مطالعه غشا tectorial دشوار است چون کوچک است ( کل طول می‌تواند درون یک تکه موی انسان متناسب باشد ) ، شکننده ( آن ۹۷ درصد آب ، با ثبات شبیه به ستاره دریایی ) و تقریبا ً شفاف است. ghaffari می‌گوید : " علاوه بر این ، ارتعاشات صوتی موجب جابجایی مقیاس نانومتری از سازه‌های حلزونی در فرکانس‌های صدا می‌شود و ما باید یک کلاس کاملا ً جدید از ابزارهای اندازه‌گیری برای رژیم نانو مقیاس توسعه دهیم ."
تیم در مورد مکانیزم موج جدید با معلق کردن یک قطعه جدا از غشا tectorial بین دو طرف ، یک ثابت و یک متحرک یاد گرفت . آن‌ها امواج صوتی را در فرکانس‌های صدا در امتداد غشا به راه انداختند و مشاهده کردند که چگونه با استفاده از یک سیستم تصویربرداری stroboscopic در آزمایشگاه Freeman's واکنش نشان می‌دهند . این سیستم می‌تواند جابجایی با نانومتری را در فرکانس‌های بالاتر از یک میلیون سیکل در ثانیه اندازه‌گیری کند .
ghaffari می‌گوید که کشف team's دارای پیامدهایی برای این است که ما چگونه مکانیزم‌های حلزونی را مدل می‌کنیم ." در دراز مدت ، این می‌تواند بر طراحی سمعک و کاشت حلزونی تاثیر بگذارد ." این تحقیق همچنین دارای پیامدهایی برای اشکال ارثی از دست دادن شنوایی است که بر غشا tectorial اثر می‌گذارد . Aranyosi اضافه می‌کند که اندازه‌گیری قبلی عملکرد حلزونی در مدل‌های موش این بیماری‌ها با اختلالات این موج دوم سازگار است .
فریمن گفت : " از آنجا که غشا tectorial به قدری کوچک و شکننده است ، مردم تمایل دارند به آن به عنوان چیزی که مهم نیست فکر کنند و مهم نیست ، " کشف جدید " که می‌تواند انرژی را در سراسر حلزون گوش حمل کند بسیار قابل‌توجه است و it's چیزی غیر محسوس نیست ."
این تحقیق در مساله پیشرفت آنلاین مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم در هفته ۸ اکتبر شرح‌داده شده‌است .
این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت تاسیس شد .
جستجو برای مرکز مغز مسئول Tinnitus
مبدا :
دانشگاه بوفالو
خلاصه :
برای بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی که صداهای خیالی of را تجربه می‌کنند - - که در گوش‌هایی که می‌توانند از آزار و اذیت کردن آن‌ها استفاده کنند - - به خصوص موش‌های آموزش‌دیده خاص ممکن است بهترین امید خود برای یافتن آرامش باشند .
برای بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی که صداهای خیالی of را تجربه می‌کنند - - که در گوش‌هایی که می‌توانند از آزار و اذیت کردن آن‌ها استفاده کنند - - به خصوص موش‌های آموزش‌دیده خاص ممکن است بهترین امید خود برای یافتن آرامش باشند .
محققان دانشگاه بوفالو در دانشگاه بوفالو به مدت بیش از ۱۰ سال شرایط را مطالعه کرده‌اند و این مدل‌های حیوانی را توسعه داده‌اند که می‌تواند " به محققان بگوید که آیا در حال تجربه tinnitus هستند یا خیر.
این دانشمندان در حال حاضر یک کمک مالی ۲.۹ میلیون‌دلاری از موسسه ملی بهداشت برای مطالعه سیگنال‌های مغزی که مسئول ایجاد صداهای خیالی ، استفاده از مدل‌های حیوانی و آزمایش روش‌های درمانی بالقوه برای ساکت کردن سر و صدا هستند ، دریافت کرده‌اند .
این تحقیق در مرکز شنوایی و Deafness ، بخشی از دپارتمان اختلالات و علوم Communicative در کالج هنر و علوم برگزار خواهد شد . ریچارد Salvi ، Ph.D. ، مدیر مرکز ، محقق اصلی است . دانشمندان دانشکده پزشکی هسته‌ای UB's و موسسه سرطان Roswell پارک در بوفالو در بخش‌هایی از این پروژه هم‌کار مهم هستند .
Tinnitus ناشی از قرار گرفتن در معرض سر و صدای بلند ، به وسیله پیری طبیعی و تا حد بسیار کم‌تر ، به عنوان اثر جانبی گرفتن داروهای ضد سرطان است . این یک نگرانی عمده در ارتش است : ۳۰ درصد از سربازان عراق و افغانستان از این وضعیت رنج می‌برند .

Salvi گفت : " به مدت چندین سال به این فکر افتاد که صداهایی که از گوش مردم شنیده می‌شود از گوش شنیده می‌شود . اما با استفاده از پرتونگاری انتشار پوزیترون ، ما قادر بوده‌ایم که نشان دهیم که این حس‌های شنوایی شبح از جایی در مغز نشات می‌گیرند ، نه در گوش . این موضوع کل رویکرد تحقیق را تغییر داد ."
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :