موسسه فن‌آوری اطلاعات , فرصت‌های آموزشی عالی برای کارآموزی حرفه‌ای کوتاه و بلند مدت در nih cc فراهم می‌کند . دانش آموزان سال چهارم نیز می‌توانند برای تکمیل یک دوره اختیاری در هفته استفاده کنند . سایر کارآموزان , مانند " جایزه آموزش پژوهش ", از دانشجویان , ساکنان یا افرادی که از دانشجویان , ساکنان و یا افراد بازدید کننده بازدید می‌کنند, ممکن است برنامه‌ریزی کنند تا در مورد اثر متقابل بین شرایط روانی و دیگر بیماری‌های پزشکی شرکت کنند . دانشکده اخلاق زیستی nih , شرکت کنندگان منظم در دوره‌ای است که پرسنل پرستاری بهداشت رفتاری و دیگر رشته‌های وابسته به آن هستند . روش کار : این پژوهش یک مطالعه توصیفی - تحلیلی است که به صورت مقطعی در سال ۱۳۸۸ انجام شده‌است . پزشکان تماس تلفنی برای انتقال موثر مراقبت از بیماران فعال در طول تعطیلات آخر هفته و تعطیلات شرکت می‌کنند .
هسته رفتاری جوندگان
خوش آمدید
هسته اصلی رفتاری جوندگان ( rbc ) یک مرکز تحقیقاتی - هنری است که برای رسیدگی به نیاز رو به رشد در سرتاسر nih برای داشتن یک منبع در نظر گرفته شده‌است .
علم اعصاب رفتاری , مدارات سطح را به رفتار , شناخت و احساس پیوند می‌دهد و بنابراین برای درک مشکلات مرتبط با اختلالات عصبی, حیاتی است . پیوند دادن تغییرات شناختی در یک موش یا موش با رفتار برنامه‌ریزی‌شده , نیازمند هم‌گرایی تخصص از رشته‌های علمی داخل و خارج از علم اعصاب است .
در طراحی پروژه‌های تحقیقاتی برای درک آناتومی , ژنتیک و داروشناسی , محققان باید ماهیت کار , اندازه‌گیری‌ها و چگونگی تفسیر داده‌ها را درک کنند . چندین مرحله بین طراحی آزمایش و خروجی رفتاری وجود دارد . این برنامه شامل , به عنوان مثال , انتخاب تکلیف ( لیر , عامل در مقابل مارپیچ ) , ارزیابی رفتاری ( یعنی , گونه‌های متداول , نیمه طبیعی , شرطی‌سازی ) , روش تجربی ( هدف‌گیری , سلول یا تصویر خاص ) , و نوع داده برای تجزیه ( تحلیل , ردیابی حرکت , آزمایش توسط آزمایش ) . هدف ما فراهم آوردن تمام حمایت لازم برای یک محقق اصلی و گروه آن برای طراحی و اجرای یک مطالعه رفتاری در جوندگان است . این شامل مشاوره و بحث درباره طراحی آزمایش , آموزش و آموزش در رفتار حیوانات و جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها است . علاوه بر ارائه تجهیزات تخصصی , rbc دو مجموعه جراحی کاملا ً مجهز , همچنین ردیابی و برنامه‌نویسی برای تحلیل رفتار با محاکمه را فراهم می‌کند .
ما در زیر زمین مرکز تحقیقات اعصاب اعصاب ادوارد پورتر قرار داریم . اگر می‌خواهید از گلبول‌های قرمز دور شوید , لطفا ً برای ما ایمیل بفرستید .
خلاصه محاسبات علمی و آماری
متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می‌باشد , لطفا ً برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید . هدف اصلی این هسته حمایت از تحقیقات تصویربرداری عصبی کارکردی در nih می‌باشد . این شامل توسعه تکنیک‌های تجزیه و تحلیل داده‌های جدید , پیاده‌سازی آن‌ها در نرم‌افزارهای آزاد اسلامی , راهنمایی محققان در مورد روش‌های تحلیل و آموزش آن‌ها به استفاده از ابزارهای نرم‌افزاری است .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :