بیماری‌های مزمن ، تحرک مردم مسن را محدود می‌سازند - - اغلب به طور ناخودآگاه
بیماری‌های مزمن عامل کلیدی برای محدود کردن تحرک افراد مسن‌تر هستند .
تاریخ :
۱۱ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه of - Jyvaskylan yliopisto
خلاصه :
بیماری‌های مزمن عامل کلیدی برای محدود کردن تحرک افراد مسن می‌باشند . معمولا ً افراد از شرایط خود در مورد یک اختلال حاد عضلانی - عضلانی که موجب درد یا محدودیت‌های عملکردی می‌شود ، آگاه هستند . با این حال ، اگر شرایط به کندی پیشرفت کند ، محدودیت تدریجی تحرک اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد .
بیماری‌های مزمن عامل کلیدی برای محدود کردن تحرک افراد مسن می‌باشند . معمولا ً افراد از شرایط خود در مورد یک اختلال حاد عضلانی - عضلانی که موجب درد یا محدودیت‌های عملکردی می‌شود ، آگاه هستند . با این حال ، اگر شرایط به کندی پیشرفت کند ، محدودیت تدریجی تحرک اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد .
پروفسور Urho Kujala از دانشکده علوم ورزشی و بهداشت می‌گوید : " متخصصان مراقبت‌های بهداشتی باید به محدودیت‌های حرکتی که بواسطه بیماری‌های مزمن پیش از زندگی مستقل بزرگسالان در معرض خطر قرار دارند ، توجه کنند . "
شرکت کنندگان در مطالعه MOBILETWIN که در دانشگاه of انجام شد عبارت بودند از اسدالله زاده بین سنین ۷۱ تا ۷۵ سال که در حال حاضر در خانه زندگی می‌کنند . این مطالعه نشان داد که بیماری‌های مزمن ، مقدار اندازه‌گیری شده تحرک را بدون توجه به این موضوع ، کاهش می‌دهند . بیماری‌های معمول موثر بر تحرک بزرگسالان مسن‌تر شامل بیماری قلبی عروقی ، نارسایی قلبی ، دیابت ، روماتیسم مفصلی و آرتروز .
تعداد بالاتری از بیماری‌های گزارش‌شده منجر به سطح فعالیت فیزیکی پایین‌تر شد . برای افراد بدون بیماری ، میانگین تعداد گام‌ها در هر روز به طور متوسط ۷۰۰۰ دلار بود . به نوبت ، آن‌هایی که حداقل سه بیماری را گزارش کرده‌اند ، کم‌تر از ۴۰۰۰ قدم در روز حرکت کرده‌اند .
" این موضوع از سال ۱۹۷۵ مورد بررسی قرار گرفته‌است . پروفسور Kujala می‌گوید : " از نظر فیزیکی در بزرگسالی جوان‌تر و یا اوایل سن متوسط تاثیری بر نتایج نداشته است . برای آن‌هایی که مبتلا یا فاقد بیماری هستند ، تفاوتی بین میزان ورزش فیزیکی در زندگی پیشین وجود ندارد . بنابراین ، تفاوت بین افراد سالم و بیمار ناشی از بیماری‌ها است ."
روش‌های درمانی مناسب برای نوع بیماری می‌تواند به طور قابل‌توجهی عملکرد فیزیکی افراد ، تحرک و احتمالات برای زندگی مستقل را بهبود بخشد .
Kujala می‌گوید : " مهم است که افراد مبتلا به بیماری‌های دراز مدت بتوانند حرکت کنند و مسائل مربوط به ایمنی مربوط به بیماری را در نظر بگیرند . این هم برای افراد و هم جامعه مفید است."
شرکت کنندگان در این تحقیق یک گروه فرعی از the Twin بزرگ فنلاند هستند . این مطالعه شامل یک مصاحبه تلفنی ، پرسشنامه و یک ارزیابی فعالیت فیزیکی هفت‌روزه در محیط خانگی با استفاده از شتاب‌سنج worn بود .
CBT می‌توانند تسکین طولانی‌مدت تری برای نشانه‌های آی‌بی‌اس فراهم کنند
تاریخ :
۱۰ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه Southampton
خلاصه :
سندروم روده تحریک‌پذیر ( IBS ) یک اختلال معده و روده عمومی است که ۲۰ تا ۲۰ درصد مردم را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . درد Abdominal ، نفخ و تغییر عادت روده به طور قابل‌توجهی بر کیفیت زندگی بیماران تاثیر می‌گذارد و می‌تواند آن‌ها را مجبور کند روز مرخصی بگیرد . تحقیقات جدید نشان داده‌اند که درمان رفتاری رفتاری می‌تواند به طور خاص برای آی‌بی‌اس طراحی و تحویل داده شود و یا از طریق وب سایت تعاملی برای تسکین علایم آی‌بی‌اس نسبت به مراقبت‌های استاندارد فعلی موثرتر باشد .
منبع سایت

پنجشنبه 29 فروردین 1398
بؤلوملر :