psychology

مسیر زیستی

0 گؤروش
یازار:‌

دانشمندان با استفاده از یک فن‌آوری پیشرفته برای تجزیه و تحلیل dna , ده‌ها ژن و دو مسیر زیستی مهم را پیدا کرده‌اند که احتمالا ً در توسعه این اختلال دخیل هستند , اما در مطالعات ژنتیکی قبلی اسکیزوفرنیا آشکار نشده اند . این کار اطلاعات مهمی در مورد چگونگی منشا بیماری اسکیزوفرنی فراهم می‌کند و راه را برای مطالعات دقیق‌تر و احتمالا ً درمان‌های بهتر در آینده نشان می‌دهد . اسکیزوفرنیا یک بیماری مزمن روانی است که علائم آن می‌تواند شامل توهم , توهم و مشکلات ادراکی باشد . بیماری بیش از ۹۰ % جمعیت انسان را آزار می‌دهد .
اشتراک :
داستان کامل
دانشمندان با استفاده از یک فن‌آوری پیشرفته برای تجزیه و تحلیل dna , ده‌ها ژن و دو مسیر زیستی مهم را یافتند که احتمالا ً در توسعه این اختلال دخیل هستند , اما در مطالعات ژنتیکی قبلی اسکیزوفرنیا آشکار نشده بودند .
اعتبار :
دانشمندان ucla پیشرفت مهمی در درک زیست‌شناسی اسکیزوفرنی داشته‌اند .

دانشمندان با استفاده از یک فن‌آوری پیشرفته برای تجزیه و تحلیل dna , ده‌ها ژن و دو مسیر زیستی مهم را یافتند که احتمالا ً در توسعه این اختلال دخیل هستند , اما در مطالعات ژنتیکی قبلی اسکیزوفرنیا آشکار نشده بودند . این کار اطلاعات مهمی در مورد چگونگی منشا بیماری اسکیزوفرنی فراهم می‌کند و راه را برای مطالعات دقیق‌تر و احتمالا ً درمان‌های بهتر در آینده نشان می‌دهد .


اسکیزوفرنیا یک بیماری مزمن روانی است که علائم آن می‌تواند شامل توهم , توهم و مشکلات ادراکی باشد . این بیماری حدود 77 / 57 درصد از جمعیت انسان را آزار می‌دهد - - بیش از ۴۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان . از آنجا که علت این بیماری شناخته‌نشده است , داروهای فعلی می‌توانند به کاهش علائم کمک کنند اما اختلال را درمان نمی‌کنند .
این مطالعه که به صورت آنلاین در مجله طبیعت منتشر می‌شود , احتمالا ً تاثیر فراتر از تحقیقات شیزوفرنی دارد , زیرا یک استراتژی کلی و بالقوه قوی برای روشن کردن مکانیسم‌های بیماری انسان را نشان می‌دهد .
" این کار یک نقشه راه برای درک چگونگی تغییرات ژنتیکی مشترک مرتبط با یک بیماری پیچیده را فراهم می‌کند . "
اسکیزوفرنی مدت مدیدی است که شناخته شده‌اس مطالعه گسترده مرتبط با ژنوم افراد مبتلا به اسکیزوفرنیا , این اختلال را به تغییرات dna کوچک در مکان‌های مشخصی از ژنوم انسانی متصل کرده‌است . با این حال , اغلب این مکان‌ها در خارج از ژن‌های واقعی قرار دارند, بنابراین نقش آن‌ها در اسکیزوفرنی مشخص نشده است . تجزیه و تحلیل کل ژنوم سایر بیماری‌های مهم با نتایج گیج‌کننده مشابهی همراه است .
در برخی موارد , مکان‌های غیرخاص که در این مطالعات شناسایی شده‌اند , به عنوان " مناطق تنظیمی " شناخته شده‌اند که به منظور افزایش یا مهار فعالیت ژن‌ها در کنار آن‌ها در ژنوم عمل می‌کنند . اما بسیاری از این مکان‌های مرتبط با این بیماری در نزدیکی ژنوم هدف ژن مشخصی ندارند .
یک احتمال این است که این مکان‌های ژنی مرتبط با بیماری‌های ناشناخته , مناطقی تنظیمی هستند که ژن‌های هدف را نسبتا ً دور از ژنوم قرار می‌دهند . آن‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند اگر از نظر فیزیکی نزدیک به ژن‌های " دور " توسط پیچیده و حلقوی باشند که dna در هنگام بسته‌بندی در یک کروموزوم قرار می‌گیرد , درست همانطور که دو انتهای دیگر یک طناب می‌تواند به هم نزدیک شود .
برای بررسی این احتمال , ما و تیم او از یک نسخه نسبتا ً جدید و با قدرت تفکیک بالا استفاده کردیم .


منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 17 فروردین 1398
بؤلوملر :

افسردگی مزمن

0 گؤروش
یازار:‌

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار و آمریکای‌لاتین به احتمال زیاد افسردگی جدی تری نسبت به سفید پوستان تجربه می‌کنند ، اما به نظر نمی‌رسد که استرس مزمن این تفاوت‌ها را توضیح دهد .
اشتراک :
داستان کامل
مطالعه جدیدی که در مورد موضوع پزشکی پیشگیرانه در ماه مه ۲۰۱۸ منتشر شد نشان می‌دهد که آمریکایی‌های آفریقایی و آمریکای‌لاتین به احتمال زیاد افسردگی جدی تری نسبت به سفیدپوستان تجربه می‌کنند ، اما به نظر نمی‌رسد که استرس مزمن این تفاوت‌ها را توضیح دهد . دکتر Eliseo J . پرز - Stable ، رئیس موسسه ملی بهداشت و بهداشت اقلیت‌ها ( NIMHD ) ، نویسنده ارشد این مطالعه بود ، که همچنین متوجه شد که آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار و آمریکای لاتینی‌ها احتمالا ً دارای سطوح بالاتری از استرس مزمن و رفتارهای ناسالم هستند . NIMHD بخشی از موسسه ملی بهداشت است .
محققان برای بررسی رابطه بین رفتارهای ناسالم ، استرس مزمن و ریسک افسردگی با نژاد و نژاد ، از داده‌های جمع‌آوری‌شده بر روی شرکت کنندگان در سن ۴۰ تا ۷۰ سال ، از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ استفاده کردند . این داده‌ها بخشی از نظرسنجی بهداشت و سلامت ملی ( NHANES ) ، مصاحبه سلامت ملی و بررسی بررسی بزرگسالان ایالات‌متحده بودند . این محدوده سنی برای این مطالعه انتخاب شد تا اثرات استرس مزمن در طول عمر شرکت کنندگان را ثبت کند.
پرز - پایدار گفت : " درک پیچیدگی‌های اجتماعی و رفتاری مرتبط با افسردگی و رفتارهای ناسالم با نژاد / نژاد می‌تواند به ما کمک کند تا به بهترین نحو سلامت کلی را بهبود بخشیم .

رفتارهای ناسالم سیگار کشیدن ، نوشیدن بیش از حد و یا پرخوری ، ورزش ناکافی ، و رژیم غذایی نامناسب را مورد بررسی قرار دادند . محققان استرس مزمن را با استفاده از ۱۰ معیار زیستی هدف ، از جمله فشار خون ، شاخص توده بدنی و کلسترول کلی اندازه‌گیری کردند . محققان ریسک افسردگی را با استفاده از نتایج پرسشنامه بیمار بیمار ارزیابی کردند ( PHQ - ۹ ) .


استرس مزمن در دوران بزرگسالی می‌تواند عامل مهمی در افسردگی باشد . این اثر ممکن است در بین اقلیت‌های نژادی و قومی به دلیل استرس ناشی از نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی بدتر باشد ، اما روابط بین نژاد / نژاد ، استرس ، رفتار و افسردگی به خوبی درک نشده اند . یک چارچوب نظری که مدل Affordances محیطی نامیده می‌شود ، پیشنهاد شده‌است تا توضیح دهد که چگونه استرس مزمن و رفتارهای خطر بر سلامت تاثیر می‌گذارند . به عنوان مثال ، این مدل پیشنهاد می‌کند که درگیر شدن در رفتارهای ناسالم در واقع اثرات استرس مزمن بر افسردگی را در آمریکایی‌های آفریقایی کاهش می‌دهد .
محققان این تحقیق را برای به دست آوردن درک بهتر رابطه بین استرس مزمن و شانس افسردگی با نژاد و نژاد طراحی کردند . این مطالعه از این سوال پرسیده شد که آیا رفتارهای ناسالم ( سیگار کشیدن فعلی ، مصرف بیش از حد ، ورزش ناکافی ، و رژیم غذایی نامناسب ) احتمال افسردگی ناشی از استرس مزمن در آمریکای‌لاتین را کاهش می‌دهد اما این شانس را برای افسردگی به خاطر فشار مزمن در آمریکای لاتینی‌ها ، در مقایسه با سفیدها افزایش می‌دهد .
به طور متوسط ، آمریکای‌لاتین و آمریکایی‌های آفریقایی استرس مزمن ، رفتارهای ناسالم و شانس بیشتری برای افسردگی داشتند . با این حال ، مطالعه نشان داد که درگیر شدن در رفتارهای ناسالم به شدت با شانس بیشتری برای افسردگی تنها در آمریکایی‌های آفریقایی و سفیدها در ارتباط است .
این مطالعه همچنین دریافت که برای هر سه گروه : سطح استرس مزمن ، رابطه بین رفتار ناسالم و شانس افسردگی را تحت‌تاثیر قرار نداد .
رفتارهای ناسالم ، ارتباط بین استرس و شانس افسردگی را تغییر نداد .
.



منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 17 فروردین 1398
بؤلوملر :

درمان ناباروری

0 گؤروش
یازار:‌

به گفته یک مطالعه جدید ، در میان زوج‌هایی که برای درمان ناباروری در نظر گرفته شده‌اند ، افسردگی در شریک مرد به کاهش شانس بارداری مرتبط بوده‌است ، در حالی که افسردگی در شریک زن برای تاثیر گذاری بر نرخ تولد زنده پیدا نشده است . این مطالعه همچنین دسته‌ای از داروهای ضد افسردگی را به عنوان مهار کننده‌های بازجذب سروتونین ( غیر SSRIs ) به خطر بالاتری از کاهش زودهنگام بارداری در میان زنان مرتبط با ناباروری مرتبط دانست .
اشتراک :
داستان کامل
براساس مطالعه‌ای که توسط موسسه ملی بهداشت سرمایه‌گذاری شده‌است ، در میان زوج‌هایی که برای درمان ناباروری در نظر گرفته شده‌اند ، افسردگی در شریک مرد به کاهش شانس بارداری مرتبط بوده‌است ، در حالی که افسردگی در شریک زن برای تاثیر گذاری بر نرخ تولد زنده پیدا نشده است .
این مطالعه که در باروری و Sterility به نمایش در می‌آید ، دسته‌ای از داروهای ضد افسردگی را به عنوان مهارکننده‌های بازجذب سروتونین ( non ) به خطر بالاتری از کاهش زودهنگام بارداری در میان زنان برای درمان ناباروری معرفی کرده‌است . SSRIs ، یکی دیگر از کلاس‌های ضد افسردگی ، با از دست رفتن دوران بارداری مرتبط نبود . نه افسردگی در شریک زن و نه استفاده از هر نوع دیگری از داروهای ضد افسردگی با میزان بارداری کم‌تر مرتبط است .
دکتر استر Eisenberg ، نویسنده مطالعه شاخه باروری و باروری در موسسه ملی بهداشت کودک و توسعه انسانی ( NICHD ) که بودجه این مطالعه را تامین کرده‌است ، گفت : " مطالعه ما بیماران ناباروری و پزشکان آن‌ها را با اطلاعات جدیدی برای در نظر گرفتن زمان تصمیم‌گیری درمان می‌کند . "

نویسندگان با استناد به مطالعات قبلی ، اشاره کردند که ۴۱ درصد از زنانی که به دنبال درمان باروری هستند ، دارای علائم افسردگی هستند . علاوه بر این ، مطالعه افرادی که به دنبال درمان با لقاح مصنوعی هستند دریافت که نزدیک به ۵۰ درصد افسردگی را تجربه کرده‌اند. نویسندگان مطالعه حاضر را برای ارزیابی تاثیر بالقوه افسردگی در زوج‌هایی که به دنبال درمان non هستند ، انجام دادند .


محققان داده‌ها را از دو مطالعه قبلی که توسط شبکه پزشکی باروری NICHD's تامین مالی شده‌اند ، ترکیب کرده‌اند . یک مطالعه در مقایسه با اثر دو داروی تحریک تخمک‌گذاری برای ایجاد حاملگی و تولد زنده در زنان مبتلا به سندرم تخمدان تخمدان ، مورد مطالعه قرار گرفت . مطالعه دیگر در مقایسه با اثر سه داروی تحریک ovulation در دست یابی به حاملگی و تولد زنده در زوج‌ها با ناباروری توضیح داده شد . در هر مطالعه ، مردان و زنان به پرسشنامه‌ای که برای افسردگی طراحی شده‌بود پاسخ دادند . فقط زن‌ها می‌پرسیدند که آیا داروهای ضد افسردگی مصرف می‌کنند یا نه .
از این دو مطالعه ، محققین ، داده‌ها را برای کپور علفخوار و ۱، ۶۰۸ مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند . در میان زنان ، ۵.۹۶ درصد به عنوان داشتن افسردگی شدید در نظر گرفته شدند ، در حالی که ۲.۲۸ درصد از مردان را در خود جای داده‌است.
زنانی که از non استفاده می‌کنند تقریبا ً ۳.۵ برابر در مقایسه با آن‌هایی که از داروهای ضد افسردگی استفاده نمی‌کنند ، تقریبا ً ۳.۵ برابر داشته‌اند . زوج‌هایی که شریک مذکر دارای افسردگی عمده‌ای بودند ۶۰ درصد کم‌تر از افرادی بودند که در آن‌ها شریک مرد دچار افسردگی شدید نمی‌شدند .
این مطالعه شامل زوج‌هایی نبود که لقاح مصنوعی را تحمل می‌کردند چون نویسندگان فکر می‌کردند که این روش می‌تواند به طور بالقوه بر برخی اثرات احتمالی افسردگی مانند کاهش تمایل جنسی و کیفیت اسپرم پایین‌تر غلبه کند .
با استفاده از paroxetine - - دارویی که برای درمان بیماری‌هایی مثل افسردگی ، اختلال وسواس اجباری ، اضطراب و اختلال استرس posttraumatic تجویز می‌شود - در طول سه‌ماهه اول بارداری ممکن است ریسک ناهنجاری‌های مادرزادی و ناهنجاری‌های قلبی را افزایش دهد . در سال‌های اخیر ، حدود یک پنجم زنان مبتلا به سن بارداری دچار افسردگی خفیف می‌شوند و تجویز داروهای ضد افسردگی در دوران بارداری در سال‌های اخیر افزایش‌یافته است . شایع‌ترین داروها برای درمان افسردگی در زنان باردار از بازجذب سروتونین انتخابی استفاده می‌کنند و تا سال ۲۰۰۵ ، یک دارو در آن کلاس - - به عنوان ایمن برای استفاده در دوران بارداری در نظر گرفته شد .


منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :

اثرات جانبی

0 گؤروش
یازار:‌

opioids از دیرباز یک ابزار مهم در دنیای مدیریت درد بوده‌اند ، اما اثرات جانبی این داروها - - از اعتیاد و نارسایی تنفسی در خارش شدید و گیجی ، می‌تواند سخت باشد . دانشمندان در حال تلاش برای درک این مساله هستند که چگونه این اثرات جانبی رخ می‌دهند تا آن‌ها بتوانند به درد بخور و less دچار شوند .
یافته‌های جدید منتشر شده در ژورنال زیست‌شناسی شیمیایی طبیعت توسط انجمن دانشمندان پزشکی UNC نشان می‌دهند که MRGRPX۲ ، یک پروتئین گیرنده بر روی سطح سلول‌های دکل ، می‌تواند واکنش سیستم ایمنی را تحریک کند که منجر به خارش در ارتباط با برخی از opioids شود.
کیت Lansu ، اولین نویسنده مشترک و دانشجوی کارشناسی‌ارشد در آزمایشگاه برایان راث ، دکترای حقوق بشر ، توضیح می‌دهد که این فرآیند چگونه کار می‌کند .
او گفت : " مهار کردن در سلول‌های دکل - بخشی از سیستم ایمنی - - به سیگنال فعال‌سازی واکنش می‌دهد و عوامل التهابی مانند هیستامین را در فرآیندی به نام degranulation آزاد می‌کند . وقتی این اتفاق می‌افتد ، سلول‌های دیگر به محل التهاب جذب می‌شوند تا عفونت را پاک کنند . این واکنش نیز برای چیزهایی مانند آلرژی مهم است . و این چیزی است که خود را به عنوان خارش معرفی می‌کند ."
 " گفت : " داروهای Opioid به degranulation هم متصل شده‌اند ، اما از طریق یک مکانیزم نامعلوم بوده‌است . ما فکر می‌کنیم که داده‌های ما می‌توانند به طور بالقوه توضیح دهند که چرا degranulation به عنوان اثر جانبی لیگاندهای شلاته کننده ( مورفین و دیگر مواد مخدر ) رخ می‌دهد ، چیزی که بخوبی شناخته شده‌است اما خوب شناخته‌نشده است."
یافته‌ها نه تنها به این دلیل مهم هستند که توضیح بالقوه ای برای خارش ناشی از افیونی ارائه می‌دهند ، بلکه به این دلیل که داده‌ها روشی برای مشخص کردن عملکرد گیرنده گیرنده یتیم دارند .
در حال حاضر حدود ۱۲۰ گیرنده یتیم در انسان‌ها وجود دارند . آن‌ها " یتیم " هستند ، اگرچه ما می‌دانیم که آن‌ها وجود دارند ، اما هنوز نمی‌دانیم آن‌ها چه کار می‌کنند . آزمایشگاه روث ، این گیرنده‌ها را در برابر هزاران مولکول‌های کوچک قرار می‌دهد تا آنچه را که ممکن است آن‌ها را فعال کند ، کشف کند . این فرآیند شامل ترکیبی از بررسی‌های فیزیکی و مدل‌سازی محاسباتی است .
Lansu گفت : " ما با داده‌های غربالگری فیزیکی شروع می‌کنیم تا به ما درکی از نوع واکنش مولکول‌ها با گیرنده بدهیم . هنگامی که این تصویر آزمایشی در محل بود ، ما توانستیم از ابزارهای محاسباتی برای ایجاد یک مدل دقیق‌تر از این سایت استفاده کنیم ."
مدل‌سازی کامپیوتری که توسط جویل Karpiak ، یک دانشجوی دوره لیسانس در دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو انجام شد ، ۳.۷ میلیون مدل برای تعامل بالقوه با گیرنده تست کرد .
Lansu می‌گوید : " و بسیاری از انواع دیگر مواد شیمیایی متفاوت از آنچه که من می‌توانم با استفاده از یک روش انجام دهم . "
داده‌های فیزیکی ترکیب‌شده با مدل‌های محاسباتی به محققان اجازه داد تا یک کاوشگر شیمیایی طراحی کنند که به طور خاص با MRGRPX۲ تعامل داشته باشد. این ابزار جدید ، به دست آوردن درک دقیق ‌تری از این اثرات receptor's بدون سر و صدای دیگر گیرنده‌ها ، امکان پذیر ساخت . یک افیونی ممکن است گیرنده یتیم را فعال کند ، اما ممکن است دیگر گیرنده‌های دیگر را فعال کند که با آن تعامل دارد .

Lansu گفت : " تصور کنید که یک گروه موسیقی را با گوش دادن به یک ارکستر اجرا کنید . اما اگر ابزاری دارید که به شما اجازه می‌دهد که فقط شیپورها را منزوی کنید ، می‌تواند چیزی در مورد این که چگونه آن بخش به کل کمک می‌کند ، به شما آموزش دهد - چیزی که ممکن است قادر به شنیدن آن نباشد ."


منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :