خدمات اضافی شامل ارائه ذخیره داده موقت , انتقال داده , و دستورالعمل اجرای اسکنر , همچنین کمک , در طول ساعات کاری , در اجرای fmri می‌شوند . در حال حاضر , این ساختمان مجموعا ً پنج اسکنر برای بررسی انسان دارد . این اسکنرها شامل سه اسکنر عمومی الکتریکی , اسکنر یک زیمنس , یک اسکنر , و یک اسکنر دو زیمنس تسلا است . در حال حاضر این خدمات پژوهشی در رابطه با سو مصرف الکل و الکل , موسسه ملی آزار و الکل و موسسه ملی ناشنوایی و اختلالات ارتباطی است . از آن زمان تا کنون بیش از ۷۰ مقاله چاپ‌شده توسط محققان موسسه nih , با استفاده از اسکنر و خدمات اصلی ساختمان انجام شده‌است .
سایر خدمات عبارتند از : عملیات و آموزش اسکنر , توسعه دستگاه رابط موضوع و نگهداری , انتقال داده و زیرساخت ذخیره‌سازی و خدمات مبتنی بر وب . دانشمندان ستاد ما همچنین با محققان nih , ارائه قابلیت‌های سفارشی , شامل توالی پالس , خطوط لوله پردازش پایه , و مشاوره عمیق و مشاوره هم‌کاری می‌کنند . همچنان که درخواست توسط محققان nih اجرا می‌شود همچنان ادامه می‌یابد .
پرسنل بیمارستان همچنان متعهد به حفظ محیط اسکن fmri در سطح جهانی هستند که توانایی کشف عملکرد مغز , فیزیولوژی و مورفولوژی در داوطلبان سالم و جمعیت‌های بالینی را فراهم می‌کند .
خلاصه داستان کوتاه
این عملیات در ماه مارس سال ۲۰۰۷ آغاز شد و در سپتامبر سال ۲۰۰۷ آغاز شد . ام . در این مطالعه از یک اسکنر دو طرفه استفاده شد . در ابتدا , اسکنر نخستین ما از کار انداخته شد تا با استفاده از اسکنرهای تی . تی. تی . تی. در ابتدا , اسکنر دوم ما از کار انداخته شد تا یک دستگاه اسکنر را بسازد . ما این سیستم را از دو شرکت مختلف خریداری نموده و از دو شرکت مختلف خریداری کرده‌ایم . به طور خلاصه , ما اکنون دو اسکنر را داریم .
هسته مجموعه مغز انسان
رسالت اصلی جمع‌آوری مغز انسان در موسسه ملی بهداشت روان , آموزش و حمایت از تحقیقات روی مغز و رفتار با هدف کاهش بار بیماری‌های روانی است . یکی از منابع ملی , ارائه فرصت‌های منحصر به فردی در پژوهش‌های سلامت روان است .
برای انجام این پژوهش , بافت مغز انسان و نمونه‌های خونی افراد فوت‌شده مبتلا به بیماری‌های روانی نظیر اسکیزوفرنی , افسردگی , اختلال دو قطبی , اختلال سو مصرف مواد و افراد بدون سابقه بیماری روانی که به عنوان شاهد مورد استفاده قرار می‌گیرند , تشخیص‌داده شده‌است . بافت‌ها تحت پروتکل‌های تایید شده توسط هیات بازبینی سازمانی علم اعصاب ( cns ) و تنها با اجازه خویشاوندان نزدیک به دست می‌آیند .
ما نمونه‌های مورد تایید توسط یک کمیته نظارت عمومی را توزیع می‌کنیم . ما داده‌های مولکولی و ژنتیکی را جمع‌آوری و داده‌ها را به جامعه علمی منتشر می‌کنیم . اطلاعات به‌دست‌آمده از این پژوهش به درک بهتر اختلال عملکرد مغز در اختلالات روانی و توسعه استراتژی‌های درمانی و پیشگیرانه جدید منجر می‌شود .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :