Laxton گفت : " براساس آنچه تاکنون دیده‌ایم ، it's حداقل به اندازه جراحی باز موثر است ، از نظر خطر و عوارض جانبی بسیار بهتر است و بسیار تهاجمی است .
بیش از ۲.۵ میلیون آمریکایی مبتلا به صرع هستند ، یک اختلال که در آن انگیزش‌های ناگهانی الکتریکی در مغز بر انواع کارکرده‌ای ذهنی و جسمی تاثیر می‌گذارند . اما بیشتر مردم مبتلا به صرع به جراحی نیاز دارند ، چرا که در حدود ۶۰ درصد بیماران مبتلا به صرع می‌تواند تحت کنترل دارو باشد . از سوی دیگر ، هیچ راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد : در حدود دو سوم از همه موارد ، شروع این حملات را نمی‌توان توضیح داد . طرز رفتار او با ملانی Vandyke بود . او اولین حمله خود را در سن ۲۲ سالگی به پایان رساند . اما به این دلیل که او انقباض عضلانی دارد و یا spasms که معمولا ً با صرع مرتبط هستند ، تشخیص اولیه را محدود می‌کند .
Vandyke گفت : " در ابتدا به عنوان خاموشی تشخیص داده شد و من در انکار بودم . من می‌خواهم باور کنم که این کار ضبط بوده‌است ."
آزمایش‌های بعدی حاکی از آن بودند که Vandyke دچار صرع شده‌است . علی‌رغم دیدن متخصصان در بیمارستان در سه ایالت و گرفتن انواع داروها ، او به حملات خود ادامه داد ، اغلب دو بار در روز .
در سال ۲۰۱۰ - ۱۲ سال پس از اولین حمله او - - او به " مرکز صرع" ویک فارست " ارجاع داده شد . دکتر Cormac O Donovan ، پزشک متخصص اعصاب ، تحت یک سری مطالعات ، آزمایش‌ها و ارزیابی‌های زیادی قرار گرفت که متخصصان مرکز پزشکی قادر به شناسایی منبع of او بودند . Vandyke با دو گزینه جراحی ارائه شد و تکنیک لیزر را انتخاب کرد .
او در ۱۵ آوریل تحت عمل جراحی قرار گرفت . از آن زمان به بعد ، او در اواخر ماه مه یک حمله ناگهانی داشته‌است و این باعث تعامل با مواد مخدر شده‌است .
او گفت : " I'm خوب انجام می‌دهند و دوباره پاهایم را روی زمین برمی دارم و زندگی ام دوباره شروع می‌شود ."
Vandyke که اکنون ۳۷ ساله است ، قدردان این است که او در " ویک فارست Baptist " ( " It's یک مکان بزرگ " پذیرفته شده‌است ) و از خودگذشتگی والدینش ( " آن‌ها زندگی خود را تغییر داده‌اند تا به من کمک کنند " ) و من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی از آن‌ها تشکر کنم و یا آن‌ها را بازپرداخت کنم ) . اما she's به جلو نگاه می‌کند تا به دیگران وابسته نشود ، احساس راحتی در اطراف دیگران داشته باشد ، درگیر شدن در صحبت کردن، گرفتن کار . و برای بازدید از اداره محلی خودروهای موتوری در اواخر ماه نوامبر .
او گفت : " شما باید مدت شش ماه وقت آزاد داشته باشید تا مجوز بگیرید .
ورزش می‌تواند خطر صرع را بعدها در زندگی برای مردان کاهش دهد.
مبدا :
آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا ( aan )
خلاصه :
تحقیقات جدید حاکی از آن است که مردانی که به شدت به عنوان بزرگسالان جوان عمل می‌کنند ممکن است ریسک توسعه صرع را بعدها در زندگی کاهش دهند .
تحقیقات جدید حاکی از آن است که مردانی که به شدت به عنوان بزرگسالان جوان عمل می‌کنند ممکن است ریسک توسعه صرع را بعدها در زندگی کاهش دهند . این مطالعه در ۴ سپتامبر ۲۰۱۳ منتشر شده‌است ، به صورت آنلاین و آنلاین از عصب‌شناسی ، نشریه پزشکی آکادمی پزشکی مغز و اعصاب آمریکا . صرع ، بیماری مغزی است که باعث حملات مکرر در طول زمان می‌شود .
نویسنده مطالعه ، الی Ben ، PhD ، دکترای پزشکی ، دانشگاه گوتنبرگ در سوئد و یکی از اعضای آکادمی علوم اعصاب آمریکا گفت : " این اولین مطالعه‌ای است که در انسان‌ها برای نشان دادن این که ورزش می‌تواند خطر صرع را کاهش دهد ، که می‌تواند باعث تضعیف و تهدید جان شود ."

در این مطالعه ، ۱.۱۷ میلیون مرد سوئدی تست‌های چرخه داده شدند که آمادگی قلبی عروقی را هنگامی که برای خدمت سربازی اجباری در سن ۱۸ سالگی به کار می‌رفتند ، اندازه‌گیری کردند . سپس شرکت کنندگان برای بیماری صرع به مدت متوسط ۲۵ سال ارزیابی شدند . در طی پی‌گیری ، ۶، ۷۹۶ مرد مبتلا به صرع تشخیص‌داده شده‌اند .
منبع سایت علم روز

جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :