اگرچه هیچ ATP موجود در این نقطه وجود ندارد اما سلول‌های مویی همچنان قادر به واکنش به آن هستند و قرار گرفتن در معرض صداهای بلند می‌تواند موجب آزاد شدن ATP در گوش شود. Bergles مظنون هستند که " اگر ATP آزاد شود و توسط سلول‌های حمایتی باقی مانده آزاد شود ، ممکن است باعث ایجاد حس صدا در زمانی شود که هیچ یک از آن‌ها به نام tinnitus یا زنگ زدن در گوش وجود ندارد . متناوبا ، او اشاره می‌کند که انفجارهای ناشی از فعالیت ممکن است باعث ایجاد تغییراتی در اتصال نورون‌ها در مغز شوند ، درست مانند این که در طول توسعه انجام می‌شود و در نهایت منجر به فعالیت غیر عادی می‌شود که به عنوان صدا تلقی می‌شود .
بودجه این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت تامین شده‌است .
مولفین این مقاله نیکلاس Tritsch ، Eunyoung یی ، الیزابت Glowatzki و Bergles ، همه هاپکینز و جاناتان Gale از کالج دانشگاهی لندن هستند .
مکانیزم شنوایی جدید کشف شد
مبدا :
موسسه فن‌آوری ماساچوست
خلاصه :
محققان یک مکانیزم شنوایی را کشف کرده‌اند که اساسا ً درک فعلی عملکرد گوش داخلی را تغییر می‌دهد . این مکانیزم جدید می‌تواند به توضیح توانایی قابل‌توجه ear's برای درک و تمایز صداها کمک کند . این کشف می‌تواند در نهایت منجر به بهبود سیستم‌های بازیابی شنوایی شود . غشا tectorial ، یک ساختار gelatinous در داخل حلزون گوش ، بسیار مهم‌تر از آن چیزی است که قبلا ً تصور می‌شد . آن می‌تواند به طور انتخابی انرژی را به قسمت‌های مختلف حلزون گوش ، از طریق یک نوع موج که با شنوایی بسیار مرتبط است ، انتقال دهد و انتقال دهد .
پژوهشگران MIT یک مکانیزم شنوایی را کشف کرده‌اند که اساسا ً درک فعلی عملکرد گوش داخلی را تغییر می‌دهد . این مکانیزم جدید می‌تواند به توضیح توانایی قابل‌توجه ear's برای درک و تمایز صداها کمک کند . این کشف می‌تواند در نهایت منجر به بهبود سیستم‌های بازیابی شنوایی شود .
پروفسور Dennis M . فریمن که با دانشجوی فارغ‌التحصیل دانشگاه Roozbeh ghaffari و دانشمند تحقیق الکساندر J کار می‌کند . Aranyosi نشان داد که غشا tectorial ، یک ساختار gelatinous درون حلزون گوش ، بسیار مهم‌تر از آن چیزی است که قبلا ً تصور می‌شد . آن می‌تواند به طور انتخابی انرژی را به قسمت‌های مختلف حلزون گوش ، از طریق یک نوع موج که با شنوایی بسیار مرتبط است ، انتقال دهد و انتقال دهد .
ghaffari ، نویسنده اصلی این مقاله ، در بخش هاروارد - MIT دانشکده علوم بهداشت و فن‌آوری ، مانند فریمن ، قرار دارد . هر سه محقق در آزمایشگاه تحقیقاتی MIT's الکترونیک فعالیت می‌کنند . فریمن همچنین در دپارتمان مهندسی برق و علوم کامپیوتر و the چشم و گوش Massachusetts قرار دارد .
بیش از نیم‌قرن است که در داخل حلزون گوش ، امواج صوتی به امواج بالا و پایین تبدیل می‌شوند که در امتداد یک سازه به نام غشا basilar حرکت می‌کنند . اما اکنون این تیم دریافته است که نوع متفاوتی از موج ، یک موج سیار که از یک طرف به سمت دیگر حرکت می‌کند نیز می‌تواند انرژی صوتی را نیز حمل کند . این موج در امتداد غشا tectorial حرکت می‌کند که دقیقا ً در بالای سلول‌های مویی حسی قرار می‌گیرد که صداها را به مغز منتقل می‌کنند . این مکانیزم موج دوم آماده ایفای نقش حیاتی در انتقال سیگنال‌های صوتی به این سلول‌های مو است .
به طور خلاصه ، گوش می‌تواند به طور مکانیکی صداها را به دو نوع مختلف حرکت امواج تبدیل کند . این امواج می‌توانند برای تحریک سلول‌های مویی با یکدیگر تعامل داشته باشند و حساسیت آن‌ها را افزایش دهند ، " که ممکن است به توضیح این مساله کمک کند که چگونه صداها را به آرامی نجوا می‌کنند . " تعامل بین این دو مکانیزم موج می‌تواند یک بخش کلیدی از این باشد که چگونه می‌توانیم با چنین وفاداری می‌شنویم - برای مثال ، دانستن زمانی که یک ابزار در ارکستر از آهنگ خارج می‌شود .

فریمن گفت : " ما می‌دانیم که گوش بسیار حساس است " و توانایی تمایز بین انواع مختلف صوت را دارد . فریمن می‌گوید: " ما مکانیسمی را می‌دانیم که به آن اجازه انجام این کار را می‌دهد ." It's واقعا ً روش بسیار متفاوتی برای نگاه کردن به چیزها هستند."
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :