از سوی دیگر ، دانمارک از لحاظ سعادت شهروندانش یکی از the کشور محسوب می‌شد . این برنامه همچنین the سیاست‌های آموزشی فراگیر را داشت : پی‌گیری دانش آموزان در سنین بالاتر ، ارائه آموزش خصوصی کم‌هزینه ، و دادن فرصت مناسب به کودکان برای رفتن به دانشگاه .
Hogberg می‌گوید : " در بین کشورهای ثروتمند غربی ثروتمندتر ، آن‌هایی که سیستم آموزشی جامع ‌تری دارند، مانند دانمارک ، تفاوت‌های اجتماعی کوچک‌تری دارند ( در واقع هیچ کدام به طور متوسط ) کم‌تر از کشورهای ثروتمند اما کم‌تر فراگیر مانند انگلستان یا آلمان . "
این مطالعه نشان می‌دهد که دولت‌ها و سیاستگذاران دیگر باید تاثیر گسترده‌تر سیاست‌های آموزشی خود در جامعه را در نظر بگیرند .
Hogberg می‌گوید : " مدارس این پتانسیل را دارند که تاثیر زیادی بر روی کودکان و جوانان داشته باشند و شانس زندگی خود را داشته باشند ، اما تمرکز محدود بر نتایج تحصیلی مانند نتایج تست ، تنها تصویر ناقص پیامدهای سیاست‌های آموزشی را فراهم می‌کند ."
" من توصیه می‌کنم که سیاست تحصیل ، به ویژه در سطوح بالاتر ، بگونه ای طراحی شوند که فرصتی برای دسترسی به تحصیل ، یا از طریق معیارهای سازمانی ، مانند افزایش دسترسی به دانش آموزان فقیر ، یا از طریق معیارهای مالی - مانند کاهش هزینه‌های دانش آموزان باشد ."
امید جدید برای درمان سرطان مغز کودکان
تاریخ :
۴ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه راکفلر
خلاصه :
تحقیقات اخیر نشان داده‌است که یک دارو با نام MI - ۲ می‌تواند سلول‌هایی را بکشد که باعث سرطان مرگبار مغز می‌شوند . اما تنها در حال حاضر دانشمندان قادر به توضیح چگونگی کار ترکیب هستند: با هدف قرار دادن تولید کلسترول در تومورها .
ممکن است درمان‌های جدیدی در افق برای diffuse درونی و یا DIPG وجود داشته باشد که شکل مخربی از سرطان مغز است که کودکان خردسال را نابود می‌کند و در حال حاضر لاعلاج می‌باشد . آزمایش‌ها اخیر در مدل‌های حیوانی این بیماری ، یک داروی آزمایشی را شناسایی کرده‌اند که به طور موثر سلول‌های DIPG را نابود می‌کند . و یک تیم از دانشمندان راکفلر به این نتیجه رسیدند که این ترکیب امیدبخش چگونه عمل می‌کند .
این تحقیق که در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم توصیف شد نشان می‌دهد که مواد مخدر در مسیرهای کلسترول سلولی اعمال می‌شوند و نشان می‌دهند که این روش‌ها ممکن است اهداف مثمر ثمر برای درمان انواع سرطان‌های مغز باشند .
هدف قرار دادن تومور
تومورهای DIPG در the ، یک ساختار بسیار حساس که مغز را به نخاع متصل می‌کند ، واقع شده‌اند . حذف تومور به طور موثر غیر ممکن است چون خطر آسیب مهلک مغز را به تصویر می‌کشد . و اگر چه اشعه می‌تواند برای کاهش موقت نشانه‌ها مورد استفاده قرار گیرد ، سرطان به طور اجتناب‌ناپذیری رشد می‌کند و نرخ بقا متوسط کم‌تر از یک سال است. که باید بگوییم : نیاز مبرم به روش‌های جدید برای درمان کودکان مبتلا به این بیماری وجود دارد .
یک توسعه فرخنده در سال ۲۰۱۴ از هم‌کاری بین آزمایشگاه‌های سی . دیوید Allis ، شادی و جک Fishman پروفسور ، و Viviane Tabar ، رئیس دپارتمان of در مرکز سرطان اسلون مموریال ( MSKCC ) . این تیم نشان داد که یک ترکیب شناخته‌شده به نام MI - ۲ رشد تومور را در مدل موشی of متوقف می‌کند . این دارو در حال حاضر برای درمان سرطان خون مورد استفاده قرار گرفته و شناخته شده‌است که با برهمکنش با menin ، پروتیینی که بیان ژن را تنظیم می‌کند ، روی سلول‌های سرطان خون کار می‌کند . بنابراین هنگامی که تیم Allis شروع به تحقیق درباره اثر ام آی ۲ بر روی سلول‌های DIPG کرد ، ابتدا شک کردند که به روش مشابهی عمل می‌کند .
ریچارد فیلیپس ، تومور شناسی عصبی در MSKCC و هم‌کار بازدیدکننده در آزمایشگاه Allis که این تلاش را رهبری می‌کرد ، می‌گوید : " اولین فرضیه ما این بود که این دارو با تعامل با menin ، ژن‌ها را خاموش کرد .
منبع سایت

جمعه 30 فروردین 1398
بؤلوملر :