psychology

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

روش Culturing سلول جدید ، حجم صدا را وارد می‌کند .
مبدا :
آزمایشگاه زیستی دریایی
خلاصه :
در یک پیشرفت که به احتمال زیاد تحقیقات با هدف درمان برای از دست دادن شنوایی ، مشکلات جسمی و تعادل را تسریع می‌کند ، دانشمندان یک تکنیک دسته‌بندی آزمایشگاهی را تکمیل کرده‌اند که یک منبع جدید قابل‌اعتماد از سلول‌ها برای درک اختلالات شنوایی خاص فراهم می‌کند .
در یک پیشرفت که به احتمال زیاد تحقیقات با هدف درمان برای از دست دادن شنوایی ، tinnitus ، و مشکلات تعادلی را تسریع می‌کند ، دانشمندان یک تکنیک دسته‌بندی آزمایشگاهی را تکمیل کرده‌اند که یک منبع جدید قابل‌اعتماد از سلول‌ها برای درک اختلالات شنوایی خاص فراهم می‌کند .
سلول‌ها که به عنوان سلول‌های مویی شناخته می‌شوند ، صدای ضروری و ردیاب‌های تعادل در گوش داخلی هستند . آسیب به این سلول‌ها یک عامل کلیدی در شنوایی و کاهش تعادل است و در حالی که پرندگان ، ماهی‌ها و دوزیستان می‌توانند به سرعت رشد کنند و سلول‌های مویی آسیب ببینند . تا کنون ، دانشمندان به دنبال نشانه‌هایی از این مشکل با دستورالعمل‌های دشوار مورد نیاز برای جمع‌آوری این سلول‌ها برای تحقیقات خود ، مختل شده‌اند .
محققان MBL ویتمن و جفری Corwin ، هر دو دانشگاه پزشکی ویرجینیا ، یک تکنیک جدید برای ایزوله کردن سلول‌های از گوش‌های داخلی جنین جوجه و رشد آن‌ها در آزمایشگاه خود ایجاد کردند . دانشمندان این نتایج را با القای سلول‌های avian برای تمایز به سلول‌های مویی از طریق فرآیندی به نام گذار mesenchymal - to به دست آوردند .
هیو و Corwin توانستند سلول‌های کشت شده را منجمد و گرم کنند و سپس سلول‌های جدید را از یخ ذوب شوند - کشفی که سلول‌های مویی را در دسترس محققان بیشتری قرار می‌دهد .
مطالعه سلول‌های مو برای درک اتلاف شنوایی بسیار مهم است زیرا سلول‌های مویی یک کالا با ارزش در انسان‌ها هستند . ما با تعداد محدودی از این ردیاب‌های صوتی در هر گوش به دنیا می‌آییم که می‌تواند به راحتی با سن ، بیماری‌های خاص ، صداهای بلند و واکنش‌های مضر به داروها آسیب ببیند . وقتی آسیب دید ، سلول‌ها رشد نمی‌کنند و باعث ایجاد مشکلات شنوایی و تعادل می‌شوند .
Corwin می‌گوید : " تا کنون ، دانشمندان که برای درک بسیاری از اختلالات گوش درونی کار می‌کنند باید به microdissections سخت متوسل شوند تا حتی تعداد کمی از این سلول‌ها را جمع‌آوری کنند که انواع تحقیقات را محدود کرده و سرعت کشفیات را کاهش دهند ."
در دسترس بودن شیشه سلول‌های یخ زده که می ‌توان آن‌ها را به شکل سلول‌های مویی به کار برد باید مانع بزرگی برای پیشرفت در راستای توسعه درمان برای بیش از ۲۰ میلیون آمریکایی که از مشکلات شنوایی و کمبود شنوایی رنج می‌برند ، بردارند .
این تحقیق در تاریخ ۲۴ تا ۲۸ سپتامبر نخستین چاپ از مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم به چاپ رسید .
دکتر Corwin ، استاد علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی ویرجینیا ، یکی از بنیانگذاران کلاس زیست‌شناسی MBL's است .
این تحقیق توسط دو موسسه خیریه از موسسه ملی بهداشت و بنیاد علف پشتیبانی شد .
دستگاه با استفاده از یک راهنمای کوچک برای شنوایی ضعیف
مبدا :
سیستم بهداشت دانشگاه Loyola
خلاصه :
یک بیمار که در گوش راستش کاملا ً ناشنوا است ، هنوز هم می‌تواند از آن طرف بشنود . یک پردازشگر صوتی که درست پشت گوش راست او می‌گذارد ، امواج صوتی را به ارتعاشات ریز تبدیل می‌کند که از درون جمجمه او حرکت می‌کنند . ارتعاشات توسط گوش چپ خوب او تشخیص داده می‌شود ، بنابراین به نظر می‌رسد که از هر دو طرف می‌شنود . یک مطالعه جدید نشان داده‌است که این سیستم اجرای صحیح از طریق استخوان جمجمه یک ترقی بزرگ برای افرادی است که در یک گوش ناشنوا هستند و می‌توانند با شنوایی یا کاشت حلزونی گوش دهند .

اگرچه جیم McGinn از Wheaton در گوش راستش کاملا ً ناشنوا است ، اما او هنوز هم می‌تواند از آن طرف بشنود . یک پردازشگر صوتی که درست پشت گوش راست او قرار دارد ، امواج صوتی را به ارتعاشات ریز تبدیل می‌کند که از درون جمجمه او حرکت می‌کنند . ارتعاشات توسط گوش چپ خوب او تشخیص داده می‌شود ، بنابراین به نظر می‌رسد که از هر دو طرف می‌شنود .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

Salvi و همکاران کشف کردند که وقتی قشر شنوایی brain's شروع به دریافت سیگنال‌های عصبی از حلزون گوش می‌کند ، اندام شنوایی ، به علت آسیب یا پیری ، " حجم " را افزایش می‌دهد و " سیگنال‌های عصبی ضعیف را از حلزون گوش افزایش می‌دهد . افزایش حجم این سیگنال‌های ضعیف را می‌توان به عنوان وزوز ، زنگ و یا ویژگی‌های هیس هیس of تجربه کرد . در حال حاضر هیچ دارویی یا درمانی وجود ندارد که بتواند این صداهای خیالی را از بین ببرد .
در طول دهه گذشته ، تیم Salvi's مدل‌های حیوانی را توسعه داده و به محققین اجازه می‌دهد تا مکانیسم‌های بیولوژیکی و بیولوژیکی مرتبط با tinnitus را بررسی کنند که تمرکز اصلی این مطالعه جدید است. اد Lobarinas ، دکترا ، و وی سان ، دکترا در بخش اختلالات و علوم Communicative این مدل‌ها را توسعه دادند.
یکی از اهداف اصلی این پروژه ، تلاش برای شناسایی امضای عصبی of - - چیزی است که الگوی فعالیت عصبی در پوسته شنوایی با ظهور of مرتبط است . در مرحله دیگر ، محققان فعالیت عصبی را در سراسر مغز با استفاده از یک tracer رادیواکتیو ، fluorodeoxyglucose ( FDG ) ارزیابی خواهند کرد که ترجیحا ً در مناطقی از مغز که به شدت فعال هستند ، منتقل می‌شوند .
مرحله سوم این مطالعه شامل استفاده از داروهای درمانی بالقوه برای سرکوب salicylate - یا tinnitus ناشی از اختلال است . در مطالعات اولیه ، محققان قادر به تعدیل برخی کانال‌های یونی با یک ترکیب منحصر به فرد بوده و قادر به حذف کامل tinnitus ناشی از آسپرین با استفاده از بالاترین دوزهای ترکیب هستند . این مرحله شامل هم‌کاری با دانشمندان در NeuroSearch Pharmaceuticals در دانمارک است .
برنامه ترکیبی نشان می‌دهد که پتانسیل در درمان Tinnitus وجود دارد .
مبدا :
آکادمی آمریکایی جراحی سر و گردن آمریکا
خلاصه :
تخمین زده می‌شود که بیش از 50 میلیون آمریکایی از tinnitus رنج می‌برند , شرایطی که بیمار در آن به زنگ زدن و یا صداهای سر دیگر که توسط یک منبع خارجی تولید نمی‌شوند , رنج می‌برند . این اختلال می‌تواند در یک یا هر دو گوش رخ دهد , از صدای بلند برای جیغ بلند , و ممکن است مداوم و یا پراکنده باشد . این شرایط اغلب ناتوان‌کننده‌ای است به آسیب‌های گوش , مشکلات سیستم گردش خون , ایجاد اختلال شنوایی در گوش , دارو مضر برای گوش , گوش و درمان سینوزیت , بیماری Meniere's , و رشد غیر عادی استخوان گوش میانی مرتبط است .
تخمین زده می‌شود که بیش از 50 میلیون آمریکایی از tinnitus رنج می‌برند , شرایطی که بیمار در آن به زنگ زدن و یا صداهای سر دیگر که توسط یک منبع خارجی تولید نمی‌شوند , رنج می‌برند . این اختلال می‌تواند در یک یا هر دو گوش رخ دهد , از صدای بلند برای جیغ بلند , و ممکن است مداوم و یا پراکنده باشد .
این شرایط اغلب ناتوان‌کننده‌ای است به آسیب‌های گوش , مشکلات سیستم گردش خون , ایجاد اختلال شنوایی در گوش , دارو مضر برای گوش , گوش و درمان سینوزیت , بیماری head , و رشد غیر عادی استخوان گوش میانی مرتبط است .
یک مطالعه جدید که در جلسه سالانه AAO - HNSF 2007 OTO ارایه شد , نوید بخش درمان tinnitus با استفاده از تحریک مغناطیسی ترکیبی transcranial ( TMS ) , یک روش غیرتهاجمی برای تحریک نورون‌ها در مغز را نشان می‌دهد . این مطالعه شامل 32 بیمار است که یک سیستم TMS موقت - فرکانس پایین یا ترکیبی از تی ام - فرکانس بالا و موقت - فرکانس پایین - فرکانس را دریافت کرده‌اند .
اثرات درمان با استفاده از پرسشنامه استاندارد standardized مستقیما بعد از درمان و سه ماه بعد ارزیابی شدند . ارزیابی بعد از سه ماه مزایای قابل‌توجهی برای گروه بیمارانی که ترکیبی از درمان را دریافت کردند را نشان داد .

نتایج این مطالعه از داده‌های اخیر پشتیبانی می‌کند که نشان می‌دهند که بخش‌های شنیداری و شنیداری مغز در the of درگیر هستند و این اطلاعات می‌تواند استراتژی‌های درمان آینده را هدایت کند.
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

مطالعه غشا tectorial دشوار است چون کوچک است ( کل طول می‌تواند درون یک تکه موی انسان متناسب باشد ) ، شکننده ( آن ۹۷ درصد آب ، با ثبات شبیه به ستاره دریایی ) و تقریبا ً شفاف است. ghaffari می‌گوید : " علاوه بر این ، ارتعاشات صوتی موجب جابجایی مقیاس نانومتری از سازه‌های حلزونی در فرکانس‌های صدا می‌شود و ما باید یک کلاس کاملا ً جدید از ابزارهای اندازه‌گیری برای رژیم نانو مقیاس توسعه دهیم ."
تیم در مورد مکانیزم موج جدید با معلق کردن یک قطعه جدا از غشا tectorial بین دو طرف ، یک ثابت و یک متحرک یاد گرفت . آن‌ها امواج صوتی را در فرکانس‌های صدا در امتداد غشا به راه انداختند و مشاهده کردند که چگونه با استفاده از یک سیستم تصویربرداری stroboscopic در آزمایشگاه Freeman's واکنش نشان می‌دهند . این سیستم می‌تواند جابجایی با نانومتری را در فرکانس‌های بالاتر از یک میلیون سیکل در ثانیه اندازه‌گیری کند .
ghaffari می‌گوید که کشف team's دارای پیامدهایی برای این است که ما چگونه مکانیزم‌های حلزونی را مدل می‌کنیم ." در دراز مدت ، این می‌تواند بر طراحی سمعک و کاشت حلزونی تاثیر بگذارد ." این تحقیق همچنین دارای پیامدهایی برای اشکال ارثی از دست دادن شنوایی است که بر غشا tectorial اثر می‌گذارد . Aranyosi اضافه می‌کند که اندازه‌گیری قبلی عملکرد حلزونی در مدل‌های موش این بیماری‌ها با اختلالات این موج دوم سازگار است .
فریمن گفت : " از آنجا که غشا tectorial به قدری کوچک و شکننده است ، مردم تمایل دارند به آن به عنوان چیزی که مهم نیست فکر کنند و مهم نیست ، " کشف جدید " که می‌تواند انرژی را در سراسر حلزون گوش حمل کند بسیار قابل‌توجه است و it's چیزی غیر محسوس نیست ."
این تحقیق در مساله پیشرفت آنلاین مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم در هفته ۸ اکتبر شرح‌داده شده‌است .
این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت تاسیس شد .
جستجو برای مرکز مغز مسئول Tinnitus
مبدا :
دانشگاه بوفالو
خلاصه :
برای بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی که صداهای خیالی of را تجربه می‌کنند - - که در گوش‌هایی که می‌توانند از آزار و اذیت کردن آن‌ها استفاده کنند - - به خصوص موش‌های آموزش‌دیده خاص ممکن است بهترین امید خود برای یافتن آرامش باشند .
برای بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی که صداهای خیالی of را تجربه می‌کنند - - که در گوش‌هایی که می‌توانند از آزار و اذیت کردن آن‌ها استفاده کنند - - به خصوص موش‌های آموزش‌دیده خاص ممکن است بهترین امید خود برای یافتن آرامش باشند .
محققان دانشگاه بوفالو در دانشگاه بوفالو به مدت بیش از ۱۰ سال شرایط را مطالعه کرده‌اند و این مدل‌های حیوانی را توسعه داده‌اند که می‌تواند " به محققان بگوید که آیا در حال تجربه tinnitus هستند یا خیر.
این دانشمندان در حال حاضر یک کمک مالی ۲.۹ میلیون‌دلاری از موسسه ملی بهداشت برای مطالعه سیگنال‌های مغزی که مسئول ایجاد صداهای خیالی ، استفاده از مدل‌های حیوانی و آزمایش روش‌های درمانی بالقوه برای ساکت کردن سر و صدا هستند ، دریافت کرده‌اند .
این تحقیق در مرکز شنوایی و Deafness ، بخشی از دپارتمان اختلالات و علوم Communicative در کالج هنر و علوم برگزار خواهد شد . ریچارد Salvi ، Ph.D. ، مدیر مرکز ، محقق اصلی است . دانشمندان دانشکده پزشکی هسته‌ای UB's و موسسه سرطان Roswell پارک در بوفالو در بخش‌هایی از این پروژه هم‌کار مهم هستند .
Tinnitus ناشی از قرار گرفتن در معرض سر و صدای بلند ، به وسیله پیری طبیعی و تا حد بسیار کم‌تر ، به عنوان اثر جانبی گرفتن داروهای ضد سرطان است . این یک نگرانی عمده در ارتش است : ۳۰ درصد از سربازان عراق و افغانستان از این وضعیت رنج می‌برند .

Salvi گفت : " به مدت چندین سال به این فکر افتاد که صداهایی که از گوش مردم شنیده می‌شود از گوش شنیده می‌شود . اما با استفاده از پرتونگاری انتشار پوزیترون ، ما قادر بوده‌ایم که نشان دهیم که این حس‌های شنوایی شبح از جایی در مغز نشات می‌گیرند ، نه در گوش . این موضوع کل رویکرد تحقیق را تغییر داد ."
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

اگرچه هیچ ATP موجود در این نقطه وجود ندارد اما سلول‌های مویی همچنان قادر به واکنش به آن هستند و قرار گرفتن در معرض صداهای بلند می‌تواند موجب آزاد شدن ATP در گوش شود. Bergles مظنون هستند که " اگر ATP آزاد شود و توسط سلول‌های حمایتی باقی مانده آزاد شود ، ممکن است باعث ایجاد حس صدا در زمانی شود که هیچ یک از آن‌ها به نام tinnitus یا زنگ زدن در گوش وجود ندارد . متناوبا ، او اشاره می‌کند که انفجارهای ناشی از فعالیت ممکن است باعث ایجاد تغییراتی در اتصال نورون‌ها در مغز شوند ، درست مانند این که در طول توسعه انجام می‌شود و در نهایت منجر به فعالیت غیر عادی می‌شود که به عنوان صدا تلقی می‌شود .
بودجه این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت تامین شده‌است .
مولفین این مقاله نیکلاس Tritsch ، Eunyoung یی ، الیزابت Glowatzki و Bergles ، همه هاپکینز و جاناتان Gale از کالج دانشگاهی لندن هستند .
مکانیزم شنوایی جدید کشف شد
مبدا :
موسسه فن‌آوری ماساچوست
خلاصه :
محققان یک مکانیزم شنوایی را کشف کرده‌اند که اساسا ً درک فعلی عملکرد گوش داخلی را تغییر می‌دهد . این مکانیزم جدید می‌تواند به توضیح توانایی قابل‌توجه ear's برای درک و تمایز صداها کمک کند . این کشف می‌تواند در نهایت منجر به بهبود سیستم‌های بازیابی شنوایی شود . غشا tectorial ، یک ساختار gelatinous در داخل حلزون گوش ، بسیار مهم‌تر از آن چیزی است که قبلا ً تصور می‌شد . آن می‌تواند به طور انتخابی انرژی را به قسمت‌های مختلف حلزون گوش ، از طریق یک نوع موج که با شنوایی بسیار مرتبط است ، انتقال دهد و انتقال دهد .
پژوهشگران MIT یک مکانیزم شنوایی را کشف کرده‌اند که اساسا ً درک فعلی عملکرد گوش داخلی را تغییر می‌دهد . این مکانیزم جدید می‌تواند به توضیح توانایی قابل‌توجه ear's برای درک و تمایز صداها کمک کند . این کشف می‌تواند در نهایت منجر به بهبود سیستم‌های بازیابی شنوایی شود .
پروفسور Dennis M . فریمن که با دانشجوی فارغ‌التحصیل دانشگاه Roozbeh ghaffari و دانشمند تحقیق الکساندر J کار می‌کند . Aranyosi نشان داد که غشا tectorial ، یک ساختار gelatinous درون حلزون گوش ، بسیار مهم‌تر از آن چیزی است که قبلا ً تصور می‌شد . آن می‌تواند به طور انتخابی انرژی را به قسمت‌های مختلف حلزون گوش ، از طریق یک نوع موج که با شنوایی بسیار مرتبط است ، انتقال دهد و انتقال دهد .
ghaffari ، نویسنده اصلی این مقاله ، در بخش هاروارد - MIT دانشکده علوم بهداشت و فن‌آوری ، مانند فریمن ، قرار دارد . هر سه محقق در آزمایشگاه تحقیقاتی MIT's الکترونیک فعالیت می‌کنند . فریمن همچنین در دپارتمان مهندسی برق و علوم کامپیوتر و the چشم و گوش Massachusetts قرار دارد .
بیش از نیم‌قرن است که در داخل حلزون گوش ، امواج صوتی به امواج بالا و پایین تبدیل می‌شوند که در امتداد یک سازه به نام غشا basilar حرکت می‌کنند . اما اکنون این تیم دریافته است که نوع متفاوتی از موج ، یک موج سیار که از یک طرف به سمت دیگر حرکت می‌کند نیز می‌تواند انرژی صوتی را نیز حمل کند . این موج در امتداد غشا tectorial حرکت می‌کند که دقیقا ً در بالای سلول‌های مویی حسی قرار می‌گیرد که صداها را به مغز منتقل می‌کنند . این مکانیزم موج دوم آماده ایفای نقش حیاتی در انتقال سیگنال‌های صوتی به این سلول‌های مو است .
به طور خلاصه ، گوش می‌تواند به طور مکانیکی صداها را به دو نوع مختلف حرکت امواج تبدیل کند . این امواج می‌توانند برای تحریک سلول‌های مویی با یکدیگر تعامل داشته باشند و حساسیت آن‌ها را افزایش دهند ، " که ممکن است به توضیح این مساله کمک کند که چگونه صداها را به آرامی نجوا می‌کنند . " تعامل بین این دو مکانیزم موج می‌تواند یک بخش کلیدی از این باشد که چگونه می‌توانیم با چنین وفاداری می‌شنویم - برای مثال ، دانستن زمانی که یک ابزار در ارکستر از آهنگ خارج می‌شود .

فریمن گفت : " ما می‌دانیم که گوش بسیار حساس است " و توانایی تمایز بین انواع مختلف صوت را دارد . فریمن می‌گوید: " ما مکانیسمی را می‌دانیم که به آن اجازه انجام این کار را می‌دهد ." It's واقعا ً روش بسیار متفاوتی برای نگاه کردن به چیزها هستند."
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

تیم تحقیقاتی کشف خود را در حین مطالعه خواص سلول‌های غیر عصبی در گوش موش‌های جوان انجام داد . تصور می‌شود که این سلول‌های حمایتی به طور مستقیم در ارتباطات عصبی دخالت نکنند . با این حال ، در کمال تعجب محققان ، این سلول‌ها فعالیت الکتریکی قوی ، مشابه سلول‌های عصبی را نشان دادند . علاوه بر این، این فعالیت به طور خودبخود ، بدون صدا یا هیچ محرک خارجی رخ داد .
the ، نویسنده پیشتاز علوم اعصاب در هاپکینز ، می‌گوید : " مدت‌ها فکر کرده بودند که سلول‌های عصبی که اندام‌های شنوایی را به مغز متصل می‌کنند ، نیاز به تجربه صدا یا دیگر فعالیت‌های عصبی دارند تا راه خود را به سمت بخشی از مغز مسئول پردازش پیدا کنند ، ما مظنون هستیم که ممکن است به نوعی در راه‌اندازی فعالیت مورد نیاز برای سیم‌کشی مناسب عصبی دخیل باشند ."
برای مشخص کردن این که چگونه این سلول‌ها پالس‌های الکتریکی تولید می‌کنند , تیم Bergles مظنون است که یک ماده شیمیایی ممکن است در این کار دخیل باشد ; بنابراین آن‌ها تعدادی از مواد مخدر و مواد شیمیایی مختلف را در گوش داخلی به کار بردند که امواج صوتی را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل کرده و به این امید که ماشه را مسدود کنند. چند دارو که خروجی الکتریکی همه ATP را تغییر دادند ( adenosine فسفات ) , یک ماده شیمیایی که اغلب به عنوان یک واحد پول انرژی cell's مورد استفاده قرار می‌گیرد , اما در این مورد به عنوان یک سیگنال برای ارتباط با دیگر سلول‌ها استفاده می‌شود .
طبق گفته Bergles , هنگامی که کشف شد , این پیشرفت حاصل شد که ATP نیز باعث شد که سلول‌های حامی شکل خود را تغییر دهند . با استفاده ساده از حلزون گوش در حال توسعه , تیم توانست بر روی آن نظارت کند و وقتی که ATP آزاد شد . بعد از مطالعه این فیلم‌ها , متوجه شدند که ATP در نزدیکی سلول‌های مویی آزاد می‌شود , سلول‌هایی که مسئول انتقال اطلاعات صوتی به اعصاب شنوایی هستند . مشخص شد که سلول‌های مویی receptors برای ATP دارند , بنابراین ممکن است تحت‌تاثیر ATP آزاد شده از سلول‌های حامی قرار بگیرند . در واقع , این تیم متوجه شد که سلول‌های مویی نیز فعالیت خود به خودی خود را نشان می‌دهند , که همزمان با واکنش‌های سلول‌های حمایت همسایه رخ داد و توسط داروهایی که گیرنده‌های ATP را مسدود می‌کنند , مسدود شد .
Bergles می‌گوید : " در اثر دومینو , ATP به سلول‌های مو اشاره می‌کند تا ماده شیمیایی دیگری را آزاد کنند , که سپس سلول‌های عصبی را فعال می‌کند وقتی که گوش هنوز نابالغ است و از نظر فیزیکی قادر به تشخیص صدا نیستند " و افزود : " سلول‌هایی که ما مطالعه کردیم , دستگاه را گرم می‌کند که بعدا برای انتقال سیگنال‌های صوتی به مغز مورد استفاده قرار می‌گیرد ."
Bergles می‌گوید : " ما فکر می‌کنیم که تنها تعداد کمی از سلول‌ها ATP را در یک زمان آزاد می‌کنند و سپس تنها چند سلول مو در آن نزدیکی فعال می‌کنند . این ممکن است به سلول‌های عصبی مرتبط , دور از اعماق مغز کمک کند , و بفهمید چه کسی و کجا و کجا هستند .
Bergles اعتراف می‌کند که آزمایش‌ها او سوال می‌کنند که چرا یک انسان یا هر حیوان باید قبل از تولد بشنود . او فکر می‌کند که توانایی شنیدن تفاوت‌های ظریف , مانند موج در صدای one's , " نیازمند تنظیم بسیار خوب براساس جایی است که در مغز , اعصاب به هم متصل می‌شوند. این می‌تواند این باشد که فعالیت الکتریکی در تنها چند سلول عصبی در یک زمان به انجام این کار ظریف کمک کند تا این سیستم خوب عمل کند ."

در حالی که این فعالیت به احتمال زیاد برای رشد مناسب شنیداری شنیداری ضروری است , اما می‌تواند در سیستم عصبی بالغ و بالغ بد باشد چون سیگنال‌های الکتریکی را در غیاب صدا تحریک می‌کند . با این حال , در طول دو هفته اول زندگی rat's , بیشتر سلول‌هایی که ATP را آزاد می‌کنند ناپدید می‌شوند به طوری که تا زمانی که موش بتواند صدای تنفس را بشنود , تمام فعالیت‌های خود به خودی خود در گوش‌ها متوقف شده‌است .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

دیویس توضیح داد که یک انتهای حلزون گوش خانه نورون‌های firing است که با برتری NT - ۳ مشخص می‌شود ، در حالی که دیگر انتهای حلزونی در BDNF غنی است و این نورون‌ها را سریع‌تر انجام می‌دهند . هر دو neurotrophins در گرادیان در سراسر محدوده وجود دارند ، اما در هر منطقه خاص مقادیر آن‌ها نسبت به یکدیگر متفاوت هستند - - بسیاری از BDNF و یک NT کوچک ۳ - ۳ در فرستنده‌های فرکانس بالا ، برای مثال ، و برعکس وقتی که شما به سمت انتهای دیگر حرکت می‌کنید .
در یک رویکرد درمانی ممکن ، دیویس توضیح داد که چگونه the می‌توانند به طور بالقوه به یک ایمپلنت حلزونی که به تازگی طراحی‌شده و از طریق بنادر در امتداد طول آن آزاد شده‌است ، تزریق شود .
مغز چپ به شنیدن سر و صدا کمک می‌کند .
مبدا :
BioMed مرکزی
خلاصه :
مغز ما در انتخاب سخنرانی حتی در یک اتاق پر سر و صدا بسیار خوب است ، یک سازگاری که برای برگزاری یک مکالمه در یک مهمانی عصرانه ضروری است ، و حالا ما شروع به درک تعاملات عصبی که زمینه‌ساز این توانایی هستند ، هستیم . تحقیقات با استفاده از تصویربرداری عصبی نشان داده‌اند که نیم‌کره چپ مغز به تشخیص سیگنال از سر و صدا کمک می‌کند .
مغز ما در انتخاب سخنرانی حتی در یک اتاق پر سر و صدا بسیار خوب است ، یک سازگاری که برای برگزاری یک مکالمه در یک مهمانی عصرانه ضروری است ، و حالا ما شروع به درک تعاملات عصبی که زمینه‌ساز این توانایی هستند ، هستیم . یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی امروز ، در اینترنت دسترسی آزاد به اینترنت ، بررسی می‌کند که چگونه تحقیقات با استفاده از تصویربرداری عصبی نشان داده‌اند که نیم‌کره چپ مغز به تشخیص سیگنال از سر و صدا کمک می‌کند .
در زندگی روزمره ما ، ما در معرض صداهای مختلفی از منابع مختلف در عین حال ، از نویز ترافیک گرفته تا chatter پس‌زمینه قرار داریم . این سیگنال‌های پر سر و صدا ، هنگامی که توسط مغز پردازش می‌شوند ، تعامل دارند و با یکدیگر رقابت می‌کنند ، فرآیندی که به نام پوشش همزمان نامیده می‌شود . واکنش brain's به پنهان کردن محرک‌ها منجر به تاثیر مهمانی عصرانه می‌شود به طوری که ما قادر به شنیدن یک صدای خاص ، حتی در حضور صدای رقیب یا سر و صدای پس‌زمینه هستیم .
Hidehiko Okamoto و همکاران موسسه مطالعات Biomagnetism و Biosignal ، Muenster ، آلمان و همکاران در ژاپن و کانادا از تکنیک تصویربرداری عصبی که به نام magnetoencephalography ( MEG ) شناخته می‌شود استفاده کرده‌اند تا مکانیسم‌های اساسی و تفاوت‌های hemispheric مربوط به پوشش همزمان را دنبال کنند زیرا داوطلبان به ترکیبات مختلف تست و صداهای پس‌زمینه گوش می‌دهند . صداهای تست در سمت چپ یا سمت راست نمایش داده می‌شد ، در حالی که نویز رقیب به شکل مشابه یا به گوش مخالف ارایه می‌شد .
با نظارت بر واکنش brain's به این ترکیبات صوتی مختلف ، تیم مشاهده کرد که نیم‌کره چپ محل اکثر فعالیت‌های مغزی مرتبط با پردازش اصوات در یک محیط پر سر و صدا بود .
مقاله ژورنال : نفوذ hemispheric چپ در طول پردازش شنیداری در محیط پر سر و صدا ، Hidehiko Okamoto ، Henning Stracke ، Bernhard Ross ، Ryusuke Kakigi و Christo Pantev ، زیست‌شناسی BMC ( در مطبوعات )
گوش‌ها Ringing ؟ سلول‌ها در حال توسعه گوش می‌توانند توضیح دهند .
مبدا :
دانشگاه‌های پزشکی جانز هاپکینز
خلاصه :
دانشمندان مغز کشف کرده‌اند که چگونه سلول‌های گوش در حال رشد صدای خود را می‌سازند ، خیلی طول از این که گوش قادر به تشخیص صدای اطراف آن‌ها باشد . این یافته به توضیح این مساله کمک می‌کند که چگونه سیستم شنیداری در حال توسعه فعالیت مغزی را در غیاب صدا تولید می‌کند . همچنین ممکن است توضیح دهد که چرا مردم گاهی اوقات tinnitus را تجربه می‌کنند و صداهایی را می‌شنوند که از ناکجا ظاهر می‌شوند .

دانشمندان مغز در جانز هاپکینز کشف کرده‌اند که چگونه سلول‌های گوش در حال رشد صدای خود را می‌سازند ، خیلی طول از اینکه گوش قادر به تشخیص صدای اطراف آن‌ها باشد . این یافته که در طبیعت گزارش شده‌است به توضیح این مساله کمک می‌کند که چگونه سیستم شنیداری در حال توسعه فعالیت مغزی را در غیاب صدا تولید می‌کند . همچنین ممکن است توضیح دهد که چرا مردم گاهی اوقات tinnitus را تجربه می‌کنند و صداهایی را می‌شنوند که از ناکجا ظاهر می‌شوند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

این اختلال اغلب با آسیب به انتهای میکروسکوپیک شنوایی شنوایی در گوش داخلی ایجاد می‌شود ، اگرچه ممکن است به حساسیت ، فشار خون بالا یا پایین ( مشکلات گردش خون ) ، تومور ، دیابت ، مشکلات تیرویید ، آسیب به سر و گردن ، و استفاده از داروهایی مثل anti ، آنتی‌بیوتیک‌ها ، داروهای ضد افسردگی ، داروهای ضد افسردگی و آسپرین نسبت داده شود .
جزییات کامل این مطالعه در نسخه ژانویه ۲۰۰۸ of - کله و جراحی سر و گردن منتشر شده‌است .
علم عصبی کشف کلید برای شنیدن صدای لرد لاس
مبدا :
دانشگاه Rutgers
خلاصه :
محققان می‌توانند راه را به تکنولوژی کاشت حلزونی جدید نشان دهند . محققان دریافتند که دو پروتیین neurotrophin در حلزون گوش ، عامل neurotrophic مشتق‌شده از مغز و neurotrophin - ۳ به طور برجسته در رله پیغام‌های صوتی به مغز هستند . این تحقیق دقیقا ً نشان می‌دهد که چگونه این پروتئین‌های چند بعدی در حلزون گوش فعالیت می‌کنند . یافته‌های آن‌ها می‌تواند به نسل جدیدی از کاشت حلزونی منجر شود .
یک تیم دانشگاه Rutgers به رهبری دکتر رابین دیویس در حال باز کردن دره‌ای جدید برای بهبود شنوایی و یا سخت ناشنوا است . یافته‌های آن‌ها می‌تواند به نسل جدیدی از کاشت حلزونی منجر شود .
امروزه ایمپلانت های cochlear با درجات مختلفی از موفقیت در بیماران مختلف فعالیت می‌کنند . برخی ممکن است قادر به شنیدن صداهایی مانند هجوم ترافیک یا صدای رعد باشند . دیگران می‌توانند حتی بهتر هم عمل کنند ، تشخیص صدا و درک گفتار را درک کنند در حالی که هنوز قادر به درک موسیقی نیستند . با آخرین تحقیقات ، پیشرفت هیات‌مدیره ممکن است در دسترس باشد .
دیویس می‌گوید : " کار دیویس برای مهندسین و جراحان در طراحی کاشت حلزونی جدید اهمیت دارد ."
implants cochlear که به عنوان " گوش‌های bionic " نیز شناخته می‌شوند، با جراحی وارد ساختار شکل پوسته حلزون مانند - - حلزون گوش در داخل گوش داخلی می‌شوند . معمولا ً، سلول‌های مویی به حلزونی گوش می‌دهند و سیگنال‌های صوتی را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کنند که بعد از آن به مغز منتقل می‌شوند. جایی که برخی از سلول‌های مویی وجود دارند ، صداها را می‌توان با کمک شنوایی تشدید کرد . جایی که سلول‌های مویی از دست رفته یا آسیب‌دیده اند - شرایطی که به طور کلی با اختلال شنوایی شدید مرتبط است - - یک ایمپلنت می‌تواند برای جایگزین کردن عملکرد آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد .
دیویس ، استاد دانشکده زیست‌شناسی سلولی و علم اعصاب دانشکده هنر و علوم Rutgers ، با بافت حلزونی موس در آزمایشگاه کار می‌کند . حلزونی که به صورت مارپیچ حرکت می‌کنند ، باز می‌شوند و در یک خط قرار می‌گیرند . دیویس سلول‌های مویی را مشابه کلیدهای پیانو و اعصابی که آن‌ها را پیوند می‌دهند توصیف کرد - - نورون‌های ganglion مارپیچی که به مغز متصل می‌شوند - - رشته‌های عصبی هستند .
دیویس می‌گوید : " مطالعات ما آشکار کرده‌اند که ganglion مارپیچی متحرک دارای پیچیدگی غنی هستند که تازه شروع به درک آن کرده‌اند . "
محققان دریافتند که دو پروتیین neurotrophin در حلزون گوش - - عامل neurotrophic مشتق‌شده از مغز ( BDNF ) و neurotrophin - ۳ ( NT - ۳ ) - - به طور برجسته در رله پیغام‌های صوتی به مغز نشان‌داده شده‌است . تحقیقات دیویس و تیم او ، که بیش از شش سال پیش شروع شده‌بود ، اکنون در حال تولید بینش‌هایی در مورد چگونگی عملکرد این پروتئین‌های چند بعدی در حلزون گوش است . این یافته‌های اخیر در روز ۱۹ دسامبر منتشر شد .

در حالی که neurotrophins از نظر تاریخی برای ارزش بقا که به سلول‌های عصبی می‌دهند باارزش بوده ، اما محققان دریافتند که در حلزون گوش ، آن‌ها خیلی بیشتر کار می‌کنند . حضور آن‌ها در نسبت‌های نسبی ، نورون‌های ganglion مارپیچی را به فرستنده‌های firing سریع تبدیل می‌کند تا پیام‌های صوتی با سرعت بالا را به مغز منتقل کنند، یا حامل آهسته آتش برای انتقال سیگنال‌های انتقالی پایین باشند . neurotrophins این کار را در سطح مولکولی با تنظیم محکم یک سری از پروتیین‌های سیگنال دهی جدید و پیچیده انجام می‌دهند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

در این مطالعه , ساحل و نویسنده دوم مقاله , سث , دانشجوی سال u - m در دپارتمان‌های u - m و مهندسی پزشکی , الگوهای فعالیت نورون‌ها را در مغز خوک معمولی و کر کر اندازه‌گیری کرد. آن‌ها از یک آرایه برای اندازه‌گیری سیگنال‌های عصب سه‌شاخه و نورون‌های حسی در هسته حلزونی پشتی استفاده کردند . وقتی آن‌ها نتایج را در دو گروه مقایسه کردند , تفاوت‌های آشکاری را در فعالیت عصب سه‌قلو یافتند .
ساحل می‌گوید : " مطالعه نشان می‌دهد که در حیوانات کر , پاسخ حسی تنی خیلی قوی‌تر از حیوانات با شنوایی معمولی است . "
تیم تحقیقاتی ساحل از تحقیقات پیشین دریافته بود که برخی نورون‌ها در هسته حلزونی پس از آسیب شنوایی فعال شده‌اند و این نقص توجه به وزوز گوش در حیوانات متصل شده‌است .
او می‌گوید : " این مطالعه نشان می‌دهد که تنها نورونی هستند که ورودی پیکری را دریافت می‌کنند که فعال شده‌اند " , که باید جستجو را برای درمان وزوز گوش در برخی افراد آسان کند .
بسیاری از افراد مبتلا به سندرم مفصل گیجگاهی فکی , وضعیتی هستند که باعث ایجاد درد مکرر در فک و تجربه وزوز گوش می‌شوند . تحقیقات ساحل می‌تواند منجر به درک بهتر این پیوند شود . در افراد مبتلا به این بیماری , سیستم حسی تنی مختل و ملتهب است . ساحل می‌گوید که ممکن است در این وضعیت همانند کاهش شنوایی , نورون‌های حسی تنی فعالیت نورونی بیش از حد را در هسته حلزونی حرکت دهند .
این مطالعه که در حال حاضر در مجله علوم اعصاب اروپا به صورت آنلاین منتشر شده‌است , در اولین مساله ماه ژانویه مجله چاپ خواهد شد .
به علاوه , شرکت تحقیقاتی u - m در زمان مطالعه , ثنا سید , دانشجوی u - m در برنامه فرصت تحقیقات کارشناسی و لری اف . هیوز , استاد دانشکده پزشکی دانشگاه ایلینوی , از نویسندگان این مقاله است .
نقل‌قول : مجله اروپایی علم اعصاب , جلد ۲۲ , شماره انتشار , ژانویه 2010 . 2 . 1
این تحقیق از کنسرسیوم تحقیقاتی وزوز گوش , ابتکار تحقیق وزوز و موسسه ملی بهداشت انجام شده‌است. ساحل در هیات‌مدیره انجمن وزوز گوش آمریکایی است .
سکوت ممکن است منجر به نویزهای خیالی مانند وزوز گوش شود
منبع :
جراحی گردن و گردن آمریکا
خلاصه :
براساس تحقیقات جدید , نویزهای خیالی , که صدای زنگ در گوش مرتبط با وزوز گوش را تقلید می‌کنند , می‌توانند توسط افراد با شنوایی عادی در وضعیت‌های آرام تجربه شوند . وزوز گوش , یک ادراک شنوایی است که نمی‌توان آن را به یک منبع خارجی نسبت داد , با حداقل هفت میلیون آمریکایی که آن را به شدت تجربه می‌کنند که با فعالیت‌های روزانه تداخل ایجاد می‌کند .
براساس تحقیقات جدید , نویزهای خیالی , که صدای زنگ در گوش مرتبط با وزوز گوش را تقلید می‌کنند , می‌توانند توسط افراد با شنوایی عادی در وضعیت‌های آرام تجربه شوند .
مطالعه برزیلی که شامل دو نفر با شنوایی هنجار و وزوز گوش بود , نشان داد که در میان سوژه‌ها در محیطی آرام قرار می‌گیرند که از آن‌ها خواسته شده‌است تا بر حواس شنوایی خود تمرکز کنند .
این در مقایسه با ۶۰ درصد از شرکت کنندگانی بود که زمانی که از آن‌ها خواسته شد بر روی محرک‌های بصری تمرکز کنند و نه روی شنوایی خود , صدای زنگ را شنیدند , و درصد کسانی که از آن‌ها خواسته شد روی یک کار در محیط آرام متمرکز شوند.
نگارندگان بر این باورند که با توجه به وزوز گوش, نقش توجه به علایم و نیز سکوت , نقش بزرگی در تجربه و شدت آن دارد .

وزوز گوش , یک ادراک شنوایی است که نمی‌توان آن را به یک منبع خارجی نسبت داد , با حداقل هفت میلیون آمریکایی که آن را به شدت تجربه می‌کنند که با فعالیت‌های روزانه تداخل ایجاد می‌کند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

پس از یک کنسرت بلند گوش کنید ? محققان دانشگاه میشیگان می‌گویند که اعصابی که لمس می‌شوند ممکن است پشت سر و صدا در مغز شما باشند .
مطالعات دانشمندان موسسه تحقیقات شنوایی آمریکا نشان می‌دهد که سلول‌های عصبی حسی بعد از آسیب دیدن, فعالیت خود را در مغز افزایش می‌دهند . فعال شدن این نورون‌های حسی , احتمالا ً نقش مهمی در وزوز گوش , اغلب به نام " زنگ در گوش " ایفا می‌کند . "
سوزان ای می‌گوید : یافته‌های تحقیق در حیوانات آورده شده‌است , اما آن‌ها پیشنهاد می‌کنند که درمان‌های موجود مانند طب سوزنی , اگر برای هدف قرار دادن اعصاب در سر و گردن مورد استفاده قرار گیرند, ممکن است باعث تسکین برخی از افرادی شود که دچار وزوز گوش هستند . لطفا ً برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید .
افراد با وزوز گوش یا صداهای دیگر در گوش‌ها یا سر , زمانی که هیچ منبع بیرونی وجود ندارد . وزوز گوش در افراد مبتلا به وزوز گوش خفیف و متناوب است . تخمین زده شده‌اس این یک مشکل رو به رشد برای سربازان قدیمی جنگ است . طبق گفته انجمن وزوز گوش آمریکایی , از آن زمان تا کنون , تعداد سربازان قدیمی که ناتوانی سرویس دهنده در وزوز گوش را دریافت می‌کنند , در هر سال به میزان حداقل ۱۰ درصد افزایش‌یافته است .
با توجه به تعداد رو به افزایش جمعیت نسل انفجار جمعیت , به نظر می‌رسد که صدای وزوز به گوش می‌رسد . این حالت معمولا ً با افت شنوایی , اما بعد از ضربه سر و یا گردن مانند ضربه شلاق یا دندان رخ می‌دهد .
وزوز گوش در افراد با صدای ضعیف و آهسته برای تغییر دادن امواج اقیانوس برای آزار دهنده کریکت مانند جیک‌جیک کردن و جیغ زدن تغییر می‌کند . برای برخی , این ثابت و ناتوان‌کننده است .
برخی افراد به طرز عجیبی احساس می‌کنند که اگر فک و یا بینی را روی صورت یا گردن بسته کنند , به طور موقت وزوز گوش را متوقف یا در برخی موارد آن را روشن می‌کنند . برای درک وزوز گوش و ارتباط عجیب آن با احساسات لامسه , ساحل و تیم تحقیقاتی او مجموعه‌ای از مطالعات را در خوکچه هندی انجام دادند و فعالیت عصبی را در بخشی از مغز به نام هسته حلزون شنوایی انجام دادند .
در شنوایی هنجار , هسته حلزونی پشتی اولین توقف در مغز برای سیگنال‌های صوتی حاصل از گوش از طریق عصب شنوایی است . همچنین یک مرکز است که نورون‌های حسی را از دیگر بخش‌های مغز پردازش می‌کنند .
در این مطالعه ما نشان دادیم که وقتی کم‌شنوایی وجود داشته باشد , بخش‌های دیگری از مغز که به طور معمول علایم را به هسته حلزونی منتقل می‌کنند , تاثیر بیشتری دارند .
وقتی یک منبع تحریک را بردارید , یک منبع دیگر برای جبران آن وارد می‌شود . او می‌گوید : " سیستم حسی تنی وارد می‌شود , اما ممکن است کمک کند و کمک کند . "
سیستم حسی تنی یک شبکه عصبی در بدن است که اطلاعاتی را در مورد لمس , لرزش , دمای پوست و درد فراهم می‌کند . قسمتی از سیستم که احساسات را از صورت و مغز فراهم می‌کند , سیستم حلقه دار نامیده می‌شود, سیگنال‌هایی به هسته حلزونی ایجاد می‌کند که به ما در شنیدن و صحبت کمک می‌کند .

اما زمانی که افراد از دست دادن شنوایی یا یک رویداد دیگر رنج می‌برند , مانند داشتن یک حفره یا یک دندان , این نورون‌ها از صورت و سر می‌توانند به بستگان بسیار کمک‌کننده در یک بحران خانوادگی پاسخ دهند . اخراج نورون‌های ایجادشده در هسته حلزونی , مانند بسیاری از تماس‌های تلفنی , صدای وزوز گوش را ایجاد می‌کند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

" روش جدید ما می‌تواند لرزش‌های کم‌تر از یک picometer را تشخیص دهد که ۱۰۰۰ برابر کوچک‌تر از قطر اتم است . رن ، محقق اصلی این پروژه ، گفت : " اطلاعات جدید نشان می‌دهند که هیچ موج رو به عقب قابل‌تشخیص در سطوح صدا فیزیولوژیکی در دامنه وسیعی از فرکانس وجود ندارد .
مقاله‌ای در این تحقیق با عنوان " انتشار امواج معکوس در حلزون گوش " به تازگی در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شده‌است .
بیش از حد بر ضد Eardrops : علت یا آسیب دیدن ، مطالعه Suggests
مبدا :
مرکز بهداشت دانشگاه مک گیل
خلاصه :
مطالعه جدید نشان داده‌است که برخی از این محصولات بدون مشورت با پزشک ، بدون مشورت با پزشک ، می‌توانند باعث التهاب شدید و آسیب شدید به پرده گوش و گوش داخلی شوند ؛ زیرا برخی از این محصولات بدون مشورت با پزشک در دسترس عموم قرار دارند ، مهم است که مطمئن شوید که استفاده از آن‌ها ایمن است . دکتر دنیل از بیمارستان Children's مونترال می‌گوید : " مطالعه ما نشان می‌دهد که در یک مدل موجود از حیوانات ، یکی از این محصولات ، Cerumenex ، در واقع برای سلول‌های گوش سمی است . "
یک مطالعه جدید ، به رهبری محققان در بیمارستان Children's مونترال ( MCH ) از the ، آشکار کرده‌است که certain ضد the می‌تواند باعث التهاب شدید و آسیب به پرده گوش و گوش داخلی شود . نتایج این مطالعه که اخیرا ً در The منتشر شده‌است ، نشان می‌دهد که استفاده از این داروها باید دلسرد کننده باشد .
دکتر سام دنیل، محقق اصلی مطالعه و مدیر آزمایشگاه علوم شنوایی مک گیل در The می‌گوید : " بیماران اغلب شکایت دارند که موم گوش‌های آن‌ها را مسدود می‌کند و باعث ناراحتی و گاهی ناشنوایی می‌شود . با این حال ، اثرات این داروها بر روی سلول‌های گوش به طور کامل تحلیل نشده است .
" از آنجا که برخی از این محصولات بدون مشورت با پزشک در دسترس عموم قرار دارند ، مهم است که مطمئن شوید که استفاده از آن‌ها بی‌خطر است . دکتر دنیل می‌گوید : " مطالعه ما نشان می‌دهد که در یک مدل موجود از حیوانات ، یکی از این محصولات ، Cerumenex ، در واقع برای سلول‌های گوش سمی است . "
دکتر دنیل و تیم او تاثیر of بر شنوایی را مطالعه کردند . علاوه بر این، سمیت کلی در گوش بیرونی و تغییرات در سلول‌های عصبی گوش داخلی مورد بررسی قرار گرفت .
دکتر ملوین Schloss ، نویسنده و مدیر MCH of، می‌گوید : " اثرات مضر بسیاری از سلول‌ها بعد از یک دوز مشاهده شد . ما شاهد کاهش شنوایی ، تورم شدید و ضایعات به سلول‌های عصبی بودیم ."
دکتر دنیل می‌گوید : " ما معتقدیم که این یافته‌ها برای انسان‌ها قابل‌استفاده هستند و مدل حیوانی که انتخاب کردیم به طور گسترده برای آزمایش سمیت به کار رفته‌است . علاوه بر این ، این مدل مکانیسم شنوایی بسیار مشابهی دارد . به طور کلی یافته‌های ما نشان می‌دهد که Cerumenex دارای پتانسیل سمی است و باید با احتیاط استفاده شود ."
Ringing در گوش‌ها : ممکن است از رشته‌های عصبی عصبی ایجاد شود ؛ طب سوزنی در ماه مه به مطالعه Suggests
مبدا :
سامانه بهداشت دانشگاه میشیگان
خلاصه :

بیبی بومر ها خوب می‌دانند که " زنگ زدن در گوش‌ها " اغلب همراه با پیری و شنوایی شنوایی است . یک مطالعه از حیوانات حاکی از آن است که Tinnitus می‌توانند همهمه باشند که نورون‌های حسی تنی از سر و گردن مانند بسیاری از تماس گیرندگان تلفن ، زمانی که برای از دست دادن علایم شنوایی از گوش استفاده می‌کنند ، ایجاد کنند . نتایج در حیوانات حاکی از آن است که طب سوزنی و درمان نقطه شروع ممکن است درمان‌های موثر برای افرادی باشند که گرفتار conditions شده‌اند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :