یافته‌های study's سوالاتی را برای اینکه چگونه جامعه دچار محرومیت از خواب می‌شود ، تحریک می‌کند .
سرخ‌کرده گفت : " خواب ناکافی تاثیر مشابهی بر مغز ما به اندازه نوشیدن بیش از حد می‌گذارد . اما هیچ استاندارد قانونی یا پزشکی برای تشخیص رانندگان خسته روی جاده وجود ندارد ، همان طور که رانندگان مست را هدف قرار می‌دهیم ."
Fried و همکارانش قصد دارند بیشتر به فواید خواب عمیق شیرجه بزنند . هدف مطالعات آینده این است که مکانیزم مسئول مشکلات سلولی را که پیش از خطاهای ذهنی هستند ، از هم جدا کنند .
مطالعات پیشین ، محرومیت از خواب را به خطر بالای افسردگی ، چاقی ، دیابت ، حملات قلبی و سکته و نیز اشتباه‌ات پزشکی مرتبط می‌دانند .
' صبح از جغدها شب‌ها بدتر از جغدها خواهند بود .
مبدا :
Helsingin yliopisto ( دانشگاه هلسینکی )
خلاصه :
ترجیح شبانه‌روزی خصوصی با الگوهای فعالیت مغزی در طول شب همراه است و تحقیقات جدیدی را نشان می‌دهد .
یک مطالعه جدید از دانشگاه هلسینکی ، فنلاند نشان می‌دهد که ترجیح شبانه‌روزی انفرادی مربوط به الگوهای فعالیت مغزی در طول شب است .
دوک‌ها از فعالیت مغزی نوسانی قابل‌مشاهده در EEG هستند که عمدتا ً در طول ۲ خواب رخ می‌دهد . دوک‌ها به عنوان مثال برای نگهداری خواب و تقویت مسیرهای حافظه در طول خواب مرتبط هستند .
این مطالعه به بررسی ارتباط بین برنامه شبانه‌روزی انفرادی و فعالیت spindle خواب میان ۱۷۰ شرکت‌کننده ۱۷ ساله می‌پردازد که در محیط خانگی خود تحت نظارت "EEG " قرار گرفته‌اند .
" ما یک فعالیت spindle ضعیف‌تر را در بین گروه اولویت صبح در مقایسه با سایر گروه‌ها مشاهده کردیم . فعالیت spindle نیز بیشتر به ساعات صبح کاهش یافت و بازرس اصلی را توضیح داد : " این ممکن است یک تسهیل‌کننده بالقوه در ریتم شبانه‌روزی اولیه باشد ."
مطالعه منتشر شده در گزارش‌های علمی نشان می‌دهد که برای اولین بار ارتباطی بین ترجیح شبانه‌روزی و نگهداری ریز ریز microstructures خواب وجود دارد که با فعالیت spindle خواب نشان داده می‌شود .
خوابیدن از طریق خر خر : به نورون‌های تشخیص هویت که مغز را تحریک می‌کنند تا تنفس کنند
مبدا :
مرکز پزشکی بث اسرائیل
خلاصه :
یک اختلال خواب مشترک و بالقوه جدی ، گرفتگی خواب مزاحم حداقل یک چهارم از بزرگسالان ایالات‌متحده را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و با افزایش خطر ابتلا به دیابت ، چاقی و بیماری‌های قلبی و عروقی مرتبط است . در یک مقاله جدید ، محققان مدار عصبی ویژه‌ای را شناسایی کرده‌اند که مسئول تحریک کردن مغز موش در شرایط تنفس مصنوعی هستند . این یافته‌ها می‌تواند منجر به درمان‌های بالقوه دارویی جدید برای کمک به بیماران با گرفتگی خواب مزاحم و استراحت بیشتر شود .
یک اختلال خواب مشترک و بالقوه جدی ، گرفتگی خواب مزاحم حداقل یک چهارم از بزرگسالان ایالات‌متحده را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و با افزایش خطر ابتلا به دیابت ، چاقی و بیماری‌های قلبی و عروقی مرتبط است . در مقاله‌ای که در مجله journal منتشر شد ، محققان در مرکز پزشکی بث اسرائیل Deaconess ( BIDMC ) ، مدار عصبی ویژه‌ای را شناسایی کردند که مسئول تحریک کردن مغز موش‌ها در شرایط apnea شده بود . این یافته‌ها می‌تواند منجر به درمان‌های بالقوه دارویی جدید برای کمک به بیماران با گرفتگی خواب مزاحم و استراحت بیشتر شود .
اغلب ، اما نه همیشه با صدای بلند خرناس می‌کشد ، گرفتگی خواب وقتی رخ می‌دهد که یک راه تنفسی خواب فرو می‌ریزد و تنفس را قطع می‌کند . سطوح اکسیژن ( O۲ ) و افزایش دی‌اکسید کربن ( CO۲ ) در خون ، مغز خفته را به مشکل آگاه می‌کند و به اندازه کافی خواب را بیدار می‌کند تا تنفس را دوباره برقرار کند .

کلی فورد بی ، نویسنده ارشد ، می‌گوید : " یک فرد با گرفتگی تنفس بیدار می‌شود و دوباره شروع به تنفس می‌کند و این چرخه می‌تواند صدها بار در شب تکرار شود، بنابراین فرد هرگز عمیقا ً به خواب نمی‌رود ." Saper ، رئیس بخش عصب‌شناسی دانشگاه عصب‌شناسی در BIDMC می‌گوید : " در صبح ، آن‌ها ممکن است به یاد داشته باشند که یک خواب آرامش‌بخش آرامش‌بخش نداشته باشند ، اما بسیار احساس خستگی خواهند کرد ."
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :