در این مطالعه , ساحل و نویسنده دوم مقاله , سث , دانشجوی سال u - m در دپارتمان‌های u - m و مهندسی پزشکی , الگوهای فعالیت نورون‌ها را در مغز خوک معمولی و کر کر اندازه‌گیری کرد. آن‌ها از یک آرایه برای اندازه‌گیری سیگنال‌های عصب سه‌شاخه و نورون‌های حسی در هسته حلزونی پشتی استفاده کردند . وقتی آن‌ها نتایج را در دو گروه مقایسه کردند , تفاوت‌های آشکاری را در فعالیت عصب سه‌قلو یافتند .
ساحل می‌گوید : " مطالعه نشان می‌دهد که در حیوانات کر , پاسخ حسی تنی خیلی قوی‌تر از حیوانات با شنوایی معمولی است . "
تیم تحقیقاتی ساحل از تحقیقات پیشین دریافته بود که برخی نورون‌ها در هسته حلزونی پس از آسیب شنوایی فعال شده‌اند و این نقص توجه به وزوز گوش در حیوانات متصل شده‌است .
او می‌گوید : " این مطالعه نشان می‌دهد که تنها نورونی هستند که ورودی پیکری را دریافت می‌کنند که فعال شده‌اند " , که باید جستجو را برای درمان وزوز گوش در برخی افراد آسان کند .
بسیاری از افراد مبتلا به سندرم مفصل گیجگاهی فکی , وضعیتی هستند که باعث ایجاد درد مکرر در فک و تجربه وزوز گوش می‌شوند . تحقیقات ساحل می‌تواند منجر به درک بهتر این پیوند شود . در افراد مبتلا به این بیماری , سیستم حسی تنی مختل و ملتهب است . ساحل می‌گوید که ممکن است در این وضعیت همانند کاهش شنوایی , نورون‌های حسی تنی فعالیت نورونی بیش از حد را در هسته حلزونی حرکت دهند .
این مطالعه که در حال حاضر در مجله علوم اعصاب اروپا به صورت آنلاین منتشر شده‌است , در اولین مساله ماه ژانویه مجله چاپ خواهد شد .
به علاوه , شرکت تحقیقاتی u - m در زمان مطالعه , ثنا سید , دانشجوی u - m در برنامه فرصت تحقیقات کارشناسی و لری اف . هیوز , استاد دانشکده پزشکی دانشگاه ایلینوی , از نویسندگان این مقاله است .
نقل‌قول : مجله اروپایی علم اعصاب , جلد ۲۲ , شماره انتشار , ژانویه 2010 . 2 . 1
این تحقیق از کنسرسیوم تحقیقاتی وزوز گوش , ابتکار تحقیق وزوز و موسسه ملی بهداشت انجام شده‌است. ساحل در هیات‌مدیره انجمن وزوز گوش آمریکایی است .
سکوت ممکن است منجر به نویزهای خیالی مانند وزوز گوش شود
منبع :
جراحی گردن و گردن آمریکا
خلاصه :
براساس تحقیقات جدید , نویزهای خیالی , که صدای زنگ در گوش مرتبط با وزوز گوش را تقلید می‌کنند , می‌توانند توسط افراد با شنوایی عادی در وضعیت‌های آرام تجربه شوند . وزوز گوش , یک ادراک شنوایی است که نمی‌توان آن را به یک منبع خارجی نسبت داد , با حداقل هفت میلیون آمریکایی که آن را به شدت تجربه می‌کنند که با فعالیت‌های روزانه تداخل ایجاد می‌کند .
براساس تحقیقات جدید , نویزهای خیالی , که صدای زنگ در گوش مرتبط با وزوز گوش را تقلید می‌کنند , می‌توانند توسط افراد با شنوایی عادی در وضعیت‌های آرام تجربه شوند .
مطالعه برزیلی که شامل دو نفر با شنوایی هنجار و وزوز گوش بود , نشان داد که در میان سوژه‌ها در محیطی آرام قرار می‌گیرند که از آن‌ها خواسته شده‌است تا بر حواس شنوایی خود تمرکز کنند .
این در مقایسه با ۶۰ درصد از شرکت کنندگانی بود که زمانی که از آن‌ها خواسته شد بر روی محرک‌های بصری تمرکز کنند و نه روی شنوایی خود , صدای زنگ را شنیدند , و درصد کسانی که از آن‌ها خواسته شد روی یک کار در محیط آرام متمرکز شوند.
نگارندگان بر این باورند که با توجه به وزوز گوش, نقش توجه به علایم و نیز سکوت , نقش بزرگی در تجربه و شدت آن دارد .

وزوز گوش , یک ادراک شنوایی است که نمی‌توان آن را به یک منبع خارجی نسبت داد , با حداقل هفت میلیون آمریکایی که آن را به شدت تجربه می‌کنند که با فعالیت‌های روزانه تداخل ایجاد می‌کند .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :