psychology

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

احتمال بیشتری وجود دارد که کودکان دارای اختلال دوقطبی باشند ، گزارش جدید کشف
مبدا :
مجلات و مجلات آرشیو
خلاصه :
براساس یک گزارش جدید ، سن سالمند در میان پدران ممکن است با افزایش خطر اختلال دوقطبی در فرزندان خود ارتباط داشته باشد .
براساس یک گزارش جدید ، سن سالمند در میان پدران ممکن است با افزایش خطر اختلال دوقطبی در فرزندان خود ارتباط داشته باشد .
با توجه به اطلاعات پس‌زمینه در این مقاله ، اختلال دوقطبی یک اختلال روانی شایع است که شامل اپیزودهای به جنون و افسردگی می‌شود . به غیر از سابقه خانوادگی اختلالات روانی ، چند عامل ریسک برای این بیماری شناسایی شده‌است . سن پدران در گذشته با ریسک بالاتری از اختلالات پیچیده neurodevelopmental از جمله اسکیزوفرنی و اوتیسم همراه بوده‌است .
اما . فرانس ، M.Med.Sc . ، the ، استکهلم ، سوئد ، و همکارانش ۱۳، ۴۲۸ بیمار را با تشخیص اختلال دو قطبی شناسایی کردند . برای هر یک ، آن‌ها به طور تصادفی از میان پنج کنترل انتخاب شدند که همان جنس را داشتند و همان سال متولد شده بودند اما اختلال دوقطبی نداشتند .
وقتی دو گروه را مقایسه کنیم ، پدر بزرگ‌تر individual's ، احتمال بیشتری وجود دارد که او اختلال دو قطبی داشته باشد . نویسندگان مقاله می‌نویسند : " پس از تطبیق برای سن مادر ، مشارکت کنندگان با پدران بیش از ۲۹ سال ریسک افزایش‌یافته است " و پس از کنترل برابری [ تعداد کودکان ] ، سن مرگ ، وضعیت اجتماعی - اقتصادی و سابقه خانوادگی اختلالات روانی ، offspring برابر بیشتر از فرزندان مردان در سن ۲۰ تا ۲۴ سال است ."
این نویسندگان خاطرنشان می‌کنند که فرزندان مادران مسن‌تر نیز خطر افزایش‌یافته است ، اما کم‌تر از اثر پدرانه تلفظ می‌شود . برای اختلال دو قطبی اولیه ( که قبل از سن ۲۰ تشخیص داده شد ) ، تاثیر عصر father's بسیار قوی‌تر بود و هیچ ارتباطی با عصر mother's وجود نداشت .
نویسندگان مقاله می‌نویسند : " با این حال ، اختلالات ذهنی مرتبط با افزایش سن والدین تحت‌تاثیر ژنتیکی قابل‌توجهی قرار دارند ."
نویسندگان ادامه می‌دهند : " به عنوان سن مردان ، تکرار سلولی نطفه مکرر رخ می‌دهد و de که از والد به فرزند منتقل شده‌اند ] به طور یکنواخت در اثر اشتباه‌ات نسخه‌برداری دی ان ای به دنیا آمده‌اند . " زنان با تامین کامل تخم‌مرغ متولد می‌شوند که تنها ۲۳ تکرار دارند ، عددی که در سن آن‌ها تغییر نمی‌کند . بنابراین ، خطاهای کپی DNA نباید با توجه به سن مادران افزایش یابد . مطابق با این مفهوم ، ما تاثیرات کوچک‌تری را در افزایش سن مادران در خطر اختلال دوقطبی در زاد و ولد پیدا کردیم ."
درمان خانواده به تسکین علایم افسردگی در نوجوانان دوقطبی کمک می‌کند
مبدا :
مجلات و مجلات آرشیو
خلاصه :
براساس یک گزارش جدید ، درمان متمرکز بر خانواده ، هنگامی که با دارو ترکیب می‌شود، در تثبیت علایم افسردگی بین نوجوانان با اختلال دو قطبی موثر است .

نویسندگان این مقاله می‌نویسند : " نخستین سال‌های بیماری در ارتباط با یک دوره درمان قطعی بیماری ، تکرار مکرر قطبیت ، کارکرد نادرست و عملکرد ضعیف یا کیفیت زندگی همراه است . " نویسندگان مقاله می‌نویسند : " آغاز زودرس بیماری در تشخیص اختلال دو قطبی در کودکان و نوجوانان و در نتیجه آزمایش‌ها دارویی برای بیماران مبتلا به اختلال زودرس دچار اختلال شده‌است . بررسی نسبتا ً کمی از روان‌درمانی برای بیماران خردسال وجود داشته‌است ."
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

رابطه بین مصرف عاطفی و میگرن زمانی باقی ماند که محققان نتایج را تنظیم کردند تا افسردگی و اضطراب را در نظر بگیرند . در این تحلیل , افرادی که از نظر عاطفی مورد سو استفاده قرار می‌گرفتند , بیش از افرادی که مورد سو استفاده قرار نمی‌گرفتند دچار میگرن بودند .
این مطالعه نشان داد که این مطالعه رابطه‌ای بین کودک‌آزاری , یک اتفاق مشترک و میگرن را نشان می‌دهد . این بیماری علت و معلول را نشان نمی‌دهد , اگرچه این یافته که احتمال بروز میگرن با افزایش تعداد انواع آزار دهنده افزایش می‌یابد نشان‌دهنده آن است .
ساگین بایوا گفت : " تحقیقات بیشتری برای درک بهتر این رابطه بین سو استفاده از کودکان و میگرن لازم است . " این هم چنین چیزی است که پزشکان هنگام درمان با میگرن در نظر دارند . "
میگرن , سردردهای تنشی و سندروم روده تحریک‌پذیر با هم مرتبط هستند?
منبع :
آکادمی علوم اعصاب آمریکا
خلاصه :
براساس مطالعه‌ای که اخیرا ً به پایان رسیده‌است , سردردهای میگرنی و تنشی ممکن است ارتباط ژنتیکی با سندروم روده تحریک‌پذیر ( ibs ) داشته باشند . سندرم روده تحریک‌پذیر ( ibs) شایع‌ترین اختلال گوارشی در سراسر جهان است و بیش از یک میلیون نفر را در ایالات‌متحده مبتلا می‌کند . بسیاری از افراد تشخیص داده نشده اند و علت دقیق شرایط مزمن مشخص نیست .
طبق یک مطالعه مقدماتی , سردردهای میگرنی و تنشی می‌توانند ارتباط ژنتیکی با سندروم روده تحریک‌پذیر ( ibs ) داشته باشند .
سندرم روده تحریک‌پذیر ( ibs) شایع‌ترین اختلال گوارشی در سراسر جهان است و بیش از یک میلیون نفر را در ایالات‌متحده مبتلا می‌کند . بسیاری از افراد تشخیص داده نشده اند و علت دقیق شرایط مزمن مشخص نیست . علایم معمول شامل درد شکم یا درد شکم , احساس متورم , گاز و اسهال یا یبوست می‌شود .
نویسنده تحقیق ( md ) , md , از دانشگاه استانبول در ترکیه می‌گوید : " از آنجا که سردرد و سندروم روده تحریک‌پذیر از جمله شرایط شایع هستند و هر دو ناشناخته هستند , کشف یک پیوند احتمالی که می‌تواند منجر به ژنتیک مشترک شرایط شود دلگرم‌کننده است . "
مطالعه حاضر با هدف تعیین شیوع میگرن در افراد مبتلا به میگرن با سردرد تنشی مزمن انجام شد . سردرد میگرن و سردرد تنشی در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر مورد بررسی قرار گرفت .
افراد مبتلا به میگرن دو برابر افراد مبتلا به سردرد تنشی بودند . درصد کل مبتلایان به میگرن نیز مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر بودند . علاوه بر آن سردرد تنشی نیز داشت .
هنگامی که محققان به ژن انتقال‌دهنده سروتونین و گیرنده سروتونین یک ژن نگاه کردند, آن‌ها دریافتند که گروه ibs , میگرن و سردرد تنشی حداقل یک ژن دارند که از ژن‌های شرکت کنندگان سالم تفاوت دارد .

اصیل بکوا گفت : " مطالعات بیشتر برای کشف این پیوند ممکن مورد نیاز است . " کشف ژن‌های مشترک ممکن است منجر به استراتژی‌های درمانی بیشتری برای این شرایط مزمن شود . "
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

حملات حاد میگرن , سردردهای ناتوان‌کننده با علایمی هستند که ممکن است شامل حساسیت نور و صدا , تهوع , استفراغ و اختلالات بصری باشند .
محققان پنج سال بعد از زایمان با میگرن مبتلا به میگرن شدید که به دنبال مراقبت‌های اورژانسی بودند را مورد بررسی قرار دادند . یافته‌ها شامل :
بیش از نیمی از این زنان , حداقل یک عارضه داشتند .
* تقریبا ً 90 / 57 درصد از زنان زایمان زودرس داشتند , در حالی که در کل جمعیت عمومی تقریبا ً برابر بود .
* حدود 90 / 57 درصد از زنان مبتلا به میگرن دچار پره اکلامپسی بودند , وضعیتی که با فشار خون بالا مشخص شد, در حالی که در کل جمعیت عمومی بین دو گروه تفاوت معنی‌داری مشاهده نشد .
درصد زنان مبتلا به میگرن , کودکانی را که مبتلا به میگرن بودند , در جمعیت عمومی مبتلا به میگرن کردند .
بیشتر زنانی که میگرن داشتند با ترکیبی از داروها و داروهای وریدی درمان شدند . از بین این داروها, 45 / 4 درصد استامینوفن و ۳۶ درصد متوکلوپرامید وریدی , دارویی که برای تهوع تجویز شده بود تجویز شد . مشخص نیست که چگونه داروها با نتایج این مطالعه مرتبط هستند .
کودکانی که از نظر احساسی مورد سو استفاده قرار می‌گیرند ممکن است بیشتر دچار میگرن شوند.
منبع :
آکادمی علوم اعصاب آمریکا
خلاصه :
براساس یک مطالعه مقدماتی , کودکانی که از نظر احساسی مورد سو استفاده قرار می‌گیرند ممکن است دچار میگرن شوند . ارتباط بین میگرن و سو استفاده برای سو استفاده عاطفی قوی‌تر از سو استفاده جنسی یا جنسی در مطالعه بود .
طبق یک مطالعه مقدماتی که امروز منتشر خواهد شد , کودکانی که از نظر احساسی مورد سو استفاده قرار می‌گیرند , دچار میگرن می‌شوند . ارتباط بین میگرن و سو استفاده برای سو استفاده عاطفی قوی‌تر از سو استفاده جنسی یا جنسی در مطالعه بود .
مورد آزار عاطفی قوی‌ترین پیوند را برای افزایش خطر میگرن نشان داد . سو استفاده از کودکان می‌تواند اثرات درازمدتی بر سلامت و رفاه داشته باشد . "
در مطالعه , سو استفاده عاطفی با پرسیدن این سوال مورد ارزیابی قرار گرفت : " اغلب والدین یا سایر افراد بزرگ‌سال در مورد چیزهایی که واقعا ً به احساسات شما آسیب می‌زنند یا احساس می‌کنید که نمی‌خواهید یا دوست داشتید , چه احساسی دارید ? "
روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود . حدود ۶۰ درصد از آن‌ها مبتلا به میگرن بودند . از شرکت کنندگان خواسته شد که آیا سو استفاده جنسی , جسمی یا جنسی را در دوران کودکی تجربه کرده‌اند یا خیر. سو استفاده فیزیکی با مشت , لگد و یا انداختن روی زمین , به دیوار یا پایین پله‌ها تعریف شد . آزار جنسی شامل تماس جنسی اجباری و یا روابط جنسی بود . حدود 90 / 97 درصد از شرکت کنندگان پاسخ مثبت داده بودند که از نظر احساسی مورد سو استفاده قرار گرفته‌اند .
از آن‌هایی که مبتلا به میگرن هستند , 87 درصد گفته‌اند که آن‌ها به عنوان یک کودک مورد سو استفاده قرار گرفته‌اند . از آن‌هایی که هرگز میگرن نداشتند , 87 درصد گفتند که مورد آزار قرار گرفته‌اند . کسانی که مورد سو استفاده قرار می‌گرفتند , بیش از کسانی بودند که بعد از حسابداری سن , درآمد , نژاد و جنس , میگرن را تجربه می‌کردند .

کسانی که از نظر عاطفی مورد سو استفاده قرار می‌گرفتند , بیش از کسانی که مورد سو استفاده قرار می‌گرفتند , دچار میگرن بودند . در مقابل , آن‌هایی که از نظر جنسی یا جسمی مورد سو استفاده قرار می‌گرفتند , به طور معنی‌داری دچار میگرن نبودند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

این بررسی در نشریه آنلاین ژورنال اعصاب و اعصاب منتشر شده‌است .
چهار گزینه درمان نگران‌کننده عبارتند از:
منیزیم . پیش از این یکی از امن‌ترین مکمل‌های غذایی است که می‌تواند در دوران بارداری مورد استفاده قرار گیرد .
کلیات این دارو برای میگرن مورد تایید قرار نمی‌گیرد , اما اغلب برای درمان تهوع و استفراغ بارداری و میگرن استفاده می‌شود . استفاده در دوران بارداری به دلیل نگرانی‌ها در مورد ایمنی جنینی و مادری به موضوعی بحث‌انگیز تبدیل شده‌است , اما قطعی نیست .
استامینوفن . بیش از نیمی از زنان باردار در گزارش ایالات‌متحده از آن استفاده می‌کنند , اما شواهد اخیر حاکی از ارتباط احتمالی بین استفاده از استامینوفن مادری و اختلال کاستی توجه و بیش‌فعالی است .
سلام . داروهایی که برای درمان سردرد در ترکیب با کافئین , استامینوفن , آسپیرین و یا کدئین مورد استفاده قرار می‌گیرند , معمولا ً برای میگرن در بارداری تجویز می‌شوند . مطالعه کمی حاکی از افزایش خطر نقص‌های مادرزادی قلب است .
ولز گفت که اغلب زنان مبتلا به میگرن , در دوران بارداری , بویژه در طول بارداری دوم و سوم سردرد کمتری را تجربه می‌کنند . و گزینه‌های درمان ایمن برای زنانی وجود دارد که در دوران بارداری و شیردهی دچار میگرن می‌شوند . سردرد در دوران بارداری و شیردهی باید جدی گرفته شود و همه آن‌ها میگرن نیستند و ممکن است به دلیل شرایط زمینه‌ای جدی باشند .
مهم‌ترین چیز صحبت با دکتر درباره سردرد در دوران بارداری و شیردهی است . او گفت : " او می‌تواند شما را در مورد درمان‌های موجود و ایمنی آن‌ها , از جمله گزینه‌های غیر دارویی , مانند عادات سبک زندگی سالم , آموزش آرام‌سازی , مدیریت استرس , و حتی مدیتیشن و یوگا , راهنمایی کند . "
" گزینه‌های درمانی بسیاری برای میگرن در دوران بارداری و شیردهی وجود دارد , بنابراین بیماران می‌توانند مطمئن باشند که در طول این مدت مهم در زندگیشان آسیب نخواهند دید . "
ممکن است زنان باردار مبتلا به میگرن شدید خطر زایمان و زایمان را افزایش دهند.
منبع :
مرکز پزشکی
خلاصه :
زنانی که مبتلا به میگرن حاد هستند که به اندازه کافی شدید هستند , ممکن است هنگام زایمان زودرس دچار مشکل شوند , از جمله زایمان زودرس , پره اکلامپسی و زایمان پایین . زنان باردار و مسن‌تر هفت برابر این مشکلات را داشتند
زنانی که مبتلا به میگرن حاد هستند که به اندازه کافی شدید هستند , ممکن است هنگام زایمان زودرس دچار مشکل شوند , از جمله زایمان زودرس , پره اکلامپسی و زایمان پایین . بیش از هفت برابر زنان باردار و مسن‌تر بودند .
این یافته‌ها , که توسط محققان در سیستم بهداشت دهان و اعصاب انجام شده‌است , در جلسه سالانه انجمن اعصاب مغز و اعصاب آمریکا در ماه آوریل تا سال ۲۰۱۰ ارائه خواهد شد .

نویسنده این مطالعه , متیو s . رابینز , مدیر خدمات بیمارستانی در مرکز سردرد حاد , رئیس عصب‌شناسی بیمارستان جک دی . استادیار روانشناسی بالینی در کالج پزشکی آلبرت انیشتین . این یافته‌ها باید با تعداد بیشتری از زنان , از جمله آن‌هایی که میگرن دارند , تکرار شوند . "
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

توکسین بوتولینوم با نوعی باکتری مشخص می‌شود . این دارو برای جلوگیری از انتشار مواد در پایانه‌های عصبی عمل می‌کند که از عوارض ناشی از اعصاب مختلف باعث کاهش انقباض عضلانی و انتقال کم‌تر علایم درد می‌شود . چهار تهیه سم بوتولینیوم در آمریکا وجود دارد و آن‌ها قابل تعویض نیستند . به روز رسانی دستورالعمل هر فرمول را جداگانه برای هر وضعیت ارزیابی می‌کند . برای توسعه این رهنمود , محققان تمام مطالعات علمی موجود درباره این موضوع را بررسی کردند .
طبق این دستورالعمل دیوید م . سیمپسون , دکترای پزشکی در نیویورک , نیویورک , نیویورک , و عضو آکادمی علوم اعصاب آمریکا .
یک تغییر از دستورالعمل‌های قبلی , توصیه در مورد میگرن مزمن است . در مورد استفاده از سم بوتولینیوم برای میگرن مزمن , شواهد کافی وجود نداشت . در حال حاضر مطالعات زیادی وجود دارند که از اثربخشی مداخلات درمانی برای کاهش میزان سردرد میگرن استفاده می‌کنند . با این حال , مطالعات نشان داد که سود حاصل از این دارو ناچیز است . در ۴ هفته پس از اولین درمان , افراد مبتلا به سردرد در مقایسه با تزریق داخل وریدی , دچار سردرد شدیدی شدند .
اسپاستی سیتی دلایل زیادی دارد که شامل اسکلروز متعدد , سکته مغزی و ضربه نخاعی می‌شود . برای سفتی اندام فوقانی سه فرمول دارویی - - - - - - - - - - - - - - - - - - در کاهش تن عضلانی اضافی موثر هستند و باید ارائه شوند . یکی از فرمولاسیون ‌ها احتمالا ً موثر بوده و باید مورد توجه قرار گیرد . برای تعیین سفتی اندام تحتانی , لازم است پیشنهاد شود .
در ناحیه گردن رحم , زنان و مردان موثر هستند . این روش احتمالا ً موثر بوده و باید مورد توجه قرار گیرد .
مطالعات اندکی در این زمینه صورت‌گرفته است . این رهنمود حاکی از موثر بودن آن است . این امر احتمالا ً موثر بوده و ممکن است مورد توجه قرار گیرد .
این دستورالعمل‌ها همچنین شامل سایر اختلالات مانند لرزش ضروری , تشنج و اختلالات صوت بودند . برای آن دسته از اختلالات , هیچ مدرک جدیدی در زمان بروز رسانی دستورالعمل در دسترس نبود که نتایج را تغییر دهد , بنابراین در این به‌هنگام‌سازی گنجانده نشده بودند .
مدیریت میگرن در دوران بارداری و شیردهی
منبع :
مرکز پزشکی ویک فارست
خلاصه :
به گفته پزشکان , داروها و درمان‌های طولانی‌مدت برای درمان زنان باردار ایمن در نظر گرفته نمی‌شوند .
بنا به گفته پزشکان مرکز پزشکی باپتیست , داروها و درمان‌ها برای درمان زنان باردار ایمن در نظر گرفته نمی‌شوند .
ربکا آروین , استادیار بخش عصب‌شناسی جنگل و نویسنده این روزنامه گفت : " ما امیدواریم که این بررسی درمان‌های پزشکی به عنوان راهنمایی برای پزشکان و بیماران در مورد نحوه تفسیر یافته‌های جدید , به ویژه در مورد چهار گزینه درمانی که پزشکان معمولا ً برای بیماران باردار خود با میگرن استفاده می‌کنند , باشد . "

بیماران و پزشکان باید بدانند که نگرانی‌ها وجود دارند و باید به دقت خطرات و مزایای این درمان‌ها را ارزیابی کنند . "
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

هیچ مدرکی دال بر ارتباط بین مغز ساکت و داشتن میگرن با اورا وجود ندارد
منبع :
انتشارات دانشگاه آکسفورد
خلاصه :
مطالعه مقطعی حاضر بر روی زنان مبتلا به میگرن با اورا و مقایسه تصاویر مغزی آن‌ها با زنان مبتلا به میگرن متمرکز بود . اختلاف معنی‌داری بین این دو گروه مشاهده نشد ( p > 0.05 ) .
مطالعه مقطعی حاضر بر روی زنان مبتلا به میگرن با اورا و مقایسه تصاویر مغزی آن‌ها با زنان مبتلا به میگرن متمرکز بود . اختلاف معنی‌داری بین این دو گروه مشاهده نشد ( p > 0.05 ) . یافته‌ها در مغز منتشر شدند .
بیش از نیمی از جمعیت زنان از میگرن رنج می‌برند . میگرن با اورا یکی از سه بیمار است که علایم عصبی گذرا را در ارتباط با حملات میگرن تجربه می‌کنند . مطالعات قبلی در رابطه با ارتباط احتمالی بین میگرن و افزایش خطر ابتلا به اختلالات مغزی خاموش و سفید مغز , به ویژه در زنان مبتلا به میگرن با اورا , ابراز نگرانی کردند . گزارش شده‌اس دکتر دیوید مکنزی , رهبر تیم تحقیق و دانشگاه جنوب دانمارک , می‌گوید : " این امر ما را بر آن داشت تا ارزیابی کنیم که آیا زنانی که با اورا مبتلا به میگرن هستند ممکن است شواهدی از اختلالات مغزی خاموش و افزایش بار مواد سفید روی اسکن مغزی خود داشته باشند . "
محققان زن را از طریق ثبت دوقلوی دانمارکی تشخیص دادند . این ثبت در سراسر کشور آن‌ها را قادر ساخت تا زنان مبتلا به میگرن را با اورا شناسایی کنند . سی و چهار دوقلو که برخلاف خواهران دوقلوی خود از میگرن رنج نمی‌برند نیز اسکن شدند .
دکتر مالون می‌گوید : " ما شواهدی از ارتباط بین میگرن با اورا و مغز ساکت و یا ماده سفید مشاهده نکردیم . " " این موضوع برای تحلیل‌های مهم در مقایسه با موارد با کنترل‌های غیر مرتبط صادق بود , و برای تجزیه و تحلیل با تمرکز بر جفت‌های دوقلو که در آن‌ها یک دوقلو دچار میگرن با اورا و دیگری نبود . "
جراحی برای سردردهای مزمن
منبع :
دانشگاه هاروارد
خلاصه :
براساس تحقیقات جدید , یک روش جراحی اصلاح‌شده ممکن است یک روش ساده‌تر برای درمان یک نوع سردرد مزمن فراهم کند .
یک روش جراحی اصلاح یافته ممکن است یک روش ساده‌تر را برای درمان یک نوع سردرد مزمن , طبق یک " نظرات و نوآوری‌ها " در مورد مشکل جراحی پلاستیک و ترمیمی , مجله پزشکی رسمی انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ارایه دهد .
با استفاده از برش در اصل برای هدف دیگر , جراحان می‌توانند به اعصاب درگیر در برخی از انواع سردرد مزمن دست یابند . مرکز جراحی پلاستیک در سانفرانسیسکو . او امیدوار است که تکنیک جدید " بار را برای پذیرش " درمان جراحی موثر برای بیماران مبتلا به این بیماری ناتوان‌کننده " پایین بیاورد .
روش موثر جراحی برای سردرد مزمن

در سال‌های اخیر جراحی به عنوان یک روش درمان موثر برای بیماران انتخاب‌شده با سردردهای مزمن و مزمن مطرح شده‌است . جراحان پلاستیک که متوجه این موضوع شدند که برخی از بیماران میگرن پس از برداشتن پیشانی , سردرد کمتری داشتند , این روش‌ها به " سایت‌های محرک " مرتبط با الگوهای سردرد خاص اشاره داشتند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

سردردهای شدید زمانی می‌توانند منجر به اسپاسم ماهیچه و یا افزایش فشار عروق خونی شوند که بر روی عصب‌های خاصی که در سمت مغز قرار دارند , فشار وارد می‌کنند . در طول این مراحل جراحی , جراحان به دنبال کاهش فشار بر روی این اعصاب یا قطع اعصاب جهت جلوگیری از بروز سردردهای بعدی هستند .
این تکنیک یک کاربرد جدید از روشی است که بسیاری از جراحان از قبل با آن آشنا هستند . ( p < 0.05 ) . او تجربه اولیه خود را با رویکرد جدید در بیماران هموفیلی توصیف می‌کند .
تمام بیماران دچار سردردهای مزمن مزمن بودند . آن‌ها همچنین نتایج مثبتی در مورد آزمایش قبل از عمل داشتند - - تزریق سم بوتولینیوم ( بوتاکس ) برای قطع موقت فعالیت عضلانی , و یا بی‌حسی موضعی که به طور موقت اعصاب درگیر را مسدود می‌کند . قبل و بعد از جراحی علایم سردرد با استفاده از نمره استاندارد , شاخص سردرد میگرن ( mhi ) بررسی شد .
همانند مطالعات قبلی , جراحی رهایی قابل‌توجهی از سردردهای مزمن موقتی ایجاد کرد . میانگین نمرات دو گروه قبل و بعد از جراحی کاهش یافت . حداقل یک درصد کاهش در علایم سردرد رخ داد .
هنوز مشخص نیست که چرا سه بیمار باقیمانده بهبودی خوبی نداشته اند . هیچ یک از بیماران عوارض را تجربه نکرده بودند .
این تجربه از بدن رو به رشد تحقیقات حمایت می‌کند که نتایج خوبی را با جراحی برای سردردهای مزمن مزمن نشان می‌دهند . اخیرا ً مطالعه‌ای در جراحی پلاستیک و ترمیمی نتایج مشابهی را گزارش داد که آیا عصب ممکن است قطع یا قطع شده‌باشد . با این حال مطالعات پیشین از روش‌های پیچیده‌تری برای دسترسی به اینترنت استفاده کرده‌اند .
رویکرد ساده شده با استفاده از برش عرضی مزایای دیگر روش‌های جراحی سردرد زمانی مزمن را با حداقل کردن معایب , ترکیب می‌کند . او اظهار نظر می‌کند : " این یک روش ساده و موثر است که ممکن است جراح پلاستیک را برای پذیرش و ارائه گزینه‌های جراحی برای بیماران با این وضعیت ناتوان‌کننده آسان کند . "
دستورالعمل‌های به روز شده : سم بوتولینیوم برای اسپاستی سیتی , سردرد و دیگر اختلالات مغزی
منبع :
آکادمی علوم اعصاب آمریکا
خلاصه :
آکادمی علوم اعصاب آمریکا دستورالعمل‌های اختصاصی خود را در مورد استفاده از سم بوتولینیوم برای اسپاستی سیتی , درد گردن رحم , سردرد میگرن و سردرد میگرنی به روز کرده‌است .
آکادمی مغز و اعصاب آمریکا دستورالعمل‌های اختصاصی خود را در مورد استفاده از سم بوتولینیوم برای اسپاستی سیتی , درد گردن رحم , سردرد میگرن و سردرد میگرنی به روز کرده‌است . این رهنمود در آوریل ۲۰۱۱ منتشر شده‌است . ~~~ مجله پزشکی آکادمی علوم اعصاب آمریکا, مجله پزشکی آکادمی علوم اعصاب آمریکا , و در جلسه سالانه‌ای که سالانه در ونکوور , کانادا , آوریل و آوریل در ونکوور , کانادا برگزار می‌شود , ارائه می‌شود .

راهنمای بروز شده چهار اختلال نورولوژیک را پوشش می‌دهد : اسپاستی سیتی در بزرگسالان که با حرکت به طور معمول در پی سکته مغزی , طناب نخاعی و یا دیگر آسیب‌های عصبی تداخل می‌کند . میگرن مزمن به عنوان حملاتی اطلاق می‌شود که طی یک یا چند روز در ماه رخ می‌دهد , با حداقل هشت مورد از این حملات که دارای ویژگی‌های میگرن هستند . در میگرن , حملات کم‌تر رخ می‌دهند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

بنا به گفته بنیاد تحقیقات میگرن , حدود ۵۰۰ میلیون آمریکایی مبتلا به میگرن در ایالات‌متحده هستند . با این حال , به دلیل خطر سکته مغزی , رایج‌ترین و موثرترین رده‌های دارویی از نوع داروی ضد میگرن استفاده می‌شود . در حال حاضر محققان در زمینه سلامت جفرسون - جفرسون نشان داده‌اند که بیمارانی که مواد مخدر را خارج از برچسب دریافت کرده‌اند , عوارض قلبی و عروقی دیگری ندارند .
علاوه بر این , این مطالعه نشان می‌دهد که این داروها برای این گروه از بیماران مبتلا به میگرن ایمن هستند , و همچنین می‌تواند عواقبی را برای مبتلایان به میگرن داشته باشد .
براد کلین , نویسنده ارشد مرکز سردرد در بیمارستان مرکز سردرد جفرسون می‌گوید : " داروهای کافی برای مدیریت مناسب سردردهای میگرنی وجود ندارد . " کلین می‌گوید : " در زمانی در تاریخ , زمانی که تعداد بی‌سابقه‌ای از مردم از طریق داروهای تجویز شده به مواد مخدر گرفتار می‌شوند - همانطور که در مورد مبتلایان به میگرن وجود دارد - - ما به خود به عنوان پزشک نیاز داریم تا داروهایی را امتحان کنیم که بدون خطر اعتیاد کار کنند . " این مطالعه در ژورنال سردرد منتشر شد .
میگرن ممکن است باعث درد شود چون باعث ورم رگ‌های خونی که به مغز تغذیه می‌کنند می‌شوند . با این حال , دو نوع میگرن , بازیلر و همی پلژی , به جای ورم رگ‌های خونی مغز موجب درد می‌شوند . هر دو در نظر دارند که دچار میگرن شوند . زود هنگام , توسعه دهندگان مواد مخدر نگران بودند که اضافه کردن تنگی بیشتر به بازیلر و میگرن ممکن است این بیماران را در معرض خطر ابتلا به سکته قرار دهد . کلین می‌گوید : " در نتیجه , هیچ‌کس واقعا ً نشان نداد که این داروها خطرناک هستند - - آن‌ها صرفا ً براساس مکانیسم عمل شان خطرناک بودند . و تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که هوا ناشی از گرفتگی عروق خونی نیست . "
برای تعیین اینکه آیا خطر سکته مغزی در بیماران دیابتی و همی پلژی راست وجود دارد یا خیر . آن‌ها به دنبال بیمارانی بودند که علائمی را نشان داده بودند که به یک تشخیص میگرن منجر شده بودند و یا یک درمان ضد درد را دریافت کرده بودند . در طول مدت پی‌گیری , در طی چند ماه هیچ موردی از سکته یا سکته قلبی مشاهده نشد .
اگر چه دیگران این اثر را قبلا ً مطالعه کرده بودند, این تحقیق بزرگ‌ترین گروه بیمار را تا به امروز داشت و همچنین یکی از اولین کسانی بود که بیمارانی را که با آن‌ها درمان می‌شدند بررسی کرد .

به گفته بنیاد تحقیقات میگرن , میگرن ممکن است برای تشخیص بسیار پیچیده باشد و تعداد کمی متخصص سردرد تایید شده در ایالات‌متحده وجود دارند - - تنها برای مبتلایان به بیماری مبتلا به بیماری میگرن , تنها برای بیماران مبتلا به سردرد است. دکتر کلین کلین می‌گوید : " از آنجا که حال و هوا مربوط به میگرن است , بسیاری از پزشکان از دادن این داروها به هیچ یک از بیماران امتناع می‌کنند که یک حس نادرست از احتیاط را تجربه می‌کنند . " در عوض , مبتلایان به میگرن ممکن است به داروهای دیگری مانند مواد مخدر معتاد شوند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

اغلب مبتلایان به سردرد و سردرد پس از ضربه , سردرد خود را بدتر می‌کنند و منجر به ترک مهم‌ترین وظایف روزانه خود می‌شوند و به دنبال آرامش تاریکی می‌گردند . مطالعه جدیدی از دانشکده پزشکی هاروارد نشان می‌دهد که افشای این مبتلایان به نور سبز با طول‌موج خالص به طور قابل‌توجهی حساسیت و حساسیت آن‌ها را کاهش می‌دهد و حتی می‌تواند شدت سردردها را کاهش دهد . نتایج امروز در مغز منتشر می‌شوند .
این بیماری که با بیش از ۸۰ % از حملات میگرن همراه است , انتخاب کمی برای مبتلایان به میگرن می‌دهد , اما برای جدا کردن خود در اتاق‌های تاریک , قادر به کار , مراقبت از خانواده و یا پی‌گیری فعالیت‌های روزمره نیست.
رامی شفاعت , استاد بی‌هوشی در مرکز پزشکی " بث اسرائیل " و دانشکده پزشکی هاروارد , و نویسنده این تحقیق می‌گوید : " اگر چه این بیماری به اندازه درد ناشی از سردرد میگرن نیست , " ناتوانی آن‌ها در تحمل نور است که اغلب آن‌ها را ناتوان می‌کنند . "
مطالعه جدید نشان می‌دهد که یک نوار باریک از نور سبز , میگرن را به طور قابل‌توجهی کم‌تر از تمام رنگ‌های دیگر نور تشدید می‌کند و اینکه در شدت‌های کم , حتی می‌تواند سردرد را کاهش دهد .
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر رنگ‌های مختلف نور بر سردرد در بیماران بدون اختلال بینایی بعد از کشف آن بود که تنها نور آبی بیماران مبتلا به میگرن نابینا را آزار می‌دهد .
آن‌ها از بیمارانی که دچار میگرن شدید بودند خواستند تا هر گونه تغییر در سردرد را هنگام مواجهه با شدت‌های مختلف آبی , سبز , کهربایی و قرمز گزارش کنند . در شدت بالای نور ( مانند یک دفتر روشن ) نزدیک به ۷۵ % از بیماران تشدید سردرد را گزارش کردند . و همکارانش به طور غیرمنتظره‌ای دریافتند که نور سبز در واقع درد خود را تا حدود 80 / 97 % کاهش می‌دهد .
دانشمندان برای درک اینکه چرا نور سبز باعث درد کم‌تر این بیماران می‌شود , آزمایش‌هایی را طراحی کردند که در آن اندازه سیگنال‌های الکتریکی تولید شده توسط شبکیه ( در چشم ) و کورتکس ( در مغز ) این بیماران در پاسخ به هر رنگ نور اندازه‌گیری شد . آن‌ها دریافتند که نور سبز کوچک‌ترین سیگنال الکتریکی را هم در شبکیه و هم در کورتکس ایجاد می‌کند .
سپس , آن‌ها از مدل‌های حیوانی استفاده کردند تا نشان دهند که تالاموس , یک ناحیه مغزی که اطلاعات را در مورد نور از چشم به قشر منتقل می‌کند , اطلاعات را به گونه‌ای اصلاح می‌کند که توضیح دهد چرا نور قرمز و قرمز از آمبر سخت‌تر است و چرا آمبر سخت‌تر از سبز است .
او می‌گوید : " امید من این است که بیماران بتوانند یک روز خیلی زود از این یافته‌ها سود ببرند . " اما او هشدار می‌دهد که هزینه فعلی یک لامپ روشنایی و تکنولوژی نجومی است .
تحقیقات نشان می‌دهد که داروهای میگرن مورد استفاده قرار می‌گیرند
منبع :
دانشگاه توماس جفرسون
خلاصه :
تحقیقات جدید حاکی از آن است که میگرن بیشتر می‌تواند با داروهایی که برای انقباض رگ‌های خونی مشهور هستند درمان شود , تحقیقات جدید نشان می‌دهد که بیمارانی که مواد مخدر را خارج از برچسب دریافت کرده‌اند , عوارض قلبی و عروقی دیگری ندارند .

بنا به گفته بنیاد تحقیقات میگرن , حدود ۵۰۰ میلیون آمریکایی مبتلا به میگرن در ایالات‌متحده هستند . با این حال , به دلیل خطر سکته مغزی , رایج‌ترین و موثرترین رده‌های دارویی از نوع داروی ضد میگرن استفاده می‌شود . در حال حاضر محققان در زمینه سلامت جفرسون - جفرسون نشان داده‌اند که بیمارانی که مواد مخدر را خارج از برچسب دریافت کرده‌اند , عوارض قلبی و عروقی دیگری ندارند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

داروهایی با کارایی ثابت
داروهای انتخابی معمولا ً مسدود کننده‌های بتا مانند پروپرانولول و متوپرولول , والپروات سدیم و توپیرامات و مسدود کننده کانال کلسیمی است . برخی مطالعات تصادفی و کنترل‌شده نشان می‌دهند که این داروها می‌توانند شیوع حملات میگرن را کاهش دهند , حتی اگر اکثریت آن‌ها در اصل برای درمان نشانه‌های دیگر توسعه داده می‌شدند . " همچنین , امید به پیش‌گیری از حملات میگرنی از مواد جدیدتر مانند آنژیوتانسین - مبدل آنژیوتانسین ii و آنتاگونیست گیرنده آنژیوتانسین ii , وجود دارد . مواد و روش‌ها: این مطالعه به روش کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود . این بررسی نشان داد که مصرف پروپرانولول کارایی مشابهی دارد و هر دو نسبت به دارونما برتری داشتند .
امید درمان جدید : آنتی‌بادی‌های تک‌تبار هدف cgrp را هدف قرار می‌دهند .
امید است در حال حاضر در آنتی‌بادی‌های تک‌تبار که یک نوروپپتید ( پپتید وابسته به ژن کلسی تونین ) را هدف قرار می‌دهند , قرار داده شود . cgrp یک نقش کلیدی در پاتوژنز سردرد اولیه دارد . آنتاگونیست های cgrp برای درمان میگرن حاد و پیش‌گیری توسعه یافته‌اند . اگرچه آن‌ها بسیار موثر هستند , اما معایب فراوانی نیز دارند : در برخی موارد درمان به دلیل اثرات جانبی حاد , از جمله افزایش مشخص آنزیم‌های کبدی , رها شده و در نتیجه آنتاگونیست های گیرنده cgrp تا به امروز تایید نشده اند . براساس مطالعات منتشر شده تاکنون , آنتی‌بادی مونوکلونال جدید علیه cgrp , یا گیرنده آن , بهتر تحمل می‌شود . او افزود : " اگرچه ایمنی و اثربخشی در درمان میگرن و میگرن هنوز باید در سه‌فاز تایید شود , من مطمئن هستم که به داروهایی که به طور خاص برای این امر توسعه یافته‌اند , دسترسی داشته باشیم تا به ما کمک کند تا مشکل سردرد اولیه را رفع کنیم . "
توکسین بوتولینوم
استفاده از سم بوتولینیوم a ( a . میگرن مزمن با شیوع مکرر سردرد همراه است که منجر به سطح بالایی از رنج در فرد می‌شود . اثرات مثبت این درمان در مطالعات مهم به خوبی اثبات شده‌است و این ماده همچنین اثربخشی خود را در درمان میگرن مزمن در عمل بالینی نشان داده‌است .
یک نوار باریک از نور سبز می‌تواند میگرن را بهبود بخشد
یافته‌ها نشان می‌دهد که نور سبز خالص احتمالا ً میگرن را تشدید می‌کند
منبع :
انتشارات دانشگاه آکسفورد
خلاصه :
اغلب مبتلایان به سردرد و سردرد پس از ضربه , سردرد خود را بدتر می‌کنند و منجر به ترک مهم‌ترین وظایف روزانه خود می‌شوند و به دنبال آرامش تاریکی می‌گردند . مطالعه جدیدی نشان می‌دهد که افشای این مبتلایان به نور سبز با طول‌موج خالص به طور قابل‌توجهی حساسیت و حساسیت آن‌ها را به نور کاهش می‌دهد و حتی می‌تواند شدت سردردها را کاهش دهد .
اغلب مبتلایان به سردرد و سردرد پس از ضربه , سردرد خود را بدتر می‌کنند و منجر به ترک مهم‌ترین وظایف روزانه خود می‌شوند و به دنبال آرامش تاریکی می‌گردند . مطالعه جدیدی از دانشکده پزشکی هاروارد نشان می‌دهد که افشای این مبتلایان به نور سبز با طول‌موج خالص به طور قابل‌توجهی حساسیت و حساسیت آن‌ها را کاهش می‌دهد و حتی می‌تواند شدت سردردها را کاهش دهد . نتایج امروز در مغز منتشر می‌شوند .

این بیماری که با بیش از ۸۰ % از حملات میگرن همراه است , انتخاب کمی برای مبتلایان به میگرن می‌دهد , اما برای جدا کردن خود در اتاق‌های تاریک , قادر به کار , مراقبت از خانواده و یا پی‌گیری فعالیت‌های روزمره نیست.
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :