یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار و آمریکای‌لاتین به احتمال زیاد افسردگی جدی تری نسبت به سفید پوستان تجربه می‌کنند ، اما به نظر نمی‌رسد که استرس مزمن این تفاوت‌ها را توضیح دهد .
اشتراک :
داستان کامل
مطالعه جدیدی که در مورد موضوع پزشکی پیشگیرانه در ماه مه ۲۰۱۸ منتشر شد نشان می‌دهد که آمریکایی‌های آفریقایی و آمریکای‌لاتین به احتمال زیاد افسردگی جدی تری نسبت به سفیدپوستان تجربه می‌کنند ، اما به نظر نمی‌رسد که استرس مزمن این تفاوت‌ها را توضیح دهد . دکتر Eliseo J . پرز - Stable ، رئیس موسسه ملی بهداشت و بهداشت اقلیت‌ها ( NIMHD ) ، نویسنده ارشد این مطالعه بود ، که همچنین متوجه شد که آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار و آمریکای لاتینی‌ها احتمالا ً دارای سطوح بالاتری از استرس مزمن و رفتارهای ناسالم هستند . NIMHD بخشی از موسسه ملی بهداشت است .
محققان برای بررسی رابطه بین رفتارهای ناسالم ، استرس مزمن و ریسک افسردگی با نژاد و نژاد ، از داده‌های جمع‌آوری‌شده بر روی شرکت کنندگان در سن ۴۰ تا ۷۰ سال ، از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ استفاده کردند . این داده‌ها بخشی از نظرسنجی بهداشت و سلامت ملی ( NHANES ) ، مصاحبه سلامت ملی و بررسی بررسی بزرگسالان ایالات‌متحده بودند . این محدوده سنی برای این مطالعه انتخاب شد تا اثرات استرس مزمن در طول عمر شرکت کنندگان را ثبت کند.
پرز - پایدار گفت : " درک پیچیدگی‌های اجتماعی و رفتاری مرتبط با افسردگی و رفتارهای ناسالم با نژاد / نژاد می‌تواند به ما کمک کند تا به بهترین نحو سلامت کلی را بهبود بخشیم .

رفتارهای ناسالم سیگار کشیدن ، نوشیدن بیش از حد و یا پرخوری ، ورزش ناکافی ، و رژیم غذایی نامناسب را مورد بررسی قرار دادند . محققان استرس مزمن را با استفاده از ۱۰ معیار زیستی هدف ، از جمله فشار خون ، شاخص توده بدنی و کلسترول کلی اندازه‌گیری کردند . محققان ریسک افسردگی را با استفاده از نتایج پرسشنامه بیمار بیمار ارزیابی کردند ( PHQ - ۹ ) .


استرس مزمن در دوران بزرگسالی می‌تواند عامل مهمی در افسردگی باشد . این اثر ممکن است در بین اقلیت‌های نژادی و قومی به دلیل استرس ناشی از نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی بدتر باشد ، اما روابط بین نژاد / نژاد ، استرس ، رفتار و افسردگی به خوبی درک نشده اند . یک چارچوب نظری که مدل Affordances محیطی نامیده می‌شود ، پیشنهاد شده‌است تا توضیح دهد که چگونه استرس مزمن و رفتارهای خطر بر سلامت تاثیر می‌گذارند . به عنوان مثال ، این مدل پیشنهاد می‌کند که درگیر شدن در رفتارهای ناسالم در واقع اثرات استرس مزمن بر افسردگی را در آمریکایی‌های آفریقایی کاهش می‌دهد .
محققان این تحقیق را برای به دست آوردن درک بهتر رابطه بین استرس مزمن و شانس افسردگی با نژاد و نژاد طراحی کردند . این مطالعه از این سوال پرسیده شد که آیا رفتارهای ناسالم ( سیگار کشیدن فعلی ، مصرف بیش از حد ، ورزش ناکافی ، و رژیم غذایی نامناسب ) احتمال افسردگی ناشی از استرس مزمن در آمریکای‌لاتین را کاهش می‌دهد اما این شانس را برای افسردگی به خاطر فشار مزمن در آمریکای لاتینی‌ها ، در مقایسه با سفیدها افزایش می‌دهد .
به طور متوسط ، آمریکای‌لاتین و آمریکایی‌های آفریقایی استرس مزمن ، رفتارهای ناسالم و شانس بیشتری برای افسردگی داشتند . با این حال ، مطالعه نشان داد که درگیر شدن در رفتارهای ناسالم به شدت با شانس بیشتری برای افسردگی تنها در آمریکایی‌های آفریقایی و سفیدها در ارتباط است .
این مطالعه همچنین دریافت که برای هر سه گروه : سطح استرس مزمن ، رابطه بین رفتار ناسالم و شانس افسردگی را تحت‌تاثیر قرار نداد .
رفتارهای ناسالم ، ارتباط بین استرس و شانس افسردگی را تغییر نداد .
.



منبع سایت

شنبه 17 فروردین 1398
بؤلوملر :