یونگ گفت : " شاید راهی برای فعال کردن TRIM۹ درست بعد از سکته باشد . یا شاید یک بازیکن فوتبال بتواند دارو مصرف کند که پس از ضربه‌ای به سر وضعیت ژن TRIM۹ را روشن کند .
یونگ افزود که همه التهاب مغز بد نیست . التهاب در مبارزه با عفونت نقش دارد و به پاک‌سازی بافت مرده کمک می‌کند . اما وقتی طول می‌کشد که نورون‌ها بیش از حد طولانی شوند ، نورون‌ها می‌میرند ، التهاب باعث می‌شود رگ‌های خونی brain's نفوذ پذیر شوند و به گلبول‌های سفید خون اجازه ورود به بافت را بدهند که در آنجا متعلق به آن‌ها هستند .
فراوانی اطلاعات حوزه توجه جمعی ما را محدود می‌کند .
تاریخ :
۱۵ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه فنی دانمارک
خلاصه :
یک مطالعه جدید ، قله‌های باریک و فزاینده‌ای از توجه جمعی را در طول زمان ، پشتیبانی می‌کند و از یک " شتاب اجتماعی " در دامنه‌های مختلف حمایت می‌کند .
تاثیرات منفی رسانه‌های اجتماعی و یک چرخه اخبار گیج‌کننده در محدوده مورد توجه ما در سال‌های اخیر یک بحث ادامه‌دار بوده‌است - - اما there's فقدان داده‌های تجربی حمایت از ادعاهای " شتاب اجتماعی " بوده‌است . یک مطالعه جدید در ارتباطات طبیعت نشان می‌دهد که حوزه توجه جمعی ما در واقع محدود می‌شود ، و این تاثیر نه تنها بر روی رسانه‌های اجتماعی بلکه در حوزه‌های مختلف از جمله کتاب ، جستجوهای اینترنتی ، محبوبیت فیلم و غیره رخ می‌دهد .
بحث عمومی ما می‌تواند به طور فزاینده‌ای fragmented و تسریع شود . جامعه‌شناسان ، روانشناس ، و معلمان نسبت به بروز بحران در حال ظهور ناشی از ترس از دست دادن " ، بالا نگه داشتن در رسانه‌های اجتماعی و ورود اخبار به ما در ۲۴ / ۷ ، هشدار دادند . تا کنون ، شواهد حمایت از این ادعاها تنها اشاره شده‌است و یا تا حد زیادی روایی داشته‌است . فقدان اساس تجربی قوی وجود داشته‌است .
در یک مطالعه جدید که توسط گروهی از دانشمندان اروپایی از Technische Universitat برلین ، موسسه ماکس پلانک برای توسعه انسانی ، کالج دانشگاهی چوب‌پنبه و DTU انجام شد ، این مدرک تجربی در مورد یک بعد از شتاب اجتماعی ، یعنی افزایش نرخ تغییر در توجه جمعی ارایه شده‌است .
" به نظر می‌رسد که توجه تخصیص‌یافته در ذهن جمعی ما دارای یک اندازه خاص است ، اما آیتم‌های فرهنگی که برای آن توجه رقابت می‌کنند به شدت شلوغ شده‌اند . این امر از این ادعا پشتیبانی می‌کند که به راستی برای حفظ زمان در چرخه اخبار مشکل تر شده‌است ، برای مثال ، می‌گوید : " برای مثال ، پروفسور sune لهمان از DTU Compute .
دانشمندان داده‌های تویی‌تر را از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ مطالعه کرده‌اند , کتاب‌هایی از گوگل کتاب‌ها به ۱۰۰ سال باز می‌گردند , فروش بلیط سینما ۴۰ سال و and مقالات علمی از ۲۵ سال گذشته‌است . علاوه بر این , آن‌ها داده‌ها را از گرایش‌ها گوگل ( 2010 - 2018 ) , Reddit ( 2010 - 2015 ) , و ویکی‌پدیا ( 2012 - 2017 ) جمع‌آوری کرده‌اند .
فرسودگی سریع توجه
در این زمینه ، آن‌ها شواهد تجربی شیب‌های همیشه - و انفجارهای کوتاه توجه جمعی را به هر مورد فرهنگی پیدا می‌کنند . این مقاله از یک مدل برای این اقتصاد مورد توجه استفاده می‌کند تا نشان دهد که تغییرات شتاب محتوای عمومی ناشی از افزایش تولید و مصرف محتوا است و بنابراین برای رسانه‌های اجتماعی ذاتی نیستند . این امر منجر به فرسودگی سریع منابع توجه محدود می‌شود .
وقتی که به ۵۰ hashtags برتر روزانه در تویی‌تر نگاه می‌کنید ، دانشمندان دریافتند که قله‌ها به طور فزاینده‌ای شیب‌دار و مکرر شده‌اند : در سال ۲۰۱۳ یک هشتگ در بالای ۵۰ تا متوسط ۱۷ / ۵ ساعت مانده بود . این به تدریج به ۱۱.۹ ساعت در سال ۲۰۱۶ کاهش می‌یابد .
این گرایش زمانی منعکس می‌شود که به حوزه‌های دیگر ، آنلاین و آفلاین نگاه می‌کند - و دوره‌های مختلف را پوشش می‌دهد . برای مثال ، در مورد وقوع یک عبارت پنج کلمه ( n - گرم ) در گوگل کتاب‌ها برای ۱۰۰ سال اخیر ، و موفقیت فیلم‌های برتر گیشه فروش .
منبع سایت

سه شنبه 27 فروردین 1398
بؤلوملر :