اسپکتروسکوپی رزونانس مغناطیسی مغناطیسی ( مک MRS )
طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی ( MRS ) یک ساختمان است که بر روی توسعه فنی و حمایت با هدف تسهیل تحقیقات بالینی و اولیه با استفاده از تصویرسازی طیف‌سنجی پروتون تک برشی و multi ، GABA ، گلوتامات و ویرایش NAAG ، و تکنیک‌های طیف‌سنجی چند هسته‌ای ، پشتیبانی فنی فراهم می‌کند .
تاسیسات هسته‌ای magnetoencephalography ( MEG )
magnetoencephalography هسته ( MEG ) یک روش غیر تهاجمی مشابه با electroencephalography ( EEG ) از نظر اصول و تحلیل پایه است . با این حال ، در حالی که EEG ، میدان‌های الکتریکی تولید شده توسط مغز را اندازه‌گیری می‌کند ، MEG میدان مغناطیسی را اندازه‌گیری می‌کند . یک آزمون MEG شامل نشستن بر روی یک صندلی یا دراز کشیدن روی یک تخت‌خواب می‌باشد در حالی که سر شما در داخل یک دستگاه کلاه‌خود به شکل کلاه‌خود قرار دارد که حاوی سنسورهای میدان مغناطیسی می‌باشد. این device superconducting quantum کوانتومی ( SQUID ) به طور غیر فعال میدان‌های مغناطیسی ضعیف را کشف می‌کنند ( ۱۴ - ۱۴ تسلا ) خارج از هد تولید شده توسط فعالیت مغزی . ۲۷۵ سنسورهای SQUID به صورت یکنواخت در یک شبکه توزیع شده‌اند ، بر روی سطح داخلی کلاه‌خود که کل سر را پوشش می‌دهد . موقعیت سر در سیستم MEG قبل و بعد از جلسه با دیجیتالی کردن موقعیت سه سیم‌پیچ نشانه که به points پیش از auricular و نقاط پوشاننده nasion متصل می‌شوند تعیین خواهد شد . موقعیت این سیم‌پیچ‌ها سیستم مختصات را برای سیگنال‌ها تعریف می‌کند . عکس‌های دیجیتال از نقاط پوشاننده همچنین برای محلی کردن نقاط مشابه در اسکن ام‌آرآی شرکت‌کننده در نظر گرفته می‌شوند .
یک مزیت کلیدی MEG در طول EEG ، توانایی مکان‌یابی بهتر منبع سیگنال‌ها به طور دقیق در مغز است . علاوه بر این ، در مقایسه با سیستم‌های EEG ، سیستم‌های MEG اجازه تفکیک پذیری فضایی بالاتری را می‌دهند . تحت شرایط مطلوب ، تخصیص فضایی منابع جریان با کل MEG به ترتیب ۲ - ۳ میلی متر در رزولوشن زمانی بهتر از ۱ میلی‌ثانیه است . بنابراین MEG ابزار مهمی در جستجو برای درک بهتر عملکرد مغز است .
حزب رنسانس اسلامی تسهیلات اصلی را تصویب کرد
موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) و موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی ( NINDS ) به یک تلاش مشترک با موسسه تحقیقات Genome انسانی ( NHGRI ) وارد شدند تا یک کارخانه مرکزی microarray برای بازرسان intramural تاسیس کنند . ساختمان " Microarray " توسط NHGRI اداره می‌شود .
استفاده از تاسیسات هسته‌ای Microarray ( MAC )
محققان NIMH ممکن است مستقیما ً با دکتر عبدل Elkahloun تماس بگیرند تا مطالعات microarray را آغاز کنند، اما ممکن است بخواهند برای اولین بار از وب سایت MAC بازدید کنند . کاربران بالقوه MAC برای تماس با دکتر Eiden در بیوانفورماتیک بیوانفورماتیک بیوانفورماتیک encouraged هستند اگر مایل باشند در مورد گزینه‌های پلت فرم microarray ، طراحی تجربی ، و تجزیه و تحلیل بیوانفورماتیک پس از array بحث کنند .
استخراج RNA ، Labeling و Hybridization
پروتکل‌های فعلی ، روش‌های جداسازی RNA ، تولید برچسب cDNA RNA RNA را توصیف می‌کنند ، و hybridization به عنوان متن و در form قابل دانلود در وب سایت MAC موجود هستند . MAC برای اولین کاربران آموزش می‌دهد ، و پیشنهاد می‌شود که کاربر اولین بار با دکتر Elkahloun سطح خدمات مورد نظر را مورد بحث قرار دهد ، شروع با استخراج RNA و از طریق quantitation ، ذخیره‌سازی و پشتیبانی از داده‌های چیپ .
آنالیز داده
مرکز بیوانفورماتیک بیوانفورماتیک مشاوره و ارجاع برای آموزش داده اولیه و تجزیه و تحلیل داده‌های microarray و همچنین برای تجزیه و تحلیل ژن پایین‌دست به عنوان پایه‌ای برای انتشار و / یا آزمایش بیشتر فراهم می‌کند . لی ای . Eiden ، دارای مدرک دکترا به عنوان رابط NIMH برای the / NIMH / NINDS Microarray ( MAC ) عمل می‌کند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :