این اختلال اغلب با آسیب به انتهای میکروسکوپیک شنوایی شنوایی در گوش داخلی ایجاد می‌شود ، اگرچه ممکن است به حساسیت ، فشار خون بالا یا پایین ( مشکلات گردش خون ) ، تومور ، دیابت ، مشکلات تیرویید ، آسیب به سر و گردن ، و استفاده از داروهایی مثل anti ، آنتی‌بیوتیک‌ها ، داروهای ضد افسردگی ، داروهای ضد افسردگی و آسپرین نسبت داده شود .
جزییات کامل این مطالعه در نسخه ژانویه ۲۰۰۸ of - کله و جراحی سر و گردن منتشر شده‌است .
علم عصبی کشف کلید برای شنیدن صدای لرد لاس
مبدا :
دانشگاه Rutgers
خلاصه :
محققان می‌توانند راه را به تکنولوژی کاشت حلزونی جدید نشان دهند . محققان دریافتند که دو پروتیین neurotrophin در حلزون گوش ، عامل neurotrophic مشتق‌شده از مغز و neurotrophin - ۳ به طور برجسته در رله پیغام‌های صوتی به مغز هستند . این تحقیق دقیقا ً نشان می‌دهد که چگونه این پروتئین‌های چند بعدی در حلزون گوش فعالیت می‌کنند . یافته‌های آن‌ها می‌تواند به نسل جدیدی از کاشت حلزونی منجر شود .
یک تیم دانشگاه Rutgers به رهبری دکتر رابین دیویس در حال باز کردن دره‌ای جدید برای بهبود شنوایی و یا سخت ناشنوا است . یافته‌های آن‌ها می‌تواند به نسل جدیدی از کاشت حلزونی منجر شود .
امروزه ایمپلانت های cochlear با درجات مختلفی از موفقیت در بیماران مختلف فعالیت می‌کنند . برخی ممکن است قادر به شنیدن صداهایی مانند هجوم ترافیک یا صدای رعد باشند . دیگران می‌توانند حتی بهتر هم عمل کنند ، تشخیص صدا و درک گفتار را درک کنند در حالی که هنوز قادر به درک موسیقی نیستند . با آخرین تحقیقات ، پیشرفت هیات‌مدیره ممکن است در دسترس باشد .
دیویس می‌گوید : " کار دیویس برای مهندسین و جراحان در طراحی کاشت حلزونی جدید اهمیت دارد ."
implants cochlear که به عنوان " گوش‌های bionic " نیز شناخته می‌شوند، با جراحی وارد ساختار شکل پوسته حلزون مانند - - حلزون گوش در داخل گوش داخلی می‌شوند . معمولا ً، سلول‌های مویی به حلزونی گوش می‌دهند و سیگنال‌های صوتی را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کنند که بعد از آن به مغز منتقل می‌شوند. جایی که برخی از سلول‌های مویی وجود دارند ، صداها را می‌توان با کمک شنوایی تشدید کرد . جایی که سلول‌های مویی از دست رفته یا آسیب‌دیده اند - شرایطی که به طور کلی با اختلال شنوایی شدید مرتبط است - - یک ایمپلنت می‌تواند برای جایگزین کردن عملکرد آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد .
دیویس ، استاد دانشکده زیست‌شناسی سلولی و علم اعصاب دانشکده هنر و علوم Rutgers ، با بافت حلزونی موس در آزمایشگاه کار می‌کند . حلزونی که به صورت مارپیچ حرکت می‌کنند ، باز می‌شوند و در یک خط قرار می‌گیرند . دیویس سلول‌های مویی را مشابه کلیدهای پیانو و اعصابی که آن‌ها را پیوند می‌دهند توصیف کرد - - نورون‌های ganglion مارپیچی که به مغز متصل می‌شوند - - رشته‌های عصبی هستند .
دیویس می‌گوید : " مطالعات ما آشکار کرده‌اند که ganglion مارپیچی متحرک دارای پیچیدگی غنی هستند که تازه شروع به درک آن کرده‌اند . "
محققان دریافتند که دو پروتیین neurotrophin در حلزون گوش - - عامل neurotrophic مشتق‌شده از مغز ( BDNF ) و neurotrophin - ۳ ( NT - ۳ ) - - به طور برجسته در رله پیغام‌های صوتی به مغز نشان‌داده شده‌است . تحقیقات دیویس و تیم او ، که بیش از شش سال پیش شروع شده‌بود ، اکنون در حال تولید بینش‌هایی در مورد چگونگی عملکرد این پروتئین‌های چند بعدی در حلزون گوش است . این یافته‌های اخیر در روز ۱۹ دسامبر منتشر شد .

در حالی که neurotrophins از نظر تاریخی برای ارزش بقا که به سلول‌های عصبی می‌دهند باارزش بوده ، اما محققان دریافتند که در حلزون گوش ، آن‌ها خیلی بیشتر کار می‌کنند . حضور آن‌ها در نسبت‌های نسبی ، نورون‌های ganglion مارپیچی را به فرستنده‌های firing سریع تبدیل می‌کند تا پیام‌های صوتی با سرعت بالا را به مغز منتقل کنند، یا حامل آهسته آتش برای انتقال سیگنال‌های انتقالی پایین باشند . neurotrophins این کار را در سطح مولکولی با تنظیم محکم یک سری از پروتیین‌های سیگنال دهی جدید و پیچیده انجام می‌دهند .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :