psychology

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

بیشتر در مورد اثرات طولانی‌مدت محرومیت از خواب مطالعه شده‌است . به عنوان مثال ، اثر آدریان Raine ، استاد دانشگاه ریچارد پری در رشته روانشناسی ، روانشناسی و روانشناسی ، در روز ۱۵ سالگی در سن ۱۵ سالگی از خواب‌آلودگی استفاده کرد .
اما دانشجوی سال چهارم جرم‌شناسی ربکا Umbach می‌خواهد بهتر درک کند که چه چیزی بلافاصله پس از از دست رفتن خواب در کوتاه‌مدت رخ می‌دهد . با هم‌کاری با Raine و criminologist گرگ Ridgeway ، استادیار جرم‌شناسی و آمار ، Umbach فرض کرد که پس از یک شب با یک ساعت خواب کم‌تر - مانند چیزی که دوشنبه از وقت DST جدا می‌شود - مردم بیشتر مخالف خواهند شد .
Ridgeway می‌گوید : " در بهار ، روز بعد از اسباب‌کشی به زمان ذخیره زمان ، حوادث رانندگی بیشتری ، تلفات بازار سهام بیشتر ، آسیب محل کار ، کاهش نمرات آزمون ، و نرخ‌های خودکشی بالاتر وجود دارد . "
با این حال ، تحقیقات آن‌ها داستانی متفاوت را تعریف کرد : دوشنبه‌ها بعد از آغاز DST ، نرخ کلی حمله به حدود ۳ درصد کاهش‌یافته است .
Raine می‌گوید : " مشکلات خواب قبلا ً با افزایش رفتارهای اجتماعی و ضداجتماعی در ارتباط بوده‌اند ، بنابراین ما شگفت‌زده شدیم از اینکه فهمیدیم خواب افزایش‌یافته در یک شب ۴۰ تا ۶۰ دقیقه خواب از دست رفته در یک شب ، درست مانند ماه‌ها ، یا حتی سال‌ها خواب ضعیف است ."
محققان همچنین به تغییر زمان پاییز ، زمانی که ما آن ساعت خواب را دوباره به دست می‌آوریم ، نگاه کردند . هر چند آن‌ها دریافتند که در روز بعد حملات حدود ۳ درصد افزایش پیدا کرد - - تصویری از یافته‌های بهار - - آن‌ها می‌گویند که مدرک حمایت از آن‌ها در اینجا به اندازه کافی قوی است .
با این وجود ، محققان می‌گویند که توضیح این که چرا این نتایج اتفاق افتاد چالش برانگیز است . Umbach حدس می‌زنند که ممکن است مربوط به تعصبات داخلی باشد .
" شما فکر می‌کنید اگر من خواب بسیاری داشته باشم، I'm بد خلقی و عصبانی خواهد شد . او می‌گوید : " شما فرض می‌کنید که به شیوه‌ای واکنش نشان می‌دهید . هدف شما این است که به شدت عمل کنید ، اما رفتار شما بازتاب این نیست که شما خسته هستید . شما بیش از حد سست و خواب‌آلود هستید تا عمل کنید ."
زمان ذخیره نور روز برای یک موضوع مطالعه منطقی ساخته شد . به عنوان مثال ، تحقیقات نشان داده‌اند که ما تمایل داریم به دلیل تغییر زمان ، خواب را از دست بدهیم ، در حالی که مخالف پیش‌بینی شیفت و رفتن به بس‌تر اولیه هستیم . دوم ، تقریبا ً هر دوشنبه دیگری از سال می‌تواند به عنوان یک کنترل عمل کند ؛ برای جدا کردن خواب به عنوان متغیر توضیحی - - به جای تغییرات در آب و هوا یا روشنایی روز ، - - محققان پن روز دوشنبه هفته بعد از هر سوییچ زمانی انتخاب کردند . در نهایت ، یک پایگاه اطلاعاتی بزرگ به نام سیستم گزارش گزارش حادثه ملی ، زمان ، تاریخ و جزئیات جنایات فردی برای بسیاری از شهره‌ای سراسر کشور را ردیابی می‌کند . محققان این کار را با داده‌های نیویورک ، شیکاگو ، لس‌آنجلس و فیلادلفیا انجام دادند .
اگرچه محققان don't در حال حاضر برنامه‌هایی برای پی‌گیری دارند ، اما Raine می‌گوید هر کسی که حلقه هشدار صبح را نادیده می‌گیرد ممکن است توجه کند .
او می‌گوید : " قبل از این که ما به آن دکمه snooze ضربه بزنیم ، شاید باید توقف کنیم و فکر کنیم .
حساسیت بو با ریتم شبانه‌روزی فرق می‌کند.
مبدا :
دانشگاه براون
خلاصه :
براساس شواهد جدید در یک مطالعه کوچک توسط محققانی که در حال بررسی این هستند که چگونه خواب ممکن است بر الگوهای خوردن در نوجوانان تاثیر بگذارد ، توانایی person's برای بو کشیدن ممکن است در طول روز متفاوت باشد .

همیشه واضح است که برخی افراد حس بویایی بهتری نسبت به بقیه دارند ، اما یک مطالعه جدید از ۳۷ نوجوان اولین مدرک مستقیمی را ارایه می‌دهد که در هر فرد ، حساسیت بو در طول مسیر هر روز متفاوت است . این الگو مطابق با داده‌های مربوط به چرخه روز داخلی body's یا ریتم شبانه‌روزی است .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

یک ساختار مغزی به نام هیپوکامپ ، به طور گسترده تصور می‌شود که اطلاعات جدیدی را در حین خواب به حافظه دائمی تبدیل کند . تحقیقات قبلی توسط نویسنده ارشد جدید study's ، پروفسور Gyorgy Buzsaki ، پروفسور دانشگاه نیویورک ، انتشار امواج فرکانس بالا به نام موج در هیپوکامپ در طول خواب را نشان داد و پیشنهاد داد که آن‌ها در حافظه ذخیره نقش ایفا کنند . مطالعه حاضر ، حضور موج در هیپوکامپ در طی خواب را تایید کرد و آن‌ها را در بخش‌های خاصی از نئوکورتکس ، ناحیه‌ای در سطح brain's که در پردازش اطلاعات حسی پیچیده دخیل بود ، یافت .
دیون Khodagholy ، محقق پیشین و استادیار دانشگاه کلمبیا در دانشگاه کلمبیا در نیویورک گفت : " وقتی اولین بار این را مشاهده کردیم ، فکر کردیم اشتباه بود ، زیرا قبلا ً هرگز ندیده بودیم . "
محققان با استفاده از سیستم NeuroGrid با لبه برش ، همراه با الکترودهای ثبت‌شده در داخل مغز ، فعالیت را در چندین قسمت از مغز موش‌های صحرایی در طول خواب غیر سریع ( NREM ) ، بلندترین مرحله خواب بررسی کردند . NeuroGrid شامل مجموعه‌ای از الکترودهای کوچک متصل به هم مانند رشته‌هایی از یک پتو ، که سپس بر روی یک ناحیه از مغز قرار می‌گیرد ، به طوری که هر الکترود می‌تواند به طور مداوم فعالیت یک مجموعه متفاوت از نورون‌ها را زیر نظر داشته باشد.
دکتر جنیفر Gelinas ، پزشک متخصص study's و استادیار دانشگاه کلمبیا می‌گوید : " این دستگاه به ما اجازه می‌دهد که در عین حال به چندین ناحیه از مغز نگاه کنیم . "
این تیم همچنین از این که متوجه شد امواج in و هیپوکامپ گروه در همان زمان رخ داد ، متعجب شد و پیشنهاد کرد که این دو منطقه در حال برقراری ارتباط با موش‌ها بودند . از آنجا که نئوکورتکس به عنوان محل نگهداری از حافظه تصور می‌شود ، محققان استدلال کردند که این گفتمان عصبی می‌تواند به مغز کمک کند تا اطلاعات را حفظ کند .
برای آزمایش این ایده ، آن‌ها فعالیت‌های مغزی را در طول NREM در موش‌های صحرایی که برای تعیین پاداش‌ها در هزارتو و موش‌های صحرایی که هزارتو را به روش تصادفی مورد بررسی قرار دادند ، مورد بررسی قرار دادند . در گروه دوم از حیوانات ، امواج در هیپوکامپ و قشر مخ ، پیش از آن که بعد از آن به بررسی و بررسی هزارتو بپردازند ، همگام نبودند . در موش‌های آموزش‌دیده ، کار یادگیری مکالمه متقابل بین این مناطق را افزایش داد و یک جلسه آموزشی دومی ، آن را حتی بیشتر افزایش داد ، و بیشتر اشاره کرد که چنین ارتباطی برای ایجاد و نگهداری حافظه مهم است .
این گروه امیدوار است که از NeuroGrid ها در افرادی که تحت عمل جراحی مغزی قرار گرفته‌اند به دلایل دیگری استفاده کنند تا مشخص شود که آیا امواج مشابهی در مغز انسان وجود دارند یا نه . محققان همچنین قصد دارند که در صورت دستکاری این که آیا تغییر کنترل عصبی در حیوانات می‌تواند تشکیل حافظه را تقویت یا سرکوب کند، تحقیق کنند تا تایید کنند که این امواج برای این فرآیند مهم هستند .
دکتر Gelinas گفت : " شناسایی الگوهای عصبی خاص که همراه با تشکیل حافظه اتفاق می‌افتند ، راهی برای درک بهتر حافظه و حتی اختلالات حافظه‌ای از حافظه فراهم می‌کند . "
Assaults به میزان ۳ درصد در روز دوشنبه پس از ذخیره نور روز کاهش می‌یابند.
مبدا :
دانشگاه پنسیلوانیا
خلاصه :
Assaults روز دوشنبه پس از تعویض به زمان ذخیره زمان در فصل بهار ، ۳ درصد کاهش می‌یابند . در پاییز ، نقطه مقابل رخ می‌دهد و خشونت در حدود یک درصد افزایش می‌یابد .
روز یکشنبه ، ۵ نوامبر ، زمان ذخیره نور روز به طور رسمی به پایان می‌رسد . این یعنی وقتی که بر می‌گردیم ، یک ساعت خواب اضافه می‌کنیم و به زمان استاندارد باز می‌گردیم . زمانی که DST رسما ً شروع می‌شود، که امسال در ۱۲ مارس اتفاق افتاد ، ما همان ساعت را از دست می‌دهیم .

بیشتر در مورد اثرات طولانی‌مدت محرومیت از خواب مطالعه شده‌است . به عنوان مثال ، اثر آدریان Raine ، استاد دانشگاه ریچارد پری در رشته روانشناسی ، روانشناسی و روانشناسی ، در روز ۱۵ سالگی در سن ۱۵ سالگی از خواب‌آلودگی استفاده کرد .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

بسیاری از زنان یائسه در مورد خواب فقیر شکایت دارند . آیا ممکن است این مشکل به سادگی ناشی از یائسگی یا اختلال خواب زیرزمینی جدی‌تر مانند گرفتگی تنفس بازدارنده ( OSA ) باشد ؟ اگر چیزی وجود داشته باشد ، ارتباط بین فلاش داغ ، که می‌تواند منجر به ریسک قلبی و عروقی شود ، چیست ؟ نتایج مطالعه جدید ، امروزه به صورت آنلاین در یائسگی ، مجله جامعه یائسگی آمریکای شمالی ( NAMS ) منتشر شده‌است و این رابطه را بررسی می‌کند .
تا ۸۰ درصد از زنان midlife ، فلش گر داغ یا عرق شب را تجربه می‌کنند . اگرچه ارتباط شناخته‌شده‌ای بین فلاش‌ها و اختلالات خواب در زنان midlife وجود دارد ، تشخیص اختلالات خواب به طور مستقیم مربوط به یائسگی از افراد مبتلا به اختلالات خواب و دیگر اختلالات خواب به اثبات رسیده‌است . گرفتگی خواب مزاحم که در مردان رایج‌تر از زنان است ، بیشتر به عنوان سن زنان رخ می‌دهد ، وزن کسب می‌کند، و به وضعیت perimenopause و postmenopause می‌رسد . نمونه‌برداری از perimenopausal و postmenopausal زنی که خواب آشفته را تجربه کردند نشان دادند که ۵۳ درصد اختلال خواب مانند OSA ، سندرم پا بی‌قراری ، یا هر دوی آن‌ها دارند .
تشخیص سرطان در زنان می‌تواند چالش برانگیزتر باشد ، زیرا علائم آن‌ها متفاوت از علائم بدیهی است که مردان تجربه می‌کنند، مانند خرناس بلند . علائم برای زنان بیشتر از بی‌خوابی ، سردرد ، خستگی ، افسردگی و اضطراب است . علی‌رغم چالش‌ها ، شناسایی of مهم است زیرا با افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی ، فشار خون بالا ، سکته ، افسردگی و مرگ همراه است .
طبق گزارش " انجمن علایم vasomotor و ریسک گرفتگی تنفس در زنان midlife " ، " زن از کلینیک مایو پرسشنامه را تکمیل کردند . از بین این زنان ، ۲۴.۹ درصد در رده‌های سنی میانی و پرخطر برای OSA طبقه‌بندی شدند . این زنان به احتمال زیاد مسن‌تر بودند و دارای شاخص توده بدنی بالاتر و شیوع بیشتر فشار خون ، در میان یافته‌های دیگر بودند . بیشتر مربوط به نتایج این مطالعه ، این واقعیت بود که زنان reporting شدید در midlife در معرض خطر بالاتری برای OSA - - ۱.۸۷ زمانی بالاتر از زنان با flashes ملایم یا بدون هیچ فلاش داغ بودند .
اختلال خواب یک شکایت شایع از یائسگی است . دکتر JoAnn Pinkerton ، مدیر اجرایی NAMS ، می‌گوید : " تشخیص شمار بالای اختلالات خواب و اختلال در خواب ، از جمله OSA ، مهم است : " سردردهای اولیه صبح یا خواب‌آلودگی روزانه بیش از حد باید نگرانی خود را افزایش دهند و یک نیاز احتمالی برای آزمون گرفتگی تنفس را نشان دهند ."
چگونه خاطرات در مغز موج می‌زند
مطالعه حاکی از افزایش ارتباط بین نواحی کلیدی مغز در طول خواب است.
مبدا :
موسسه ملی بهداشت ملی و سکته مغزی
خلاصه :
دانشمندان با استفاده از تکنولوژی " NeuroGrid " مبتکرانه ، نشان دادند که خواب ارتباط بین دو منطقه مغزی که ارتباط آن‌ها برای شکل‌گیری خاطرات حیاتی است را افزایش می‌دهد . این کار به تسریع توسعه روش‌های جدید برای کاوش در مورد عملکرد مغز اختصاص دارد .
دانشمندان با استفاده از تکنولوژی " NeuroGrid " مبتکرانه ، نشان دادند که خواب ارتباط بین دو منطقه مغزی که ارتباط آن‌ها برای شکل‌گیری خاطرات حیاتی است را افزایش می‌دهد . این اثر ، که در علم منتشر شد ، تا حدی توسط تحقیقات مغز از طریق اقدام ابتکاری ابتکاری ابتکاری ( BRAIN ) ، پروژه‌ای از موسسه ملی بهداشت صرف شد که به تسریع توسعه رویکردهای جدید برای کاوش در عملکرد مغز اختصاص داشت .

نیک Langhals ، مدیر برنامه مرکز ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی می‌گوید : " با استفاده از فن‌آوری‌های جدید پیش از ابتکار BRAIN ، این محققان یک کشف بنیادی در مورد نحوه ایجاد و ذخیره کردن خاطرات جدید انجام دادند . "
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

این دست‌نوشته در اولین مکمل ویژه در مورد این موضوع در Pediatrics ظاهر می‌شود و مبتنی بر مطالعات قبلی است که استفاده از ابزارهای دیجیتال قبل از زمان خواب منجر به خواب ناکافی می‌شود .
این توصیه‌ها ، برای پزشکان و والدین ، عبارتند از:
۱. با صحبت کردن با اعضای خانواده در مورد اهمیت خواب و انتظارات خواب سالم به خواب بروید .
۲. تشویق یک روتین خواب که شامل فعالیت‌های آرام می‌شود و از استفاده از رسانه‌های الکترونیکی اجتناب می‌کند ؛
۳. خانواده‌های را تشویق کنید که تمام دستگاه‌های الکترونیکی را از اتاق‌خواب کودک یا teen's ، از جمله تلویزیون ، بازی‌های ویدیویی ، کامپیوتر ، تبلت و تلفن‌های همراه حذف کنند .
۴. با اعضای خانواده در مورد عواقب منفی نور روشن در غروب در خواب حرف بزنید ؛ و
۵. اگر کودک یا بزرگ‌سال مشکلات رفتاری یا رفتاری را به معرض نمایش می‌گذارد ، خواب ناکافی را به عنوان یک عامل دخیل در نظر بگیرید .
Orfeu بکستون ، استادیار سلامت biobehavioral در ایالت پن و نویسنده کتاب ، می‌گوید : " بررسی‌های اخیر مطالعات علمی نشان می‌دهد که اکثریت وسیعی از مطالعات شواهدی را برای ارتباط معکوس بین مصرف رسانه مبتنی بر صفحه و سلامت خواب ، عمدتا ً به تاخیر انداخته و طول مدت خواب را کاهش می‌دهند . "
به گفته محققین ، دلایل این ارتباط معکوس احتمالا ً شامل زمان سپری‌شده در screens جایگزین زمان صرف خوابیدن ؛ تحریک ذهنی از محتوای رسانه‌ای ؛ و اثرات قطع نور بر چرخه‌های خواب است .
بکستون و محققان دیگر در حال بررسی این موضوع هستند . آن‌ها تلاش می‌کنند تا درک کنند که آیا استفاده از رسانه‌ها بر زمان‌بندی و طول مدت خواب میان کودکان و نوجوانان تاثیر می‌گذارد ؛ نقش فرزند پروری و کیفیت خواب و تاثیر نور بر فیزیولوژی شبانه‌روزی و سلامت خواب بین کودکان و نوجوانان .
کودکان به طور منحصر به فرد در برابر اختلال خواب از صفحه‌های الکترونیکی آسیب‌پذیر هستند
مبدا :
دانشگاه کلرادو در بولدر
خلاصه :
یک مقاله جدید توضیح می‌دهد که چرا کودکان و نوجوانان به ویژه به تاثیر اختلال در الکترونیک حساس هستند .
با توجه به مرور کلی مقالات منتشر شده امروز در مجله پزشکان اطفال ، با استفاده از مغز ، الگوهای خواب ، و چشم‌های هنوز در حال توسعه هستند، کودکان و نوجوانان به ویژه در برابر تاثیرات اختلال در زمان نمایش آسیب‌پذیر هستند .
مونیک lebourgeois ، استادیار گروه پزشکی ادغامی در دانشگاه کلرادو در بولدر می‌گوید : " اکثر مطالعات نشان می‌دهند که کودکان و نوجوانانی که بیشتر از رسانه‌ها استفاده می‌کنند به احتمال زیاد تجربه خواب را تجربه می‌کنند .
نویسندگان گزارش می‌دهند که از بیش از پنج مورد مطالعاتی که در سنین ۵ تا ۱۷ سال از سراسر جهان به جوانان نگاه می‌کنند ، ۹۰ درصد متوجه شده‌اند که زمان نمایش بیشتر با تاخیر delayed ، ساعات کمتری از خواب و کیفیت خواب کم مرتبط است .
عوامل زیستی ، عصبی و محیطی همگی نقش بازی می‌کنند :
این روزنامه خاطرنشان می‌کند که چون چشمانشان به طور کامل توسعه‌نیافته است ، کودکان نسبت به بزرگسالان نسبت به تاثیر نور بر ساعت داخلی حساس‌تر هستند .

lebourgeois می‌گوید : " نور به مغز ما اجازه حضور و غیاب اولیه را می‌دهد " و توضیح می‌دهد که وقتی نور به شبکیه چشم می‌خورد ، هورمون خواب را سرکوب می‌کند، خواب خواب‌آلودگی را سرکوب می‌کند، و لنزهای آن‌ها شفاف‌تر هستند ، بنابراین نوردهی و حساسیت آن‌ها به این نور حتی بزرگ‌تر از افراد مسن‌تر است ."
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

کلی فورد بی ، نویسنده ارشد ، می‌گوید : " یک فرد با گرفتگی تنفس بیدار می‌شود و دوباره شروع به تنفس می‌کند و این چرخه می‌تواند صدها بار در شب تکرار شود، بنابراین فرد هرگز عمیقا ً به خواب نمی‌رود ." Saper ، رئیس بخش عصب‌شناسی دانشگاه عصب‌شناسی در BIDMC می‌گوید : " در صبح ، آن‌ها ممکن است به یاد داشته باشند که یک خواب آرامش‌بخش آرامش‌بخش نداشته باشند ، اما بسیار احساس خستگی خواهند کرد ."
خواب شبانه می‌تواند افراد را با اختلالات قابل‌توجه به شناخت ، حالت و هشیاری روز ترک کند ؛ همچنین ممکن است ریسک قلبی و عروقی را افزایش دهد . اما چه می‌شود اگر دانشمندان بتوانند مغز را از تحریک کردن روزانه صدها بار در شب در واکنش به افزایش میزان دی‌اکسید کربن جلوگیری کنند، در حالی که به آن اجازه می‌دهد دوباره تنفس منظم را دوباره برقرار کند ؟
Saper که استاد جیمز جکسون ، پروفسور عصب‌شناسی و عصب‌شناسی دانشکده پزشکی هاروارد است ، گفت : " هدف ما مشخص کردن مدار مسئول بیدار کردن مغز در طول گرفتگی تنفس است، که متمایز از بخشی از مغز است که تنفس را کنترل می‌کند .
با استفاده از یک محفظه با سطح قابل تنظیم اکسیژن و CO۲ ، Saper و همکارانش تاثیرات of را در موش با تغییر نسبت هر دو گاز هر پنج دقیقه به مدت ۳۰ ثانیه تکرار کردند .
سپس ، Saper و همکارانش بر روی یک زیرمجموعه از نورون‌ها تمرکز کردند - به نام سلول‌های PBelCGRP که برای نشان دادن فعالیت در واکنش به بالا بردن سطح دی‌اکسید کربن شناخته می‌شوند . این تیم از موش‌ها با این سلول‌ها به طور ژنتیکی تغییر یافته به گونه‌ای تغییر کرده‌است که محققان می‌توانند نورون‌ها را با استفاده از نور یا مواد برای تحریک کلیدهای ژنتیکی ، فعال کرده یا سرکوب کنند . این آزمایش‌ها که با نام optogenetics و chemogenetics شناخته می‌شوند، نشان دادند که فعال کردن این سلول‌ها ، موش‌ها را بیدار می‌کنند و ساعت‌ها آن‌ها را نگه می‌دارند . آن‌ها همچنین نشان دادند که سرکوب فعالیت سلول‌های PBelCGRP اجازه می‌دهد موش‌ها حتی به اندازه میزان دی‌اکسید کربن در هوای اطراف خود بخوابند . به طور کلی ، این یافته‌ها نشان می‌دهند که سلول‌های PBelCGRP مغز را بیدار می‌کنند و برای تحریک لازم هستند .
در آزمایش نهایی ، محققان از شاخه‌های بلند مدت نورون‌های حرکتی ( called ) به سلول‌هایی که با دیگر مناطق مغز ارتباط برقرار می‌کنند ، پیروی کردند . محققان بدون اخلال در کل فعالیت سلول‌ها ارتباط نورون‌های PBelCGRP را به یک سایت کلیدی در the تغییر دادند . این منجر به از دست رفتن تقریبا ً کامل حساسیت به ایجاد برانگیختگی در اثر CO۲ شد .
Saper و همکارانش متوجه می‌شوند که افزایش سطح دی‌اکسید کربن ممکن است تنها عاملی باشد که به طور مداوم مردم را با گرفتگی تنفس در طول شب حفظ می‌کند . فشار هوای منفی در مسیر تنفسی فوقانی افتاده ممکن است پیام‌های " بیدار - up " را از طریق یک مدار نورونی دیگر به مغز ارسال کند . یا این نورون‌ها ممکن است یک مغز خفته را در پاسخ به انواعی از محرک‌ها تحریک کنند ، نه فقط سطح دی‌اکسید کربن را افزایش دهند . یادگیری که نورون‌ها را تنظیم می‌کنند می‌توانند به دانشمندان اجازه دهند تا داروها را توسعه دهند تا گرفتگی تنفس بازدارنده و اختلالات خواب دیگر را درمان کنند .
Saper گفت : " هدف بلند مدت این تحقیق مطرح کردن داروهایی است که بر مسیرهای ویژه‌ای در مغز تاثیر خواهند گذاشت . به این طریق ، داشتن گرفتگی تنفس فرد را بیدار می‌کند ."
حذف دستگاه‌های دیجیتال از اتاق‌خواب می‌تواند خواب کودکان و نوجوانان را بهبود بخشد
مبدا :
ایالت پن
خلاصه :
حذف رسانه‌های الکترونیکی از اتاق‌خواب و تشویق یک برنامه خواب آرامش‌بخش ، از جمله توصیه‌هایی است که محققان در یک دست‌نوشته اخیر بر روی رسانه‌های دیجیتال و خواب در دوران کودکی و نوجوانی ، ارایه می‌دهند .

حذف رسانه‌های الکترونیکی از اتاق‌خواب و تشویق یک روتین خواب آرامش‌بخش در میان توصیه‌ها و توصیه‌هایی است که محققان ایالتی در یک دست‌نوشته اخیر بر روی رسانه‌های دیجیتال و خواب در کودکی و نوجوانی به نمایش گذاشته‌اند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

یافته‌های study's سوالاتی را برای اینکه چگونه جامعه دچار محرومیت از خواب می‌شود ، تحریک می‌کند .
سرخ‌کرده گفت : " خواب ناکافی تاثیر مشابهی بر مغز ما به اندازه نوشیدن بیش از حد می‌گذارد . اما هیچ استاندارد قانونی یا پزشکی برای تشخیص رانندگان خسته روی جاده وجود ندارد ، همان طور که رانندگان مست را هدف قرار می‌دهیم ."
Fried و همکارانش قصد دارند بیشتر به فواید خواب عمیق شیرجه بزنند . هدف مطالعات آینده این است که مکانیزم مسئول مشکلات سلولی را که پیش از خطاهای ذهنی هستند ، از هم جدا کنند .
مطالعات پیشین ، محرومیت از خواب را به خطر بالای افسردگی ، چاقی ، دیابت ، حملات قلبی و سکته و نیز اشتباه‌ات پزشکی مرتبط می‌دانند .
' صبح از جغدها شب‌ها بدتر از جغدها خواهند بود .
مبدا :
Helsingin yliopisto ( دانشگاه هلسینکی )
خلاصه :
ترجیح شبانه‌روزی خصوصی با الگوهای فعالیت مغزی در طول شب همراه است و تحقیقات جدیدی را نشان می‌دهد .
یک مطالعه جدید از دانشگاه هلسینکی ، فنلاند نشان می‌دهد که ترجیح شبانه‌روزی انفرادی مربوط به الگوهای فعالیت مغزی در طول شب است .
دوک‌ها از فعالیت مغزی نوسانی قابل‌مشاهده در EEG هستند که عمدتا ً در طول ۲ خواب رخ می‌دهد . دوک‌ها به عنوان مثال برای نگهداری خواب و تقویت مسیرهای حافظه در طول خواب مرتبط هستند .
این مطالعه به بررسی ارتباط بین برنامه شبانه‌روزی انفرادی و فعالیت spindle خواب میان ۱۷۰ شرکت‌کننده ۱۷ ساله می‌پردازد که در محیط خانگی خود تحت نظارت "EEG " قرار گرفته‌اند .
" ما یک فعالیت spindle ضعیف‌تر را در بین گروه اولویت صبح در مقایسه با سایر گروه‌ها مشاهده کردیم . فعالیت spindle نیز بیشتر به ساعات صبح کاهش یافت و بازرس اصلی را توضیح داد : " این ممکن است یک تسهیل‌کننده بالقوه در ریتم شبانه‌روزی اولیه باشد ."
مطالعه منتشر شده در گزارش‌های علمی نشان می‌دهد که برای اولین بار ارتباطی بین ترجیح شبانه‌روزی و نگهداری ریز ریز microstructures خواب وجود دارد که با فعالیت spindle خواب نشان داده می‌شود .
خوابیدن از طریق خر خر : به نورون‌های تشخیص هویت که مغز را تحریک می‌کنند تا تنفس کنند
مبدا :
مرکز پزشکی بث اسرائیل
خلاصه :
یک اختلال خواب مشترک و بالقوه جدی ، گرفتگی خواب مزاحم حداقل یک چهارم از بزرگسالان ایالات‌متحده را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و با افزایش خطر ابتلا به دیابت ، چاقی و بیماری‌های قلبی و عروقی مرتبط است . در یک مقاله جدید ، محققان مدار عصبی ویژه‌ای را شناسایی کرده‌اند که مسئول تحریک کردن مغز موش در شرایط تنفس مصنوعی هستند . این یافته‌ها می‌تواند منجر به درمان‌های بالقوه دارویی جدید برای کمک به بیماران با گرفتگی خواب مزاحم و استراحت بیشتر شود .
یک اختلال خواب مشترک و بالقوه جدی ، گرفتگی خواب مزاحم حداقل یک چهارم از بزرگسالان ایالات‌متحده را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و با افزایش خطر ابتلا به دیابت ، چاقی و بیماری‌های قلبی و عروقی مرتبط است . در مقاله‌ای که در مجله journal منتشر شد ، محققان در مرکز پزشکی بث اسرائیل Deaconess ( BIDMC ) ، مدار عصبی ویژه‌ای را شناسایی کردند که مسئول تحریک کردن مغز موش‌ها در شرایط apnea شده بود . این یافته‌ها می‌تواند منجر به درمان‌های بالقوه دارویی جدید برای کمک به بیماران با گرفتگی خواب مزاحم و استراحت بیشتر شود .
اغلب ، اما نه همیشه با صدای بلند خرناس می‌کشد ، گرفتگی خواب وقتی رخ می‌دهد که یک راه تنفسی خواب فرو می‌ریزد و تنفس را قطع می‌کند . سطوح اکسیژن ( O۲ ) و افزایش دی‌اکسید کربن ( CO۲ ) در خون ، مغز خفته را به مشکل آگاه می‌کند و به اندازه کافی خواب را بیدار می‌کند تا تنفس را دوباره برقرار کند .

کلی فورد بی ، نویسنده ارشد ، می‌گوید : " یک فرد با گرفتگی تنفس بیدار می‌شود و دوباره شروع به تنفس می‌کند و این چرخه می‌تواند صدها بار در شب تکرار شود، بنابراین فرد هرگز عمیقا ً به خواب نمی‌رود ." Saper ، رئیس بخش عصب‌شناسی دانشگاه عصب‌شناسی در BIDMC می‌گوید : " در صبح ، آن‌ها ممکن است به یاد داشته باشند که یک خواب آرامش‌بخش آرامش‌بخش نداشته باشند ، اما بسیار احساس خستگی خواهند کرد ."
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

علاوه بر مولر ، دیگر نویسندگان این مطالعه ، " Cadherin ۲۳ و protocadherin ۱۵ برای تشکیل رشته‌های پیوند سوزن در سلول‌های مویی حسی ، تعامل دارند " : پیوتر Kazmierczak ، الیزابت M . ویلسون - Kubalek و رونالد ای . milligan of موسسه تحقیقات Scripps و Hirofumi Sakaguchi ، جاشوا Tokita ، و Bechara Kachar از آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی ، موسسه ملی on و سایر اختلالات ارتباطی ، موسسات ملی بهداشت .
تامین بودجه برای این مطالعه عمدتا ً توسط the تامین شد . موسسه ملی علوم پزشکی ( NIGMS ) ، موسسه ملی مفاصل و بیماری‌های پوستی ( NIAMS ) و مرکز ملی منابع پژوهشی ( NCRR ) ، موسسه ملی علوم پزشکی ( NIGMS ) ، موسسه ملی علوم پزشکی ( NIGMS ) بودند .
زوال شنوایی ملایم بر روی فرآیندهای عصبی تاثیر می‌گذارد .
مبدا :
دانشگاه نیویورک
خلاصه :
مطابق با یافته‌های جدید ، برخورد ملایم و ملایم از دست دادن شنوایی می‌تواند تاثیر ماندگاری بر قشر شنوایی داشته باشد . نتایج نشان داد که تصویر پوسته شنوایی در پی دوره کوتاهی از اتلاف شنوایی تغییر کرده‌است . به طور خاص ، محققان دریافتند که واکنش سیناپسی نورون شنیداری به سرعت و با عمق بیشتری سازگار شده‌است . آن‌ها همچنین دریافتند که نورون‌های قشر شنوایی حساسیت بیشتری به تحریک دارند .
با توجه به یافته‌های محققان در مرکز University's New نیویورک برای علوم عصبی ، واکنش‌های ملایم و ملایم از دست دادن شنوایی می‌تواند تاثیر ماندگاری بر قشر شنوایی داشته باشد . این مطالعه که اولین بار است که اثرات اصلی از دست دادن شنوایی خفیف را نشان می‌دهد، در موضوع اخیر مجله علم اعصاب ظاهر شده‌است .
قبلا ً، محققان قادر به تعیین تاثیر عصبی اشکال خفیف فقدان شنوایی نبودند ، که زمانی رخ می‌دهد که مسیری که از طریق آن صدا به گوش حلزون گوش می‌رسد دچار اختلال می‌شود - - مانند آنچه که با عفونت‌های گوش میانی در طول دوران کودکی تجربه شده‌است . مطالعه نیویورک به دنبال پرداختن به این سوال در یک مدل حیوان با اندازه‌گیری تاثیر از دست دادن شنوایی conductive بدون آسیب به حلزون گوش است .
محققان از دست دادن شنوایی در موضوعات در طول توسعه اولیه ، سپس عملکرد ارتباطات عصبی را در قشر شنوایی افراد اندازه‌گیری کردند ، که همه نشانه‌های صوتی را پردازش می‌کند .
نتایج نشان داد که تصویر پوسته شنوایی در پی دوره کوتاهی از اتلاف شنوایی تغییر کرده‌است . به طور خاص ، محققان دریافتند که واکنش سیناپسی نورون شنیداری به سرعت و با عمق بیشتری سازگار شده‌است . آن‌ها همچنین دریافتند که نورون‌های قشر شنوایی حساسیت بیشتری به تحریک دارند .
این یافته‌ها نشان می‌دهند که عملکرد قشر شنوایی مستعد از دست دادن نسبتا ً کم شنوایی شنوایی در طول توسعه است و نشان می‌دهد که کمبود ادراکی ممکن است با تغییرات در سیستم عصبی مرکزی مرتبط باشد .
این مطالعه توسط هان ژو ، Vibhakar Kotak ، و دن Sanes ، که در مرکز NYU's برای علوم عصبی کار می‌کند ، نوشته شده‌است .
درمان جایگزین : شنیدن به هر دو گوش
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه Loyola
خلاصه :
توماس لینچ ۲ ساله در حال حاضر قادر است هر دو طرف سرش را با یک ابزار و روش جراحی جدید بشنود . تام که بدون هیچ مجرای شنوایی در سمت چپ خود به دنیا آمده بود ، اختلال شنوایی قابل‌توجهی داشت و به مرکز پزشکی دانشگاه Loyola رفت ، جایی که دکتر سام marzo با عمل جراحی یک stimulator حلزونی گوش استخوان را وارد کار کرد که به گوش داخلی توسط هدایت استخوان گوش می‌دهد .
توماس لینچ ۲ ساله ، در حال حاضر قادر است هر دو طرف سرش را با یک دستگاه جراحی و روش جراحی که در مرکز پزشکی دانشگاه Loyola پیشقدم شده ، بشنود .

تام که بدون هیچ مجرای شنوایی در سمت چپ خود به دنیا آمده بود ، اختلال شنوایی قابل‌توجهی داشت و به مرکز پزشکی دانشگاه Loyola رفت ، جایی که دکتر سام marzo با عمل جراحی یک stimulator حلزونی گوش استخوان را وارد کار کرد که به گوش داخلی توسط هدایت استخوان گوش می‌دهد . marzo دستگاه تام را در مرکز پزشکی Oakbrook Terrace Loyola فعال کرد .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

در سندروم آشر و برخی از بیماری‌های " عصبی حسی دیگر " که منجر به ناشنوایی می‌شود ، سلول‌های مویی در حلزون گوش قادر به حفظ آرایه‌های متقارن of نیستند .
چند دهه قبل ، یک مجتمع مولکولی به نام پیوند نوک در the کشف شد . این پیوند نوک ، نوک of را به هم متصل می‌کند و همچنین برای انتقال نیروی فیزیکی به کانال‌های یونی به طور مکانیکی مهم است . برای سال‌ها ، به دلیل اینکه stereocilia به شدت کوچک ، کمیاب و سخت است ، مولکول‌هایی که پیوند نوک را تشکیل می‌دهند مبهم باقی مانده‌است .
اما چند سال پیش ، مولر و همکارانش یکی از پروتئین‌های کلیدی را شناسایی کردند که پیوند نوک را شکل دادند - پروتیین cadherin ۲۳ . در ۲۶ مارس ۲۰۰۴ ، مقاله طبیعت ، مولر و همکارانش نشان دادند که پروتیین cadherin ۲۳ در جای مناسب در سلول مو به عنوان بخشی از پیوند نوک بیان شد ، که به نظر می‌رسد مسیول باز کردن کانال‌های یونی است . آن‌ها همچنین نشان دادند که پروتئین ۲۳ cadherin یک کمپلکس با پروتیین دیگر به نام myosin ۱ c تشکیل داد که به بستن کانال زمانی باز کمک کرد .
مولر می‌گوید : " مطالعه حاضر درجه بالاتری از وضوح بیشتری نسبت به مطالعه ۲۰۰۴ ارایه می‌دهد ، به لطف هم‌کاری با Bechara Kachar محقق NIH و پروفسور Ron Research و تجهیزات تصویربرداری پیشرفته او ، " اکنون ، ما در مورد جزئیات یافته‌های خود شک می‌کنیم ."
سه خط مدارک
مطالعه حاضر سه خط از شواهد را به کار برد تا ثابت کند که cadherin ۲۳ و protocadherin ۱۵ متحد می‌شوند و به یکدیگر می‌چسبند تا پیوند نوک را شکل دهند.
محققان اول آنتی‌بادی تولید کردند که به قطعات کوتاه در the ۲۳ و protocadherin ۱۵ پروتیین در گوش داخلی موش‌های صحرایی و guinea هندی متصل می‌شد . با استفاده از مطالعات میکروسکوپی fluorescence و میکروسکوپ الکترونی نشان دادند که cadherin ۲۳ در سمت بلندتر stereocilium قرار گرفته‌است و protocadherin ۱۵ در نوک یکی کوتاه‌تر حاضر بوده و انتهای سست آن‌ها در بین آن‌ها همپوشانی دارد.
محققان توانستند با حذف یک مانع برای فرآیند اتصال آنتی‌بادی ، هر دو پروتیین را شناسایی کنند : کلسیم . تحت شرایط عادی ، cadherin ۲۳ و protocadherin ۱۵ با یون‌های کلسیم تزئین می‌شوند که از آنتی‌بادی ناشی از اتصال به محل‌های هدف جلوگیری می‌کند . هنگامی که کلسیم از طریق افزودن یک ماده شیمیایی به نام BAPTA برداشته شد ، هر دو برچسب آشکار شدند .
سپس ، محققان ساختاری شبیه به لینک انعام را با بیان the ۲۳ و protocadherin ۱۵ در آزمایشگاه و مشاهده نحوه تعامل آن‌ها ساختند . هنگامی که شرایط درست شد ، دو پروتیین خود را از یک طرف به طرف دیگر در پیکربندی متصل کردند که یک پیوند σ به طور طبیعی را نشان می‌داد . همانند لینک‌های نوک معمولی ، ساختار در غلظت‌های کلسیم رشد پیدا کرد که به موازات مایعات در گوش داخلی یافت شد ، در حالی که کاهش شدید کلسیم ساختار را مختل کرد .
در نهایت ، دانشمندان دریافتند که یک جهش of ۱۵ که منجر به یک شکل ناشنوایی می‌شود، برهم کنش دو پروتیین را مهار می‌کند و آن‌ها را هدایت می‌کند تا نتیجه بگیرند که جهش خواص چسب دو پروتیین را کاهش می‌دهد و مانع شکل‌گیری پیوند نوک می‌شود . در جهش دوم of ۱۵ ، پیوند نوک نابود نشد ؛ دانشمندان پیشنهاد کردند که ناشنوایی احتمال زیاد ناشی از تقسیم لینک انعام نیست ، بلکه با تداخل با خواص مکانیکی آن ایجاد می‌شود .

با دانستن دقیق ترکیب و پیکربندی پیوند نوک ، دانشمندان می‌توانند در حال بررسی این باشند که چگونه این پروتئین‌ها با اجزای دیگر تعامل دارند تا بقیه ماشین‌آلات transduction را شکل دهند . علاوه بر این ، دانشمندان می‌توانند مطالعه کنند که چگونه درمان‌های جدید ممکن است برای رسیدگی به شکستن پیوندهای انعام از طریق عوامل محیطی نظیر سر و صدای بلند ایجاد شوند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

اکثر دانشمندان بر این باورند که دروازه‌های کانال به وسیله پل‌های میکروسکوپی باز و بسته شده‌اند - که به نام " لینک انعام " نامیده می‌شوند - که stereocilia کوتاه‌تر را به ones که پشت سر آن‌ها قرار گرفته‌اند متصل می‌کند . اگر دانشمندان بتوانند تشخیص دهند که لینک‌های انعام چگونه ساخته شده‌اند ، یک گام به درک چیزی که باعث می‌شود دروازه‌های کانال باز شوند ، نزدیک شوند . با این حال این کار آسانی نیست ، چون stereocilia بسیار کوچک ، کمیاب ، و دشوار است . چندین پروتیین در پیوند نوک در مطالعات قبلی گزارش شده‌اند ، اما نتایج در این نقطه متناقض بوده‌اند .
در مطالعه‌ای که در ۶ سپتامبر ۲۰۰۷ منتشر شد ، محققان نشان دادند که دو پروتیین اصلی در محل دقیق که انرژی حرکت به جریان‌های الکتریکی تبدیل می‌شود ، به هم ملحق می‌شوند . این پروتئین‌ها ، cadherin ۲۳ و protocadherin ۱۵ بخشی از یک کمپلکس پروتئینی هستند که به نام " لینک انعام " نامیده می‌شوند که در سلول‌های مویی در گوش داخلی قرار دارند . معتقدند که پیوند نوک یک تابع مرکزی در تبدیل نشانه‌های فیزیکی به سیگنال‌های الکترو شیمیایی است .
پروفسور Ulrich مولر از دپارتمان تحقیقات Scripps زیست‌شناسی سلولی و موسسه بیماری‌های کودکی و Neglected می‌گوید : " جهش در [ ژن‌ها ] ۲۳ و protocadherin ۱۵ می‌تواند باعث ناشنوایی و نیز سندروم آشر ، که علت اصلی نابینایی در انسان‌ها است ، منجر شود .
جیمز اف می‌گوید : " این تیم به حل یکی از معماهای ماندگار در این زمینه کمک کرده‌است . " battey ، جونیور بهتر است نقطه محوری را که فرد قادر به تشخیص صدا است، درک کنیم ، و ما در حال توسعه درمان‌های دقیق‌تر برای درمان افراد با فقدان شنوایی هستیم، شرایطی که تقریبا ً ۳۲.۵ میلیون نفر در آمریکا را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ."
فیزیولوژی شنیدن و ناشنوایی
اختلال شنوایی در دوران کودکی و کودکی مساله مهمی در جامعه ما محسوب می‌شود . طبق گفته the ، یکی از افراد مسن‌تر از ۶۰ سال و حدود نیمی از افراد بالای ۷۵ سال از فقدان شنوایی رنج می‌برند . و حدود ۴ نفر از هر ۱۰۰۰۰۰ نوزاد متولد ایالات‌متحده مبتلا به سندروم آشر ، علت اصلی نابینایی هستند .
شنیدن یک مثال کلاسیک از پدیده‌ای بنام mechanotransduction است ، فرایندی که نه تنها برای شنیدن اهمیت دارد بلکه برای تعدادی از عملکردهای بدنی دیگر مانند the تماس نیز مهم است . این یک فرآیند پیچیده است که در آن اشارات فضایی و فضایی به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌شوند که در طول رشته‌های عصبی به قسمت‌هایی از مغز که تفسیر می‌شوند حرکت می‌کنند .
مولر می‌گوید : " شنیدن کوچک‌ترین درک از حواس است . "
ما می‌دانیم که صدا به عنوان امواج ارتعاشات مکانیکی شروع می‌شود که از منبع آن‌ها به گوش person's از طریق فشرده‌سازی مولکول‌های هوا حرکت می‌کند . هنگامی که این امواج ارتعاشی به گوش بیرونی person's برخورد می‌کنند ، از مجرای گوش به گوش میانی می‌روند و طبل گوش را می‌زنند . درام گوش مرتعش مجموعه‌ای از استخوان‌های ظریف را حرکت می‌دهد که ارتعاشات را به یک ساختار مارپیچ پر از سیال در گوش داخلی معروف به حلزون گوش ارسال می‌کند . وقتی که صدا باعث حرکت استخوان‌ها می‌شود ، غشا را در یک ورودی حلزون گوش فشرده می‌کنند و این باعث می‌شود مایع درون آن حرکت کند .

داخل حلزون گوش ، سلول‌های تخصصی " مو " هستند که آرایه‌های متقارن of از سطح خود دارند . حرکت سیال درون حلزون گوش باعث می‌شود که the حرکت کند . این تغییر فیزیکی باعث ایجاد تغییر الکتریکی می‌شود و باعث می‌شود که کانال‌های یونی باز شوند . باز کردن این کانال‌ها توسط نورون‌های حسی اطراف سلول‌های مویی بررسی می‌شود و این نورون‌ها ، سیگنال‌های الکتریکی را به نورون‌های رابط شنوایی مغز منتقل می‌کنند .
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :

روانشناسی

0 گؤروش
یازار:‌

مطالعه سیستم بهداشت دانشگاه Loyola دریافته است که این سیستم اجرای صحیح از طریق استخوان جمجمه یک ترقی بزرگ برای افرادی است که در یک گوش ناشنوا هستند و نمی‌توانند به کمک سمعک یا implants حلزونی کمک کنند .
از شصت بیمار Loyola خواسته شد که قبل و بعد از دریافت سیستم نام بها را با نام بها مقایسه کنند . توانایی آن‌ها برای شنیدن در محیطی آرام تا ۲۸ درصد بهبود یافت ، مشکلی که با سر و صدای پس‌زمینه به میزان ۳۳ درصد کاهش داشت و مشکلاتی که آن‌ها با صدا در چنین شرایطی تجربه کردند ، به عنوان کلیساها و سالن‌های سخنرانی ۲۹ درصد کاهش یافت . تنها جنبه منفی : افزایش ۷ درصدی در ناراحتی ناشی از صداهای بلند مانند آژیر کامیون آتش‌نشانی .
وی گفت : " مردم خیلی بهتر از ما می‌شنوند . " سوزان Jeter ، audiologist در مرکز پزشکی Loyola Oakbrook Loyola .
جتر این مطالعه را در دهمین کنفرانس بین‌المللی on implants و دیگر فن‌آوری‌های Implantable Auditory در سن دیگو انجام داد .
هر ساله بیش از ۶۰، ۰۰۰ نفر در آمریکا به دلیل بیماری‌هایی نظیر عفونت‌های گوش مزمن ، بیماری‌های مادرزادی ، بیماری‌های گوش داخلی ، جراحات یا تومور ، در یک گوش ناشنوا می‌شوند .
McGinn ، یک حسابدار بازنشسته که در سمت راست خود شنوایی خود را از دست داد ، به دلیل an صوتی ، یک تومور خوش‌خیم در گوش داخلی است. سر میز شام ، سعی کرد حرف‌های مردم راست را بشنود . و وقتی ماشینش را می‌راند نتوانست صدای مسافر را بشنود .
یک جراح Loyola یک پست کوچک titanium در جمجمه McGinn در پشت گوش راستش کار گذاشته بود. پردازشگر صدا به این سمت ارسال می‌شود . پردازنده با باتری تقریبا ً به اندازه انگشت شصت بزرگ‌سال است ، از نوک انگشت اول تا بند اول . میکروفون امواج صوتی را انتخاب می‌کند و یک تراشه کامپیوتر امواج صوتی را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کند که جمجمه را تکان می‌دهد . این ارتعاشات کوچک که McGinn نمی‌تواند احساس کند ، به بخش داخلی گوش چپ او حرکت می‌کند ، جایی که آن‌ها به عنوان صدا تشخیص داده می‌شوند . هنگام دوش گرفتن یا خوابیدن ، McGinn پردازشگر صدا را از بین می‌برد .
McGinn گفت : " این یک تفاوت چشمگیر است . من اکنون دارم از دور میز صحبت می‌کنم ، نه فقط از سمت چپ ."
پزشکان Loyola از سال ۲۰۰۴ این دستگاه را در ۱۳۰ بیمار قرار داده‌اند . هزینه کل برای هر بیمار از ۱۰، ۰۰۰ تا ۱۵، ۰۰۰ دلار است . جتر اظهار داشت : بیمه مراقبت‌های پزشکی و بیمه بسیاری از برنامه‌های بیمه را پوشش می‌دهد .
مطالعه Jeter بزرگ‌ترین مطالعه از نوع خود بر روی دستگاه است . جتر اظهار داشت که او هیچ بودجه‌ای از cochlear آمریکا دریافت نکرده است و این امر باعث می‌شود که این دستگاه موجب تولید این دستگاه شود.
برای برنامه‌ریزی قرار ملاقات با یک پزشک Loyola ، شماره ۸۸۸ - LUHS - ۸۸۸ تماس بگیرید .
نقص شنوایی گوش دار :
مبدا :
موسسه تحقیقاتی Scripps
خلاصه :
دانشمندان روشن کرده‌اند که چگونه بدن ما ارتعاشات را به گوش سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کند که می‌توانند توسط مغز تفسیر شوند . همان طور که سیگنال الکتریکی تولید می‌شود موضوع مورد توجه تحقیقاتی در حال پیشرفت بوده‌است .
دانشمندان روشن کرده‌اند که چگونه بدن ما ارتعاشات را به گوش سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کند که می‌توانند توسط مغز تفسیر شوند . همان طور که سیگنال الکتریکی تولید می‌شود موضوع مورد توجه تحقیقاتی در حال پیشرفت بوده‌است .
هنگامی که یک صدا رخ می‌دهد ، از قبیل بوق اتومبیل یا یک نفر ، ارتعاشات صوتی که وارد گوش می‌شود ، ابتدا با پرده گوش برخورد می‌کند و باعث لرزش آن می‌شود . این امر به نوبه خود باعث ایجاد سه استخوان در گوش میانی ، نوسان و تقویت صدا می‌شود . Vibrations از گوش میانی سیال در گوش داخلی ، یا حلزون گوش ، به حرکت و حرکت موج در امتداد طول غشا عبور می‌کند .

سلول‌های حسی ( به نام سلول‌های مویی ) بر بالای غشا " سوار بر موج " و در انجام این کار ، بر روی یک غشای نازک حرکت می‌کنند . وقتی این اتفاق می‌افتد ، سازه‌های bristly از نوک خود ( به نام stereocilia ) انحراف دارند و یا به یک طرف کج می‌شوند . کج کردن of باعث می‌شود که کانال‌های با اندازه منافذ باز شوند ، یون‌ها به داخل هجوم می‌برند و سیگنال الکتریکی تولید می‌شود که به مغز منتقل می‌شود که فرآیندی به نام transduction mechanoelectrical است.
منبع سایت علم روز

آردینی اوخو
یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :