" روش جدید ما می‌تواند لرزش‌های کم‌تر از یک picometer را تشخیص دهد که ۱۰۰۰ برابر کوچک‌تر از قطر اتم است . رن ، محقق اصلی این پروژه ، گفت : " اطلاعات جدید نشان می‌دهند که هیچ موج رو به عقب قابل‌تشخیص در سطوح صدا فیزیولوژیکی در دامنه وسیعی از فرکانس وجود ندارد .
مقاله‌ای در این تحقیق با عنوان " انتشار امواج معکوس در حلزون گوش " به تازگی در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شده‌است .
بیش از حد بر ضد Eardrops : علت یا آسیب دیدن ، مطالعه Suggests
مبدا :
مرکز بهداشت دانشگاه مک گیل
خلاصه :
مطالعه جدید نشان داده‌است که برخی از این محصولات بدون مشورت با پزشک ، بدون مشورت با پزشک ، می‌توانند باعث التهاب شدید و آسیب شدید به پرده گوش و گوش داخلی شوند ؛ زیرا برخی از این محصولات بدون مشورت با پزشک در دسترس عموم قرار دارند ، مهم است که مطمئن شوید که استفاده از آن‌ها ایمن است . دکتر دنیل از بیمارستان Children's مونترال می‌گوید : " مطالعه ما نشان می‌دهد که در یک مدل موجود از حیوانات ، یکی از این محصولات ، Cerumenex ، در واقع برای سلول‌های گوش سمی است . "
یک مطالعه جدید ، به رهبری محققان در بیمارستان Children's مونترال ( MCH ) از the ، آشکار کرده‌است که certain ضد the می‌تواند باعث التهاب شدید و آسیب به پرده گوش و گوش داخلی شود . نتایج این مطالعه که اخیرا ً در The منتشر شده‌است ، نشان می‌دهد که استفاده از این داروها باید دلسرد کننده باشد .
دکتر سام دنیل، محقق اصلی مطالعه و مدیر آزمایشگاه علوم شنوایی مک گیل در The می‌گوید : " بیماران اغلب شکایت دارند که موم گوش‌های آن‌ها را مسدود می‌کند و باعث ناراحتی و گاهی ناشنوایی می‌شود . با این حال ، اثرات این داروها بر روی سلول‌های گوش به طور کامل تحلیل نشده است .
" از آنجا که برخی از این محصولات بدون مشورت با پزشک در دسترس عموم قرار دارند ، مهم است که مطمئن شوید که استفاده از آن‌ها بی‌خطر است . دکتر دنیل می‌گوید : " مطالعه ما نشان می‌دهد که در یک مدل موجود از حیوانات ، یکی از این محصولات ، Cerumenex ، در واقع برای سلول‌های گوش سمی است . "
دکتر دنیل و تیم او تاثیر of بر شنوایی را مطالعه کردند . علاوه بر این، سمیت کلی در گوش بیرونی و تغییرات در سلول‌های عصبی گوش داخلی مورد بررسی قرار گرفت .
دکتر ملوین Schloss ، نویسنده و مدیر MCH of، می‌گوید : " اثرات مضر بسیاری از سلول‌ها بعد از یک دوز مشاهده شد . ما شاهد کاهش شنوایی ، تورم شدید و ضایعات به سلول‌های عصبی بودیم ."
دکتر دنیل می‌گوید : " ما معتقدیم که این یافته‌ها برای انسان‌ها قابل‌استفاده هستند و مدل حیوانی که انتخاب کردیم به طور گسترده برای آزمایش سمیت به کار رفته‌است . علاوه بر این ، این مدل مکانیسم شنوایی بسیار مشابهی دارد . به طور کلی یافته‌های ما نشان می‌دهد که Cerumenex دارای پتانسیل سمی است و باید با احتیاط استفاده شود ."
Ringing در گوش‌ها : ممکن است از رشته‌های عصبی عصبی ایجاد شود ؛ طب سوزنی در ماه مه به مطالعه Suggests
مبدا :
سامانه بهداشت دانشگاه میشیگان
خلاصه :

بیبی بومر ها خوب می‌دانند که " زنگ زدن در گوش‌ها " اغلب همراه با پیری و شنوایی شنوایی است . یک مطالعه از حیوانات حاکی از آن است که Tinnitus می‌توانند همهمه باشند که نورون‌های حسی تنی از سر و گردن مانند بسیاری از تماس گیرندگان تلفن ، زمانی که برای از دست دادن علایم شنوایی از گوش استفاده می‌کنند ، ایجاد کنند . نتایج در حیوانات حاکی از آن است که طب سوزنی و درمان نقطه شروع ممکن است درمان‌های موثر برای افرادی باشند که گرفتار conditions شده‌اند .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :