psychology

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

به طور مشابه ، شیر دریایی تا زمانی که از خوک هندی استفاده شود ، سه برابر غشا basilar دارد . اما نسبت شعاع آن ۵.۲ ، کم‌تر از هر یک از گربه و یا خوکچه هندی است و نمی‌تواند در زیر ۱۸۰ هرتز به نظر برسد . ( این حد برای امواج شنوایی دریایی در هوا است ؛ زیر آب آن می‌تواند تا ۲۰۰ هرتز را بشنود )
Manoussaki می‌گوید : " آنچه که من در مورد آن دوست دارم این است که یک ویژگی ماکروسکوپی از گوش تاثیر عمده‌ای بر شنوایی ما دارد .
دیگر شرکت کنندگان در این تحقیق Emilios K هستند . Dimitriadis ، موسسه ملی تصویر برداری پزشکی و bioengineering ؛ جولی Arruda از موسسه اقیانوس‌شناسی وودز هول و جنیفر تی . اومالی از گوش ماساچوست و بیمارستان قدیمی .
این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت ، اداره تحقیقات نیروی دریایی ، دانشگاه فنی کریت و دانشگاه Vanderbilt حمایت شد .
یافته‌های جدید یک عقیده غالب در مورد گوش درونی :
مبدا :
دانشگاه میشیگان
خلاصه :
گوش سالم صداهای ملایمی را در پاسخ به صداهایی که در آن سفر می‌کنند ، منتشر می‌کند . این گازهای گلخانه‌ای قابل تشخیصی با میکروفن‌های با حساسیت تشخیص می‌دهند که این انتشار گازهای گلخانه‌ای به پزشکان کمک می‌کند تا شنوایی نوزادان را آزمایش کنند . یک گوش ناشنوا این انعکاس را تولید می‌کند . تحقیقات جدید نشان می‌دهد که برخلاف تصور علمی فعلی ، انتشار گازهای گلخانه‌ای به همان شیوه‌ای که وارد می‌شوند ، گوش را ترک می‌کنند .
گوش سالم صداهای ملایمی را در پاسخ به صداهایی که در آن سفر می‌کنند ، منتشر می‌کند . این گازهای گلخانه‌ای با میکروفن‌های حساسی به پزشکان کمک می‌کنند تا شنوایی نوزادان را آزمایش کنند. یک گوش ناشنوا این انعکاس را تولید می‌کند .
تحقیقات جدید شامل دانشگاه میشیگان و دانشگاه علوم و علوم ارگان نشان می‌دهد که برخلاف تصور علمی کنونی ، انتشار گازهای گلخانه‌ای به همان شیوه‌ای که وارد می‌شوند ، گوش را ترک می‌کنند . یافته‌ها بینش جدید را به پدیده‌ای می‌دهند که محققان برای درک بهتر از دست دادن شنوایی مطالعه می‌کنند و یک مطالعه بحث‌برانگیز قبلی را که به نتیجه‌ای مشابه رسیدند ، تقویت می‌کنند .
کارل Grosh ، استاد دپارتمان مهندسی مکانیک و مهندسی پزشکی و مولف این مقاله ، می‌گوید : " حکمت سابق بر چگونگی خروج گازها از گوش ، این بود که موج در حال حرکت در امتداد ساختار حلزون گوش به همان شکل موج رو به جلو حرکت می‌کند " .
Grosh گفت که گام بعدی توسعه ابزارها برای یافتن جایی است که آسیب شنوایی رخ می‌دهد ."
این آزمایش که در دانشگاه پزشکی و علوم اورگان در ارتباط با آزمایشگاه پروفسور Tianying Ren's انجام شد نشان داد که امواج صوتی که از طریق سیال گوش درونی حرکت می‌کنند به جای موج در امتداد غشا basilar حلزون گوش حرکت می‌کنند .
حلزون گوش ، در عمق گوش ، مانند حلزون قرار دارد . غشا basilar اساسا ً مجرای داخلی حلزون گوش را شدیدا ً به دو قسمت تقسیم می‌کند . هر دو اتاق پر از مایع است .
امواج صوتی در گوش غشا basilar از طریق حلزون گوش به گوش می‌رسند و در نهایت اندام of را که حس می‌کنند و سیگنال‌های صوتی را از طریق عصب شنوایی به مغز ارسال می‌کنند ، تحریک می‌کنند .
با توجه به نتایج حاصل از این آزمایش ، به احتمال زیاد از طریق سیال در دو طرف غشا basilar حرکت می‌کند .

برای این آزمایش ، محققان از interferometers لیزری که امواج را شناسایی می‌کنند ، برای اندازه‌گیری ارتعاشات غشا basilar در پاسخ به صدا در دو محل در حلزون گوش of استفاده کردند . آن‌ها شواهدی از امواج صوتی را ردیابی کردند که به سمت جلو بر روی غشا حرکت می‌کردند ، اما هیچ مدرکی دال بر امواج سفر به عقب پیدا نکردند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

پروژه تحقیقاتی از هم‌کاری بین گروه‌های متعددی از محققان در اروپا بود که هدفی مشترک داشتند : درک علل ژنتیکی این نوع از صرع دوران کودکی . فریتز هابر از دپارتمان عصب‌شناسی دانشگاه وین که پژوهشگران درگیر در پروژه وین , گراتس و اینسبروک را هماهنگ کرده‌است , توضیح می‌دهد : " آنچه برای موفقیت ما مهم بود هم‌کاری نزدیک پزشکان با محققان نظری بود . " او گفت : " یک سوم بیماران با روش‌های ژنتیکی دولت - هنر مورد بررسی قرار گرفتند.
برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار spss استفاده شد . در ۹۸ درصد از مبتلایان , دانشمندان تغییراتی را در ژن نوآور یافتند . در " بیماری صرع " که بیش از ۹۰ درصد موارد صرع دوران کودکی را تشکیل می‌دهد و از این رو شایع‌ترین فرم بیماری است , این جهش‌ها عملکرد گیرنده nmda , یکی از کانال‌های یونی کلیدی مغز را مختل می‌کنند . جریان یون‌ها در این نوع کانال , تحریک الکتریکی سلول‌های عصبی را تعیین می‌کند .
با این حال هنوز کاملا ً درک نشده است که چگونه جهش در ژن گیرنده nmda به صرع منجر می‌شود . می‌گوید : " ما تنها شرایط را در نتیجه جهش می‌بینیم ; هنوز مکانیسم پشت آن را کشف نکرده ایم . هدف بعدی درک این مکانیزم‌ها است . این یک گام اساسی در توسعه داروهای ضدتشنج موثرتر و موثرتر است .
عوامل ژنتیکی جدید شناسایی‌شده در دوران کودکی
منبع :
پزشکی دوک
خلاصه :
محققان دو ژن جدید را شناسایی کرده و جهش‌های مشخصی را در اشکال جدی صرع نشان داده‌اند که مسیر جدیدی را برای توسعه درمان‌های مناسب اختلالات عصبی پیشنهاد می‌کند .
محققان دو ژن جدید را شناسایی کرده و جهش‌های مشخصی را در اشکال جدی صرع نشان داده‌اند که مسیر جدیدی را برای توسعه درمان‌های مناسب اختلالات عصبی پیشنهاد می‌کند .
یافته‌های تحقیق توسط یک هم‌کاری تحقیقاتی بین‌المللی , که شامل محققان پزشکی دوک است , در مجله طبیعت منتشر می‌شود .
حمله صرعی یک گروه مخرب از اختلالات شدید مغزی است که با شروع تشنج در سنین پایین مشخص می‌شود . تشنج اغلب با مسائل شناختی و رفتاری همراه است که می‌تواند مانع از کیفیت زندگی کودکان آسیب‌دیده و خانواده‌های آن‌ها شود .
علت حملات صرعی اغلب ناشناخته است ; در حالی که اعتقاد بر این است که ژن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند , اما ژن‌های اختصاصی تنها در تعداد کمی از موارد شناسایی شده‌اند .
" یکی از جنبه‌های مهم این مطالعه این است که ما تعداد زیادی از جهش‌های مشخص بیماری را شناسایی کردیم که منجر به جهش در کل می‌شود که همگی از جهش‌های نو بودند . دیوید گلداشتاین , دکترا , مدیر مرکز تنوع ژنوم انسان , می‌گوید : " این جهش‌ها منبع بسیار ارزشمندی برای دانشمندان هستند که برای روشن ساختن علل اساسی این جهش کار می‌کنند . "
جهش جدید یک جهش جدید در ژن است که برای اولین بار در یک خانواده ظاهر می‌شود و منجر به جهش ژنتیکی در سلول زایا ( تخمک یا اسپرم ) می‌شود .
یادگیری بیشتر در مورد منشا این اختلالات , توسعه درمان‌های موثر را هدایت می‌کند که هدف این درمان , یک کنسرسیوم تحقیقاتی بین‌المللی است که توسط موسسه ملی بیماری‌های عصبی و سکته مغزی تامین می‌شود .

ارین خوشه , استادیار پزشکی در بخش ژنتیک پزشکی در دوک گفت : " این تحقیق که بر روی حمله صرعی متمرکز شده‌است اولین پروژه بزرگ مقیاس است . " این مطالعه برای شناسایی جهش‌های نو و جستجو برای کسانی که در معرض خطر هستند طراحی شده‌است . "
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

برای انواع متداول صرع ، از جمله دو مورد تحقیق در این مطالعه - - spasms infantile و سندرم Gastaut - - شرایط تصور می‌شود که از ترکیبی از جهش‌های ارثی و جهش‌های تصادفی رخ می‌دهد که بعد از تولد جهش novo نامیده می‌شوند . تشخیص این mutations از نو برای درک اینکه چرا برخی افراد با خطر خانوادگی بیماری هرگز آن را توسعه نمی‌دهند، حیاتی است ، در حالی که برخی دیگر انجام می‌دهند و چرا برخی داروها در برخی از بیماران موثرتر از بقیه هستند .
در این مطالعه ، تا حدی از طریق کمک ۱۵ میلیون‌دلاری موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی، محققان از نمونه‌های خون ۱۴۹ کودک مبتلا به اختلال infantile ، یا سندرم West که اغلب بر نوزادان بین ۴ تا ۸ ماهگی تاثیر می‌گذارند و ۱۱۵ بیمار مبتلا به سندروم Lennox - Gastaut مشخص می‌شوند که به درمان پاسخ نمی‌دهند و همچنین باعث مشکلات شدید رشدی می‌شوند. محققان همچنین DNA والدینی را که این بیماری را ندارند مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و به آن‌ها اجازه دادند تا جهش‌های ژنتیکی را در کودکان مبتلا به صرع که در هنگام تولد یا در طول تولد بوجود می‌آیند ، مجزا کنند .
دکتر Kuzniecky می‌گوید : " ما دریافتیم که هر جهش خطر قابل‌توجهی برای این نوع صرع دارد . ما دریافتیم که هر جهش خطر قابل‌توجهی برای این نوع صرع دارد .
دکتر Kuzniecky توضیح می‌دهد : " اما ما می‌دانیم که این بیماری از الگوهای خاصی پیروی می‌کند ، اما ما می‌دانیم که این بیماری از الگوهای خاصی پیروی می‌کند ."
ژن بیماری برای صرع مکرر در دوران کودکی کشف شد
مبدا :
دانشگاه پزشکی وین
خلاصه :
بیش از ۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان صرع دارند و یک سوم از این کودکان هستند . شایع‌ترین شکل صرع در کودکان بدون هیچ محرک ظاهری رخ می‌دهد و تنها بر مناطق خاصی از مغز تاثیر می‌گذارد . این وضعیت به عنوان صرع کانونی idiopathic ( IFE شناخته می‌شود . محققان با موفقیت اولین ژن بیماری را برای IFE شناسایی کرده‌اند .
بیش از ۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان صرع دارند و یک سوم از این کودکان هستند . شایع‌ترین شکل صرع در کودکان بدون هیچ محرک ظاهری رخ می‌دهد و تنها بر مناطق خاصی از مغز تاثیر می‌گذارد . این وضعیت به عنوان صرع کانونی idiopathic ( IFE شناخته می‌شود . مشخصه IFE منشا مناسب بودن در چیزی است که ناحیه rolandic مغز نامیده می‌شود . در حال حاضر ، به لطف ورودی قابل‌توجه محققین وین ، دو شبکه تحقیقاتی پان اروپایی با موفقیت اولین ژن بیماری را برای IFE شناسایی کرده‌اند .

ژن مربوطه به نام GRIN۲A شناخته می‌شود . تغییر در این ژن باعث ایجاد یکی از کانال‌های یونی کلیدی در مغز برای عملکرد نادرست ، تاثیر بر تحریک الکتریکی سلول‌های عصبی می‌شود . این مساله افزایش تعداد تخلیه الکتریکی در مغز را توضیح می‌دهد و بنابراین ظهور حمله‌های عصبی است . نتایج این مطالعه که از طریق دو شبکه تحقیقاتی EuroEPINOMICS و IonNeurOnet به دست آمد ، اکنون در ژورنال ژنتیک مجله Nature منتشر شده‌است .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

پروفسور Vajda گفت : " ما همیشه می‌دانستیم که داروهای صرع در سطح بالایی از ناهنجاری‌های جنینی مسئول هستند ، اما ما هرگز نمی‌دانستیم که تا همین اواخر میزان مصرف کنندگان تا چه حد نقش داشته‌است ."
یافته‌های فعلی مبتلا به spina bifida از لحاظ بالینی قابل‌توجه هستند ، چون ۸۰ درصد از تمامی موارد spina bifida bifida در the bifida با نوردهی valproate مرتبط هستند .
با این حال ، از آنجایی که جمع‌آوری داده‌ها برای the آغاز شده‌است ، ما اشاره کردیم که valproate اغلب توسط زنان باردار و دوزهای پایین‌تر جذب شده‌است .
" این شواهد اکنون به ما می‌گوید که با استفاده از valproate در کم‌ترین دز که می‌تواند حملات شدید را کنترل کند ، ممکن است خطر یکی از مخرب‌ترین عامل تولد را کاهش دهد ."
بزرگ‌ترین مطالعه بر روی بیماران صرعی که تا به حال انجام شده‌است ، عوامل خطر ژنتیکی جدید و غافلگیر کننده را نشان می‌دهد .
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک / دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک
خلاصه :
طبق یک مقاله جدید ، پژوهشگران Neurologists و صرع ، ۳۲۹ جهش ژنتیکی تصادفی مرتبط با دو نوع از the اشکال صرع را کشف کرده‌اند .
محققان صرع و صرع از مرکز پزشکی NYU NYU در میان دانشمندان بودند که ۳۲۹ جهش ژنتیکی تصادفی در ارتباط با دو نوع از the اشکال صرع دارند ، بر طبق یک مقاله که امروز در طبیعت منتشر شده‌است . اگرچه معروف است که بسیاری از اشکال صرع شدیدا ً تحت‌تاثیر ژنتیک هستند ، اما در تشخیص تفاوت‌های ژنتیکی که به اغلب اشکال صرع تاثیر می‌گذارند ، پیشرفت کمی وجود داشته‌است . این مطالعه توضیح می‌دهد که چرا برخی با ریسک بالا برای صرع هرگز به این بیماری مبتلا نمی‌شوند و چرا داروهای خاص برای برخی از بیماران بهتر از بقیه کار می‌کنند .
" برای نسل‌ها ، ما اغلب شکل‌های of تعمیم‌یافته را با هیچ ایده‌ای که منجر به این بیماری می‌شود ، درمان کرده‌ایم . در حال حاضر ، برای اولین بار ، ما عوامل خطر ژنتیکی مشخص در بیماران مبتلا به صرع شدید را شناسایی کرده‌ایم ."
یافته‌ها اولین کسانی هستند که از بزرگ‌ترین تحقیقات در زمینه ژنتیک صرع ، که تا به حال انجام شده‌است ، ظهور کرده‌اند . این مطالعه به عنوان " پروژه صرع یا Genome صرع " ( EPGP ) و نماینده یک کنسرسیوم از ۲۷ مرکز پزشکی از سراسر جهان توسط دکتر Kuzniecky و دنیل Lowenstein ، پروفسور و نایب‌رئیس بخش عصب‌شناسی دانشگاه کالیفرنیا ، سان‌فرانسیسکو ( UCSF ) ، و مدیر مرکز صرع UCSF انجام شده‌است . از سال ۲۰۰۷ ، زمانی که این پروژه آغاز شد ، صدها پزشک و پرسنل آن نمونه‌های خون و اطلاعات بالینی را از بیش از ۴۰۰۰ بیمار مبتلا به صرع و اعضای خانواده خود جمع‌آوری کردند . دانشگاه NYU داده‌های مربوط به ۴۳۰ بیمار را به نمایندگی از بزرگ‌ترین enroller در این مطالعه تهیه کرده‌است . محققان انتظار دارند که مجموعه داده‌های بی‌سابقه به مدت چند سال نتایج را به دست آورند .
دکتر Kuzniecky می‌گوید : " این پروژه یکی از the تعهدات در زمینه ما است . این پروژه خیلی زودتر از آن ممکن است که منجر به ابزارهای ژنتیکی شود که به ما در تشخیص دقیق بیماران و درمان‌های مناسب خاص به شکل صرع ، کمک می‌کند ."

هدف از این پروژه یافتن اهداف مولکولی است که نوع صرع را دگرگون کنند ، یک وضعیت عصبی که با فعالیت الکتریکی غیر عادی در مغز مشخص می‌شود که منجر به صرع مزمن می‌شود ، تشخیص داده می‌شود و درمان می‌شود . یکی از شایع‌ترین بیماری‌های عصبی ، صرع بر ۱ - ۲ در ۱۰۰ نفر در سراسر جهان اثر می‌گذارد . برای بیشتر اشکال صرع ، علت نامعلوم است ، اما دانشمندان معتقدند که ژنتیک نقش مهمی بازی می‌کند . خطر صرع در میان افرادی که پدر و مادر و یا siblings دارند در حدود ۴ تا ۸ درصد است در حالی که ریسک در جمعیت عمومی ۱ تا ۲ درصد است . با این حال دانشمندان تنها تعداد معدودی از ژن‌های مرتبط با انواع نادر صرع را تنها در تعداد کمی از مردم کشف کرده‌اند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

هدف برنامه eureka ارایه ابزاری برای آزمودن ایده‌های دارای ریسک بالا است تا ببینید آیا آن‌ها ارزش پی‌گیری بیشتر را دارند یا خیر. این نوع ایده‌ها اغلب از سمت چپ می‌آیند و بسیار خلاق هستند . با این حال ، از آنجا که آن‌ها به قدری منحصر به فرد هستند ، ممکن است هیچ اطلاعات اولیه موجود برای حمایت از فرضیه یا اثبات امکان وجود نداشته باشد . Brandy Fureman ، Ph.D. ، مدیر برنامه at می‌گوید : " کمک‌های eureka فرصتی برای جمع‌آوری این اطلاعات فراهم می‌کند ."
این تحقیق بخصوص در پاسخ به درخواست by برای کمک به تحریک تحقیقات جدید بر روی صرع انتخاب شد ، زیرا این پژوهش یک مدل مبتکرانه و مبتکرانه ای از نوع صرع لوب را پیشنهاد کرد که می‌تواند سرعت غربالگری دارویی برای این شکل ویرانگر صرع را تسریع کند .
دکتر Fureman خاطرنشان کرد که این یافته‌ها نه تنها یک مدل جدید از سندرم Dravet را توصیف می‌کنند ، اما نتایج مثبت با دارو تایید شده FDA ممکن است منجر به شیوه‌های درمانی جدید شود ، اما من بسیار خوشحالم که این نتایج اولیه را می‌بینم . او گفت : " این نوع دستورها جدید دقیقا ً همان چیزی هستند که ما امیدواریم با برنامه eureka تحریک شویم . "
میزان مصرف مواد مخدر در ارتباط با نقص‌های مادرزادی خاص
مبدا :
سلامت ملبورن
خلاصه :
تحقیقات پزشکی جدید به زنان باردار مبتلا به صرع ، امید تازه‌ای به کاهش شانس داشتن فرزند با نقص‌های مادرزادی در دنیا ، داده‌است .
در ابتدا ، تحقیقات پزشکی جدید استرالیا به زنان باردار مبتلا به صرع ، امید تازه‌ای به کاهش شانس داشتن فرزند با نقص‌های مادرزادی در دنیا ، داده بود .
طبق تحقیقات منتشر شده در ماه سپتامبر ۲۰۱۳ ، مجله پزشکی آکادمی عصب‌شناسی آکادمی اعصاب آمریکا ، متخصصان صرع در بیمارستان رویال ملبورن ، ارتباط بین دوزهای بالای بیماری صرع عمومی را کشف کرده‌اند و خطر ابتلا به یک کودک مبتلا به spina bifida or یا hypospadias وجود دارد.
متخصص صرع در بیمارستان سلطنتی ملبورن و رئیس بخش پزشکی دانشگاه ملبورن ، پروفسور تری اوبراین ، گفت که نگرانی فزاینده‌ای در بین پزشکان ، بیماران و خانواده‌های آن‌ها در رابطه با خطر ابتلا به جنین در حال رشد مادران وجود دارد .
پروفسور او بر این گفت : " برای بسیاری از زنان در مورد داروهای صرع ، تمایل به شروع یک خانواده می‌تواند مملو از ترس باشد که آن‌ها می‌توانند کودک مبتلا به گستره‌ای از معلولیت یا ناهنجاری‌های مادرزادی در خود داشته باشند."
مطالعات پیشین نشان دادند که رابطه قوی بین دوز of انجام‌شده و خطر فرزند داشتن یک نقص تولد را نشان داده‌است . با این حال ، برای بسیاری از زنان valproate تنها دارویی است که به کنترل مصادره آن‌ها کمک می‌کند .
" از طریق تحقیقات ما ، ما می‌دانیم که با کاهش دوز مصرف در سه‌ماهه اول بارداری ، خطر داشتن یک نوزاد با spina bifida - یا hypospadias به شدت کاهش خواهد یافت ."
Spina bifida یک نقص تولد ستون فقرات و نخاع است که در سه ماه اول بارداری در رحم رخ می‌دهد و نمی‌تواند درمان شود . Hypospadias یک نقص مادرزادی در آلت تناسلی است اما می‌تواند با جراحی درمان شود .
او بر این افزود که سایر نقص‌های مادرزادی نظیر شکاف سقف و نقص‌های قلب ، بدون توجه به مقدار مصرف دارو که به زنان باردار داده می‌شود ، رایج است .
داده‌های تحقیق از ثبت بارداری استرالیایی ( APR ) ، مستقر در بیمارستان رویال ملبورن ، استخراج شد .
The اطلاعات بیش از ۱۷۰۰ زن مبتلا به صرع را دارد که در حال حاضر باردار بوده و یا در حال حاضر باردار هستند و شایع‌ترین پایگاه اطلاعاتی صرع در دوران بارداری است . APR از زمان تاسیس خود در سال ۱۹۹۹ اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده‌است که برای تغییر شیوه‌های تجویز صرع در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته‌است .

موسس of صرع و RMH صرع ، پروفسور فرانک Vajda AM ، گفت که این یافته‌ها به لحاظ آماری برای ایجاد تفاوت واقعی در زندگی زنان با صرع و خانواده‌هایشان ، قابل‌توجه بود .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

طبق تحقیقات جدید در مورد صرع ، zebrafish به طور حتم stripes را به دست آورده‌اند . نتایج یک مطالعه در ارتباطات طبیعت نشان می‌دهد که zebrafish حامل جهش ویژه‌ای ممکن است به محققان در کشف درمان سندرم Dravet ( DS ) کمک کند ، شکل شدید صرع در کودکان که منجر به صرع در برابر دارو و تاخیرات رشد می‌شود .
اسکات سی . Baraban ، دکترا ، و همکارانش در دانشگاه کالیفرنیا ، سان‌فرانسیسکو ( UCSF ) ، با دقت ارزیابی کردند که آیا the تغییر یافته می‌تواند به عنوان یک مدل برای DS عمل کند ، و سپس یک روش غربالگری جدید برای شناسایی سریع درمان بالقوه برای DS استفاده از این ماهی ایجاد کرد . این مطالعه توسط موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی ( NINDS ) ، بخشی از موسسه ملی سلامت و بر روی مدل‌های pioneering epilepsy که برای اولین بار توسط آزمایشگاه Baraban در سال ۲۰۰۵ توصیف شد ، پشتیبانی شد .
سندرم Dravet معمولا ً با جهش در ژن Scn۱a ایجاد می‌شود که Nav۱ را رمزگذاری می‌کند . ۱ ، یک کانال یون سدیم خاص در مغز یافت می‌شود. کانال‌های یونی برای ارتباط بین سلول‌های مغز و عملکرد مناسب مغز حیاتی هستند .
محققان دریافتند که zebrafish که مهندسی شده بودند تا جهش ژنی را داشته باشند که باعث ایجاد سندرم دان در انسان‌ها می‌شوند ، برخی از ویژگی‌های مشابه را به نمایش می‌گذارند ، مانند حملات ناگهانی ، که عموما ً در کودکان با DS دیده می‌شوند . فعالیت حمله ناگهانی در این ماهی جهش‌یافته منجر به بیش‌فعالی و تمام بدن در ارتباط با شنا بسیار سریع شد . این نوع رفتارها در حالت عادی سالم دیده نمی‌شوند .
دکتر Baraban اظهار داشت : " ما همچنین از این موضوع تعجب کردیم که این نوع جهش drug مشابه چه قدر شبیه به that بیمار بود . " داروهای Antiepileptic نشان داده‌اند که برخی از فواید موجود در بیماران ( مانند benzodiazepines یا stiripentol ) نیز برخی از فعالیت‌های antiepileptic را در این mutants نشان داده‌اند . بالعکس ، بسیاری از داروهای antiepileptic که صرع را در این بیماران کاهش نمی‌دهند ، هیچ تاثیری در the mutant ندارند .
در این مطالعه ، محققان یک صفحه کنترل سریع و خودکار برای آزمایش سریع اثربخشی ترکیبات مختلف در zebrafish جهش‌یافته ، ایجاد کردند . محققان رفتار ردیابی شده و فعالیت مغزی اندازه‌گیری شده را در the جهش‌یافته برای تعیین اینکه آیا این ترکیب‌ها تاثیر داشته‌اند یا نه ، ردیابی کردند .
دکتر Baraban گفت : " با استفاده از a که بطور انفرادی در ظرف پتری part قرار داده می‌شود ، ما می‌توانیم به طور دقیق این رفتار seizure را با دقت تعیین کنیم . به این ترتیب ، ما می‌توانیم تقریبا ً ۱۰۰ ماهی را در یک زمان آزمایش کنیم و به سرعت مشخص کنیم که آیا یک نامزد مواد مخدر تاثیری بر این حملات ناگهانی دارد یا نه .
در اولین کاربرد این رویکرد ، محققان UCSF ۳۲۰ ترکیب را مورد آزمایش قرار دادند و دریافتند که clemizole در مهار فعالیت توقیف موثر بوده‌است . سازمان غذا و داروی آمریکا تایید کرد و یک پروفایل مشخص سم‌شناسی مشخص کرد و گفت : " این یافته کاملا ً غیرمنتظره بود . دکتر Baraban می‌گوید : " براساس آنچه در حال حاضر در مورد clemizole شناخته شده‌است ، ما پیش‌بینی نکرده ایم که اثرات antiepileptic داشته باشد . "
این یافته‌ها حاکی از آن است که mutant Scn۱a ممکن است به عنوان یک مدل خوب از سندرم دان عمل کند و این که صفحه دارو ممکن است در تشخیص سریع درمان‌های جدید برای صرع ، موثر باشد .
دکتر Baraban همچنین خاطرنشان کرد که یک روزی این آزمایش‌ها می‌تواند شخصی سازی شده باشد ، با نگاه به zebrafish mutated که از اطلاعات ژنتیکی از بیماران مجزا استفاده می‌کنند .

این پژوهش با سرمایه‌گذاری استثنایی و استثنایی موسسه ملی ( eureka ) در موسسه ملی بهداشت ( eureka ) انجام شد که از تحقیقات نوآوری با پتانسیل تاثیر بزرگ در علم پزشکی پشتیبانی می‌کند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

این مطالعه نشان داد که مردانی که سطح بالایی از تناسب اندام دارند ، ۷۹ درصد کم‌تر احتمال ابتلا به صرع را نسبت به افراد مبتلا به سطح آمادگی کم دارند و ۳۶ درصد احتمال ابتلا به صرع را نسبت به آن‌هایی که دارای سطح آمادگی متوسط هستند ، افزایش می‌دهند .
نسبت مردان با تناسب بالا که صرع در این مطالعه ایجاد کرد ۰.۴۸ % بود ( ۲، ۳۸۱ از ۴۹۶، ۹۷۳ با تناسب بالا ) . نسبت مردان با تناسب متوسط که صرع را توسعه دادند ، ۰.۶۲ درصد ( ۳، ۹۱۳ از ۶۲۹، ۸۷۶ با تناسب متوسط ) بود . نسبت افراد با تناسب کم که صرع را توسعه دادند ، ۱.۰۹ % ( ۵۰۲ نفر از ۴۶، ۲۳۰ با آمادگی کم ) بود .
نتایج کمی بعد از بررسی عوامل ژنتیکی و سابقه قبلی آسیب مغزی ، سکته یا دیابت کاهش یافت .
ورزش می‌تواند به دو روش بر خطر صرع تاثیر بگذارد . Ben گفت : " ممکن است از مغز محافظت کرده و ذخیره مغزی قوی‌تر را ایجاد کند، یا ممکن است به سادگی این باشد که افرادی که در اوایل زندگی مناسب هستند ، دیرتر در زندگی جا می‌گیرند ، که در مقابل خطر بیماری را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند . "
تحقیق مغز در تلاش برای غلبه بر صرع ، سرنخ بسیار مهمی را آشکار می‌کند .
مبدا :
دانشگاه ادینبرگ
خلاصه :
افراد مبتلا به صرع می‌تواند با تحقیقات جدید به روشی که یک مولکول کلیدی فعالیت مغز را در طول یک حمله کنترل می‌کند ، کمک کند .
افراد مبتلا به صرع می‌تواند با تحقیقات جدید به روشی که یک مولکول کلیدی فعالیت مغز را در طول یک حمله کنترل می‌کند ، کمک کند .
محققان نقش ایفا شده توسط یک پروتئین به نام BDNF را شناسایی کرده‌اند و می‌گویند که این کشف می‌تواند منجر به داروهای جدید شود که علایم حملات صرعی را آرام کند .
دانشمندان نحوه ارتباط بین سلولی را تجزیه و تحلیل کردند هنگامی که مغز بسیار فعال است - مانند حمله‌های ناگهانی - - هنگامی که سیگنال دهی الکتریکی توسط نورون‌های brain's افزایش می‌یابد .
آن‌ها دریافتند که مولکول BDNF - - که در هنگام تصرف در مغز آزاد می‌شود - - یک فرآیند خاص شناخته‌شده به عنوان بخش عمده وابسته به فعالیت ( ABDE ) را مسدود می‌کند .
با مسدود کردن این فرآیند در طول یک حمله صرعی ، BDNF ، انتشار انتقال‌دهنده‌های عصبی را افزایش داده و باعث افزایش فعالیت الکتریکی در مغز می‌شود .
محققان می‌گویند که از آنجایی که ADBE تنها در طول فعالیت مغزی بالا تحریک می‌شود ، مواد مخدری که برای هدف قرار دادن این فرآیند طراحی شده‌است می‌تواند اثرات جانبی کمتری برای عملکرد روزمره مغز داشته باشد .
متخصصان می‌گویند که همه بیماران صرع به درمان‌های فعلی دارو واکنش نشان نمی‌دهند و این یافته می‌تواند منجر به توسعه داروهای جدید شود .
با این حال ، این تیم یک واژه احتیاط ارائه کرد . از آنجا که ABDE نیز در گستره‌ای از کارکرده‌ای مغز ، مانند ایجاد حافظه جدید ، درگیر است ، تحقیقات بیشتری برای ایجاد این که چه تاثیرات دستکاری این مولکول ممکن است در این فرآیندهای مهم باشد ، مورد نیاز است .
این مطالعه که توسط دانشگاه ادینبرگ انجام شده‌است در نشریه "ارتباطات طبیعت " منتشر شده‌است . این تحقیق توسط تراست Wellcome و شورای تحقیقات پزشکی تامین شده‌است .
دکتر "Mike Cousin "، از دانشگاه مرکز Edinburgh's برای فیزیولوژی ادغامی ، که تحقیقات را بر عهده داشت ، گفت : " حدود یک سوم افراد مبتلا به صرع به این درمان‌ها واکنش نمی‌دهند که در حال حاضر در دسترس داریم . با مطالعه نحوه رفتار سلول‌های مغزی در حین ضبط ، ما قادر به کشف یک مسیر تحقیقاتی جدید و هیجان‌انگیز برای تحقیقات در زمینه درمان‌های ضد صرع هستیم ."
محققان در حال حاضر بر شناسایی ژن‌های خاصی تمرکز خواهند کرد که این فرآیند مغزی را کنترل می‌کنند تا مشخص کنند که آیا آن‌ها کلید درمان دارویی جدید را دارند یا نه .
دانشمندان برای مدل صرع جدید ماهی صید می‌کنند و به تولید مواد مخدر می‌پردازند.
مبدا :
موسسه ملی بهداشت ملی و سکته مغزی
خلاصه :

طبق تحقیقات جدید در مورد صرع ، zebrafish به طور حتم stripes را به دست آورده‌اند . نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که zebrafish حامل یک جهش خاص ممکن است به محققان کمک کند تا درمان‌های مربوط به سندروم Dravet را کشف کنند ، یک شکل شدید از صرع کودک که منجر به کشف دارو در برابر دارو و تاخیرات رشد می‌شود .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

Laxton گفت : " براساس آنچه تاکنون دیده‌ایم ، it's حداقل به اندازه جراحی باز موثر است ، از نظر خطر و عوارض جانبی بسیار بهتر است و بسیار تهاجمی است .
بیش از ۲.۵ میلیون آمریکایی مبتلا به صرع هستند ، یک اختلال که در آن انگیزش‌های ناگهانی الکتریکی در مغز بر انواع کارکرده‌ای ذهنی و جسمی تاثیر می‌گذارند . اما بیشتر مردم مبتلا به صرع به جراحی نیاز دارند ، چرا که در حدود ۶۰ درصد بیماران مبتلا به صرع می‌تواند تحت کنترل دارو باشد . از سوی دیگر ، هیچ راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد : در حدود دو سوم از همه موارد ، شروع این حملات را نمی‌توان توضیح داد . طرز رفتار او با ملانی Vandyke بود . او اولین حمله خود را در سن ۲۲ سالگی به پایان رساند . اما به این دلیل که او انقباض عضلانی دارد و یا spasms که معمولا ً با صرع مرتبط هستند ، تشخیص اولیه را محدود می‌کند .
Vandyke گفت : " در ابتدا به عنوان خاموشی تشخیص داده شد و من در انکار بودم . من می‌خواهم باور کنم که این کار ضبط بوده‌است ."
آزمایش‌های بعدی حاکی از آن بودند که Vandyke دچار صرع شده‌است . علی‌رغم دیدن متخصصان در بیمارستان در سه ایالت و گرفتن انواع داروها ، او به حملات خود ادامه داد ، اغلب دو بار در روز .
در سال ۲۰۱۰ - ۱۲ سال پس از اولین حمله او - - او به " مرکز صرع" ویک فارست " ارجاع داده شد . دکتر Cormac O Donovan ، پزشک متخصص اعصاب ، تحت یک سری مطالعات ، آزمایش‌ها و ارزیابی‌های زیادی قرار گرفت که متخصصان مرکز پزشکی قادر به شناسایی منبع of او بودند . Vandyke با دو گزینه جراحی ارائه شد و تکنیک لیزر را انتخاب کرد .
او در ۱۵ آوریل تحت عمل جراحی قرار گرفت . از آن زمان به بعد ، او در اواخر ماه مه یک حمله ناگهانی داشته‌است و این باعث تعامل با مواد مخدر شده‌است .
او گفت : " I'm خوب انجام می‌دهند و دوباره پاهایم را روی زمین برمی دارم و زندگی ام دوباره شروع می‌شود ."
Vandyke که اکنون ۳۷ ساله است ، قدردان این است که او در " ویک فارست Baptist " ( " It's یک مکان بزرگ " پذیرفته شده‌است ) و از خودگذشتگی والدینش ( " آن‌ها زندگی خود را تغییر داده‌اند تا به من کمک کنند " ) و من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی از آن‌ها تشکر کنم و یا آن‌ها را بازپرداخت کنم ) . اما she's به جلو نگاه می‌کند تا به دیگران وابسته نشود ، احساس راحتی در اطراف دیگران داشته باشد ، درگیر شدن در صحبت کردن، گرفتن کار . و برای بازدید از اداره محلی خودروهای موتوری در اواخر ماه نوامبر .
او گفت : " شما باید مدت شش ماه وقت آزاد داشته باشید تا مجوز بگیرید .
ورزش می‌تواند خطر صرع را بعدها در زندگی برای مردان کاهش دهد.
مبدا :
آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا ( aan )
خلاصه :
تحقیقات جدید حاکی از آن است که مردانی که به شدت به عنوان بزرگسالان جوان عمل می‌کنند ممکن است ریسک توسعه صرع را بعدها در زندگی کاهش دهند .
تحقیقات جدید حاکی از آن است که مردانی که به شدت به عنوان بزرگسالان جوان عمل می‌کنند ممکن است ریسک توسعه صرع را بعدها در زندگی کاهش دهند . این مطالعه در ۴ سپتامبر ۲۰۱۳ منتشر شده‌است ، به صورت آنلاین و آنلاین از عصب‌شناسی ، نشریه پزشکی آکادمی پزشکی مغز و اعصاب آمریکا . صرع ، بیماری مغزی است که باعث حملات مکرر در طول زمان می‌شود .
نویسنده مطالعه ، الی Ben ، PhD ، دکترای پزشکی ، دانشگاه گوتنبرگ در سوئد و یکی از اعضای آکادمی علوم اعصاب آمریکا گفت : " این اولین مطالعه‌ای است که در انسان‌ها برای نشان دادن این که ورزش می‌تواند خطر صرع را کاهش دهد ، که می‌تواند باعث تضعیف و تهدید جان شود ."

در این مطالعه ، ۱.۱۷ میلیون مرد سوئدی تست‌های چرخه داده شدند که آمادگی قلبی عروقی را هنگامی که برای خدمت سربازی اجباری در سن ۱۸ سالگی به کار می‌رفتند ، اندازه‌گیری کردند . سپس شرکت کنندگان برای بیماری صرع به مدت متوسط ۲۵ سال ارزیابی شدند . در طی پی‌گیری ، ۶، ۷۹۶ مرد مبتلا به صرع تشخیص‌داده شده‌اند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

عمل صرع در کاهش تعداد و فراوانی صرع ، به ویژه در بیماران مبتلا به صرع لوب گیجگاهی ( TLE ) ، موثر است . با این حال ، بخش قابل‌توجهی از این بیماران پس از جراحی به تشنج مبتلا هستند .
به منظور داشتن اطلاعاتی در مورد نتایج قبل از جراحی ، محققان گروه هوش محاسباتی مدارس محاسبه UPM تاثیر یک باتری از عوامل روان‌شناختی و روان‌شناختی را با استفاده از مدل‌های پیشگویانه که از رویکردهای یادگیری ماشین توسعه یافتند ارزیابی کردند .
آن‌ها سه عنصر " بسیار مرتبط " را شناسایی کرده‌اند : نیم‌کره مورد حمله ، خارج‌قسمت اطلاعات و سبک شخصیت ( استفاده از آزمون Rorschach ) . محققان نرخ موفقیت ۹۰ % را برحسب پیش‌بینی نتیجه بعد از عمل جراحی با استفاده از مدل‌های ریاضی پیشرفته برای ترکیب آن بدست آورده‌اند .
از دیدگاه researcher's ، این مطالعه در را برای ادغام مدل‌های ریاضی پیچیده در ارزیابی قبلی جراحی‌ها باز می‌کند . تیم ارزیاب پزشکی نتایج عددی در مورد موفقیت جراحی که به عنوان ابزارهای پشتیبانی تصمیم شناخته می‌شود ، خواهد داشت .
جراحی جراحی با بیماران مبتلا به صرع
مبدا :
مرکز پزشکی Wake فارست
خلاصه :
Neurosurgeons ، ablation لیزری را پیدا کرده‌اند تا درمان موثری برای بیماران مبتلا به صرع باشد .
ملانی انتظار داشت صبر کند تا گواهی‌نامه رانندگی را بگیرد .
او گفت : " من فقط می‌خواهم به دنیا برگردم . "
در حدود ۱۵ سال ، جهان Vandyke's به شدت تحت‌تاثیر حمله‌های ناگهانی صرع قرار گرفت که در طی آن او کنترل گفتار یا اقدامات خود را کنترل می‌کرد و بعد از آن به خاطر می‌آورد که چه اتفاقی افتاده‌است .
این اپیزودهای غیرقابل‌پیش‌بینی او را از رانندگی ، دنبال کردن شغل ، داشتن زندگی اجتماعی ، زندگی مستقل و انجام کاره‌ای بیشمار دیگری که اغلب مردم به آن اعطا می‌کنند ، منع می‌کند .
اما از آنجا که تحت عمل جراحی لبه برش قرار دارد ، عمل جراحی حداقل تهاجمی به نام ablation لیزری که توسط ام آر آی هدایت می‌شود در مرکز پزشکی " ویک فارست Baptist " ( Vandyke ) آماده است تا زندگی خود را دوباره احیا کند.
یکی از ساکنان شهرستان بیوکنن در جنوب غربی ویرجینیا می‌گوید : " من باور دارم که این جراحی زندگی من را تغییر داده‌است . "
در این عملیات ، منبع تصرف Vandyke's - - ضایعه در لوب گیجگاهی میانی - - با حرارت تولید شده توسط نور از یک سوراخ کوچک در جمجمه او تخریب شد در حالی که جراح تصاویر واقعی MRI از این فرآیند را مشاهده کرد .
ویک فارست یک تن‌ها ۲۵ مرکز پزشکی در سراسر کشور است و تن‌ها یکی بین فیلادلفیا و آتلانتا برای انجام این نوع جراحی لیزری برای صرع با تکنولوژی به نام Visualase است .
سیستم Visualase که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد و در ابتدا برای نابود کردن تومورها استفاده شد ، اولین بار به عنوان درمان برای صرع در سال ۲۰۱۰ به کار گرفته شد . ویک فارست اولین رویه laser مربوط به صرع را در ماه ژوئن سال گذشته انجام داد و از آن زمان به بعد ۱۱ نفر دیگر بین سنین ۱۰ تا ۶۰ انجام داده‌است . نتایج تا به امروز بسیار مطلوب بوده‌است : بسیاری از بیماران از زمان عمل جراحی عاری از هرگونه عمل جراحی شده‌اند در حالی که برخی از آن‌ها فقط قسمت‌های ایزوله شده را تجربه کرده‌اند .
دکتر جراح " ویک فورست " ، آدریان Laxton ، که این عملیات را بر روی Vandyke انجام داد ، گفت : " نشانه‌های اولیه ما این است که این یک درمان واقعا ً موثر است " .

روش لیزر گزینه بسیار تهاجمی کمتری برای جراحی‌های معمول است . این نوع فرآیند معمولا ً یک عملیات روزانه است که شامل برداشتن بخشی از جمجمه ، بریدن مواد مغزی سالم و حذف فیزیکی بافت مشکل و پس از آن یک دوره اقامت بیمارستان و دوره ریکاوری طولانی است. برای مثال ، کل روند لیزر می‌تواند در حدود چهار ساعت به اتمام برسد و بیشتر بیماران روز بعد می‌توانند به خانه بروند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

محققان نتایج جراحی گروهی از بیماران را در سن ۵۰ سال مقایسه کردند و با افراد گروه جوان‌تر از بیماران مسن‌تر بودند. میانه زمان برای هر دو گروه جوان‌تر و بزرگ‌تر ۲۴ ماه بود . نتایج نشان داد که ۷۴ درصد بیماران در گروه سنی در مقایسه با ۵۸ درصد بیماران در گروه جوان‌تر ، آزاد بودند . در میان بیماران ۶۰ ساله یا مسن‌تر ، ۹۱ درصد از آن‌ها عاری از توقیف بودند .
همه بیماران طی یک دوره ۱۵ ساله بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۸ تحت عمل جراحی قرار گرفتند و توسط دکتر Kost Elisevich ، دکتر جراح اعصاب ، رئیس بخش جراحی اعصاب ، رئیس بخش جراحی اعصاب ، و مولف ارشد این مطالعه اداره شدند .
دکتر Elisevich گفت : " بیماران بواسطه سن و محل عمل جراحی تشخیص داده می‌شدند که آیا بیماران مسن‌تر نتایج مطلوب کمتری در رابطه با توقف ضبط ، حافظه ، شناخت ، احتمال بروز عوارض و اینکه آیا محل جراحی فاکتور مهمی در این اقدامات پیامد بوده‌است یا خیر . "
صرع ، سومین اختلال عصبی در ایالات‌متحده پس از بیماری و سکته مغزی است که ۲ / ۲ میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار داد . جوانان بزرگ‌تر در میان بخش‌های رو به رشد جمعیت برای موارد جدید این بیماری هستند .
اکثر بیماران در این مطالعه عمل جراحی لوب گیجگاهی را انجام داده‌اند که شامل حذف بخش‌هایی از مغز است که گمان می‌رود منبع صرع در سندروم epilepsy لوب گیجگاهی باشد .
بقیه بیماران در سایر مکان‌ها در مغز تحت عمل جراحی قرار گرفتند ، اگرچه نتایج این مطالعه نشان‌دهنده عقیده گسترده جامعه پزشکی است که تاثیر جراحی بر روی صرع لوب گیجگاهی می‌تواند به صرع لوب گیجگاهی ، بدون توجه به سن ، پایین‌تر باشد .
مشکلات ناشی از عمل جراحی لوب گیجگاهی و جراحی در بخش‌های دیگر مغز می‌تواند شامل حالت تهوع ، افسردگی ، تغییر در شخصیت ، سردرد و مشکلات صحبت کردن و به خاطر سپردن کلمات باشد . میزان پیچیدگی کلی در مطالعه ۱۴.۲ درصد مشابه در بیماران کم‌تر از ۵۰ سال ( ۱۵.۳ % ) و ۵۰ سال یا بیشتر ( ۱۱.۴ درصد ) بود . با این حال ، کاهش حافظه شفاهی در جمعیت مسن و برای افراد مبتلا به صرع در طول مدت بیش از ۲۰ سال ، قابل‌توجه بود .
او بر این تاکید می‌کند : " این مطالعه نشان می‌دهد که جراحی صرع در جمعیت مسن ، پیامدهای ناشی از تشنج و عوارض جانبی را در مقایسه با بیماران جوان‌تر برای هر دو نژاد mesial و extratemporal دارد .
محققان پیشنهاد می‌کنند که کاهش حافظه postoperative در بیماران مسن‌تر ممکن است ناشی از احتیاط کم‌تر شناختی باشد ، اما همچنین هشدار می‌دهد که مطالعات بزرگ‌تر با پی‌گیری بلند مدت طولانی مورد نیاز است تا مشخص شود که آیا مزایای جراحی صرع در جمعیت سالمندان متحمل شده‌اند یا خیر.
پیشرفت در پیش‌بینی جراحی صرع
مبدا :
دانشگاه Madrid مادرید
خلاصه :
با توجه به تحقیقات جدید ، سبک شخصیت ، خارج‌قسمت هوش و نیم‌کره از مبدا ضبط ، عواملی هستند که به پیش‌بینی موفقیت جراحی‌های به عنوان درمان صرع کمک می‌کنند . محققان با استفاده از مدل‌های پیش‌بینی براساس تکنیک‌های یادگیری ماشینی به این نتایج رسیده‌اند .

با توجه به این تحقیق ، که توسط محققان the ، CSIC و بیمارستان Princesa ، سبک شخصیت ، خارج‌قسمت هوش و نیم‌کره of ایجاد شده‌است ، عواملی هستند که به پیش‌بینی موفقیت‌آمیز این جراحی‌ها کمک خواهند کرد ، چه چیزی برای جراحان مفید خواهد بود . محققان با استفاده از مدل‌های پیش‌بینی براساس تکنیک‌های یادگیری ماشینی به این نتایج رسیده‌اند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :