Salvi و همکاران کشف کردند که وقتی قشر شنوایی brain's شروع به دریافت سیگنال‌های عصبی از حلزون گوش می‌کند ، اندام شنوایی ، به علت آسیب یا پیری ، " حجم " را افزایش می‌دهد و " سیگنال‌های عصبی ضعیف را از حلزون گوش افزایش می‌دهد . افزایش حجم این سیگنال‌های ضعیف را می‌توان به عنوان وزوز ، زنگ و یا ویژگی‌های هیس هیس of تجربه کرد . در حال حاضر هیچ دارویی یا درمانی وجود ندارد که بتواند این صداهای خیالی را از بین ببرد .
در طول دهه گذشته ، تیم Salvi's مدل‌های حیوانی را توسعه داده و به محققین اجازه می‌دهد تا مکانیسم‌های بیولوژیکی و بیولوژیکی مرتبط با tinnitus را بررسی کنند که تمرکز اصلی این مطالعه جدید است. اد Lobarinas ، دکترا ، و وی سان ، دکترا در بخش اختلالات و علوم Communicative این مدل‌ها را توسعه دادند.
یکی از اهداف اصلی این پروژه ، تلاش برای شناسایی امضای عصبی of - - چیزی است که الگوی فعالیت عصبی در پوسته شنوایی با ظهور of مرتبط است . در مرحله دیگر ، محققان فعالیت عصبی را در سراسر مغز با استفاده از یک tracer رادیواکتیو ، fluorodeoxyglucose ( FDG ) ارزیابی خواهند کرد که ترجیحا ً در مناطقی از مغز که به شدت فعال هستند ، منتقل می‌شوند .
مرحله سوم این مطالعه شامل استفاده از داروهای درمانی بالقوه برای سرکوب salicylate - یا tinnitus ناشی از اختلال است . در مطالعات اولیه ، محققان قادر به تعدیل برخی کانال‌های یونی با یک ترکیب منحصر به فرد بوده و قادر به حذف کامل tinnitus ناشی از آسپرین با استفاده از بالاترین دوزهای ترکیب هستند . این مرحله شامل هم‌کاری با دانشمندان در NeuroSearch Pharmaceuticals در دانمارک است .
برنامه ترکیبی نشان می‌دهد که پتانسیل در درمان Tinnitus وجود دارد .
مبدا :
آکادمی آمریکایی جراحی سر و گردن آمریکا
خلاصه :
تخمین زده می‌شود که بیش از 50 میلیون آمریکایی از tinnitus رنج می‌برند , شرایطی که بیمار در آن به زنگ زدن و یا صداهای سر دیگر که توسط یک منبع خارجی تولید نمی‌شوند , رنج می‌برند . این اختلال می‌تواند در یک یا هر دو گوش رخ دهد , از صدای بلند برای جیغ بلند , و ممکن است مداوم و یا پراکنده باشد . این شرایط اغلب ناتوان‌کننده‌ای است به آسیب‌های گوش , مشکلات سیستم گردش خون , ایجاد اختلال شنوایی در گوش , دارو مضر برای گوش , گوش و درمان سینوزیت , بیماری Meniere's , و رشد غیر عادی استخوان گوش میانی مرتبط است .
تخمین زده می‌شود که بیش از 50 میلیون آمریکایی از tinnitus رنج می‌برند , شرایطی که بیمار در آن به زنگ زدن و یا صداهای سر دیگر که توسط یک منبع خارجی تولید نمی‌شوند , رنج می‌برند . این اختلال می‌تواند در یک یا هر دو گوش رخ دهد , از صدای بلند برای جیغ بلند , و ممکن است مداوم و یا پراکنده باشد .
این شرایط اغلب ناتوان‌کننده‌ای است به آسیب‌های گوش , مشکلات سیستم گردش خون , ایجاد اختلال شنوایی در گوش , دارو مضر برای گوش , گوش و درمان سینوزیت , بیماری head , و رشد غیر عادی استخوان گوش میانی مرتبط است .
یک مطالعه جدید که در جلسه سالانه AAO - HNSF 2007 OTO ارایه شد , نوید بخش درمان tinnitus با استفاده از تحریک مغناطیسی ترکیبی transcranial ( TMS ) , یک روش غیرتهاجمی برای تحریک نورون‌ها در مغز را نشان می‌دهد . این مطالعه شامل 32 بیمار است که یک سیستم TMS موقت - فرکانس پایین یا ترکیبی از تی ام - فرکانس بالا و موقت - فرکانس پایین - فرکانس را دریافت کرده‌اند .
اثرات درمان با استفاده از پرسشنامه استاندارد standardized مستقیما بعد از درمان و سه ماه بعد ارزیابی شدند . ارزیابی بعد از سه ماه مزایای قابل‌توجهی برای گروه بیمارانی که ترکیبی از درمان را دریافت کردند را نشان داد .

نتایج این مطالعه از داده‌های اخیر پشتیبانی می‌کند که نشان می‌دهند که بخش‌های شنیداری و شنیداری مغز در the of درگیر هستند و این اطلاعات می‌تواند استراتژی‌های درمان آینده را هدایت کند.
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :