دیویس توضیح داد که یک انتهای حلزون گوش خانه نورون‌های firing است که با برتری NT - ۳ مشخص می‌شود ، در حالی که دیگر انتهای حلزونی در BDNF غنی است و این نورون‌ها را سریع‌تر انجام می‌دهند . هر دو neurotrophins در گرادیان در سراسر محدوده وجود دارند ، اما در هر منطقه خاص مقادیر آن‌ها نسبت به یکدیگر متفاوت هستند - - بسیاری از BDNF و یک NT کوچک ۳ - ۳ در فرستنده‌های فرکانس بالا ، برای مثال ، و برعکس وقتی که شما به سمت انتهای دیگر حرکت می‌کنید .
در یک رویکرد درمانی ممکن ، دیویس توضیح داد که چگونه the می‌توانند به طور بالقوه به یک ایمپلنت حلزونی که به تازگی طراحی‌شده و از طریق بنادر در امتداد طول آن آزاد شده‌است ، تزریق شود .
مغز چپ به شنیدن سر و صدا کمک می‌کند .
مبدا :
BioMed مرکزی
خلاصه :
مغز ما در انتخاب سخنرانی حتی در یک اتاق پر سر و صدا بسیار خوب است ، یک سازگاری که برای برگزاری یک مکالمه در یک مهمانی عصرانه ضروری است ، و حالا ما شروع به درک تعاملات عصبی که زمینه‌ساز این توانایی هستند ، هستیم . تحقیقات با استفاده از تصویربرداری عصبی نشان داده‌اند که نیم‌کره چپ مغز به تشخیص سیگنال از سر و صدا کمک می‌کند .
مغز ما در انتخاب سخنرانی حتی در یک اتاق پر سر و صدا بسیار خوب است ، یک سازگاری که برای برگزاری یک مکالمه در یک مهمانی عصرانه ضروری است ، و حالا ما شروع به درک تعاملات عصبی که زمینه‌ساز این توانایی هستند ، هستیم . یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی امروز ، در اینترنت دسترسی آزاد به اینترنت ، بررسی می‌کند که چگونه تحقیقات با استفاده از تصویربرداری عصبی نشان داده‌اند که نیم‌کره چپ مغز به تشخیص سیگنال از سر و صدا کمک می‌کند .
در زندگی روزمره ما ، ما در معرض صداهای مختلفی از منابع مختلف در عین حال ، از نویز ترافیک گرفته تا chatter پس‌زمینه قرار داریم . این سیگنال‌های پر سر و صدا ، هنگامی که توسط مغز پردازش می‌شوند ، تعامل دارند و با یکدیگر رقابت می‌کنند ، فرآیندی که به نام پوشش همزمان نامیده می‌شود . واکنش brain's به پنهان کردن محرک‌ها منجر به تاثیر مهمانی عصرانه می‌شود به طوری که ما قادر به شنیدن یک صدای خاص ، حتی در حضور صدای رقیب یا سر و صدای پس‌زمینه هستیم .
Hidehiko Okamoto و همکاران موسسه مطالعات Biomagnetism و Biosignal ، Muenster ، آلمان و همکاران در ژاپن و کانادا از تکنیک تصویربرداری عصبی که به نام magnetoencephalography ( MEG ) شناخته می‌شود استفاده کرده‌اند تا مکانیسم‌های اساسی و تفاوت‌های hemispheric مربوط به پوشش همزمان را دنبال کنند زیرا داوطلبان به ترکیبات مختلف تست و صداهای پس‌زمینه گوش می‌دهند . صداهای تست در سمت چپ یا سمت راست نمایش داده می‌شد ، در حالی که نویز رقیب به شکل مشابه یا به گوش مخالف ارایه می‌شد .
با نظارت بر واکنش brain's به این ترکیبات صوتی مختلف ، تیم مشاهده کرد که نیم‌کره چپ محل اکثر فعالیت‌های مغزی مرتبط با پردازش اصوات در یک محیط پر سر و صدا بود .
مقاله ژورنال : نفوذ hemispheric چپ در طول پردازش شنیداری در محیط پر سر و صدا ، Hidehiko Okamoto ، Henning Stracke ، Bernhard Ross ، Ryusuke Kakigi و Christo Pantev ، زیست‌شناسی BMC ( در مطبوعات )
گوش‌ها Ringing ؟ سلول‌ها در حال توسعه گوش می‌توانند توضیح دهند .
مبدا :
دانشگاه‌های پزشکی جانز هاپکینز
خلاصه :
دانشمندان مغز کشف کرده‌اند که چگونه سلول‌های گوش در حال رشد صدای خود را می‌سازند ، خیلی طول از این که گوش قادر به تشخیص صدای اطراف آن‌ها باشد . این یافته به توضیح این مساله کمک می‌کند که چگونه سیستم شنیداری در حال توسعه فعالیت مغزی را در غیاب صدا تولید می‌کند . همچنین ممکن است توضیح دهد که چرا مردم گاهی اوقات tinnitus را تجربه می‌کنند و صداهایی را می‌شنوند که از ناکجا ظاهر می‌شوند .

دانشمندان مغز در جانز هاپکینز کشف کرده‌اند که چگونه سلول‌های گوش در حال رشد صدای خود را می‌سازند ، خیلی طول از اینکه گوش قادر به تشخیص صدای اطراف آن‌ها باشد . این یافته که در طبیعت گزارش شده‌است به توضیح این مساله کمک می‌کند که چگونه سیستم شنیداری در حال توسعه فعالیت مغزی را در غیاب صدا تولید می‌کند . همچنین ممکن است توضیح دهد که چرا مردم گاهی اوقات tinnitus را تجربه می‌کنند و صداهایی را می‌شنوند که از ناکجا ظاهر می‌شوند .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :