روش Culturing سلول جدید ، حجم صدا را وارد می‌کند .
مبدا :
آزمایشگاه زیستی دریایی
خلاصه :
در یک پیشرفت که به احتمال زیاد تحقیقات با هدف درمان برای از دست دادن شنوایی ، مشکلات جسمی و تعادل را تسریع می‌کند ، دانشمندان یک تکنیک دسته‌بندی آزمایشگاهی را تکمیل کرده‌اند که یک منبع جدید قابل‌اعتماد از سلول‌ها برای درک اختلالات شنوایی خاص فراهم می‌کند .
در یک پیشرفت که به احتمال زیاد تحقیقات با هدف درمان برای از دست دادن شنوایی ، tinnitus ، و مشکلات تعادلی را تسریع می‌کند ، دانشمندان یک تکنیک دسته‌بندی آزمایشگاهی را تکمیل کرده‌اند که یک منبع جدید قابل‌اعتماد از سلول‌ها برای درک اختلالات شنوایی خاص فراهم می‌کند .
سلول‌ها که به عنوان سلول‌های مویی شناخته می‌شوند ، صدای ضروری و ردیاب‌های تعادل در گوش داخلی هستند . آسیب به این سلول‌ها یک عامل کلیدی در شنوایی و کاهش تعادل است و در حالی که پرندگان ، ماهی‌ها و دوزیستان می‌توانند به سرعت رشد کنند و سلول‌های مویی آسیب ببینند . تا کنون ، دانشمندان به دنبال نشانه‌هایی از این مشکل با دستورالعمل‌های دشوار مورد نیاز برای جمع‌آوری این سلول‌ها برای تحقیقات خود ، مختل شده‌اند .
محققان MBL ویتمن و جفری Corwin ، هر دو دانشگاه پزشکی ویرجینیا ، یک تکنیک جدید برای ایزوله کردن سلول‌های از گوش‌های داخلی جنین جوجه و رشد آن‌ها در آزمایشگاه خود ایجاد کردند . دانشمندان این نتایج را با القای سلول‌های avian برای تمایز به سلول‌های مویی از طریق فرآیندی به نام گذار mesenchymal - to به دست آوردند .
هیو و Corwin توانستند سلول‌های کشت شده را منجمد و گرم کنند و سپس سلول‌های جدید را از یخ ذوب شوند - کشفی که سلول‌های مویی را در دسترس محققان بیشتری قرار می‌دهد .
مطالعه سلول‌های مو برای درک اتلاف شنوایی بسیار مهم است زیرا سلول‌های مویی یک کالا با ارزش در انسان‌ها هستند . ما با تعداد محدودی از این ردیاب‌های صوتی در هر گوش به دنیا می‌آییم که می‌تواند به راحتی با سن ، بیماری‌های خاص ، صداهای بلند و واکنش‌های مضر به داروها آسیب ببیند . وقتی آسیب دید ، سلول‌ها رشد نمی‌کنند و باعث ایجاد مشکلات شنوایی و تعادل می‌شوند .
Corwin می‌گوید : " تا کنون ، دانشمندان که برای درک بسیاری از اختلالات گوش درونی کار می‌کنند باید به microdissections سخت متوسل شوند تا حتی تعداد کمی از این سلول‌ها را جمع‌آوری کنند که انواع تحقیقات را محدود کرده و سرعت کشفیات را کاهش دهند ."
در دسترس بودن شیشه سلول‌های یخ زده که می ‌توان آن‌ها را به شکل سلول‌های مویی به کار برد باید مانع بزرگی برای پیشرفت در راستای توسعه درمان برای بیش از ۲۰ میلیون آمریکایی که از مشکلات شنوایی و کمبود شنوایی رنج می‌برند ، بردارند .
این تحقیق در تاریخ ۲۴ تا ۲۸ سپتامبر نخستین چاپ از مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم به چاپ رسید .
دکتر Corwin ، استاد علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی ویرجینیا ، یکی از بنیانگذاران کلاس زیست‌شناسی MBL's است .
این تحقیق توسط دو موسسه خیریه از موسسه ملی بهداشت و بنیاد علف پشتیبانی شد .
دستگاه با استفاده از یک راهنمای کوچک برای شنوایی ضعیف
مبدا :
سیستم بهداشت دانشگاه Loyola
خلاصه :
یک بیمار که در گوش راستش کاملا ً ناشنوا است ، هنوز هم می‌تواند از آن طرف بشنود . یک پردازشگر صوتی که درست پشت گوش راست او می‌گذارد ، امواج صوتی را به ارتعاشات ریز تبدیل می‌کند که از درون جمجمه او حرکت می‌کنند . ارتعاشات توسط گوش چپ خوب او تشخیص داده می‌شود ، بنابراین به نظر می‌رسد که از هر دو طرف می‌شنود . یک مطالعه جدید نشان داده‌است که این سیستم اجرای صحیح از طریق استخوان جمجمه یک ترقی بزرگ برای افرادی است که در یک گوش ناشنوا هستند و می‌توانند با شنوایی یا کاشت حلزونی گوش دهند .

اگرچه جیم McGinn از Wheaton در گوش راستش کاملا ً ناشنوا است ، اما او هنوز هم می‌تواند از آن طرف بشنود . یک پردازشگر صوتی که درست پشت گوش راست او قرار دارد ، امواج صوتی را به ارتعاشات ریز تبدیل می‌کند که از درون جمجمه او حرکت می‌کنند . ارتعاشات توسط گوش چپ خوب او تشخیص داده می‌شود ، بنابراین به نظر می‌رسد که از هر دو طرف می‌شنود .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :