به طور مشابه ، شیر دریایی تا زمانی که از خوک هندی استفاده شود ، سه برابر غشا basilar دارد . اما نسبت شعاع آن ۵.۲ ، کم‌تر از هر یک از گربه و یا خوکچه هندی است و نمی‌تواند در زیر ۱۸۰ هرتز به نظر برسد . ( این حد برای امواج شنوایی دریایی در هوا است ؛ زیر آب آن می‌تواند تا ۲۰۰ هرتز را بشنود )
Manoussaki می‌گوید : " آنچه که من در مورد آن دوست دارم این است که یک ویژگی ماکروسکوپی از گوش تاثیر عمده‌ای بر شنوایی ما دارد .
دیگر شرکت کنندگان در این تحقیق Emilios K هستند . Dimitriadis ، موسسه ملی تصویر برداری پزشکی و bioengineering ؛ جولی Arruda از موسسه اقیانوس‌شناسی وودز هول و جنیفر تی . اومالی از گوش ماساچوست و بیمارستان قدیمی .
این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت ، اداره تحقیقات نیروی دریایی ، دانشگاه فنی کریت و دانشگاه Vanderbilt حمایت شد .
یافته‌های جدید یک عقیده غالب در مورد گوش درونی :
مبدا :
دانشگاه میشیگان
خلاصه :
گوش سالم صداهای ملایمی را در پاسخ به صداهایی که در آن سفر می‌کنند ، منتشر می‌کند . این گازهای گلخانه‌ای قابل تشخیصی با میکروفن‌های با حساسیت تشخیص می‌دهند که این انتشار گازهای گلخانه‌ای به پزشکان کمک می‌کند تا شنوایی نوزادان را آزمایش کنند . یک گوش ناشنوا این انعکاس را تولید می‌کند . تحقیقات جدید نشان می‌دهد که برخلاف تصور علمی فعلی ، انتشار گازهای گلخانه‌ای به همان شیوه‌ای که وارد می‌شوند ، گوش را ترک می‌کنند .
گوش سالم صداهای ملایمی را در پاسخ به صداهایی که در آن سفر می‌کنند ، منتشر می‌کند . این گازهای گلخانه‌ای با میکروفن‌های حساسی به پزشکان کمک می‌کنند تا شنوایی نوزادان را آزمایش کنند. یک گوش ناشنوا این انعکاس را تولید می‌کند .
تحقیقات جدید شامل دانشگاه میشیگان و دانشگاه علوم و علوم ارگان نشان می‌دهد که برخلاف تصور علمی کنونی ، انتشار گازهای گلخانه‌ای به همان شیوه‌ای که وارد می‌شوند ، گوش را ترک می‌کنند . یافته‌ها بینش جدید را به پدیده‌ای می‌دهند که محققان برای درک بهتر از دست دادن شنوایی مطالعه می‌کنند و یک مطالعه بحث‌برانگیز قبلی را که به نتیجه‌ای مشابه رسیدند ، تقویت می‌کنند .
کارل Grosh ، استاد دپارتمان مهندسی مکانیک و مهندسی پزشکی و مولف این مقاله ، می‌گوید : " حکمت سابق بر چگونگی خروج گازها از گوش ، این بود که موج در حال حرکت در امتداد ساختار حلزون گوش به همان شکل موج رو به جلو حرکت می‌کند " .
Grosh گفت که گام بعدی توسعه ابزارها برای یافتن جایی است که آسیب شنوایی رخ می‌دهد ."
این آزمایش که در دانشگاه پزشکی و علوم اورگان در ارتباط با آزمایشگاه پروفسور Tianying Ren's انجام شد نشان داد که امواج صوتی که از طریق سیال گوش درونی حرکت می‌کنند به جای موج در امتداد غشا basilar حلزون گوش حرکت می‌کنند .
حلزون گوش ، در عمق گوش ، مانند حلزون قرار دارد . غشا basilar اساسا ً مجرای داخلی حلزون گوش را شدیدا ً به دو قسمت تقسیم می‌کند . هر دو اتاق پر از مایع است .
امواج صوتی در گوش غشا basilar از طریق حلزون گوش به گوش می‌رسند و در نهایت اندام of را که حس می‌کنند و سیگنال‌های صوتی را از طریق عصب شنوایی به مغز ارسال می‌کنند ، تحریک می‌کنند .
با توجه به نتایج حاصل از این آزمایش ، به احتمال زیاد از طریق سیال در دو طرف غشا basilar حرکت می‌کند .

برای این آزمایش ، محققان از interferometers لیزری که امواج را شناسایی می‌کنند ، برای اندازه‌گیری ارتعاشات غشا basilar در پاسخ به صدا در دو محل در حلزون گوش of استفاده کردند . آن‌ها شواهدی از امواج صوتی را ردیابی کردند که به سمت جلو بر روی غشا حرکت می‌کردند ، اما هیچ مدرکی دال بر امواج سفر به عقب پیدا نکردند .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :