بنابراین سوال این است که در شکم چه می‌گذرد ، و چگونه این بیماری علائم فیزیکی و رفتاری اوتیسم را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و چگونه می‌توانیم یک درمان طولانی‌مدت را ایجاد کنیم ؟
Krajmalnik - براون ، کانگ و آدامز نشان داده‌اند که با انتقال microbiota سالم به افراد فاقد باکتری خاص ، این امکان وجود دارد که مجموعه متنوعی از باکتری‌ها را به بیمار تزریق کرده و سلامت شکمی را بهبود بخشد.
در استرالیا ، Fecal microbiota Transplantation ( fmt ) در ابتدا توسط Borody توسعه یافت . در مرکز بیماری‌های دستگاه گوارش در سیدنی ، Borody از سال ۱۹۸۷ بیش از ۱۸، ۰۰۰ متخصص بیماری‌های مختلف را تحت نظارت دارد . او در استرالیا از fmt برای colitis و infection difficile Clostridium استفاده کرد و اولین کسی بود که از fmt شفاهی برای درمان کودکان مبتلا به ASD استفاده کرد . فقط یک دوز انسولین برای درمان C کافی است . عفونت‌های difficile ، اما بیماران مبتلا به اوتیسم بسیار سخت‌تر از درمان بودند . او کشف کرد که سه ماه از fmt روزانه برای درمان بیماران اوتیسم لازم است ، اما در نهایت منجر به بهبودهای قابل‌توجهی در هر دو علائم GI و اوتیسم شد .
Borody براساس تجربه خود با بیماران خود ، طراحی درمان بالینی مورد استفاده در ASU این مطالعه را به عهده داشت . رویکرد MTT شامل ۱۰ هفته درمان از جمله قبل از درمان با بازدارندگی ، a روده ، a acid stomach و مدفوع روزانه به مدت هفت تا هشت هفته است .
مطالعه برچسب باز اولیه ، به رهبری Krajmalnik - براون و آدامز ، و منتشر شده در ژورنال microbiome در سال ۲۰۱۷ ، به این نتیجه رسیدند که " این پروتکل درمانی - مدت تمدید شده ، یک روش امیدوار کننده برای تغییر the شکم و بهبود GI Joe و علائم رفتاری ASD است . بررسی حاضر نشان می‌دهد که این فواید فراتر از هشت هفته تا حداقل دو سال پس از درمان ادامه دارند .
گروه ASU ، تفاوت‌های کودکان مبتلا به اوتیسم را در مقایسه با کودکان در حال توسعه مقایسه کرد . براون گفت : " کودکان مبتلا به اوتیسم در ابتدای این مطالعه ، دارای تنوع کمتری در میکروب‌های داخلی خود بودند و از نژاده‌ای ویژه‌ای از باکتری‌های مفید ، مانند bifidobacteria و Prevotella ، بی‌بهره بودند و گزینه‌های کمتری در منوی باکتریایی وظایف مهم دارند که باکتری‌ها به شکمی نسبت به کودکانی که به طور معمول در حال توسعه هستند ، فراهم می‌کنند . "
درمان fmt به طور قابل‌توجهی تنوع میکروبی را افزایش داده و حضور باکتری‌های مفید در روده ، مانند bifidobacteria و Prevotella را افزایش می‌دهد. پس از دو سال ، تنوع بسیار بیشتر و وجود میکروب‌های مفید باقی ماند .
ما در ابتدا فرض کردیم که درمان ما موثر خواهد بود تا شکم dysbiotic را به سمت یک فرد سالم تبدیل کنیم . در مقاله اصلی ما در سال ۲۰۱۷ ، ما افزایش تنوع نژادی را با باکتری‌های مفید پس از MTT گزارش کردیم ، و بعد از دو سال ، تنوع مشاهده کردیم و وجود میکروب‌های مفید باقی ماند . " او اضافه کرد که این ممکن است یکی از دلایل موفقیت در بهبود سلامت شکم باشد ، اما مطالعات مکانیکی بیشتری برای تعریف نقش‌های خاص میکروب‌های تنفسی در زمینه اوتیسم استفاده می‌شود .
کار انجام‌شده در ASU، تنها در مورد درمان بیماران نیست ، بلکه در مورد یادگیری از روش درمان به منظور توسعه فرمولاسیون ‌های بهتر و بهینه‌سازی دارو نیز صدق می‌کند .
منبع سایت

جمعه 30 فروردین 1398
بؤلوملر :