تحقیق در زمینه خدمات بهداشتی یک حوزه علمی چند رشته‌ای است که چگونگی بهبود دسترسی افراد به ارایه دهندگان خدمات بهداشتی و خدمات را بررسی می‌کند; نحوه بهبود کیفیت , تداوم و ارزش ویژه مراقبتی که دریافت می‌کنند ; و در نهایت نحوه بهبود علایم و عملکرد افراد با شرایط سلامتی . این تحقیق اولویت‌های فردی و عرضه‌کننده , نوآوری‌ها در فن‌آوری و عوامل اجتماعی , سازمانی و سطح سیستم‌ها را برای درک چگونگی اجرای اقدامات موثر در محیط‌های ارائه مراقبت مورد بررسی قرار می‌دهد .
او در سخنرانی افتتاحیه خود , " اشتیاق و کمک‌های مداوم شرکت کنندگان در تحقیقات خدمات بهداشت روانی را تایید کرد و آن‌ها را به چالش کشید تا از این نشست برای ایجاد ایده‌های تحقیقاتی جدید استفاده کنند . در یک سخنرانی از پیش ضبط‌شده , جاشوا گوردون , مدیر امور خارجه , اظهار داشت : " تحقیق با کشف یک درمان جدید متوقف نمی‌شود , زیرا حتی اگر افراد بتوانند از آن استفاده کنند , بهترین درمان نخواهد بود . ما همچنین به تحقیق درباره نحوه ارائه بهترین درمان و خدمات موثر برای کسانی که به آن نیاز دارند , نیاز داریم . "
قاضی " قاضی " این سخنرانی را ایراد کرد .
قاضی " قاضی " سخنرانی افتتاحیه این کنفرانس را ایراد کرد .
طیف گسترده‌ای از موضوعات کنفرانس واقعیت‌های مربوط به تحویل سلامت روان را امروز منعکس می‌کنند . قاضی " استیو میسون ", قاضی اجرایی دادگاه شماره یازدهم فلوریدا , سخنرانی افتتاحیه جذابی ایراد کرد و اشاره کرد که افرادی که بیماری‌های روانی دارند بیشتر در زندان هستند - جایی که درمان روانی در آن‌ها معمولا ً در دسترس نیست . کلید حل این مشکل , ایجاد مراقبت‌های بهداشتی ذهنی برای کسانی است که مشکل به دست آوردن آن مشکل دارند و تلاش‌های طولانی‌مدت خود را برای انجام این کار تشریح کرده‌است . در بخش " میامی - دید " یک فرصت برای سیستم قضایی جنایی ایجاد شد تا مجرمان سطح پایین را با بیماری‌های روانی برای درمان و خدمات اجتماعی منحرف کند نه به حبس . هدف کاهش علائم روانی به منظور شکستن چرخه دستگیری و ارائه خدماتی است که منجر به استقرار مجدد و ثبات جامعه می‌شود . این رویکرد به طور قابل‌توجهی تعداد بازداشت‌ها و تکرار تعداد افراد مبتلا به بیماری‌های روانی , همچنین جمعیت کل زندان در این شهرستان را کاهش داده‌است .
یورگن هابرماس , استاد , استاد و رئیس دپارتمان روان‌درمانی و سلامت رفتاری در دانشگاه واشنگتن سخنرانی کرد . ( p < 0.05 ) . ~~~ ( p < 0.05 ) .
وی در سخنرانی خود , بخش قوی تحقیق را که از اثربخشی مراقبت مشارکتی حمایت می‌کند , توصیف کرد , که در آن پزشکان مراقبت‌های اولیه فعالانه با مدیران مراقبت‌های بهداشت روانی و متخصصان درمان روانی برای ارائه مراقبت جامع بیمار هم‌کاری می‌کنند . او توضیح داد که با آموزش عرضه‌کننده , درمان برای مشکلات روانی کم‌تر جدی می‌تواند در بخش مراقبت‌های اولیه ارائه شود در حالی که بیماران نیازمند درمان بیشتر می‌توانند به ارتباطات کار در محیط‌های خاص سلامت روانی ارجاع داده شوند . او در مورد این موضوع بحث کرد که چگونه این رویکرد می‌تواند کمبودهای عرضه‌کننده را برطرف کرده و زمان‌های انتظار طولانی را کاهش دهد که اغلب افراد به دنبال مراقبت‌های بهداشت روانی هستند . این شرکت همچنین چالش‌های احتمالی را مورد بررسی قرار داد تا پذیرش گسترده مراقبت مشترک را گسترش دهد و بر پتانسیل این رویکرد برای بهبود کلی نتایج درمان سلامت روانی تاکید کرد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :