کشد . و اگر چه اشعه می‌تواند برای کاهش موقت نشانه‌ها مورد استفاده قرار گیرد ، سرطان به طور اجتناب‌ناپذیری رشد می‌کند و نرخ بقا متوسط کم‌تر از یک سال است. که باید بگوییم : نیاز مبرم به روش‌های جدید برای درمان کودکان مبتلا به این بیماری وجود دارد .
یک توسعه فرخنده در سال ۲۰۱۴ از هم‌کاری بین آزمایشگاه‌های سی . دیوید Allis ، شادی و جک Fishman پروفسور ، و Viviane Tabar ، رئیس دپارتمان of در مرکز سرطان اسلون مموریال ( MSKCC ) . این تیم نشان داد که یک ترکیب شناخته‌شده به نام MI - ۲ رشد تومور را در مدل موشی of متوقف می‌کند . این دارو در حال حاضر برای درمان سرطان خون مورد استفاده قرار گرفته و شناخته شده‌است که با برهمکنش با menin ، پروتیینی که بیان ژن را تنظیم می‌کند ، روی سلول‌های سرطان خون کار می‌کند . بنابراین هنگامی که تیم Allis شروع به تحقیق درباره اثر ام آی ۲ بر روی سلول‌های DIPG کرد ، ابتدا شک کردند که به روش مشابهی عمل می‌کند .
ریچارد فیلیپس ، تومور شناسی عصبی در MSKCC و هم‌کار بازدیدکننده در آزمایشگاه Allis که این تلاش را رهبری می‌کرد ، می‌گوید : " اولین فرضیه ما این بود که این دارو با تعامل با menin ، ژن‌ها را خاموش کرد .
منبع سایت

آردینی اوخو
جمعه 30 فروردین 1398
بؤلوملر :

تخصیص

0 گؤروش
یازار:‌

این مطالعه ۳۹۴ بیمار را از هفت کشور اروپایی - - ۱۹۶ با حمله قلبی حاد ، ۱۴ درصد درد قفسه‌سینه ) و ۱۹۸ با سکته ثبت کرده‌است - - که سه ماه پس از این رویداد به سر کار بازگشته است . بیماران در طی بازدید از یک متخصص قلب ، متخصص اعصاب و یا پزشک سکته ، یک questionnaire۲ را به پایان رساندند . ساعاتی از دست رفته براساس هزینه‌های نیروی کار در سال ۲۰۱۸ ارزیابی شدند . متوسط سن بیماران ۵۳ سال بود .
طبق برآورده‌ای منتشر شده برای اروپا ، هزینه‌های پزشکی مستقیم سندروم حاد تنفسی به ۱۸، ۶۴۲ و ۵، ۵۷۵ به ۳۱، ۲۷۴ برای سکته تبدیل می‌شوند . پروفسور Kotseva گفت : " این معیاری است که معمولا ً برای تخمین هزینه‌های شرایط پزشکی استفاده می‌شود در حالی که هزینه‌های غیر مستقیم از دست دادن بهره‌وری اغلب مورد توجه پزشکان ، پرداخت کنندگان یا سیاست گذاران قرار نمی‌گیرد .
دلایل برای از دست دادن بهره‌وری در سراسر کشورها ثابت بودند : 61 درصد بستری شدن اولیه و مرخصی استعلاجی پس از مرخصی استعلاجی ( برای قرار گرفتن پزشکی و مرخصی استعلاجی ) بودند .
حتی در سال اول بعد از این رویداد برای بیماران مبتلا به حوادث قبلی و یا بیماری‌های قلبی و عروقی از دست رفته بودند . هنگامی که اضافه کردن روزها توسط بیماران و مراقبت کنندگان با یکدیگر ، این کار ۸۰ مورد برای سندرم اتساع عروقی حاد و ۷۳ مورد برای سکته ، به ترتیب ۱۶، ۰۶۱ و ۱۴، ۹۴۲ بود .
در این مطالعه ، ۲۷ درصد از بیماران قلبی و ۲۰ درصد بیماران سکته دارای اضافه‌وزن بودند ، در حالی که ۴۰ درصد از بیماران قلبی و ۲۷ درصد بیماران سکته در حال حاضر سیگاری بودند .
پروفسور Kotseva گفت : " کاهش بهره‌وری در ارتباط با رویداده‌ای قلبی عروقی مهم است و فراتر از بیمار می‌رود . تراژدی واقعی این است که بسیاری از حملات قلبی و سکته را می‌توان با سیگار کشیدن ، فعال فیزیکی ، تغذیه سالم و کنترل فشار خون و کلسترول ، دفع کرد . شواهد را نمی ‌توان قوی‌تر کرد ."
تنفس هدایت‌شده توسط دستگاه نرخ قلب و فعالیت دلسوزانه در افراد مبتلا به PTSD را کاهش می‌دهد .
مطالعه بیش‌ترین پیشرفت در افراد مبتلا به علائم شدید را دارد.
تاریخ :
۷ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
جامعه فیزیولوژیکی آمریکا
خلاصه :
با توجه به یک مطالعه جدید , تنفس هدایت‌شده توسط دستگاه ممکن است علایم فیزیولوژیکی را در افراد مبتلا به اختلال استرسی شدید ( PTSD بالا ) بهبود بخشد .
با توجه به یک مطالعه جدید ، تنفس هدایت‌شده توسط دستگاه ممکن است علایم فیزیولوژیکی را در افراد مبتلا به اختلال استرسی شدید ( PTSD بالا ) بهبود بخشد . این یافته‌ها ، امروز در جلسه سالیانه زیست‌شناسی Physiological ( APS ) در زیست‌شناسی آزمایشی در اورلاندو ، Fla ارائه خواهند شد .
بیماری PTSD یک وضعیت سلامت روانی است که ممکن است پس از آن که یک فرد یک رویداد خطرناک یا مهلک را تجربه کرده‌است ، از جمله نبرد نظامی ، فجایع طبیعی و سواستفاده فیزیکی یا جنسی ، رشد کند . flashbacks ، کابوس و اضطراب شدید مرتبط با PTSD می‌توانند منجر به اپیزودهای سریع تنفس ، تنش ماهیچه و افزایش کوتاه‌مدت در ضربان قلب و فشار خون شوند . ظهور فیزیکی استرس پس از حادثه می‌تواند خطرات بلند مدت فشار خون و بیماری‌های قلبی را افزایش دهد .
محققان دانشگاه اموری در آتلانتا ، استفاده از تنفس هدایت‌شده توسط دستگاه را برای تنظیم فعالیت عصبی همدردی ، بررسی کردند - یک واکنش سیستم عصبی که تغییرات کوچک را در سیستم قلبی - عروقی و کنترل فشار خون در سربازان قدیمی نظامی با PTSD اساسی کنترل می‌کند . این تیم تحقیقاتی تشخیص و شدت حادثه PTSD را در هر داوطلب با استفاده از مقیاس Clinician - Administered تایید کرد . سپس داوطلبان به دو گروه تقسیم شدند - - متوسط یا شدید - - براساس نتایج CAPS آن‌ها . در هر گروه ، شرکت کنندگان به طور تصادفی به دستگاه تنفس یا دستگاه ساختگی تخصیص داده شدند .
منبع سایت

آردینی اوخو
جمعه 30 فروردین 1398
بؤلوملر :

رهبری

0 گؤروش
یازار:‌

یک مقاله جدید منتشر شده در Nature منتشر شده در طبیعت ، حاکی از آن است که پیشرفت‌های اخیر در تحریک عمقی مغز ( DBS ) برای بیماری پارکینسون می‌تواند منجر به درمان بیماری‌هایی مانند اختلال وسواس و وسواسی جبری ( OCD ) ، ژیل دلا la و افسردگی شود . مولفان این مقاله ، از بیمارستان دانشگاه ژنو ( در آغوش کشیدن ) ، دانشگاه ژنو ، دانشگاه توبینگن و مرکز Wyss برای بیو و Neuroengineering ، استدلال می‌کنند که الکترودهای دو جهتی که هم می‌توانند تحریک شوند و هم سابقه داشته باشند - - می‌توانند درخواست‌هایی فراتر از بیماری پارکینسون داشته باشند .
دیگر رابط‌های مغز دو جهتی ( BCIs ) در سال‌های اخیر در حال توسعه بوده‌اند ، به خصوص برای پردازش سیگنال زمان واقعی از فعالیت نورونی که امکان کنترل یک بازوی مصنوعی را مستقیما ً از مغز در افراد مبتلا به فلج فراهم می‌آورد .
پروفسور جان Donoghue ، مدیر مرکز Wyss : " جالب است که زمینه‌های رابط‌های کامپیوتر - کامپیوتر برای احیای حرکتی و تحریک عمیق مغز برای بیماری پارکینسون ، تا حد زیادی مستقل شده‌است . محققان تحریک عمقی مغز معمولا ً عصب شناسان و یا عصب شناسان هستند در حالی که محققان ارتباطات مغزی - کامپیوتر اغلب عصب شناسان ، roboticists و مهندسین هستند . با هم‌کاری با یکدیگر و به اشتراک گذاری اطلاعات ، ما می‌توانیم از یکدیگر بیاموزیم و به طور بالقوه دسترسی به این فن‌آوری را توسعه دهیم تا بتواند به مردم بیشتری کمک کند ."
DBS به طور معمول برای تسکین دادن لرزش و سفتی مرتبط با پارکینسون به کار می‌رود . اگرچه این بیماری در بیش از ۴۰ هدف دیگر مغز امتحان شده‌است ، اما نشانه‌های بسیار کمی دیگری برای درمان وجود دارد . آخرین سیستم‌های DBS حلقه بسته ، تغییرات در مغز را دنبال می‌کنند و به طور خودکار سطح پالس محرک بعدی را براساس آن تطبیق می‌دهند . این تنظیم به روشی که تحریک انجام می‌شود اجازه درمان دقیق و دقیق را می‌دهد که ممکن است برای اختلالات دیگر مناسب باشد .
حوزه‌های دیگری که ممکن است از DBS حلقه بسته بهره‌مند شوند شامل OCD - - اگرچه آزمایش‌ها اولیه نشان می‌دهند که ممکن است تاخیر زمانی قبل از دیده شدن رخ دهد ، ژیل دلا la - - برای درمان هر دو علایم و علایم روانی ، و افسردگی - اگرچه آزمایش‌ها اولیه نشان می‌دهند که موقعیت دقیق الکترودها و پارامترهای تحریک بسیار مهم هستند .
نویسندگان در برابر استفاده از DBS برای اهداف فراتر از بیماری هشدار می‌دهند و خواستار استانداردهای اخلاقی قوی هستند که هم به هوش مصنوعی و هم ارتباطات عصبی نیاز دارند تا حریم خصوصی، هویت ، عاملیت و برابری را حفظ کنند .
Neurostimulators با توانایی‌های سنجش هنوز در دوران کودکی خود هستند . آن‌ها هنوز تنها در محیط‌های تحقیقاتی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و so حلقه بسته هنوز راه‌حل درمانی طولانی‌مدت برای بیماری پارکینسون یا هر اختلال دیگر نیست . با این حال ، این سیستم‌های جدید به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت و زمانی که آن‌ها این کار را انجام دهند ، امکانات درمانی جدید و امید جدید را به همراه خواهند آورد .
این سوالات در OptoDBS۲۰۱۹ ، سومین ویرایش یک نشست بین‌المللی برگزار شده در پردیس Biotech ، ژنو در اواخر سال جاری مورد بحث قرار خواهند گرفت .
It's یک نقطه عطف در دنیای ادبیات انگلیسی به مدت بیش از دو قرن بوده‌است ، اما Beowulf هنوز موضوع بحث‌های سخت دانشگاهی است ، در بخشی بین کسانی که ادعا می‌کنند شعر حماسی اثر یک نویسنده واحد است و کسانی که ادعا می‌کنند آن را از منابع متعدد به هم چسبانده بودند .
در تلاش برای حل اختلاف ، گروهی از محققان به رهبری مدیسون Krieger ، یکی از همکاران دوره دکترا در برنامه تکاملی Evolutionary و جوزف دکستر ، که دکترای خود را از دانشگاه هاروارد دریافت کرده بود ، به یک ابزار بسیار مدرن تبدیل شد - - یک کامپیوتر .
منبع سایت

آردینی اوخو
جمعه 30 فروردین 1398
بؤلوملر :

صدق

0 گؤروش
یازار:‌

بنابراین سوال این است که در شکم چه می‌گذرد ، و چگونه این بیماری علائم فیزیکی و رفتاری اوتیسم را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و چگونه می‌توانیم یک درمان طولانی‌مدت را ایجاد کنیم ؟
Krajmalnik - براون ، کانگ و آدامز نشان داده‌اند که با انتقال microbiota سالم به افراد فاقد باکتری خاص ، این امکان وجود دارد که مجموعه متنوعی از باکتری‌ها را به بیمار تزریق کرده و سلامت شکمی را بهبود بخشد.
در استرالیا ، Fecal microbiota Transplantation ( fmt ) در ابتدا توسط Borody توسعه یافت . در مرکز بیماری‌های دستگاه گوارش در سیدنی ، Borody از سال ۱۹۸۷ بیش از ۱۸، ۰۰۰ متخصص بیماری‌های مختلف را تحت نظارت دارد . او در استرالیا از fmt برای colitis و infection difficile Clostridium استفاده کرد و اولین کسی بود که از fmt شفاهی برای درمان کودکان مبتلا به ASD استفاده کرد . فقط یک دوز انسولین برای درمان C کافی است . عفونت‌های difficile ، اما بیماران مبتلا به اوتیسم بسیار سخت‌تر از درمان بودند . او کشف کرد که سه ماه از fmt روزانه برای درمان بیماران اوتیسم لازم است ، اما در نهایت منجر به بهبودهای قابل‌توجهی در هر دو علائم GI و اوتیسم شد .
Borody براساس تجربه خود با بیماران خود ، طراحی درمان بالینی مورد استفاده در ASU این مطالعه را به عهده داشت . رویکرد MTT شامل ۱۰ هفته درمان از جمله قبل از درمان با بازدارندگی ، a روده ، a acid stomach و مدفوع روزانه به مدت هفت تا هشت هفته است .
مطالعه برچسب باز اولیه ، به رهبری Krajmalnik - براون و آدامز ، و منتشر شده در ژورنال microbiome در سال ۲۰۱۷ ، به این نتیجه رسیدند که " این پروتکل درمانی - مدت تمدید شده ، یک روش امیدوار کننده برای تغییر the شکم و بهبود GI Joe و علائم رفتاری ASD است . بررسی حاضر نشان می‌دهد که این فواید فراتر از هشت هفته تا حداقل دو سال پس از درمان ادامه دارند .
گروه ASU ، تفاوت‌های کودکان مبتلا به اوتیسم را در مقایسه با کودکان در حال توسعه مقایسه کرد . براون گفت : " کودکان مبتلا به اوتیسم در ابتدای این مطالعه ، دارای تنوع کمتری در میکروب‌های داخلی خود بودند و از نژاده‌ای ویژه‌ای از باکتری‌های مفید ، مانند bifidobacteria و Prevotella ، بی‌بهره بودند و گزینه‌های کمتری در منوی باکتریایی وظایف مهم دارند که باکتری‌ها به شکمی نسبت به کودکانی که به طور معمول در حال توسعه هستند ، فراهم می‌کنند . "
درمان fmt به طور قابل‌توجهی تنوع میکروبی را افزایش داده و حضور باکتری‌های مفید در روده ، مانند bifidobacteria و Prevotella را افزایش می‌دهد. پس از دو سال ، تنوع بسیار بیشتر و وجود میکروب‌های مفید باقی ماند .
ما در ابتدا فرض کردیم که درمان ما موثر خواهد بود تا شکم dysbiotic را به سمت یک فرد سالم تبدیل کنیم . در مقاله اصلی ما در سال ۲۰۱۷ ، ما افزایش تنوع نژادی را با باکتری‌های مفید پس از MTT گزارش کردیم ، و بعد از دو سال ، تنوع مشاهده کردیم و وجود میکروب‌های مفید باقی ماند . " او اضافه کرد که این ممکن است یکی از دلایل موفقیت در بهبود سلامت شکم باشد ، اما مطالعات مکانیکی بیشتری برای تعریف نقش‌های خاص میکروب‌های تنفسی در زمینه اوتیسم استفاده می‌شود .
کار انجام‌شده در ASU، تنها در مورد درمان بیماران نیست ، بلکه در مورد یادگیری از روش درمان به منظور توسعه فرمولاسیون ‌های بهتر و بهینه‌سازی دارو نیز صدق می‌کند .
منبع سایت

آردینی اوخو
جمعه 30 فروردین 1398
بؤلوملر :

معاشرت

0 گؤروش
یازار:‌

در سرمقاله مرتبط ، پروفسور سیمون Bacon از دانشگاه کنکوردیا در کانادا می‌گوید که طراحی این مطالعه " به ما اجازه می‌دهد تا فرضیات منطقی در مورد شباهت محیط ، شیوه زندگی ، و رفتارهای سلامتی بین افراد با یک اختلال و خواهر و یا خواهر و برادر جفت آن‌ها داشته باشیم . این مفروضات به inferences در مورد مسیرهای بالقوه دیگری که این اختلالات را به نتایج CVD ربط می‌دهند ، اجازه می‌دهد ."
در آینده ، مطالعات خوب طراحی‌شده برای ارزیابی مداخلات مناسب ، نه تنها برای تایید استنباط‌های این مطالعه جدید بلکه برای ارایه مزایای واقعی برای بیماران ، حیاتی خواهد بود " .
آنالیز Genome تاثیر ترکیبی بسیاری از ژن‌ها را بر صفات شناختی نشان می‌دهد.
تاریخ :
۱۰ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
اسپرینگر
خلاصه :
به گفته یک مطالعه جدید ، تفاوت‌های فردی در توانایی‌های ادراکی در کودکان و نوجوانان تا حدی در تغییرات توالی DNA آن‌ها منعکس می‌شود .
براساس مطالعه‌ای که در رشته روانشناسی مولکولی منتشر شد ، تفاوت‌های فردی در توانایی‌های ادراکی در کودکان و نوجوانان تا حدی در تغییرات توالی DNA آن‌ها منعکس می‌شود . این تفاوت‌های ریز در ژنوم انسان را می‌توان با هم برای خلق امتیاز polygenic به کار برد ؛ مجموع تعدادی از گونه‌های ژنتیکی که یک فرد دارای بازتاب ژنتیکی برای یک ویژگی خاص است . این شامل تفاوت‌هایی در دستاوردهای تحصیلی ( این که دانش آموزان در زبان انگلیسی ، ریاضیات و علوم چه کار می‌کنند ) ، چند سال آموزش و IQ در سن ۱۶ سالگی را شامل می‌شود .
محققان در کالج King's لندن ، انگلستان اطلاعات ژنتیکی را از ۷، ۰۲۶ کودک انگلیسی در سنین ۱۲ و ۱۶ سال مورد تجزیه و تحلیل مطالعه اولیه رشد ، یک مطالعه طولی از دوقلوها در انگلستان و ولز بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند . اطلاعات و دستاوردهای آموزشی در سنین ۱۲ و ۱۶ ، و انواع ژنتیکی مرتبط آن‌ها تحلیل شدند . هوش از طریق آزمون‌های IQ شفاهی و غیر کلامی ارزیابی شد . موفقیت تحصیلی توسط نحوه کار دانش آموزان در زبان انگلیسی ، ریاضیات و علوم ارزیابی شد که در انگلستان اجباری است .
محققان نشان دادند که نمرات polygenic ، که تاثیر ترکیبی نسخه‌های ژنتیکی چندگانه را منعکس می‌کنند ، ممکن است تا ۱۱ % تفاوت در هوش و ۱۶ درصد تفاوت در موفقیت تحصیلی بین افراد را پیش‌بینی کنند .
 "Andrea Allegrini "، نویسنده مربوطه گفت : " اثرات تک اشکال در یک ویژگی معین ، اغلب بسیار کوچک بوده و ثبت دقیق آن دشوار است . با این حال ، اکثر ویژگی‌های رفتاری سهم قابل‌توجهی از تنوع ژنتیکی دارند که بخشی از تنوع ژنتیکی است که در یک زمان بر صفات چندگانه تاثیر می‌گذارند . درجه‌ای که در آن تاثیرات ژنتیکی مشترک برای شباهت‌های بین ویژگی‌ها به عنوان همبستگی ژنتیکی شناخته می‌شود .
روش‌های ژنومی به اصطلاح چند ویژگی ( به اصطلاح چند ویژگی ) از همبستگی ژنتیکی بین صفات برای تخمین دقیق‌تر اثر متغیرهای ژنتیکی بر یک ویژگی مشخص استفاده می‌کنند . اینها می‌توانند برای افزایش قدرت پیش‌بینی نمرات polygenic مورد استفاده قرار گیرند . ما چندین رمان ، وضعیت هنر ، روش‌های چندگانه ژنومی را برای به حداکثر رساندن پیش‌بینی نمره polygenic مقایسه کردیم ."
نویسندگان دریافتند که هنگام تجزیه و تحلیل انواع ژنتیکی مرتبط با اطلاعات ، آن‌ها قادر به پیش‌بینی ۵.۳ % تفاوت در هوش بین افراد در سن ۱۲ و ۶ / ۷ % از تفاوت در سن ۱۶ سالگی بودند . برای دستاوردهای تحصیلی ، تحلیل انواع ژنتیکی مرتبط با موفقیت تحصیلی ( سال‌ها تحصیل ) ، آن‌ها حداکثر ۶.۶ % اختلاف سن ۱۲ و ۱۴.۸ درصد در سن ۱۶ سال را پیش‌بینی کردند . نویسندگان همچنین نشان دادند که تحلیل انواع مرتبط با کسب تحصیلات به آن‌ها اجازه می‌دهد که ۷.۲ % از واریانس را در سن ۱۲ سالگی و ۹.۹ % در سن ۱۶ سالگی به دلیل همبستگی ژنتیکی بین دو ویژگی پیش‌بینی کنند .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 29 فروردین 1398
بؤلوملر :

معرکه

0 گؤروش
یازار:‌

بیماری‌های مزمن ، تحرک مردم مسن را محدود می‌سازند - - اغلب به طور ناخودآگاه
بیماری‌های مزمن عامل کلیدی برای محدود کردن تحرک افراد مسن‌تر هستند .
تاریخ :
۱۱ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه of - Jyvaskylan yliopisto
خلاصه :
بیماری‌های مزمن عامل کلیدی برای محدود کردن تحرک افراد مسن می‌باشند . معمولا ً افراد از شرایط خود در مورد یک اختلال حاد عضلانی - عضلانی که موجب درد یا محدودیت‌های عملکردی می‌شود ، آگاه هستند . با این حال ، اگر شرایط به کندی پیشرفت کند ، محدودیت تدریجی تحرک اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد .
بیماری‌های مزمن عامل کلیدی برای محدود کردن تحرک افراد مسن می‌باشند . معمولا ً افراد از شرایط خود در مورد یک اختلال حاد عضلانی - عضلانی که موجب درد یا محدودیت‌های عملکردی می‌شود ، آگاه هستند . با این حال ، اگر شرایط به کندی پیشرفت کند ، محدودیت تدریجی تحرک اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد .
پروفسور Urho Kujala از دانشکده علوم ورزشی و بهداشت می‌گوید : " متخصصان مراقبت‌های بهداشتی باید به محدودیت‌های حرکتی که بواسطه بیماری‌های مزمن پیش از زندگی مستقل بزرگسالان در معرض خطر قرار دارند ، توجه کنند . "
شرکت کنندگان در مطالعه MOBILETWIN که در دانشگاه of انجام شد عبارت بودند از اسدالله زاده بین سنین ۷۱ تا ۷۵ سال که در حال حاضر در خانه زندگی می‌کنند . این مطالعه نشان داد که بیماری‌های مزمن ، مقدار اندازه‌گیری شده تحرک را بدون توجه به این موضوع ، کاهش می‌دهند . بیماری‌های معمول موثر بر تحرک بزرگسالان مسن‌تر شامل بیماری قلبی عروقی ، نارسایی قلبی ، دیابت ، روماتیسم مفصلی و آرتروز .
تعداد بالاتری از بیماری‌های گزارش‌شده منجر به سطح فعالیت فیزیکی پایین‌تر شد . برای افراد بدون بیماری ، میانگین تعداد گام‌ها در هر روز به طور متوسط ۷۰۰۰ دلار بود . به نوبت ، آن‌هایی که حداقل سه بیماری را گزارش کرده‌اند ، کم‌تر از ۴۰۰۰ قدم در روز حرکت کرده‌اند .
" این موضوع از سال ۱۹۷۵ مورد بررسی قرار گرفته‌است . پروفسور Kujala می‌گوید : " از نظر فیزیکی در بزرگسالی جوان‌تر و یا اوایل سن متوسط تاثیری بر نتایج نداشته است . برای آن‌هایی که مبتلا یا فاقد بیماری هستند ، تفاوتی بین میزان ورزش فیزیکی در زندگی پیشین وجود ندارد . بنابراین ، تفاوت بین افراد سالم و بیمار ناشی از بیماری‌ها است ."
روش‌های درمانی مناسب برای نوع بیماری می‌تواند به طور قابل‌توجهی عملکرد فیزیکی افراد ، تحرک و احتمالات برای زندگی مستقل را بهبود بخشد .
Kujala می‌گوید : " مهم است که افراد مبتلا به بیماری‌های دراز مدت بتوانند حرکت کنند و مسائل مربوط به ایمنی مربوط به بیماری را در نظر بگیرند . این هم برای افراد و هم جامعه مفید است."
شرکت کنندگان در این تحقیق یک گروه فرعی از the Twin بزرگ فنلاند هستند . این مطالعه شامل یک مصاحبه تلفنی ، پرسشنامه و یک ارزیابی فعالیت فیزیکی هفت‌روزه در محیط خانگی با استفاده از شتاب‌سنج worn بود .
CBT می‌توانند تسکین طولانی‌مدت تری برای نشانه‌های آی‌بی‌اس فراهم کنند
تاریخ :
۱۰ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه Southampton
خلاصه :
سندروم روده تحریک‌پذیر ( IBS ) یک اختلال معده و روده عمومی است که ۲۰ تا ۲۰ درصد مردم را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . درد Abdominal ، نفخ و تغییر عادت روده به طور قابل‌توجهی بر کیفیت زندگی بیماران تاثیر می‌گذارد و می‌تواند آن‌ها را مجبور کند روز مرخصی بگیرد . تحقیقات جدید نشان داده‌اند که درمان رفتاری رفتاری می‌تواند به طور خاص برای آی‌بی‌اس طراحی و تحویل داده شود و یا از طریق وب سایت تعاملی برای تسکین علایم آی‌بی‌اس نسبت به مراقبت‌های استاندارد فعلی موثرتر باشد .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 29 فروردین 1398
بؤلوملر :

معرکه

0 گؤروش
یازار:‌

بیماری‌های مزمن ، تحرک مردم مسن را محدود می‌سازند - - اغلب به طور ناخودآگاه
بیماری‌های مزمن عامل کلیدی برای محدود کردن تحرک افراد مسن‌تر هستند .
تاریخ :
۱۱ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه of - Jyvaskylan yliopisto
خلاصه :
بیماری‌های مزمن عامل کلیدی برای محدود کردن تحرک افراد مسن می‌باشند . معمولا ً افراد از شرایط خود در مورد یک اختلال حاد عضلانی - عضلانی که موجب درد یا محدودیت‌های عملکردی می‌شود ، آگاه هستند . با این حال ، اگر شرایط به کندی پیشرفت کند ، محدودیت تدریجی تحرک اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد .
بیماری‌های مزمن عامل کلیدی برای محدود کردن تحرک افراد مسن می‌باشند . معمولا ً افراد از شرایط خود در مورد یک اختلال حاد عضلانی - عضلانی که موجب درد یا محدودیت‌های عملکردی می‌شود ، آگاه هستند . با این حال ، اگر شرایط به کندی پیشرفت کند ، محدودیت تدریجی تحرک اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد .
پروفسور Urho Kujala از دانشکده علوم ورزشی و بهداشت می‌گوید : " متخصصان مراقبت‌های بهداشتی باید به محدودیت‌های حرکتی که بواسطه بیماری‌های مزمن پیش از زندگی مستقل بزرگسالان در معرض خطر قرار دارند ، توجه کنند . "
شرکت کنندگان در مطالعه MOBILETWIN که در دانشگاه of انجام شد عبارت بودند از اسدالله زاده بین سنین ۷۱ تا ۷۵ سال که در حال حاضر در خانه زندگی می‌کنند . این مطالعه نشان داد که بیماری‌های مزمن ، مقدار اندازه‌گیری شده تحرک را بدون توجه به این موضوع ، کاهش می‌دهند . بیماری‌های معمول موثر بر تحرک بزرگسالان مسن‌تر شامل بیماری قلبی عروقی ، نارسایی قلبی ، دیابت ، روماتیسم مفصلی و آرتروز .
تعداد بالاتری از بیماری‌های گزارش‌شده منجر به سطح فعالیت فیزیکی پایین‌تر شد . برای افراد بدون بیماری ، میانگین تعداد گام‌ها در هر روز به طور متوسط ۷۰۰۰ دلار بود . به نوبت ، آن‌هایی که حداقل سه بیماری را گزارش کرده‌اند ، کم‌تر از ۴۰۰۰ قدم در روز حرکت کرده‌اند .
" این موضوع از سال ۱۹۷۵ مورد بررسی قرار گرفته‌است . پروفسور Kujala می‌گوید : " از نظر فیزیکی در بزرگسالی جوان‌تر و یا اوایل سن متوسط تاثیری بر نتایج نداشته است . برای آن‌هایی که مبتلا یا فاقد بیماری هستند ، تفاوتی بین میزان ورزش فیزیکی در زندگی پیشین وجود ندارد . بنابراین ، تفاوت بین افراد سالم و بیمار ناشی از بیماری‌ها است ."
روش‌های درمانی مناسب برای نوع بیماری می‌تواند به طور قابل‌توجهی عملکرد فیزیکی افراد ، تحرک و احتمالات برای زندگی مستقل را بهبود بخشد .
Kujala می‌گوید : " مهم است که افراد مبتلا به بیماری‌های دراز مدت بتوانند حرکت کنند و مسائل مربوط به ایمنی مربوط به بیماری را در نظر بگیرند . این هم برای افراد و هم جامعه مفید است."
شرکت کنندگان در این تحقیق یک گروه فرعی از the Twin بزرگ فنلاند هستند . این مطالعه شامل یک مصاحبه تلفنی ، پرسشنامه و یک ارزیابی فعالیت فیزیکی هفت‌روزه در محیط خانگی با استفاده از شتاب‌سنج worn بود .
CBT می‌توانند تسکین طولانی‌مدت تری برای نشانه‌های آی‌بی‌اس فراهم کنند
تاریخ :
۱۰ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه Southampton
خلاصه :
سندروم روده تحریک‌پذیر ( IBS ) یک اختلال معده و روده عمومی است که ۲۰ تا ۲۰ درصد مردم را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . درد Abdominal ، نفخ و تغییر عادت روده به طور قابل‌توجهی بر کیفیت زندگی بیماران تاثیر می‌گذارد و می‌تواند آن‌ها را مجبور کند روز مرخصی بگیرد . تحقیقات جدید نشان داده‌اند که درمان رفتاری رفتاری می‌تواند به طور خاص برای آی‌بی‌اس طراحی و تحویل داده شود و یا از طریق وب سایت تعاملی برای تسکین علایم آی‌بی‌اس نسبت به مراقبت‌های استاندارد فعلی موثرتر باشد .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 29 فروردین 1398
بؤلوملر :

نوآوری

0 گؤروش
یازار:‌

بر طبق تحقیقات جدید دانشکده تجارت Tepper در دانشگاه کارنگی ملون ، شرکت‌هایی که امیدوارند از رکود بلند مدت دوری کنند می‌توانند کارمندان را به تفکر خلاق تبدیل کنند و آن‌ها را وادار به نشستن در کنار همکاران ناآشنا در فضاهای کاری باز کنند .
Sunkee لی ، استادیار نظریه سازمانی و استراتژی ، در مطالعه خود منتشر شده در علم سازمان یافت که پیکربندی مجدد حوزه‌های کاری برای وادار کردن مردم به نشستن نزدیک‌تر به هم‌کاری که به کارکنان در توسعه ایده‌های جدید محصول که به شرکت سود برده‌اند ، کمک می‌کند .
لی می‌گوید : "وقتی مردم مجبور می‌شوند با همکاران ناآشنا تعامل داشته باشند، " شانس بیشتری برای یادگیری چیزهای مفید برای توسعه ایده‌های کسبوکار جدید دارید . "
او تئوری خود را در یک شرکت تجارت الکترونیک کره‌جنوبی امتحان کرد که ترتیبات نشست ۶۰ کارمند فروش را تغییر داد . آن‌هایی که نزدیک همکاران جدید نشسته بودند درگیر " اکتشاف " بودند که رفتارهایی همچون ریسک‌پذیری و آزمایش را توصیف می‌کند . این کارکنان همچنین از نظر مالی بهتر از گروه کنترل عمل کردند ، افرادی که تغییرات زیادی در چیدمان صندلی‌ها تجربه نکردند .
لی همچنین خاطرنشان کرد که کارمندانی که به نظر می‌رسد بیشتر از همسایگان جدید خود می‌آموزند ، کسانی بودند که سطح بالاتری از تجربه در سازمان داشتند و کسانی که روابط اجتماعی موجود با این همسایگان را نداشتند . آن‌هایی که سطح بالاتری از تجربه داشتند ، در یادگیری دانش جدید و استفاده از آن برای وظایف خودشان بهتر بودند ، و تعامل جدید با همکاران ناآشنا باعث یادگیری بیشتر می‌شد .
طبق گفته لی ، اکتشاف از " استثمار " ، رفتارهایی همچون پالایش ، کارایی ، و اجرا متفاوت می‌باشد . اگرچه اکتشاف برای رشد شرکت حیاتی است ، سازمان‌ها اغلب تلاش می‌کنند تا به اندازه کافی رشد خود را ترویج دهند زیرا مردم طبیعتا ً تمایل دارند به منطقه راحتی بهره‌برداری جذب شوند که شامل گرفتن ریسک کم‌تر است .
در کوتاه‌مدت ، بهره‌برداری مفید است زیرا بازگشت فوری را ایجاد می‌کند . لی اشاره می‌کند که اما شرکت‌هایی که بیش از حد بر کامل کردن محصول یا خدمات تکیه دارند نمی‌توانند با تغییرات در محیط کسب‌وکار سازگار شوند و آن‌ها را در مقابل پیشی گرفتن از رقبا در دراز مدت رها می‌کنند .
او می‌گوید : " شرکت‌ها باید همیشه برای چیز بزرگ بعدی آماده باشند. مشکل این است که بسیاری از ایده‌ها هرگز حتی آن را به بازار تبدیل نمی‌کنند و این شکست بخش مهمی از اکتشاف است ."
جالب توجه است که لی همچنین متوجه شد که عملکرد مالی برای افرادی که بیشتر در کوتاه‌مدت اکتشاف می‌کنند , بهبود یافته‌است . این یافته با ادبیات موجود در تضاد است که نشان می‌دهد اکتشاف به طور کلی به شکست منتهی می‌شود و در نتیجه عملکرد مالی در کوتاه‌مدت کاهش خواهد یافت . او بر این باور است که افزایش مالی ناشی از آگاهی افراد از همکاران جدید خود قبل از درگیر شدن در اکتشاف است . همکاران جدید به احتمال زیاد بینش‌هایی را در نحوه ایجاد و توسعه ایده‌های جدید , همراه با مشاوره درباره نحوه اجتناب از اشتباه‌ات براساس تجربیات خودشان ارائه کردند .
او همچنین اشاره کرد که ترتیب جایگاه جدید به کارکنان کمک کرد تا عملکرد خود را در فروش محصولات موجود خود بهبود بخشند ( یعنی بهره‌برداری ) , به احتمال زیاد به این دلیل که تعاملات با همسایگان جدید به آن‌ها کمک کرد تا استراتژی‌های بازاریابی جدید , روش‌های قیمت‌گذاری , و تبلیغات محصول برای محصولات موجود خود را تولید کنند .
او می‌گوید : " آن‌ها حتی در مورد آنچه که در حال حاضر خوب بودند , بهتر می‌شوند . این یک یافته متناقض برای من بود ."
او توجه داشت که فضاهای کاری باز دارای اشکالاتی هستند : مسائل مربوط به حریم خصوصی وجود دارد , بیماری سریع‌تر گسترش می‌یابد , و افراد distractions بیشتری را تجربه می‌کنند . لی گفت : بنابراین , در شرکتی که بهره‌وری مهم‌تر از نوآوری است , مانند یک شرکت حسابداری , یک فضای کاری باز می‌تواند زیان‌آور باشد .
منبع سایت

آردینی اوخو
سه شنبه 27 فروردین 1398
بؤلوملر :

سال

0 گؤروش
یازار:‌

یونگ گفت : " شاید راهی برای فعال کردن TRIM۹ درست بعد از سکته باشد . یا شاید یک بازیکن فوتبال بتواند دارو مصرف کند که پس از ضربه‌ای به سر وضعیت ژن TRIM۹ را روشن کند .
یونگ افزود که همه التهاب مغز بد نیست . التهاب در مبارزه با عفونت نقش دارد و به پاک‌سازی بافت مرده کمک می‌کند . اما وقتی طول می‌کشد که نورون‌ها بیش از حد طولانی شوند ، نورون‌ها می‌میرند ، التهاب باعث می‌شود رگ‌های خونی brain's نفوذ پذیر شوند و به گلبول‌های سفید خون اجازه ورود به بافت را بدهند که در آنجا متعلق به آن‌ها هستند .
فراوانی اطلاعات حوزه توجه جمعی ما را محدود می‌کند .
تاریخ :
۱۵ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه فنی دانمارک
خلاصه :
یک مطالعه جدید ، قله‌های باریک و فزاینده‌ای از توجه جمعی را در طول زمان ، پشتیبانی می‌کند و از یک " شتاب اجتماعی " در دامنه‌های مختلف حمایت می‌کند .
تاثیرات منفی رسانه‌های اجتماعی و یک چرخه اخبار گیج‌کننده در محدوده مورد توجه ما در سال‌های اخیر یک بحث ادامه‌دار بوده‌است - - اما there's فقدان داده‌های تجربی حمایت از ادعاهای " شتاب اجتماعی " بوده‌است . یک مطالعه جدید در ارتباطات طبیعت نشان می‌دهد که حوزه توجه جمعی ما در واقع محدود می‌شود ، و این تاثیر نه تنها بر روی رسانه‌های اجتماعی بلکه در حوزه‌های مختلف از جمله کتاب ، جستجوهای اینترنتی ، محبوبیت فیلم و غیره رخ می‌دهد .
بحث عمومی ما می‌تواند به طور فزاینده‌ای fragmented و تسریع شود . جامعه‌شناسان ، روانشناس ، و معلمان نسبت به بروز بحران در حال ظهور ناشی از ترس از دست دادن " ، بالا نگه داشتن در رسانه‌های اجتماعی و ورود اخبار به ما در ۲۴ / ۷ ، هشدار دادند . تا کنون ، شواهد حمایت از این ادعاها تنها اشاره شده‌است و یا تا حد زیادی روایی داشته‌است . فقدان اساس تجربی قوی وجود داشته‌است .
در یک مطالعه جدید که توسط گروهی از دانشمندان اروپایی از Technische Universitat برلین ، موسسه ماکس پلانک برای توسعه انسانی ، کالج دانشگاهی چوب‌پنبه و DTU انجام شد ، این مدرک تجربی در مورد یک بعد از شتاب اجتماعی ، یعنی افزایش نرخ تغییر در توجه جمعی ارایه شده‌است .
" به نظر می‌رسد که توجه تخصیص‌یافته در ذهن جمعی ما دارای یک اندازه خاص است ، اما آیتم‌های فرهنگی که برای آن توجه رقابت می‌کنند به شدت شلوغ شده‌اند . این امر از این ادعا پشتیبانی می‌کند که به راستی برای حفظ زمان در چرخه اخبار مشکل تر شده‌است ، برای مثال ، می‌گوید : " برای مثال ، پروفسور sune لهمان از DTU Compute .
دانشمندان داده‌های تویی‌تر را از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ مطالعه کرده‌اند , کتاب‌هایی از گوگل کتاب‌ها به ۱۰۰ سال باز می‌گردند , فروش بلیط سینما ۴۰ سال و and مقالات علمی از ۲۵ سال گذشته‌است . علاوه بر این , آن‌ها داده‌ها را از گرایش‌ها گوگل ( 2010 - 2018 ) , Reddit ( 2010 - 2015 ) , و ویکی‌پدیا ( 2012 - 2017 ) جمع‌آوری کرده‌اند .
فرسودگی سریع توجه
در این زمینه ، آن‌ها شواهد تجربی شیب‌های همیشه - و انفجارهای کوتاه توجه جمعی را به هر مورد فرهنگی پیدا می‌کنند . این مقاله از یک مدل برای این اقتصاد مورد توجه استفاده می‌کند تا نشان دهد که تغییرات شتاب محتوای عمومی ناشی از افزایش تولید و مصرف محتوا است و بنابراین برای رسانه‌های اجتماعی ذاتی نیستند . این امر منجر به فرسودگی سریع منابع توجه محدود می‌شود .
وقتی که به ۵۰ hashtags برتر روزانه در تویی‌تر نگاه می‌کنید ، دانشمندان دریافتند که قله‌ها به طور فزاینده‌ای شیب‌دار و مکرر شده‌اند : در سال ۲۰۱۳ یک هشتگ در بالای ۵۰ تا متوسط ۱۷ / ۵ ساعت مانده بود . این به تدریج به ۱۱.۹ ساعت در سال ۲۰۱۶ کاهش می‌یابد .
این گرایش زمانی منعکس می‌شود که به حوزه‌های دیگر ، آنلاین و آفلاین نگاه می‌کند - و دوره‌های مختلف را پوشش می‌دهد . برای مثال ، در مورد وقوع یک عبارت پنج کلمه ( n - گرم ) در گوگل کتاب‌ها برای ۱۰۰ سال اخیر ، و موفقیت فیلم‌های برتر گیشه فروش .
منبع سایت

آردینی اوخو
سه شنبه 27 فروردین 1398
بؤلوملر :

ناهنجاری خواب

0 گؤروش
یازار:‌

طبق گفته متخصصان خواب ، ناهنجاری خواب احتمالا ً نقش مهمی در شیزوفرنی بازی می‌کند . در بررسی بدنه رو به رشد شواهدی که کاهش فعالیت spindle خواب به شیزوفرنی را به هم پیوند می‌دهد ، محققان پیشنهاد کردند که درک بهتر از این اختلال ژنتیکی خواب ، درها را به درمان جدید اختلالات روانی باز می‌کند .
اشتراک :
داستان کامل
طبق گفته متخصصان خواب در مرکز پزشکی بث اسرائیل (، یک ناهنجاری خواب احتمالا ً نقش مهمی در شیزوفرنی دارد . در بررسی بدنه رو به رشد شواهدی که کاهش فعالیت spindle خواب به شیزوفرنی را به هم پیوند می‌دهد ، محققان پیشنهاد کردند که درک بهتر از این خواب ، شالوده ژنتیکی را برای درمان اختلالات روانی باز می‌کند . مقاله آن‌ها در نشریه روان‌پزشکی زیستی ۱۵ اکتبر منتشر شد .

نویسنده ارشد رابرت Stickgold ، دکتر رابرت Stickgold ، رئیس مرکز خواب و اختلالات روانی در BIDMC می‌گوید : " یکی از هیجان‌انگیزترین پیشرفت‌ها در تحقیقات خواب در دهه گذشته ، درک رو به رشد رابطه علی با اختلالات روانی بوده‌است . در اینجا ما شواهدی را بررسی کردیم که فعالیت spindle خواب را قبل از شروع بیماری اسکیزوفرنی کاهش داده و به کمبودهای ادراکی و دیگر علائم کمک می‌کند ."


spindles مشهود در an ( EEG ) - - که فعالیت الکتریکی brain's را اندازه‌گیری می‌کند - دوک‌ها از فعالیت‌های مغزی کم‌تر از یک ثانیه دوام می‌آورند . آن‌ها تنها در طول مرحله غیر عناصر خواب روی می‌دهند و در فرآیند ادغام حافظه که در طول خواب رخ می‌دهد ، نقش ایفا می‌کنند . دانشمندان بر این ظن هستند که دوک‌ها از طریق تقویت ارتباطات سیناپسی در میان نورون‌ها ، خاطرات را استحکام می‌بخشند . در بین افراد سالم و افراد مبتلا به اسکیزوفرنی ، فعالیت spindle خواب بالا با پردازش حافظه وابسته به خواب و IQ بیشتر ارتباط دارد .
برای تقریبا ً یک قرن ، محققان از ارتباط بین اختلالات خواب و شیزوفرنی آگاهی دارند ، اما این اختلالات به مدت طولانی پیامد ثانویه بیماری محسوب می‌شوند . در حال حاضر، بدن رو به رشد ادبیات نشان می‌دهد که اختلالات خواب در واقع منجر به ظهور ، بازگشت و ظهور شیزوفرنی می‌شود - نه راه دیگر . یک اختلال روانی مزمن و شدید ، اسکیزوفرنی مبتلا به علایم اختلالات روانی از جمله توهم ، هذیان و اختلالات فکری است . اما دانشمندان برای بسیاری از افراد مبتلا به اسکیزوفرنی مبتلا به اختلال شناختی مزمن ، ناتوانی در تمرکز و عملکرد اجرایی ضعیف - - که بیش از ۸۰ درصد افراد مبتلا به اختلال در نیروی کار را حتی در زمانی که علایم اختلالات روانی آن‌ها تحت کنترل هستند ، دارند .
Stickgold و همکارانش ، از جمله اول نویسنده دره Manoach ، دکترای حقوق در بیمارستان عمومی ماساچوست و استادیار روانشناسی در دانشکده پزشکی هاروارد ( HMS ) ، موجی از مطالعات را مورد بررسی قرار دادند - - در حالی که رابطه کوچک - - پیوند با علائم شناختی متداول در شیزوفرنی ، از جمله حافظه رویه‌ای موتور ضعیف و یادگیری ، عملکرد اجرایی بدتر و IQ پایین‌تر ارتباط دارد. Stickgold که استاد روان‌پزشکی در این زمینه است می‌گوید : " اگر شما یک کمبود در این دوک‌ها داری ، احساس کمبود در این کارکردها وجود دارد ، اما معلوم می‌شود که فعالیت spindle خواب یک ویژگی اصلی شیزوفرنی یا اثر جانبی زندگی با آن و گرفتن دارو برای یک دهه یا بیشتر است ."


منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 17 فروردین 1398
بؤلوملر :