علاوه بر مولر ، دیگر نویسندگان این مطالعه ، " Cadherin ۲۳ و protocadherin ۱۵ برای تشکیل رشته‌های پیوند سوزن در سلول‌های مویی حسی ، تعامل دارند " : پیوتر Kazmierczak ، الیزابت M . ویلسون - Kubalek و رونالد ای . milligan of موسسه تحقیقات Scripps و Hirofumi Sakaguchi ، جاشوا Tokita ، و Bechara Kachar از آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی ، موسسه ملی on و سایر اختلالات ارتباطی ، موسسات ملی بهداشت .
تامین بودجه برای این مطالعه عمدتا ً توسط the تامین شد . موسسه ملی علوم پزشکی ( NIGMS ) ، موسسه ملی مفاصل و بیماری‌های پوستی ( NIAMS ) و مرکز ملی منابع پژوهشی ( NCRR ) ، موسسه ملی علوم پزشکی ( NIGMS ) ، موسسه ملی علوم پزشکی ( NIGMS ) بودند .
زوال شنوایی ملایم بر روی فرآیندهای عصبی تاثیر می‌گذارد .
مبدا :
دانشگاه نیویورک
خلاصه :
مطابق با یافته‌های جدید ، برخورد ملایم و ملایم از دست دادن شنوایی می‌تواند تاثیر ماندگاری بر قشر شنوایی داشته باشد . نتایج نشان داد که تصویر پوسته شنوایی در پی دوره کوتاهی از اتلاف شنوایی تغییر کرده‌است . به طور خاص ، محققان دریافتند که واکنش سیناپسی نورون شنیداری به سرعت و با عمق بیشتری سازگار شده‌است . آن‌ها همچنین دریافتند که نورون‌های قشر شنوایی حساسیت بیشتری به تحریک دارند .
با توجه به یافته‌های محققان در مرکز University's New نیویورک برای علوم عصبی ، واکنش‌های ملایم و ملایم از دست دادن شنوایی می‌تواند تاثیر ماندگاری بر قشر شنوایی داشته باشد . این مطالعه که اولین بار است که اثرات اصلی از دست دادن شنوایی خفیف را نشان می‌دهد، در موضوع اخیر مجله علم اعصاب ظاهر شده‌است .
قبلا ً، محققان قادر به تعیین تاثیر عصبی اشکال خفیف فقدان شنوایی نبودند ، که زمانی رخ می‌دهد که مسیری که از طریق آن صدا به گوش حلزون گوش می‌رسد دچار اختلال می‌شود - - مانند آنچه که با عفونت‌های گوش میانی در طول دوران کودکی تجربه شده‌است . مطالعه نیویورک به دنبال پرداختن به این سوال در یک مدل حیوان با اندازه‌گیری تاثیر از دست دادن شنوایی conductive بدون آسیب به حلزون گوش است .
محققان از دست دادن شنوایی در موضوعات در طول توسعه اولیه ، سپس عملکرد ارتباطات عصبی را در قشر شنوایی افراد اندازه‌گیری کردند ، که همه نشانه‌های صوتی را پردازش می‌کند .
نتایج نشان داد که تصویر پوسته شنوایی در پی دوره کوتاهی از اتلاف شنوایی تغییر کرده‌است . به طور خاص ، محققان دریافتند که واکنش سیناپسی نورون شنیداری به سرعت و با عمق بیشتری سازگار شده‌است . آن‌ها همچنین دریافتند که نورون‌های قشر شنوایی حساسیت بیشتری به تحریک دارند .
این یافته‌ها نشان می‌دهند که عملکرد قشر شنوایی مستعد از دست دادن نسبتا ً کم شنوایی شنوایی در طول توسعه است و نشان می‌دهد که کمبود ادراکی ممکن است با تغییرات در سیستم عصبی مرکزی مرتبط باشد .
این مطالعه توسط هان ژو ، Vibhakar Kotak ، و دن Sanes ، که در مرکز NYU's برای علوم عصبی کار می‌کند ، نوشته شده‌است .
درمان جایگزین : شنیدن به هر دو گوش
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه Loyola
خلاصه :
توماس لینچ ۲ ساله در حال حاضر قادر است هر دو طرف سرش را با یک ابزار و روش جراحی جدید بشنود . تام که بدون هیچ مجرای شنوایی در سمت چپ خود به دنیا آمده بود ، اختلال شنوایی قابل‌توجهی داشت و به مرکز پزشکی دانشگاه Loyola رفت ، جایی که دکتر سام marzo با عمل جراحی یک stimulator حلزونی گوش استخوان را وارد کار کرد که به گوش داخلی توسط هدایت استخوان گوش می‌دهد .
توماس لینچ ۲ ساله ، در حال حاضر قادر است هر دو طرف سرش را با یک دستگاه جراحی و روش جراحی که در مرکز پزشکی دانشگاه Loyola پیشقدم شده ، بشنود .

تام که بدون هیچ مجرای شنوایی در سمت چپ خود به دنیا آمده بود ، اختلال شنوایی قابل‌توجهی داشت و به مرکز پزشکی دانشگاه Loyola رفت ، جایی که دکتر سام marzo با عمل جراحی یک stimulator حلزونی گوش استخوان را وارد کار کرد که به گوش داخلی توسط هدایت استخوان گوش می‌دهد . marzo دستگاه تام را در مرکز پزشکی Oakbrook Terrace Loyola فعال کرد .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :